Nelu Peia la Biserica Elim, Phoenix, Arizona Ian.13, 2011 (destainuie o proorocie)

Evanghelizare la Biserica Elim, Pastor Petru Lascau,care este si autorul blogului Pasi Spre Lumina. Deasemenea Petru Lascau realizeaza emisiunile Pasi Spre  Lumina la CredoTV. Emisiunea Programului  din Ian. 13, 2011 cu Nelu Peia se poate viziona integrala intr-un singur video aici la situl Bisericii Elim.

Mai jos, Nelu Peia  predica si destainuie proorocia recenta asupra lui si a vietii sotiei sale (video Part 1 & 2).

Continuare Partea a 2-a.

7 Comments (+add yours?)

  1. George W.Galis
    Feb 08, 2011 @ 10:56:29

    Nimeni dintre muritori nu pot sa destainuiasca dece si sotiile pastorilor, Evanghelistilor se imbolnavesc de moarte sau a tuturor slujitorilor lui
    Dumnezeu. Stiu atat: Cind la convertirea Apostului Pavel Domnu a spus:
    ….”si ii voi arata tot ce trebuie sa sufere pentru Numele Meu.”(F.A.9:16)
    Si mai stiu caci Isus Hristos era obisnuit cu suferinta. Ce putem deduce din textele Scripturilor motivul suferintei? Pentru oameni alesi de ei si familiile lor?

    Reply

  2. Trackback: Neluu Peia – Cine uraste nu este de la Dumnezeu ! Este timpul sa ne oprim si sa ascultam avertizarile pe care Duhul Sfant le da Bisericii « agnus dei – english + romanian blog
  3. Trackback: Nelu Peia – Predica la Conferinta de Post si Rugaciune, Baile Felix Dec. 2010 « agnus dei – english + romanian blog
  4. Magda
    Dec 16, 2011 @ 08:06:00

    Minunatttt mesajul,am vizionat primul video mi-a placut foarteee mult,la al doilea m-a uimit deja ce lucrurii minunate am aflat,Domnul sa va Binecuvinteze Sora Rodica pentru postariile minunate.Amin

    Reply

    • rodi
      Dec 16, 2011 @ 10:58:16

      Magda, chiar astazi si in urmatoarele doua zile va avea loc conferinta “Strajerilor” din care face parte fratele Nelu Peia si poti sa ii vizionezi aici in direct http://strajeri.ro/ Vineri, ina inceput deja la orele 14:00, Simbata la orele 10:00 si Duminica la orele 10:00

      Reply

  5. Magda
    Dec 22, 2011 @ 07:34:06

    Pace,abia acum am citit mesajul,stiu de site,eu sunt si logata acolo,dar nu stiu ce a avut de nu am putut sa vad Live,m-am tot dus sa vad,dar nu reda nimic,cred ca nu a mers transmisia la mine si mi-a parut rau,dar ma bucur ca sa tinut si ca Binecuvantarea Domnului a fost acolo cu totiiii fratiii,multumesc multttt pentru totttt.

    Reply

    • rodi
      Dec 22, 2011 @ 15:30:33

      Si eu am prins secvente doar (din cauza diferentei de ora). Daca va aparea predica/[redicile pe internet, desigur ca le voi posta !

      Reply

Leave a Reply

Zilele trec…

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,564 other followers

