Marturie Cristian Florea la Emanuel Church of God, Pastor Lazar Gog (90 minute)

Cristian Florea :

“Asa cum a spus apostolul Pavel odinioara, putem sa spunem si noi preotii convertiti din Romania: Dar lucrurile care pentru mine erau castiguri (erau destul de multe castiguri la parohie) le-am socotit ca o pierdere, din pricina lui Hristos. Ba inca, si acum privesc toate aceste lucruri ca o pierdere fata de pretul nespus de mare al cunoasterii lui Hristos Isus, Domnul meu. Pentru El am pierdut toate si le socotesc ca un gunoi, ca sa-L castig pe Hristos si sa fiu gasit in El, nu avand o neprihanire a mea, pe care mi-o da legea- legea noastra ortodoxa, canoanele sfintilor parinti, nu o neprihanire care ne vine din canoane, ci o neprihanire care se capata din credinta in jertfa Domnului Isus Hristos si sa-L cunosc pe El si puterea invierii Lui. Si sa ma fac asemenea cu moartea Lui, ca sa ajung cu orice chip, daca voi putea la invierea din morti.”

Atunci cand eram cantaret in Biserica Ortodoxa in Aiud, jud, Alba, de unde sunt, imediat dupa revolutie, la noi in Romania s-a declarat, a doua zi dupa sarbatoarea inaltarii Domnului ca fiind ziua eroilor. Acolo la Aiud, veneau din toata tara oameni batrani, cu parul alb si care vorbeau cu totii aceeasi limba. Veneau pastori, preoti, episcopi, cardinali care vorbeau cu totii pe aceeasi limba si cu totii spuneau ca pentru credinta am suferit in inchisorile comuniste. Pentru credinta, am suferit la Aiud, la Sighet, la Pitesti, la canal si in alte locuri, dar prin credinta am invins sistemul comunist. Pentru credinta am ajuns in puscarie. Dar prin credinta, Dumnezeu a fost cu noi in subteran.

Cand auzeam pe oamenii acestia cum vorbeau, despre modul cum ia insotit Dumnezeu pe ei, acolo in inchisori, cand l-am auzit pe Richard Wurmbrand vorbind intr-un mod deosebit si pe sotia lui Sabina, cand l-am vazut pe Nicolaie Moldoveanu… Nu stiam cine sunt. Mai tarziu mi-am adus aminte figurile lor si am descoperit cine sunt oamenii acestia. Cand l-am auzit pe parintele Galeriu, care a suferit in inchisori, cand l-am auzit pe parintele Bartolomeu – Mitropolitul Clujului, Cardinalul Todea, de la Blaj, Pastori Baptisti, Penticostali, Adventisti, de toate culorile religioase care pentru credinta au suferit in inchisorile comuniste, auzindu-i ca prin credinta au invins greutatile care au fost acolo in inchisoare, chiar daca nu era obiceiul meu sa ma rog fara carte, atunci cand i-am auzit pe oamenii acestia, fiind cantaret bisericesc la 17 ani, am inceput sa ma rog fara carte si sa spun: Doamne, cand voi fi mai mare, atunci cand va trebui sa trec prin icercarile vietii, sigur nu voi ajunge in puscarie ca acum este democratie in Romania; daca va trebui sa trec prin incercarile vietii, as vrea sa imi dai si mie o astfel de credinta. Ca atunci cand voi trece prin icercari  sa am putere si sa depasesc. Si Tu sa fi cu mine in toate incercarile, asa cum ai fost cu oamenii acestia. M-am rugat lui Dumnezeu sa imi dea o astfel de credinta biruitoare.

Si Dumnezeu m-a ascultat, chiar daca nu la o clipa. Dupa mai bine de  10 ani, dar Dumnezeu asculta rugaciunile. Absolvind liceul in Aiud, m-am inscris la Facultatea de Teologie Ortodoxa din Sibiu, unde am reusit. Mi-am dorit sa merg la Facultatea de Teologie pentru ca in Sfanta Scriptura am citit despre oameni mari ai credintei si acum ii aveam si pe acesti oameni mari ai credintei noastre Romanesti, ca s-au intalnit cu Dumnezeu. Am zis: Asa cum in Vechiul Testament este scris ca atunci cand Marele Preot de la templul din Ierusalim intra odata pe an in altar, in Sfanta Sfintelor, acolo el se intalnea cu Dumnezeu, cred ca cel putin odata, daca voi fi preot in altar, ma voi intalni si eu cu Dumnezeu. Si cand ma voi intalni cu Dumnezeu, cum s-au intalnit si oameni acestia, cum s-au intalnit oamenii Scripturii, o sa-L intreb pe Dumnezeu tot ce ma intereseaza pe mine.

Cu gandul acesta, ca daca voi fi preot intr-o zi, ma voi intalni in altar cu Dumnezeu, m-am dus la Sibiu, am dat examen si am reusit. In cei 4 ani petrecuti in teologie la Sibiu am invatat foarte, foarte multa istorie a Bisericii Ortodoxe Romane. Apoi am invatat foarte multa muzica pentru ca atunci cand merge preotul la o parohie , oamenii nu intreaba: Cum a predicat parintele?  Ci lumea zice: Cum canta popa asta? Apoi am invatat patrologia si alte, alte lucruri. Am invatat foarte multa liturgica, cum sa slujim pe viitor ca preoti, am invatat tiparul sujbelor. Dupa patru ani de teologie, am studiat multa teologie si mult tipic, dar pentru inima, nimic.

O sa spuneti: Dar, nu a-ti studiat si Biblia? Nu a-ti avut ore de Vechiul si Noul Testament? Ba da. In cei 4 ani, 2 ani am avut cate o ora, doua, nu prea multa, o ora, doua maxim pe saptamana de studiu fie al Vechiului sau al Noului Testament si niciodata n-am studiat Biblia cu Biblia. Ci, intotdeauna am studiat Biblia cu traditia. Adica, Biblia trebuia sa se armonizeze cu traditia. Nu am vazut niciodata cum arata un studiu Biblic, noi viitorii conducatori spirituali ai poporului nostru Roman. Intotdeauna o studiam gasind in Vechiul sau Noul Testament argumente pentru traditie, argumente pentru sustinerea pururei feciorie a fecioarei Maria, argumente pentru sustinerea preotiei si ale altor dogme a bisericii noastre.

In anul 1998 am fost licentiat in teologie si am fost sfintit preot de catre Episcopul Andrei de la Alba Iulia si am primit o parohie, undeva in muntii apuseni. Aici m-am lovit dintr-o data de ceea ce nu vasusem in oras, m-am lovit de o realitate pe care nam cunoscut-o in oras si anume, obiceiurile si traditiile poporului nostru Roman, traditii pe care si le-au pastrat Romanii din mosi stramosi de mii de ani. La inmormantari, femeile cantau un cantec vechi- cum va trebui sa treaca sufletul prin vamile vazduhului, puneau bani intre degete ca sa aibe cu ce sa isi plateasca vamile, ca daca nu reuseste sa treaca pe meritele lui la vama,  atunci isi plateste cu bani vama. Apoi se punea o mana de mac in sicriu ca daca familia nu ii face mortului pomenile randuite, atunci Dumnezeu nu ii va deschide portile  si sufletul i se intoarce inapoi in trup si se transforma noasptea in strigoi. Obiceiuri si traditii ancestrale. Dar acum pot sa spun asupra lor ca sunt obiceiuri, credinte si traditii Babiloniene, suta la suta.

La o sedinta, preasfintitul ne-a intrebat pe noi tinerii preoti, cu ce probleme ne confruntam in parohiile noastre si cand m-am ridicat in picioare am zis: Eu ma confrunt cu problema unei traditii pe care nu o inteleg si despre care am citit in alte carti ca are radacini pagane. Nu gasesc traditiile acestea pe paginile Sfintelor Scripturi. Mi-a zis: Auzi Cristian, tu nu ai invatat la facultate ca sfintii parinti au increstinat paganismul, ca traditia pagana a fost inbisericita? Si astfel, avem o factura de traditie pagana, dar ea este inbisericita. Ea este increstinata. Atunci nu am avut pera multe argumente si am tacut din gura. Acum am si nu mai tac din gura. In timpul celor doi ani de slujire in muntii apuseni am avut o fetita caruia i-am pus numele “Anastasia” care in greceste inseamna inviere. Am zis eu ca preot: Nu stiu daca vom avea parte de inviere impreuna cu Hristos.. Aveam o vorba noi Ardelenii: Daca Dumnezeu dragutu o vrea, ‘om fi si noi pe-acolo, dar asta nu se stie. Numai Dumnezeu stie. Noi de unde sa stim? Si chiar daca eram preot nu aveam aceasta siguranta ca voi fi cu Domnul Isus Hristos la inviere. Si cum am citit de la apostolul Pavel, pentru El am lasat toate ca sa am si eu parte de inviere. Eram preot si nu stiam daca voi fi cu Domnul Isus  pe norii cerului si daca voi avea loc in Imparatia Lui; nu aveam siguranta.(Transcrierea de la inceput pana la minutul 14:00)

Ascultati mesajul aici:

17 Comments (+add yours?)

  1. gabebogdan
    May 11, 2012 @ 00:54:07

    Thanks for posting this
    The romanian orthodox religion is weird … weird as mormon weird …
    Now you know why some of us are so against making “the signs” that would confirm that kind of religion as being “orthodox” :)

    Reply

    • rodi
      May 11, 2012 @ 10:04:56

      In acelasi timp, uite cum Dumnezeu a lucrat incepand printr-un diacon de peste 60 de ani care s-a “imprietenit” cu Cristian Florea si apoi cum DUmnezeu l-a sculat pe acel om din pat si l-a trimis la ei cand au fost scosi afara din casa. Ambii au fost oameni sinceri care au ascultat indemnul lui Dumnezeu de a se apropia de acest om care era preot. Ma gandesc ca multi spun ce cauta fratele Pustan pe la ortodoxi ca doara ei (preotii) cunosc Biblia si de ce sa umblam sa convertim alti crestini. Dar uite ca cunostinta Bibliei nu este indeajuns. L-ai auzit cand a spus Cristian FLorea ca el nu era sigur ca are parte de inviere sau ca va avea parte de Imparatia lui Dumnezeu? Sau ca nu a stiut ca are iertarea pacatelor prin simpla marturisire facuta lui Dumnezeu in rugaciune sincera? E incredibil ca un preot nu stie. Deci fratele Pustan stie de ce merge si predica si in Biserici ortodoxe si catolice. Cu semnul crucii, poate ca isi da seama ca nu a facut bine. L-am auzit si pe Florin Ianovici intr-o predica veche (2008) zicand ca si el cand era sincer in cautarea lui prin cuvantul lui Dumnezeu si a dat peste pasajele din VT unde spune sa nu faci chip cioplit si asemanari si la o spovedanie a intrebat preotul- Cum se poate intelege toate icoanele din biserica fata de aceste pasaje? La care preotul s-a rugat lui Dumnezeu sa il ierte pe Florin Ianovici ca a pus asa o intrebare. Deci fratele Pustan face o lucrare buna, dar semnele acelea nu il ajuta de loc pentru ca creeaza confuzie pana la urma. Dumnezeu sa ii dea lumina si intelepciune ca darul de a Evangheliza i l-a dat cu o masura deosebita.

      Traditiile ancestrale m-au uimit si ne deschide ochii la marele camp al Evangheliei si al secerisului care ne sta in fata pe la satele Romanesti. Dumnezeu sa ridice mai multi barbati care sa se dedice lucrarii de a evangheliza si aceste locuri.

      Reply

  2. Amy
    May 11, 2012 @ 03:06:25

    Slavit sa fie Domnul !!!

    Reply

  3. gabebogdan
    May 11, 2012 @ 10:37:29

    Rodi , daca principalul motiv ptr. care cineva merge in biserici catolice este ca sa predice evanghelia si sa-i converteasca pe cei rataciti,perfect.. nici o problema. Dar cind te duci acolo si mesajul este de pocainta si indepartarea de pacate, fara ca sa amintesti ca mintuirea vine numai prin credinta… este pierdere de timp. Diferenta intre crestinismul evanghelic si restul religilor crestine si necrestine este una: “we are saved by faith in a Person apart from works” ..period…

    Este oare mai importanta mintuirea oamenilor decit propovaduirea evangheliei curate? Putem sa ne permitem sa nu spunem adevarul biblic, sau sa-l spunem numai pe jumatate ?

    Cind apostolii i-au intilnit pe ucenici lui Ioan si auzit ca au primit numai botezul spre pocainta , au spus ei oare ca este de ajuns?

    Multi predicatori romani cred acest lucru, pocainta si indepartarea de pacat ne mintuie, fara sa puna accentul pe “credinta in Isus”…

    Urmareste predicile celor care predica in adunari ecunemice.. vei vedea ca ocolesc acest subiect

    L-am auzit pe fratele Pustan spunind ca ” trezirea va trebuii sa inceapa de la biserica traditionala”

    Oare cind in istoria crestinatatii o biserica apostata s-a reformat? Niciodata…
    Biblia ne porunceste sa iesim din mijlocul lor, cum a facut Luther, Calvin, baptistii , etc.

    Cea ce ma frapeaza mai mult este faptul ca evanghelicii romani se duc cu caciula in mina la ortodocsi ca sa primeasca un doctorat… Frati in audienta din clipul de mai sus au facut-o …..nu este si aceasta o validare a credintei ortodoxe?

    Citeste numai articolul de mai jos si spune-mi ce crezi…
    http://www.rasunetul.ro/sa-dam-la-o-parte-barierele-confesionale

    Reply

    • rodi
      May 11, 2012 @ 12:01:52

      Ce am observât eu in doua din predici ale fratelui Pustan (la biserici traditionael) e ca predicat iertarea pacatelor prin Hristos- asta este evanghelia in cea mai pura si simpla forma. Daca te uiti in sala la acele predici poti sa vezi cui predica, mai multi batrani care sunt obisnuiti cu iertarea pacatelor la spovedanie. In prima predica la o biserica traditionala, deja o astfel de predica este un mesaj foarte diferit si foarte dogmatic, adica caci Isus Hristos este singurul mijlocitor inaintea Tatalui. Da, sunt multe de spus si de invatat, dar asta nu e studiu Biblic si daca predicatorul (in acest caz fratele Pustan) se roaga lui Dumnezeu ca sa vorbeasca prin el, trebuie sa ne incredintam ca DUmnezeu lucreaza. Parintele Cristian Florea a auzit Evanghelia treptat de la diaconul care l-a invitat la el acasa. A fost discurs intre ei de durata mai lunga. Dogma si doctrinele nu s-au dezbatut nici la conferinta unde el s-a “pocait”, ci au citit din Cuvant si Dumnezeu l-a luminat. E un proces.

      Noi suntem chemati sa iesim din lume dar daca taiem orice tangenta cu ei, atunci cu cine implinim porunca Domnului Isus din Matei 28 “Duceţi-vă şi faceţi ucenici din toate neamurile, botezîndu -i în Numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfîntului Duh.”?

      Ca in Romania, toti cei din afara grupurilor care tu ai mentionat ca fiind “evanghelici” sunt ortodoxi din nastere. Atunci ar insemna ca in Romania nu mai avem de evanghelizat pe nimeni, ca ori deja sunt pocaiti, ori sunt ortodoxi si trebuie sa iesim din mijlocul lor. Cum zicea Piper ca si el e “messy” si se roaga in fiecare zi ca Dumnezeu sa luceze printr-un “messy servant” ca si el, sau Pavel, cum se caracteriza el pe sine. Noi cerem perfectiune unei persoane care se implica intr-o lucrare in care noi nu ne implicam si criticam din afara (aici nu ma refer la semnul inaintea crucii on which we agree was improper). Si criticam la un moment (sau stagiu) specific si nu vom cunoaste implicatiile decat mai tarziu. Lucrarea se va dovedi mai tarziu daca a fost cladita pe temelia lui Hristos sau pe paie, asta la oricare predicator.

      Am citit articolul mentionat de tine si nu vreau sa apar pe nimeni, dar pentru ca nu stim motivatia fratelui Pustan, oare au mai fost instante din astea in Biblie? Da, Pavel a predicat in Aeropagus, templul zeilor vechi (pe timpul lui Pavel era construit templu la intrarea Aeropaguslui. Nu stim daca Pavel s-aar fi rugat acolo in prezenta lor, probabil ca nu (you cannot argue from silence in the bible). Dar nimeni nu l-a chemat pe Pavel acolo si totusi de ce s-a dus? And look at the language Paul used, he sounds like he is praising them when he says: “Men of Athens! I see that in every way you are very religious…” Was Paul lying here? Was he trying to impress them? I would NEVER entertain that thought. Mai repede m-as gandi ca Duhul Sfant la inspirit si la invatat ce sa spun aici (si in toata propovaduirile lui)

      Pastor Pustan clearly has a call to preach the Gospel, and he preaches it everywhere and God is in fact using him to reach “traditional christians” for the kingdom. It would however be nice to hear from his critics what methods they are using to preach to the unsaved Romanians which “oh, by the way are all orthodox from birth”. Have you read any methods on the blogs you frequent that you can share? Not ideas and plans, but real experience in doing this?

      Reply

      • gabebogdan
        May 11, 2012 @ 19:18:17

        “Vorba presbiterului Luca Deneş: ,,Barierele confesionale au fost date la o parte”. Ceea ce părea imposibil s-a înfăptui, normal, firesc. Părintele Alin Cândea se întreba: ,,Ce-ar fi spus oare Papa Ioan Paul al II-lea, dacă ar fi fost de faţă?”. ,,Sunt sigur că i-ar fi plăcut”, a răspuns tot el, în asentimentul celor de faţă”

        Oare chiar asa sa fie? Barierele au fost date? Atunci ce rost mai are sa evanghelizam Romania , 98 la suta sint crestini

        I liked the first sermon in Mosuni, with the drinking/singing priest…
        The second time when he turn towards the statue of Mary… eh.. he is a super star … they can do things like that
        The third time when he invited a priest and he tells the audience that they will hear great things from him… and the priest goes on talking about “moaste” and his version of the Gospel.. that was a bridge too far…

        Some of our brothers were killed by that religion… In the words of R.C. Sproul
        “Without a clear understanding of sola fide and the doctrine of the imputation of Christ’s righteousness, you do not have the gospel or gospel unity

        Reply

        • rodi
          May 11, 2012 @ 22:08:26

          Gabi, we are judging them by what we know and read off the internet (about ecumenism and other things). Some people are so overreacting that they are calling their brothers “antichrist’. And we have to stop accusing people of “compromising” too, we don’t know what’s in their hearts. So far Pastor Pustan preaches “the” Gospel and he has an ardent desire to preach Christ everywhere, in the cities, in the villages, and in the orthodox churches.

          Cine crede ça poate sa ii dea sfaturi cum sa o faca mai bine (din experienta proprie in a evangheliza la ortodoxi) ar trebui sa faca acest lucru. Poate sa le trimita scrisoare si sa le dovedeasca biblic cu ce gresesc in actiunile lor. Domnul Isus s-a dus si a stat la masa cu cei mai pacatosi oameni, ca sa Il prezinte pe Tatal, asta ne este chemarea noastra, dar pentru ca noi nu o facem aproape de loc, nu putem sa fim de acord sa o faca nici altii. (vorbesc de biserici in general aici- ca nici nu vrem sa invatam engleza ca atunci Dumnezeu nu are cum sa ne ceara sa evanghelizam pe americani, ci doar pe copii nostri- gresim profund prin asta).

          Reply

          • gabebogdan
            May 11, 2012 @ 22:35:38

            I will ask him if and when he comes here.. he is suppose to go the embassy for a VISA… :) … so pray….

            Reply

            • rodi
              May 11, 2012 @ 23:02:00

              is that so? When do you think he intends to come, and who invited him? You know that he refuses to have a Facebook account and to spend time on the internet, that is because he does not know how much valuable stuff can be found. I know he is an avid reader because he sometimes mentions things from books he has read, so he could do a lot of bible study research or research like on church history, sermons by historic men of God,etc.

              Only thing is he would have to use Google US versions not Google Romania which only lists articles published in Romania (which would be pretty useless since they haven’t translated that much material, let alone archived it on the web). Please let me know anything new that develops on this issue. Thanks!

              Reply

  4. Delia Aşık
    May 11, 2012 @ 16:37:05

    Şi eu m-am hotarat s-o rup cu teama ca daca nu apartin de o anumita denominatiune nu voi fi mantuita mai ales cand aceasta include elemente pagane şi nimic din Cuvantul Domnului; am incredere ca Domnul ma va mantui nu institutia numita biserica Ma voi boteza fiindca Domnul aşa a zis şi numai Cuvantul Lui il voi respecta

    Reply

    • rodi
      May 11, 2012 @ 17:39:28

      Delia, Dumnezeu sa te ajute. Cerceteaza si increde-te in Cuvantul care ne-a fost dat de Dumnezeu si DUmnezeu va fi cu tine si iti va da bucurii nespuse! Domnul sa te insoteasca in viata ta si sa te binecuvinteze! Insusi Domnul Isus s-a rugat lui Dumnezeu in Ioan 17:17 si a zis: Sfinţeşte -i prin adevărul Tău: Cuvîntul Tău este adevărul. Biblia este adevarul, singura sursa prin care putem sa verificam totul.

      Reply

  5. Delia Aşık
    May 11, 2012 @ 18:10:06

    Multumesc .Sa va binecuvanteze Dumnezeu pe toti . Domnul zice ca daca İl cautam cu toata inima İl vom gasi .
    İmi dau seama ce inseamna a judeca o tara (Romania) in fata cetatenilor ei (romanilor) caci exista un risc foarte mare sa jignesti sau chiar suta la suta probabilitate sa-ti fie interpretate vorbele ca o defaimare .
    “Căci acum caut bunăvoinţa oamenilor sau pe a lui Dumnezeu? Sau caut să plac oamenilor? Dacă aş plăcea însă oamenilor, n-aş fi rob al lui Hristos. “-Galateni 1:10
    Multor romani a locui in alte tari le-a priit din punct de vedere material . Voi parea ingrata dar sa locuiesc intr-o tara musulmana a fost benefic pentru relatia mea cu D-zeu . İn tara nu mergeam des la biserica (cea ortodoxa ) şi cand ma duceam incercam sa rezist fara a ma plictisi , mi se parea o corvoada ce trebuia suportata de dragul lui D-zeu . İn oraşul in care momentan locuiesc nu exista biserica in sensul de cladire dar sunt intruniri in casele oamenilor care decurg intr-un mod foarte placut şi folositor adica avem spor din cuvantul Domnului il intelegem şi ne zideşte; in reşedinta de judet este insa biserica şi mergem din cand in cand . M-am apropiat de D-zeu traind aici ,acolo mi-ar fi fost foarte greu s-o fac in mediul in care traiam , nu vorbeam despre subiecte religioase cu absolut nimeni nici cu parintii şi daca ma duceam la biserica nu ştiam cine e cel sau cea care sta langa mine plus ca nu intelegeam sensul versetelor Evangheliei ce era o istorioara şi nimic mai mult ( de exemplu cand a zis İisus ca nimeni nu pune vin nou in burdufuri vechi aceasta o intelegeam nu in sensul de legea veche şi cea noua ci gen strabunica ştie tot adica avea dreptate era un sfat folositor dar chiar ma miram de ce a spus İisus asta care era legatura ) .Parca e mai bine sa traieşti intr-o tara cu mai putini creştini dar cei care creştini fiind sa fie nu doar cu numele .Nu am avut nici carti de rugaciuni la mine aşa ca nu m-am mai rugat mult timp ( a ma ruga insemna sa citesc textele acelea şi daca eu nu le aveam nu ma rugam-cum zice fratele aici in video aşa gandeam – , ştiind ce plictisitor este nici nu cautam sa obtin vreo carte de rugaciuni ) şi cand am facut-o mi-am folosit cuvintele proprii . Oamenii nu conştientizeaza prezenta permanenta a lui D-zeu , nu-İ vorbesc nu spun ca-L iubesc nu- L lauda şi nu-İ multumesc or in tot ceea ce ne inconjoara se vede iubirea şi purtarea de grija a Lui D-zeu fata de noi din dulceata fructelor , din parfumul florilor toate au fost create spre desfatarea oamenilor şi sunt motive de multumire .

    Reply

    • rodi
      May 11, 2012 @ 21:19:13

      Draga Delia, citind comentariile tale atat de mult ma bucur sa te cunosc si sa stiu ca am frati si surori ca si tine in toata lumea. Ai o marturisire foarte impresionanta. Ma bucur ca Dumnezeu ti s-a descoperit, chiar asa departe de casa si intr-o tara musulmana pe deasupra. Ma rog ca Dumnezeu sa iti dea oportunitati sa Il marturisesti si la altii si sa lucreze prin tine in tara in care te afli. Daca vei avea timp si indemn sa scrii vreodata marturia experientelor tale te rog sa le impartasesti si cu mine. Am o pagina cu marturii aici http://rodiagnusdei.wordpress.com/marturii/
      Este una dintre cele mai accesate pagini ale blogului si cam imi dau seama de ce. Avem multe exemple in Biblie care ne invata, dar avem si exemple vii contemporane cu care ne identificam mai indeaproape. De aceea socotesc ca marturiile personale au multa valoare.

      Ma bucur de tine si ii multumesc lui Dumnezeu pentru tine si strange Cuvantul in inima ta si aduti aminte intotdeauna ce scrie la 2 Timotei 3:16:

      “Toată Scriptura este însuflată de Dumnezeu şi de folos ca să înveţe, să mustre, să îndrepte, să dea înţelepciune în neprihănire,”

      Reply

  6. Trackback: Marturia unui fost calugar – Florin Pistriceanu « agnus dei – english + romanian blog
  7. ionescu
    Feb 09, 2013 @ 12:38:38

    Reply

  8. Trackback: Florea Daniel Cristian – Ce este Adevarul? Evanghelizare la Suceava Asociatia Internationala a Preotilor Convertiti mai 2013 | agnus dei - english + romanian blog

Leave a Reply

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


Zilele trec…

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,430 other followers

