Vladimir Pustan – Ganduri de anul nou

Sursa pozelor pagina de Facebook Ciresarii. Pozele din Turneul Ciresarii prin Moldova din Octombrie 2012.

Vladimir Pustan Turneu Ciresarii Moldova Oct 2012

Preluat de la Ciresarii.ro saitul Misiunii Ciresarii din Romania:

Vladimir Pustan:

V-am dăruit și spini și flori, voi mi-ați dat doar flori, deci am fost mai darnic decât toți. M-ați ajutat și-am împins împreună la căruța cu vise, cu pași împiedicați prin noroiul fricii de-a nu izbuti în ceea ce-am dorit. Căruța o să fie a voastră într-o zi și-o să vedeți atunci cât de bine sau de greu e să stai cu steaua de căpăstru.

….

Vă scriu prieteni și vă mulțumesc pentru că m-ați  învățat ce uitasem de-o vreme: că Dumnezeu e mare, mult mai mare decât credeam, mult mai bun decât speram.
 
Când n-am mai putut, Dumnezeu mi-a dat prin voi puterea de a merge mai departe. V-ați pus și piept în față în loc de scut, atunci când șuierau șerpește săgețile.
 
Vă mulțumesc că v-ați golit și inimile și buzunarele, că v-ați golit de timp și minte, negând strigătul eului și cărnii, pentru a face loc slujirii.
Mulțumesc prieteni….. La noapte ne dormim împreună oboseala pentru ca mâine să fim proaspeți să o putem lua de la capăt…

Citeste aici in intregime – Ciresarii.ro

Leave a Reply

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


Zilele trec…

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,425 other followers

