Vladimir Pustan – Ce invatam de la Maria Magdalena – Biserica Sion Graz Ianuarie 25,2014

Marcu 16:9

Isus, dupăce a înviat, în dimineaţa zilei dintîi a săptămînii, S’a arătat mai întîi Mariei Magdalinei, din care scosese şapte draci.

Vladimir Pustan: Vreau sa va spun cate necazuri m-au batut de doua zile. Fratii tigani de la Toflea si de la Rugul Aprins din Romania, sunt cele 10 biserici in Romania care le au deschise, m-au invitat sa avem o conferinta. Ei intotdeauna o fac la Sovata. Dupa ce ne-am bucurat extraordinar si am luat hotarari mari, pe mine m-au inhatat politia in Sovata si mi-au luat masina  pentru ca nu aveam nu stiu ce acte la ea. Bun, deci am ramas fara  masina. Am venit de acolo cum am putut, m-au dus tot ei. Am mai avut o masina acasa, dusmanca vietii mele e masina aia. De cativa ani de zile numai rau imi face. M-a dus pana in Viena. In Viena n-a mai vrut. Acuma e in Viena. E pentru prima data in viata mea cand e intr-o slujba la biserica, ma uit la telefon. Mi-a ramas un frate acolo, la masina si mi-a trimis un mesaj incurajator: Cred ca-s injectoarele. Sunt cu nevasta mea aici, Florica. ea ma ajuta foarte mult la Centru si a luat de pe spatele meu lucrul asta. Face o treaba foarte buna, mai ales ca are si patru copii acasa. Zic ca-i are ea, pentru ca eu ma ocup mai putin de ei.

Vladimir Pustan

 Suntem in zilele acestea la Graz, e prima mea iesire dupa 2 1/2 luni. Dumnezeu a ingaduit sa trec prin niste necazuri trupesti extraordinare. Bolnav cu inima, tocmai in anul in care trebuie s aimplinesc 47 de ani. Inima mi-a cedat. Dupa ce s-a uitat medicul la inima mea m-a intrebat cum e? [A zis] “in primul rand e pacatoasa. Si e batrana pastore, ii batrana.” Doresc din toata inima ca Dumnezeu sa ne dea o inima tanara zilnic, pentru ca pe dinafara putem arata… chiar acuma cand am intrat pe poarta m-a incurajat un frate si mi-a zis, “Frate, ce ai imbatranit.” Bine.

As vrea sa va spun despre versetul asta, despre versetele astea, ati auzit de ce in sfanta Scriptura, sau vi s-a spus ceva de ce sunt puse texte in paranteze? Sa nu cumva sa credeti ca sunt adaugate mai tarziu. Ele au fost lasate acolo de cand s-a scris sfanta Scriptura si ucenicii au scris lucrurile acestea: Matei, Marcu. Ioan si Luca. Dar biserica cand a incheiat canonul biblic dupa 100 de ani, li s-a parut ca e prea de tot. Fie ca biserica adaugat un cuvant ca si la “acest soi de draci nu iese decat prin rugaciune”.  Si biserica a adaugat ciudat, cuvantul “post”. Nu scrie in original cuvantul asta. Cristos nu vine si spune ca sunt unii draci care ies afara numai prin rugaciune si altii mai specializati care ies prin rugaciune si post. Nu. Biblia e atenta la amanunte si spune foarte clar. Cu diavolul e aceiasi lupta in fiecare zi. El nu are noutati. Pacatosii sunt noi. Diavolul e acelasi, sarpele cel vechi. Deci asta a adaugat biseric- postul. Asta nu inseamna ca e rau postul. E foarte bun. Dar sa nu cumva sa credeti ca postul dumneavoastra e (1) conditia mantuirii si (2) e reteta sigura ca sa scapati de — Nici vorba.

Un alt text in paranteza e in Ioan 8. Stiti de ce bisericii nu i-a placut Ioan 8. Cum adica sa ierte Cristos o femeie in starea asta? Isus Cristos vine si spune, o femeie pacatoasa- “Te osandeste cineva?” “Nu.” “Nici eu,” zice Isus. Urmatorul text e pus aici in paranteza, in seara asta. A zis biserica, punem in paranteza ca e prea de tot. Cand ati auzit ultima predica de aici? Ca nimeni nu poate sa creada ca pe femeia asta o numeste -apostol intre apostoli. Noi stim cu totii ca a avut o posteritate nedorita femeia aceasta, Maria. O sa vedeti ca nu o sa vorbesc doar pentru femei in seara asta. Dar a avut o posteritate nedorita, mai ales in ultimii ani si mai ales datorita cartii lui Dan Brown- Codul lui DaVinci.

VIDEO by Muresan Calin

Leave a Reply

Zilele trec…

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,524 other followers

