Marius Livanu – 4 Cantari la Biserica Baptista Emanuel Bucuresti

marius livanu“Marius Livanu – Din neam in neam esti adapost” la Biserica Crestina Baptista Emanuel din Bucuresti – 10 februarie 2013 (incarcate pe Youtube Martie 2014)
VIDEO by Biserica Crestina Baptista Emanuel Bucuresti

Din neam in neam esti adapost

Din neam in neam esti adapost
Celor ce se incred in Tine,
Tu vietii mele scut ai fost
Cand vanturi au batut in mine.

R:Tu esti cetatuia mea, Tu esti adapostul meu
O lumina’n noaptea grea, Tu o doamne,
Imi esti scapare, in ceasul greu
Esti zidul tare, din jurul meu!

O mie cada’n preajma mea,
Si zeci de mii pot chiar sa fie,
Raman sub ocrotirea Ta
Din Tine fac, nadejde vie.

Eu niciodata nu ma tem
De groaza noptii ce’o sa vie,
Nici de sageata celui rau,
Si nici de’aprinsa lui urgïe.

Versuri de la: http://www.versuri.ro/

Tatal nostru

1. Tatăl nostru cel ceresc
Ce în slavă-mpărăţeşti
Tatăl nostru, Dumnezeu
Azi la Tine vin şi eu
Sfânt e numele Tău

2. Vie-mpărăţia Ta
Astăzi în inima mea
Facă-se doar voia Ta
În toată viaţa mea
Sfânt e numele Tău

3. Pâinea noastră să ne-o dai
Astăzi să putem trăi
Iar pentru eternul rai
Pâinea vieţii ne-o hrăni
Sfânt e numele Tău

4. Iartă-mi Tu păcatul greu
Iartă Tu greşeala mea
Tot aşa cum iert şi eu
Tot aşa cum voi ierta
Sfânt e numele Tău

5. Ţine-ne sub scutul Tău
Şi-n ispite nu ne du
Ci ne scapă de cel rău
Şi ne-ajută Doamne Tu
Sfânt e numele Tău

6. Este-a Ta împărăţia
Slava, cinstea şi puterea
Laudă-n cer şi pe pământ
Tată, Fiu şi Duh preasfânt
Sfânt e numele Tău

Numai pentru Tine vreau sa traiesc

Ritornerai

Leave a Reply

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


Zilele trec…

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,457 other followers

