Eu n-am sa te las ca sa pieri – Cornel Cuibus

Photo credit beliefpics.christianpost.com

Psalmul 50:15

Cheamă-Mă în ziua necazului, şi Eu te voi izbăvi, iar tu Mă vei proslăvi!

Lyrics de la Resurse Crestine

Eu n-am să te las ca să pieri
Când treci prin necazul cel greu
Atunci când mă chemi în dureri,
Eu vin! “, a promis Dumnezeu

Refren:
Cheamă-mă în ziua cea grea
Când nori de necaz vor veni
Atunci Eu te voi ajuta,
Iar tu-n cânt mă vei proslăvi

Când ziua s-a dus, e târziu
Şi singur în noapte rămâi
În jurul tău totu-i pustiu
Şi-o piatră de-ţi pui căpătâi

Refren:
Cheamă-mă şi am să vin
Şi-o scară la cer voi ‘nălţa
În noapte, sub cerul senin
Cu tine de vorbă voi sta

Te simţi de furtuni clătinat
Şi valul te-mpinge spre stânci
În jur mai auzi disperat
Un vuiet de ape adânci

Refren:

Cheamă-mă-n clipa cea grea
Când valul loveşte cumplit
În Mine pe stâncă vei sta
Furtuna privind linişti

Eu sunt Cel ce sunt, Dumnezeu
Şi-aud când mă strigi din necaz
Căci Eu văd din cer chinul tău
Şi lacrima pe-al tău obraz

Refren:

Crede şi nu te-ndoi
Aşteaptă-n tăcere-ajutor
Căci Eu lângă tine voi fi
Şi chinul va fi mai uşor

Refren:

Cheamă-mă în ziua cea grea
Când nori de necaz vor veni
Atunci Eu te voi ajuta,
Iar tu-n cânt mă vei proslăvi

Leave a Reply

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


Zilele trec…

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,493 other followers

