RELIGIA de Mihai Ciritel

 –  Religia cu gloanţe oarbe e atunci când umblăm cu cuţitul la cizmă şi cu cruciuliţa la gât, când am întinat patul înainte de căsătorie, dar slujitorii cultici ne pun indiferenţi cununa pe cap, când copiatul la şcoală e ceva normal, când „avem voie” să divorţăm, să avortăm, să curvim, iar biserica nu ia nici o măsură împotrivă-ne.

E atunci când 12 ani ni s-a predicat religia în şcoală, şi nu ne-a atins nici măcar odată inimile. Religia cu gloanţe oarbe e în noaptea de Înviere, când ţinem lumânarea în mână şi pachetul de Kent în buzunar la spate. Apoi a doua zi la 7,00, luăm anafură, şi la 12 dansăm manele.

–  E atunci când avem icoana Domnului Isus atârnată de perete, iar sub ea, sudează dracu’ din televizor! Religia cu gloanţe oarbe e atunci când duminica tinerii cântă în corul bisericii, dar sâmbăta au fost la discotecă. E atunci când sticla de bere nu ne mustră cugetul dalmaţian. Sau când trece farfuria la colectă şi punem 1 leu de hârtie, deşi avem portofelul burduşit cu bancnote de-o sută.

Religia cu gloanţe oarbe e atunci când citim Biblia şi facem ce ne trece prin cap, ce dorim. Când spunem că suntem creştini dar nu ştim nici o rugăciune, nici un verset. E atunci când ne chinuim să nu mănâncăm „de dulce”, dar fumăm, când carnea de porc e păcat dar concubinajul e acceptat, când se face fanatism din sabat dar biserica a devenit un yaht de croazieră, nu o corabie de salvare!

–  Religia cu gloanţe oarbe, e atunci când ani de zile se predică de la amvon, sau din altarul bisericii, şi nu se pocăieşte nimeni! Nu e rod. Adică dăm predici de îmbălsămat un mort, ar spune Reinhard Bonnke. Religiile orientale, sau confesiunile creştine, sunt gloanţe oarbe atunci când nu ucid păcatul. Au adepţi dar n-au închinători în adevăr, au clădiri dar n-au foc viu pe altare.

Dacă într-un conflict armat, glonţul omoară pe cel lovit, gloanţele lui Dumnezeu aduc viaţă acelor ce-i atinge!

Interesant, Domnul e bun lunetist …!

de Mihai Ciritel

28 comentarii (+add yours?)

  1. Javier Ridriguez Lopez
    iun. 22, 2012 @ 08:59:23

    Nebunului nu-i este de învățătură, ci vrea să arate ce știe el. – (Proverbe 18:2)

    1:)Stã scris, cine este fara de pacat sa arunce primul piatra.
    2:)Stã scris: SINGURUL CARE ARE AUTORITATEA SA JUDECE IN CER SAU PE PAMANT AFIRMA: Nu aruncati margaritarele porcilor.
    3:) Stã scris: De cat sa vezi paiul din ochiul semenului tau, mai bine te-ai preocupa de barna din ochiul tau.
    Si asa mai departe…….etc……

    • rodi
      iun. 22, 2012 @ 09:48:08

      Javier,
      cred ca acest mesaj este bazat pe pasajul din 1 Ioan capitolul 3 si este un indemn pentru noi toti ca sa nu ne inselam crezand ca noi slujim si suntem copii ai lui Dumnezeu, dar traim o viata ca si cei ce sunt ai diavolului. Aici e pasajul:

      2 Prea iubiţilor, acum sîntem copii ai lui Dumnezeu. Şi ce vom fi, nu s’a arătat încă. Dar ştim că atunci cînd Se va arăta El, vom fi ca El; pentrucă Îl vom vedea aşa cum este.
      3 Oricine are nădejdea aceasta în El, se curăţeşte, după cum El este curat.
      4 Oricine face păcat, face şi fărădelege; şi păcatul este fărădelege.
      5 Şi ştiţi că El S’a arătat ca să ia păcatele; şi în El nu este păcat.
      6 Oricine rămîne în El, nu păcătuieşte; oricine păcătuieşte, nu L -a văzut, nici nu L -a cunoscut.
      7 Copilaşilor, nimeni să nu vă înşele! Cine trăieşte în neprihănire, este neprihănit, cum El însuş este neprihănit.
      8 Cine păcătuieşte, este dela diavolul, căci diavolul păcătuieşte dela început. Fiul lui Dumnezeu S’a arătat ca să nimicească lucrările diavolului.
      9 Oricine este născut din Dumnezeu, nu păcătuieşte, pentrucă sămînţa Lui rămîne în el; şi nu poate păcătui, fiindcă este născut din Dumnezeu.
      10 Prin aceasta se cunosc copiii lui Dumnezeu şi copiii diavolului. Oricine nu trăieşte în neprihănire, nu este dela Dumnezeu; nici cine nu iubeşte pe fratele său.

      deci si punctul tau e inclus aici, chiar in ultimul verset. Dar predicatorii ar fi totalmente lipsiti de dragoste daca nu ar arata oamenilor calea si pacatul lor, chemarea predicatorilor este sa prezinte Evanghelia deschis si fara rezerve.

      • Javier Ridriguez Lopez
        iun. 22, 2012 @ 11:03:57

        Rodi
        Ce putin se intelege ” Evanghelia Adevaratului Dumnezeu”
        Sper ca nu te referi la asemenea Pastori:
        Toți păzitorii lui sunt orbi, fără pricepere; toți sunt niște câini muți, care nu pot să latre; aiurează, stau tolăniți și le place să doarmă. Totuși sunt niște câini lacomi, care nu se mai satură. Sunt niște păstori care nu pot pricepe nimic; toți își văd de calea lor, fiecare umblă după folosul lui, fără abatere: – (Isaia 56:10, 11 )
        E foarte simplu sa ne dam seama ca pastorii majoritatii bisericilor nu spun adevarul, nu vreau sa fiu tragic sa mentionez ca o fac doar pentru bani, de aceia sunt descrisi ca si caini muti, nu pentru ca nu stiu sa latre ci nu vor, si pentru ca nu fac ” Voia Adevaratului Dumnezeu”
        Daca citim Apocslipsa 12,
        vadit ne vom convinge ca ” ISUS” PRINTUL Domnul SI Creatorul Intregului Univers, Salvatorul fiintelor cazute in pacat, Toți păzitorii lui sunt orbi, fără pricepere; toți sunt niște câini muți, care nu pot să latre; aiurează, stau tolăniți și le place să doarmă. Totuși sunt niște câini lacomi, care nu se mai satură. Sunt niște păstori care nu pot pricepe nimic; toți își văd de calea lor, fiecare umblă după folosul lui, fără abatere: – (Isaia 56:10, 11 VDCC)
        Deci el are o biserica.” Mireasa care al asteapta.
        Biserica ” SA” sunt cei care si-au spalat hainele in ” SANGELE SAU ” cei care cred in ” EL”, tin credinta ” Lui „ISUS”si pazesc in intregime poruncile Lui”. Cei care cred in planul de ” SAU DIVIN ” de mantuire, fara a distorsiona in absolut nimic adevarul care ai ” „APARTINE doar LUI”
        De aceea ” Bunul Dumnezeu sa ne faca parte lo toti care dorim si cautam adevarata inchinate precum adevarata slujire, atat noua cat si la toti care doresc cu adevarat acest lucru.

        • rodi
          iun. 22, 2012 @ 15:42:38

          Javier,
          nu sunt de acord cu tine cand spui ca toti pazitorii lui Dumnezeu sunt orbi si fara pricepere. Dupa inaltarea Domnului Isus la cer, Dumnezeu ne-a trimis Duhul Sau Sfant care ne calauzeste si ne ajuta sa fim implinitori ai Cuvantului Sau (inclusiv pastorii). Ca sa spui ca toti pastorii sunt caini este nemaipomenit, nu pot sa cred ca asta spui.

          Iar adevarul- Domnul Isus spune in Ioan 17:17 Sfinţeşte -i prin adevărul Tău: Cuvîntul Tău este adevărul. 18 Cum M’ai trimes Tu pe Mine în lume, aşa i-am trimes şi Eu pe ei în lume. 19 Şi Eu însumi Mă sfinţesc pentru ei, ca şi ei să fie sfinţiţi prin adevăr.

          Asa ne sfintim, prin Adevar, adica Cuvantul lui Dumnezeu care ne invata cum sa traim.

  2. Javier Rodriguez Lopez
    iun. 23, 2012 @ 14:32:16

    Rodi:
    A propovaduii ” Evanghelia Lui HRISTOS” nu este suficient doar sa adormi cu dictionarul sub perna noaptea, pentru a dobandii un vocabular inbogatit cu jargoane, nu ma refer la tine ci la protagonistul sau fundatorul acestui blog.
    Deci nu esti de acord cu ceea ” DUMNEZEU” a prorocit prin servul sau in Isaia 56, 10-11.
    Mda sa intelegem ca cei care sunt dedicati cu adevarat lui ” DUMNEZEU” umblau cu capurile sparte, iar dusmanii „LUI” adica oamenii lui Satana, stau frumos si dau cu pumnul in masa si la critica si barfa, la fel ca si Diavolul, sa pârasca pe cei ce vor sa faca ” VOIA LUI DUMNEZEU” si sa propovaduiasca ” EVANGHELIA ADEVARATULUI ISUS.
    Asa ca hai sa lasam ” CUVANTUL LUI DUMNEZEU” sa ne lamureasca nedemeririle cu privire la adevarata ” Mireasa” si biserica a lui” „ISUS” pentru ca nu toti care invoca sau poarta numele lui ” Hristos” cu tot felul de doctrine false, fac ” VOIA SA”

    APOCALIPSA 12
    În cer s-a arătat un semn mare: o femeie învăluită în soare, cu luna sub picioare și cu o cunună de douăsprezece stele pe cap. Ea era însărcinată, țipa în durerile nașterii și avea un mare chin ca să nască. În cer s-a mai arătat un alt semn: iată, s-a văzut un mare balaur roșu cu șapte capete, zece coarne și șapte cununi împărătești pe capete. Cu coada trăgea după el a treia parte din stelele cerului și le arunca pe pământ. Balaurul a stat înaintea femeii, care stătea să nască, pentru ca să-i mănânce copilul, când îl va naște. Ea a născut un fiu, un copil de parte bărbătească. El are să cârmuiască toate neamurile cu un toiag de fier. Copilul a fost răpit la Dumnezeu și la scaunul Lui de domnie. Și femeia a fugit în pustiu, într-un loc pregătit de Dumnezeu, ca să fie hrănită acolo o mie două sute șaizeci de zile. Și în cer s-a făcut un război. Mihail și îngerii lui s-au luptat cu balaurul. Și balaurul cu îngerii lui s-au luptat și ei, dar n-au putut birui; și locul lor nu li s-a mai găsit în cer. Și balaurul cel mare, șarpele cel vechi, numit diavolul și Satana, acela care înșală întreaga lume, a fost aruncat pe pământ; și împreună cu el au fost aruncați și îngerii lui. Și am auzit în cer un glas tare, care zicea: „Acum a venit mântuirea, puterea și împărăția Dumnezeului nostru și stăpânirea Hristosului Lui; pentru că pârâșul fraților noștri, care zi și noaptea îi pâra înaintea Dumnezeului nostru, a fost aruncat jos. Ei l-au biruit prin sângele Mielului și prin cuvântul mărturisirii lor, și nu și-au iubit viața chiar până la moarte. De aceea, bucurați-vă, ceruri și voi care locuiți în ceruri! Vai de voi, pământ și mare! Căci diavolul s-a coborât la voi cuprins de o mânie mare, fiindcă știe că are puțină vreme.” Când s-a văzut balaurul aruncat pe pământ, a început să urmărească pe femeia care născuse copilul de parte bărbătească. Și cele două aripi ale vulturului celui mare au fost date femeii, ca să zboare cu ele în pustiu, în locul ei unde este hrănită o vreme, vremuri și jumătatea unei vremi, departe de fața șarpelui. Atunci șarpele a aruncat din gură apă, ca un râu, după femeie, ca s-o ia râul. Dar pământul a dat ajutor femeii. Pământul și-a deschis gura și a înghițit râul pe care-l aruncase balaurul din gură. Și balaurul, mâniat pe femeie, s-a dus să facă război cu rămășița seminței ei, care păzesc poruncile lui Dumnezeu și țin mărturia lui Isus Hristos. (Apocalipsa 12:1-17 )
    Deci cei care cred in „ISUS” si tin „Credinta Lui „ISUS” si pazesc in totalitate poruncile lui ” „DUMNEZEU” nu se duc dupa alte invataturi nu se inchina ” Lui” si nu dupa invatatura oamenilor care si-au permis in transcursul istorie sa schimbe vremile si legea in ceea ce priveste ” ” „SABATUL” monumentul creatiunii dat pentru om, si chiar insusi ” EL CREATORUL” s-a odihnit de lucrearea pe care o zidise si o facuse, De aceea a binecuvantat-o si a „SFINTIT-O”, in schimb omul razvratit sa gandit sa-i faca un favor pagânatatii si asa lucrarii diavolui.
    In continuare putem citi ce rasplata vor avea cei care vor sprijinii lucrarea celui rau
    APOCSLIPSA 14
    Apoi m-am uitat și iată că Mielul stătea pe muntele Sionului; și împreună cu El stăteau o sută patruzeci și patru de mii, care aveau scris pe frunte Numele Său și Numele Tatălui Său. Și am auzit venind din cer un glas ca un vuiet de ape mari, ca vuietul unui tunet puternic; și glasul pe care l-am auzit era ca al celor ce cântă cu lăuta, și cântau din lăutele lor. Cântau o cântare nouă înaintea scaunului de domnie, înaintea celor patru făpturi vii și înaintea bătrânilor. Și nimeni nu putea să învețe cântarea, afară de cei o sută patruzeci și patru de mii care fuseseră răscumpărați de pe pământ. Ei nu s-au întinat cu femei, căci sunt verguri și urmează pe Miel oriunde merge El. Au fost răscumpărați dintre oameni, ca cel dintâi rod pentru Dumnezeu și pentru Miel. Și în gura lor nu s-a găsit minciună, căci sunt fără vină înaintea scaunului de domnie al lui Dumnezeu. Și am văzut un alt înger, care zbura prin mijlocul cerului cu o Evanghelie veșnică, pentru ca s-o vestească locuitorilor pământului, oricărui neam, oricărei seminții, oricărei limbi și oricărui norod. El zicea cu glas tare: „Temeți-vă de Dumnezeu și dați-I slavă, căci a venit ceasul judecății Lui; și închinați-vă Celui ce a făcut cerul și pământul, marea și izvoarele apelor!” Apoi a urmat un alt înger, al doilea, și a zis: „A căzut, a căzut Babilonul, cetatea cea mare, care a adăpat toate neamurile din vinul mâniei curviei ei!” Apoi a urmat un alt înger, al treilea, și a zis cu glas tare: „Dacă se închină cineva fiarei și icoanei ei și primește semnul ei pe frunte sau pe mână, va bea și el din vinul mâniei lui Dumnezeu, turnat neamestecat în paharul mâniei Lui; și va fi chinuit în foc și în pucioasă, înaintea sfinților îngeri și înaintea Mielului. Și fumul chinului lor se suie în sus în vecii vecilor. Și nici ziua, nici noaptea n-au odihnă cei ce se închină fiarei și icoanei ei și oricine primește semnul numelui ei! Aici este răbdarea sfinților, care păzesc poruncile lui Dumnezeu și credința lui Isus.” Și am auzit un glas din cer care zicea: „Scrie: Ferice de acum încolo de morții care mor în Domnul!” „Da”, zice Duhul, „ei se vor odihni de ostenelile lor, căci faptele lor îi urmează!” Apoi m-am uitat și iată un nor alb; și pe nor ședea Cineva care semăna cu un fiu al omului; pe cap avea o cunună de aur, iar în mână, o seceră ascuțită. Și un alt înger a ieșit din Templu și striga cu glas tare Celui ce ședea pe nor: „Pune secera Ta și seceră, pentru că a venit ceasul să seceri, și secerișul pământului este copt.” Atunci Cel ce ședea pe nor Și-a aruncat secera pe pământ. Și pământul a fost secerat. Și din Templul care este în cer a ieșit un alt înger care avea și el un cosor ascuțit. Și un alt înger, care avea stăpânire asupra focului, a ieșit din altar și a strigat cu glas tare către cel ce avea cosorul cel ascuțit: „Pune cosorul tău cel ascuțit și culege strugurii viei pământului, căci strugurii ei sunt copți.” Și îngerul și-a aruncat cosorul pe pământ, a cules via pământului și a aruncat strugurii în teascul cel mare al mâniei lui Dumnezeu. Și teascul a fost călcat în picioare afară din cetate; și din teasc a ieșit sânge, până la zăbalele cailor, pe o întindere de o mie șase sute de stadii. (Apocalipsa 14:1-20 )
    God Bless You

    • rodi
      iun. 23, 2012 @ 16:24:24

      Javier,
      blogul este al familiei noastre; eu sunt ceea care public totul (e o munca care necesita mult, mult timp). Articolul este scris de un frate Evanghelic. Din cele citite din comentariul tau imi dau seama ca avem pareri foarte diferite si suntem din denominatii diferite.

      Dar, probabil ca avem aceeasi dorinta ca sa ii slujim lui Dumnezeu si sa ii fim credinciosi Lui. Eu pot sa afirm doar ce stiu despre mine, si familia noastra: Dorim sa Il facem pe Dumnezeu cunoscut, mantuirea care El o ofera tuturor daca vor crede in Fiul lui Isus Hristos. Incercam sa postam articole care ne imbarbateaza si ne invata sa ne apropiem de Dumnezeu si sa traim o viata dupa cum Isus insusi ne-a invatat, si apostolii care au dus mesajul Evangheliei pana la moarte, si chiar uneori moarte crunta. Asteptam venirea Domnului si noi, dar avem de lucrat cum Domnul Isus ne-a invatat ducand Evanghelia Lui pana la marginea pamantului.

      Deci, nu cautam cearta sau sa ne fortam credinta noastra pe nimeni. Mantuirea vine de la Dumnezeu cand Duhul Sfant strapunge inimile si cunostinta vine din Cuvant (Biblia) si prin rugaciune pentru intelepciune si pricepere tot de la Dumnezeu. Si nu ne grabim la dezbateri pentru ca ele fura timpul. In schimb daca intalnim aici pe blog atei (si se intampla destul de des) cu ei discutam si dezbatem credinta noastra oricat ar dura. Dumnezeu la asta ne-a chemat- Sa Il facem pe El de cunoscut tuturor popoarelor. Si asta ne straduim sa o facem.
      God bless you too!

      • Javier Rodriguez Lopez
        iun. 23, 2012 @ 17:38:32

        Rodi:
        Este curios ca desi ” ISUS” este unul singur si are doar o singura cale, iar noi adica sa calcam doar pe urmele sale, si cum doar prin ” El” putem primii trecere inainta ” Tatalui” iar cine cunoste pe „ISUS” are ocazia sa-l cunoasca pe Tatal.
        Deci cum afirmam mai sus, ” ISUS” si adevarul Sau este unul singur, de aceea trebuie avut multa grija in a face Voia Lui, sa NU, pentru EL nu exista toate drumurile duc la Roma, in schimb pentru domnul acestui veac da, oriude si oricui slujim este a bine.
        Avem la indemana Cuvantul SÂU si discernere de la „EL” asa cum ne invata si a lasat scris, in timpurile din urma vor venii multi lupi, hristosi mincinosi, sa nu-i crede-ti, Cerceta-tii daca vorbesc la lege si marturie, daca nu este asa sa nu-i crede-ti.
        Rodi:
        spre surprinderea multora, marea arma a lui Satana este contrafacerea, adica va avea putere sa coboare chiar foc din cer, sa contraafaca insasi revenirea „FIULUI OMULUI” cata nesimtire si lipsa de scrupule, si multi vor cadea, dar asta nu trebuie sa ne inspaimante in schimb sa ne preocupe DA, un lucru este sa-i servesti lui ” ISUS”, iar altceva este sa servesti lui Mamona.
        Este foarte simplu de inteles: Rece sau in Clocotot: de aceea pentru ca esti caldicel am sa te vars din gura MEA
        . Rece: este respingerea deplina a LUI ISUS CA DOMN CREATOR SI MANTUITOR” iar caldicel este aceiasi soarta, fara „DUMNEZEU” servir unei doctrine false.
        Siner i-mi pare rau dar adevarul trebuie exclamat, va venii timpul cand nu se va mai putea exclama pe fata, si nu suntem departe de acel timp:” Sta Scris: Pentruca dusmanul vostru diavolul racneste ca un leu si cauta pe cine sa inghita, stie ca are putin vreme si cauta sa insele chiar si pe cei alesi.
        Cine sunt cei alesi?: Cei care au inteles mesajul Regelui Sau .” ISUS”adevarata SA doctrina, si ADEVARATA forma de Inchinare.
        ” EL va fi ACEL care va rosti plecati de la MINE, ca nu va cunosc pentru ca a-ti lucrat faradelege.
        De aceea sa ne ajute” BUNUL SI ADEVARATUL DUMNEZEU” pe toti sa-l cautam si sa ne inchinam cu adevarat ca sa avem parte de fericita ocazie de a primi coroana pregatita si platita de ” EL” prin insasi ” SANGELE SAU” la Marea De Cristal INAINTEA SA, in fiecare luna noua inaintea Pomului Vieti. Amen
        God Bless You

        • rodi
          iun. 23, 2012 @ 22:32:26

          calatoresc si incerc sa va raspund cand si unde voi avea conectie de internet in acest weekend.

        • rodi
          iun. 25, 2012 @ 11:46:39

          Javier,
          in primul rand multumesc pentru rabdarea ta, asteptandu-ne sa ne intoarcem acasa.
          Incerc sa iti raspund in ordinea in care tu ai scris in acest comentariu

          –ai scris ca „pentru EL nu exista toate drumurile duc la Roma”
          citez intreg pasajul din Marcu 9:38-41 unde Domnul Isus explica ce inseamna ca cineva sa faca ceva in Numele Lui si de ce sa nu fie opriti (desi ei nu urmau apostolii): Marcu 9:38-41 Cornilescu (RMNN)
          38 Ioan I -a zis: ,,Învăţătorule, noi am văzut pe un om scoţînd draci în Numele Tău; şi l-am oprit, pentrucă nu venea după noi.„
          39 ,,Nu -l opriţi„, a răspuns Isus, ,,căci nu este nimeni, care să facă minuni în Numele Meu, şi să Mă poată grăi de rău îndată după aceea.
          40 Cine nu este împotriva noastră, este pentru noi.
          41 Şi oricine vă va da de băut un pahar cu apă, în Numele Meu, pentrucă sînteţi ucenici ai lui Hristos, adevărat vă spun că nu-şi va pierde răsplata.

          Mantuirea nu depinde de o denominatie sau de o serie de afirmatii sau o lista de doctrine. Depinde de ascultarea Cuvantului lui Dumnezeu si credinta in El prin Isus Hristos.

          Deci pentru noi inchinarea in duh si in adevar este sa implinim tot ce ne-a invatat Domnul Isus cand a venit pe pamant. El este Cuvantul care a fost de la inceput si EL ne-a invatat absolut tot ce este necesar ca sa ne impacam cu Tatal. El ne-a eliberat de legea pe care nici un om nu a putut sa o implineasca si ne-a dat mantuirea in dar.

          ASA INTELEGEM NOI EVANGHELIA (preluat dintr-o predica de John Piper):
          (1) Evanghelia este un plan – Cel mai important verset din Noul Testament care defineste in felul acesta Evanghelia este 1 Corinteni 15:3 – “V-am invatat,” zice Pavel, “inainte de toate, asa cum am primit si eu Evanghelia, ca Hristos a murit pentru pacatele noastre, dupa Scripturi.” Cu sute de ani inainte de a muri Hristos, proorocii au scris despre aceasta pentru ca a facut parte din planul lui Dumnezeu.
          (2) Evanghelia este un evenimentEste o intimplare care a avut loc istoric. Revenim la versetul 3: “V-am invatat, inainte de toate asa cum am primit si eu, ca Hristos a murit”.
          (3) Evanghelia reprezinta realizarile mortii Domnului Isus.
          (4) Evanghelia este o oferta gratuita
          (5) Evanghelia este o aplicare pe care Duhul Sfant o face a acelor realizari in viata noastra. Cand iti pui credinta in Isus Hristos, acele realizari devin ale tale. (1-a) Tu esti unit cu Hristos Este de o importanta capitala sa intelegem cum suntem noi uniti cu Hristos. Raspunsul este ca – Duhul lui Dumnezeu este cel care misca inima noastra, care aprinde in noi credinta si aceasta este cea care ne uneste cu Hristos. (2-a)Domnul Isus a realizat iertarea pacatelor in moartea Sa. (3-a) Noi suntem socotiti neprihaniti in Hristos. La cruce, Domnul Isus a realizat acea ascultare perfecta. Acum, in momentul care eu cred in Hristos, ascultarea Lui desavarsita imi este aplicata mie. Noi suntem justificati prin credinta, fara faptele legii. Hristos a indeplinit pe deplin legea. Iar acum , acea implinire desavarsita a legii este trecuta in contul meu ca si cum eu as fi implinit toata legea.(4) Primim viata vesnica.
          Conclude: Tinta Evangheliei este sa ma indrepte pe mine sa imi gasesc deplina satisfactie in Dumnezeu.

          (linkul de la predica https://rodiagnusdei.wordpress.com/2012/05/10/video-john-piper-la-bucuresti-sesiunile-dumnezeu-este-evanghelia-dumnezeu-este-cel-mai-proslavit-preamarit-in-noi-atunci-cand-noi-suntem-cei-mai-satisfacuti-in-el/

          Aceasta este Evanghelia si aceasta o vom propovadui pana la venirea Domnului!

  3. Nelo Blidar
    iun. 23, 2012 @ 20:48:41

    Este foarte curios cum atunci cand adevarul ne gadila urechile, lasam totul balta si plecam la fel ca si tanarul bogat care i-a pus intreabarea ” „Mantuitorului” ” Ce trebuie sa fac sa mostenesc viata vesnica”
    Deci cand a primit raspunsul a facut intoarsa pe a sa cale si a plecat.

    Rodi:
    Javier Rodriguez Lopez a lansat in mesaj caruia nu i-a fost permisa afisarea, cu toata dragostea frateasca intrebam de ce?
    Doar nu s-a certat cu nimeni si nici nu o va face, in schimb am vazut o expunere aici care ãs permite cu lux de amanunte si anecdote de toate culorile, sa faca cu ou si otet( vorba din popor) o gramada de confesiuni religioase, cu o asa mare relax de parca el ar fi resposabil cu cheile imparatiei.
    Atat el, cat si eu personal avem aceiasi lucrare pe inima de a face cunoscut adevarul ” Domnului si Mantuitorului Nostru Isus Hristos.
    In adevarata ei amploare si incat „EL” ne va permite.
    Oricum daca noi vom tacea pietrele vor vorbii, ” ” BUNUL DUMNEZEU” nu va ramane cu lucrarea neterminata, sau fara ca ” Adevarul Sau Vesnic ” sa nu fie Proclamat, pe intreaga suprafata a Pamantului conform Intreitei Solii Ingeresti prezentata in Apocslipsa, de aceia ” A Lui Sa Fie Slava Si Onoarea in Vecii Vecilor
    ” Amen”

    Javier Rodriguez Lopez
    on 06/23/2012 at 5:38 PM said:
    Your comment is awaiting moderation.
    Rodi:
    Este curios ca desi ” ISUS” este unul singur si are doar o singura cale, iar noi adica sa calcam doar pe urmele sale, si cum doar prin ” El” putem primii trecere inainta ” Tatalui” iar cine cunoste pe “ISUS” are ocazia sa-l cunoasca pe Tatal.
    Deci cum afirmam mai sus, ” ISUS” si adevarul Sau este unul singur, de aceea trebuie avut multa grija in a face Voia Sa, sau NU, pentru EL nu exista toate drumurile duc la Roma, in schimb pentru domnul acestui veac DA, oriude si oricui slujim este a bine….. Amestecat adevar si minciuna….
    Avem la indemana Cuvantul SÂU si discernere de la “EL” asa cum ne invata si a lasat scris, in timpurile din urma vor venii multi lupi, hristosi mincinosi, sa nu-i crede-ti, Cerceta-tii daca vorbesc la lege si marturie, daca nu este asa sa nu-i crede-ti.
    Rodi:
    spre surprinderea multora, marea arma a lui Satana este contrafacerea, adica va avea putere sa coboare chiar foc din cer, sa contraafaca insasi revenirea “FIULUI OMULUI” cata nesimtire si lipsa de scrupule, si multi vor cadea, dar asta nu trebuie sa ne inspaimante in schimb sa ne preocupe DA, un lucru este sa-i servesti lui ” ISUS”, iar altceva este sa servesti lui Mamona.
    Este foarte simplu de inteles: Rece sau in Clocotot: de aceea pentru ca esti caldicel am sa te vars din gura MEA
    . Rece: este respingerea deplina a LUI ISUS CA DOMN CREATOR SI MANTUITOR” iar caldicel este aceiasi soarta, fara “DUMNEZEU” servir unei doctrine false.
    Siner i-mi pare rau dar adevarul trebuie exclamat, va venii timpul cand nu se va mai putea exclama pe fata, si nu suntem departe de acel timp:” Sta Scris: Pentruca dusmanul vostru diavolul racneste ca un leu si cauta pe cine sa inghita, stie ca are putin vreme si cauta sa insele chiar si pe cei alesi.
    Cine sunt cei alesi?: Cei care au inteles mesajul Regelui Sau .” ISUS”adevarata SA doctrina, si ADEVARATA forma de Inchinare.
    ” EL va fi ACEL care va rosti plecati de la MINE, ca nu va cunosc pentru ca a-ti lucrat faradelege.
    De aceea sa ne ajute” BUNUL SI ADEVARATUL DUMNEZEU” pe toti sa-l cautam si sa ne inchinam cu adevarat ca sa avem parte de fericita ocazie de a primi coroana pregatita si platita de ” EL” prin insasi ” SANGELE SAU” la Marea De Cristal INAINTEA SA, in fiecare luna noua la Pomului Vieti. Amen
    God Bless You

    • rodi
      iun. 23, 2012 @ 22:33:16

      Deocamdata calatoresc si incerc sa va raspund cand si unde voi avea conectie de internet in acest weekend.

    • rodi
      iun. 25, 2012 @ 12:03:01

      Nelo, iti multumesc si tie pentru rabdare si mai ales pentru rugaciunea ca Domnul sa ne insoteasca in calatorie.
      Noi am inceput aceasta lucrare cu niste scopuri distincte si unele dintre ele ne consuma mult timp (ex. traducem carti si lucrari). Pe deasupra, suntem solicitati de multe ori sa intram in dezbateri cu tot felul de persoane (din diferite religii). La un moment dat iti dai seama ca nu poti sa ajungi la o intelegere si e crestineste sa te opresti si sa te rogi pentru persoana ca Dumnezeu sa li se descopere, daca este voia Sa. Exceptia am facut-o daca am avut conversatii cu persoane care nu cred in Dumnezeu, sau si-au pierdut convingerea ca unele parti din Biblie sunt inspirate, sau cu tineri care se lupta sa creada.

      Daca cinema are o credinta diferita de a noastra si are convingeri din care nu se „muta” nu are nici un rost ca sa pierzi timpul, cand sunt atatia care nu au auzit de dragostea Tatalui, in a trimite pe Fiul Sau Hristos ca sa ne impace cu El.

      Apreciez ce scrieti in comentarii, dar nu stiu ce cautati, sau ce vedeti voi gresit aici. Banuiesc, ca si voi banuiti ce e in inima noastra dupa etichetarea care ne-o puneti, presupunand ca suntem intr-un fel pentru ca suntem evanghelici si diferiti de denominatia voastra (care sincer eu nu v-o asum si nu o stiu). Poate daca a-ti face-o de cunoscut as intelege ce doriti si ce vedeti gresit.

      Va promit ca nu suntem batjocoritori sau injositori cu nimeni (nici macar cu acea persoana care nu de mult scria comentarii si se dadea drept Mesia) dar poate ne-am intelege. Dar (probabil ca si voi) stim ca am invatat adevarul din Cuvantul lui Dumnezeu si nu numai ca stim din cap, dar Dumnezeu a si lucrat in viata noastra in mod miraculos (inclusiv personal am fost vindecata) si avem partasie cu Dumnezeu oridecate ori citim Cuvantul Sau, sau asscultam o predica din Cuvant, sau cantare sau in special cand vorbim oamenilor despre Hristos- simtim prezenta Duhului Sfant in mod real si suntem cei mai multumitori lui Dumnezeu pentru ca ne-a ales sa Il cunoastem si ne da harul ca sa putem sa Il servim si sa lucram pentru El.

  4. Nelo Blidar
    iun. 24, 2012 @ 06:25:02

    „Bunul Dumnezeu”. Sa fie cu d-voastra sa va sustina si sa va aibe in ” Paza Sa”
    God Bless You

  5. Nelo Blidar
    iun. 25, 2012 @ 15:24:07

    Rodi.
    Doresc sa incep cu „Pacea Domnului” ca Salutare Sfanta
    Si eu multumesc pentru intelegerea, si buna predispozitie intampinata, de aceea ca si preludiu al acestei prezentari as dorii sa expun un pasaj din Romani 1,16-17
    „16 Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Hristos; fiindcă ea este puterea lui Dumnezeu pentru mântuirea fiecăruia care crede: întâi a Iudeului, apoi a Grecului;
    17 deoarece în ea este descoperită o neprihănire, pe care o dă Dumnezeu, prin credinţă şi care duce la credinţă, după cum este scris: „Cel neprihănit va trăi prin credinţă.”
    Pentru ca ai afirmat ca nu stii din ce biserica fac parte( cu toate ca eu sunt convins ca banuiesti SI ca stii, nu as intelege de ce nu se paote colabora chiar in ciuda faptului ca nu suntem de aceiasi denominatiune religioasa cum tu te_ai exprimat),( DOAR DUMNEZEU NE IUBESTE CU ACEIASI IUBIRE INFINTA SI, SANGELE LUI ISUS ESTE IDESTULATOR PENTRU ORCE FIINTA CREATA DE EL, ASA ca nu am nici un motiv sa ascund…dimpotriva iti fac cunoscut cu deosebita placere si convingere ca fac parte din biserica Asteptatoare a Revenirii in Slava a Lui ISUS HRISTOS: sunt adventist de ziua a saptea(si de toate zilele asa sa ma Ajute Bunul Dumnezeu prin intermediului Duhului SAU CEL Sfant…
    Cred in autenticitatea cuvantului lui Dumnezeu si in divinitatea, ADICA TATAL FIUL SI DUHUL SFANT de la creatiune si pana la apocalipsa, cred ca Dumnezeu este neschimbator, nu face compromis cu pacatul, uraste pacatul dar iubeste pe cel pacatos din care facem toti parte…Caci toti am pacatuit si suntem lipsiti de slava lui Dumnezeu…
    2 TIMOTEI 3,16-17
    16. Toată Scriptura este insuflată de Dumnezeu şi de folos ca să înveţe, să mustre, să îndrepte, să dea înţelepciune în neprihănire,
    17.Pentru ca omul lui Dumnezeu să fie desăvârşit şi cu totul destoinic pentru orice lucrare bună.
    Matei 24, 35
    35 .Cerul şi pământul vor trece, dar cuvintele Mele nu vor trece.
    MATEI, 5,17-18-19
    17-Să nu credeţi că am venit să stric Legea sau Proorocii; am venit nu să stric, ci să împlinesc.
    18.Căci adevărat vă spun, câtă vreme nu va trece cerul şi pământul, nu va trece o iotă sau o frântură de slovă din Lege, înainte ca să se fi întâmplat toate lucrurile.
    19.Aşa că, oricine va strica una din cele mai mici din aceste porunci, şi va învăţa pe oameni aşa, va fi chemat cel mai mic în Împărăţia cerurilor; dar oricine le va păzi, şi va învăţa pe alţii să le păzească, va fi chemat mare în Împărăţia cerurilor

    IOAN14,21
    21.Cine are poruncile Mele şi le păzeşte, acela Mă iubeşte; şi cine Mă iubeşte, va fi iubit de Tatăl Meu. Eu îl voi iubi, şi Mă voi arăta lui.”

    EZECHEL, 20, 12,16-21

    12,Le-am dat şi Sabatele Mele, să fie ca un semn între Mine şi ei, pentru ca să ştie că Eu sunt Domnul, care-i sfinţesc.
    16.şi aceasta pentru că au lepădat poruncile Mele şi n-au urmat legile Mele, şi pentru că au pângărit Sabatele Mele, căci inima nu li s-a depărtat de la idolii lor.
    17.Dar m-am uitat cu milă la ei, nu i-am nimicit, şi nu i-am stârpit în pustie.
    18.Atunci am zis fiilor lor în pustie: „Nu vă luaţi după rânduielile părinţilor voştri, nu ţineţi obiceiurile lor, şi nu vă spurcaţi cu idolii lor!
    19.Eu sunt Domnul, Dumnezeul vostru; umblaţi întocmai după rânduielile Mele, păziţi poruncile Mele, şi împliniţi-le.
    20.Sfinţiţi Sabatele Mele, căci ele sunt un semn între Mine şi voi, ca să ştiţi că Eu sunt Domnul, Dumnezeul vostru!”
    21.Dar fiii s-au răzvrătit şi ei împotriva Mea. N-au umblat după rânduielile Mele, n-au păzit şi n-au împlinit poruncile Mele, pe care trebuie să le împlinească omul, ca să trăiască prin ele, şi au pângărit Sabatele Mele. Atunci am avut de gând să-Mi vărs urgia peste ei, să-Mi sting mânia împotriva lor în pustie.

    In acelasi fel al credem „PE DUMNEZEU CREATORUL TUTUROR LUCRURILOR PE CUVANT” in ceea ce priveste reforma sanitara dupa cu ceea ce se paoate manca conform Levetic capitolul 11, DDEUTERONOMUL,14,8
    ISAIA , 65.4,
    ISAIA 66,17
    17.Cei ce se sfinţesc şi se curăţesc în grădini, mergând unul câte unul, în mijlocul celor ce mănâncă şi carne de porc, şi şoareci şi alte lucruri urâcioase, toţi aceia vor pieri, – zice Domnul. –
    1. CORINTENI6,19-20
    19.Nu ştiţi că trupul vostru este Templul Duhului Sfânt, care locuieşte în voi, şi pe care L-aţi primit de la Dumnezeu? Şi că voi nu sunteţi ai voştri?
    20.Căci aţi fost cumpăraţi cu un preţ. Proslăviţi dar pe Dumnezeu în trupul şi în duhul vostru, care sunt ale lui Dumnezeu.

    De altfel credem in Propovaduirea si Implinirea Intreitei Solii Ingeresti asa cum si ca traim Timpurile Sfarsitului Veacului, avand in fata evenimentul marii Strigarii si revenirea glorioasa a DOMNULUI HRISTOS,vizibila(sta scris”orice ochi il va vedea si ceice L-au strapuns”)
    APOCALIPSA 22,18-19

    18.Mărturisesc oricui aude cuvintele prorociei din cartea aceasta că, dacă va adăuga cineva ceva la ele, Dumnezeu îi va adăuga urgiile scrise în cartea aceasta.
    19.Şi dacă scoate cineva ceva din cuvintele cărţii acestei proorocii, îi va scoate Dumnezeu partea lui de la pomul vieţii şi din cetatea sfântă, scrise în cartea aceasta.”

    Asa ca Dumnezeul Dragostei Infinite si al Adevarului nu spioneaza copii sai cu luneta si nici nu ii atinge cu gloante oarbe…Nu cred ca „religiile sau confesiunile religioase sunt gloante oarbe atunci cand nu ucid pacatul”, deoarece singurul care poate face aceasta este „ISUS HRISTOS” prin sangele „LUI”, nu religia sau cofesiunea religioasa.
    Referitor la acel articol mi se pare o totala lipsa de respect la adresa lui DUMNEZEU punandu-i vulgarul grad de lunetist cand El este un DUMNEZEU de sapte ori „SFANT”, insasi ingerii isi acopera fatza cand rostesc „NUMELE SAU.”..
    iar noi creaturile „Sale suntem ceea ce „EL” are mai scump pe acest pamant, suntem lumina ochilor Sai si nu suntem in masura sa umilim sau sa judecam pe oameni, din contra noi ar trebui sa demonstram iubirea lui ISUS in vietile noastre si prin asta cei de langa noi sa vada caracterul „Tatalui”, singurul in masura sa transforme o viatza asa mizerabila ca a noastra…
    1 CORINTENI 4,5
    5. De aceea să nu judecaţi nimic înainte de vreme, până va veni Domnul, care va scoate la lumină lucrurile ascunse în întuneric, şi va descoperi gândurile inimilor. Atunci, fiecare îşi va căpăta lauda de la Dumnezeu.

    Acum spre inchiere doresc sa manifest deplina mea dorinta de a ” COLABORA SI PROPOVADUII ADEVARATA EVANGHELIE A LUI HRISTOS SI DRAGOSTEA SA NEMARGINITA, PRECUM DORINTA SA DE TATA IUBITOR DE A SALVA CAT MAI MULTE FIINTE CREATE DE MANA SA RASCUPARATE PRIN JERTFA FIULUI SAU” la orce fiinta „dornica sa afle „ADEVARUL” SI ADEVARATA FORMA DE INCHINARE LA CARE EL SA NE AJUTE,AMEN
    GOD BLESS YOU

  6. Nelo Blidar
    iun. 25, 2012 @ 17:16:47

    Rodi

    Ar fi bine sa facem ceea ce au facut credinciosii din Bereea, care dupa ce ascultau cuvantul, mergeau acasa si deschideau Scriptura si cercetau sa vada daca ceea ce li se spunea era in concordanta..
    Este adevarat asa cum ai spus ca noi suntem facuti neprihaniti prin credinta, in jertfa Domnului Hristos, si dracii cred ca este Isus si se infioara dar nu e suficient…
    Cat despre ascultare, Domnul Isus a avut o ascultare perfecta dintotdeauna de Tatal, ca la cruce a vut loc punctul culminant al ascultarii e adevarat, dar a avut loc si altceva, adica biruinta asupra pacatului si repunerea persoanei umane din nou in legatura cu Dumnezeu prin Isus Hristos si aici e unde intra…LEGEA…
    Legea care a avut finalitatea la cruce este legea ceremoniala data primilor nostri parinti cand au pacatuit prin aducerea unui miel ca jertfa, care simboliza MIelul lui Dumnezeu care venea sa ia pacatele lumii asupra Lui, spusa lui Moise si scrisa de el ca sa se faca intocmai pana la implinirea vremii…aceasta este legea ceremoniala care a avut un inceput si un sfarsit…
    Cat despre Legea lui Dumnezeu, a fost data din vesnicii, inainte de pacat, tinuta de primii nostri parinti adica „ADAM SI EVA si de ei calcata prin porunca „sa nu poftesti” si „sa nu minti”, readusa in memoria unui popor ales de Dumnezeu sa-i fie lumina in intuneric si scrisa de degetul lui DUMNEZEU pe table de piatra…este legea ce reprezinta caracterul lui Dumnezeu si este pur si simplu absurd sa negam asa ceva…dar in fine…
    Atunci cand eu ca pacatos vin la Hristos si cer iartare ,El este bun si drept sa imi ierte pacatele…dar care pacate din moment ce nu exista o lege in care se oglindeste nemernicia mea fara EL si dreptatea si iubirea LUi fatza de mine pacatosul…
    Cum stiu eu ca am nevoie de un Mantuitor daca cred ca e suficient sa il accept doar ca Domn fara sa ascult de EL?
    Cand ma apropii de Hristos pot sa vad cat e el de sfant si cat sunt eu de ticalos
    Legea care e caracterul LUi imi arata aceasta.
    Daca crezi ca ea s-a desfiintat atunci nu mai este nici un rau sa fii un hot, un ucigas, un neascultator de parinti, un desfranat, un mincinos…un inchinator la idolii, sa iau in desert NUmele LUI… sau asta e pacat si doar sabatul s-a desfiintat?
    Vezi tu, in porunca a patra Dumnezeu e dezvaluit ca si Creator al universului, ni se cere sa il adoram doar pe El…si satana mereu a vrut sa distruga aceasta…a vrut adorarea el in locul Creatorului si atunci este in aceasta porunca unde loveste, nu te intrebi de ce celelalte sunt toate bune doar porunca a patra a avut „sfarsitul la cruce”? In apocalipsa, in prima solie ingereasca este o relatare a poruncii a patra din nou care cuprinde adorarea: Temeti-va de Dumnezeu si dati-i slava, caci a venit ceasul judecatii Lui ; si inchinati-va celui ce a facut cerul si pamantul ,marea si izvoarele apelor…aici e recunoscut Dumnezeu ca si Creator la fel ca si in porunca a patra…nu crezi ca diavolul vrea ca noi oamenii sa uitam acest lucru si sa ii dam inchinarea lui? Ba da, de aceea in transcursul anilor a determinat omenirea sa schimbe ca drept datina ziua a saptea adica „SABATUL ” MONUMENTUL CREATIUNII” in prima zi a saptamanii care este duminica. APARENT aicI se pare ca diavolul a castigat batalia” stie el ca este o farsa si mai stie si ce pedeapsa al asteapta pentruca este un dusman invins si condamnat la moarte, dupa cum bine stie si acest lucru, dar cum se cutremura de ceea ce al astepta nu as da un pic de ragaz si hai sa mai insele cu tot felul de doctrine false,
    Inca odata regret dar asa cum tu vrei sa propovaduiesti cat mai mult pentru ISUS FIUL LUI DUMNEZEU, si eu la fel si „ACEST ADEVAR AL LUI ISUS MIELULUI DE JERTFA TREBUIE SA TRIUNFE, SI FARA NICI O INDOIALA VREM SAU NU VREA VA TRIUMFA, EL CREATORUL NU A PIERDUT NICI O BATALIE, IN FATA INTREGULUI UNIVERS..
    Domnul Isus in ziua sabatul dupa obicei intra in sinagoga…asa era obisnuit sa mearga la casa Tatalui sau in ziua pusa de Dumnezeu ca sa-I aduca adorare…
    Batalia finala care se va da intre satana si alesii lui Dumnezeu are ca si punct central adevarata adorare..trebuie sa fii de doua ori orb ca sa nu vezi asta, dupa cum reiese foarte clar in sfintele scripturi.. DECI: ori fiarei si icoanei ei cu schimbarile facute in privinta zilei de odihna ..ori lui Dumnezeu recunoscandu-i autoritatea Lui divina ca si CREATOR, MANTUITOR SI PRINT AL UNIVERSULUI…
    Evident, legea nu ne mantuieste, ea ne arata ca suntem pacatosi fara Dumnezeu, ea ne trimite la IZVORUL mantuirii noastre, LA SANGELE LUI ISUS HRISTOS…care odata ce am acceptat jertfa Lui „EL” ne prin PRIN DUHUL SAU CEL SFANT ajuta sa traim si noi cum a trait El, adica fara pacat.
    God Bless You
    Attentamente
    Nelo Blidar

    • rodi
      iun. 25, 2012 @ 23:47:40

      de la Avram
      Este de remarcat faptul ca in Noul Testament nu gasim nicaieri ca Sabatul a fost una din cerintele pe care trebuie sa le implinim pentru a mosteni imparatia cerurilor. Nici apostolii Domnului Isus nu vorbesc despre aceasta, si nici chiar Domnul nostru Isus Christos. El nu a venit din slava Sa cereasca ca sa ne oblige sa implinim legea data prin Moise poporului Israel,ci sa avem o trecere libera si nemeritata prin jertfa Sa de la Calvar si prin acest Har minunat sa avem mantuirea si viata vesnica. O ce har minunat si nemeritat am primit in dar de la Domnul nostru! Pe cand Legea da cunostinta pacatului si ne face vinovati de neimplinirea ei, caci nimeni nu poate a o implini in totalitatea ei pe parcursul unei vieti omenesti, Isus Christos Domnul nostru ne da eliberarea si ne iarta pacatele platindu-le El in locul nostru astfel eliberandu-ne din pedeapsa care va veni peste fii neacultarii, adica acei care nu L-au primit pe Christos ca Salvator si Domn in viata lor. Nimeni nu poate nega faptul ca Sabatul este ziua de Sambata in care Dumnezeu Sa odihnit de lucrarea Sa, si ca a cerut poporului evreu sa cinsteasca aceasta zi si sa o tina sfanta, sau sa nu se atinga de anumite feluri de mancari de animale, caci le gasim in Sfanta Scriptura, in Vechiul Testament. Dar cand Domnul Isus a venit la noi cu un nou legamant iata ca toate lucrurile sau facut noi, caci El nu a venit ca sa strice Legea ci ca sa o implineasca. Gasim in Sfanta Scriptura cum in cateva imprejurari fariseii au venit la Domnul Isus si L-au invinuit de nepazirea Sabatului si tododata L-au invinovatit si din cauza ucenicilor Lui, care ziceau ei, ca faceau lucruri neangaduite in ziua de Sabat, deci nu-l pazeau. Apostolul Pavel tinea intruniri si facea frangerea painii impreuna cu ceilalti in prima zi a saptamanii, adica ziua de Dumninca (Faptele Apostolilor 20:7,18; 1 Corinteni 16:2). In cartea Faptele Apostolilor, credinciosii dintre Neamuri care L-au primit pe Christos erau persecutati si izgoniti din sinagogile evreilor datorita credintei lor. A devenit foarte dificil sau imposibil pentru credinciosii dintre Neamuri ca sa se inchine la un loc cu evreii datorita controverselor si a persecutiilor din partea lor, de aceea Duminica a devenit ziua traditionala de inchinare a Crestinismului Daca cineva vrea sa tina ziua de Sambata ca zi de inchinare Domnului Isus, poate sa o faca daca asa il indeamna cugetul, iar daca cineva vrea sa tina aceasta zi de inchinare o alta zi poate la fel sa o faca pentru ca nu exista nici o restrictie biblica referitor la aceasta. Ce este foarte important este ca nu cumva sa punem accent sau o importanta mai mare despre o zi sau un fel de mancare decat sangele Domnului Isus care L-a varsat pentru noi la Golgota. Acesta trebuie sa fie mesajul nostru al tuturora, lucrarea de mantuire pe care a facut-o Domnul nostru Isus Christos, acesta este mesajul primordial care sa fie proclamat si predicat – si nu care este ziua pe care trebuie sa o tina cineva. Dumnezeu ne stie mai bine pe fiecare si El ne cunoaste inimile. Timpul este scurt si multi oameni inca nu au auzit vestea buna a mantuirii. Este mult mai de folos sa ne concentram eforturile noastre in evanghelizarea celor de dinafara si nu in argumentari nesfarsite care nu fac altceva decat dezbina pe cei credinciosi. Domnul Isus sa ne dea lumina fiecaruia ca sa intelegem deslusit voia Sa cu privire la noi la fiecare! Sa traim dar ca in timpul zilei si sa-L iubim pe Christos Domnul cu tot ce avem noi implinind si facand voia Sa pe tot parcursul vietii noastre si atunci vom fi cel mai fericiti oameni de pe pamant!
      – de la AVRAM – raspuns pentru Nelo Blidar

  7. Nelo Blidar
    iun. 26, 2012 @ 09:56:12

    Buna Ziua Avram:
    Am citit in urma cu cateva minute in urma mesajul tau, de aceea cu mare si chiar mare palce o sa-ti raspund azi dupa ce o sa-mi termin si eu treaba.
    Un lucra insa este de semnalat ca eu am nici o intentie sa prezint „ADEVARUL LUI DUMNEZEU” ca si pe o marfa de schimb pe piata,pentru ca diavolul egal ar putea indemna pe unii sa sa creada el este (adica diavolul) perfect capabil pentru asta chiar nu al cost nimic, a mica minciunica pe care a nascocita inca din gradina edenului dar colorata putin diferit, ci dimpotriva la fel cum tu expui ca ai pe inima lucrul aceasta de a prezenta pe fiului lui dumnezeu asa incat tie ti-a fost descoperit sau mai bine zis incat esti tu dispus sa-l accepti pentru ca desigur este alta treaba., pentru ca un lucru este sa accepte in intregime fiecare pe „ISUS SI JERTFA” precum „ADEVARUL SAU INTEGRU CARE VINE DIN VESNICI INAITE DE A EXISTA PACATUL, deci nu doar de o maniera partiala, ” Zic si eu la fel ca am dorinta arzatoare si Obligatie Sacra de a prezenta adevarul „ADEVARATULUI DUMNEZEU CARE NU ESTE SCHIMBATOR” pe care l-am acceptat intru totul in viata mea, atat eu cat si orce temator AL ADEVARATULUI DUMNEZEU.
    „Bunul Dumnezeu” nu intra in jocul diavolului si al oamenilor lui, el nu joaca zaruri ” cum merge cum pica” de aceea” ATAT EL CAT SI ADEVARUL VIU” nu vor musca undita celui rau.
    „De aceea cine al va cauta cu toata inima al vor gasii in adevarata „SA”
    AMPLOARE
    2 CRONICI 7,14-22
    14.dacă poporul Meu peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga, şi va căuta Faţa Mea, şi se va abate de la căile lui rele, – îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul, şi-i voi tămădui ţara.
    15.Ochii Mei vor fi deschişi de acum, şi urechile Mele vor fi cu luare aminte la rugăciunea făcută în locul acesta.
    16.Acum, aleg şi sfinţesc casa aceasta, pentru ca Numele Meu să locuiască în ea pe vecie, şi voi avea totdeauna ochii şi inima Mea acolo.
    17.Şi tu, dacă vei umbla înaintea Mea cum a umblat tatăl tău David, făcând tot ce ţi-am poruncit, şi dacă vei păzi legile şi poruncile Mele,
    18.voi întări scaunul de domnie al împărăţiei tale, cum am făgăduit tatălui tău David, când am zis: ,Niciodată nu vei fi lipsit de un urmaş, care să domnească peste Israel.’
    19.Dar dacă vă veţi abate, dacă veţi părăsi legile şi poruncile Mele, pe care vi le-am dat, şi dacă vă veţi duce să slujiţi altor dumnezei şi să vă închinaţi înaintea lor,
    20.vă voi smulge din ţara Mea, pe care v-am dat-o, voi lepăda de la Mine casa aceasta, pe care am închinat-o Numelui Meu, şi o voi face de pomină şi de batjocură printre toate popoarele.
    21-Şi cât de înaltă este casa aceasta, oricine va trece pe lângă ea, va rămâne încremenit, şi va zice: ,Pentru ce a făcut Domnul aşa ţării şi casei acesteia?’
    22.Şi se va răspunde: „Pentru că au părăsit pe Domnul, Dumnezeul părinţilor lor, care i-a scos din ţara Egiptului, pentru că s-au alipit de alţi dumnezei, s-au închinat înaintea lor şi le-au slujit; iată de ce a trimis peste ei toate aceste rele.”

    Deci daca cei care se pretind a fi sfiinti, dar pur si simplu ” IGNORA CUVANTUL LUI DUMNEZEU SI LEGEA SA, ADEVARATA SA INCHINARE PE CARE EL O PRETINDE ALESILOR SAI”ADICA SA FIE PAZITA”

    Atunci cum se explica ca tu i-mi prezintiIpe un dumnezeu incompet care a dat o lege dupa care sa se ghideze copiilor sai si a fost prea grea, chiar te referi INCLUSIV LEGEA MORALA CARE REFLECTA CHIAR CARACTERUL ADEVARATULUI DUMNEZEU CELUI VIU”
    Cavrei sa-mi vorbesti despre abolirea zapisului cu legea ceremoniala pe care dat-o lui Moise si care simboliza „MIELUL DE JERTFA” pana la implinirea vremii, asta da suntem de acord.
    Bunul Dumnezeu” nu intra in jocul diavolului si al oamenilor lui, el nu joaca zaruri ” cum merge cum pica” de aceea” ATAT EL CAT SI ADEVARUL VIU” nu vor musca undita celui rau.
    „De aceea cine al va cauta cu toata inima al vor gasii in adevarata „SA”
    AMPLOARE
    Ce curios in schimb diavolul vine cu aceiasi minciuna pe care a prezentat-o parintilor nostri „EVA SI ADAM” adica „Oare a zis cu adevarat Dumnezeu sa nu mancati, hopa aici expune nedumerirea, si cum e si pofta pe la mijloc e mai usor sa mananci decat sa nu mananci, AHA deci Dumnezeu nu vrea ca voi sa cunoaste-ti binele si raul, a semanat indoiala si nedumerirea, inainte ca omul sa fie cazut in pacat , dar de ce a fost ispitit pentru ca omul era creat daor de DUMNEZEU, DE CE? Pentruca chair in acel moment omul a hotarat sa se departeze de legea lui DUMNEZEU SI DE SFATUL SAU CARE A FOST CLAR SA NU MANANCI” adica s-a folosit satana atunci de o doctrina falsa, CU SIGURANTA CA DA, daor a folosit in propozitia si postura sa parte de adevar si minciuna.
    Aidoma si astazi, el nu zice sa fii agnostic, „NU, NU” dimpotriva sa crezi ceva, iar de anumite lucruri sa te indoiesti pentru ca sunt prea grele, de plida parte din „LEGEA MORALA” sa murdareasca putin „CREDIBILITATEA LUI DUMNEZEU” daor pentru el asta este mai mult ca suficient, iar asta este o falsa doctrina, „SI ESTE CLAR CA IN ASEMENEA SITUATIE NU SUNTEM DUPA ADEVARATA VOINTA LUI DUMNEZEU” ci dupa criteriile domnului veacului acestuia, dar cum ura lui pentru „PRINTUL ISUS” este fara leac si cum stie ca are putina vreme nu are un moment de ragaz ci este la lucru mereu si cat mai multi reuseste sa-i imbete cu doctrina sa falsa si eronata el se simte mai satisfacut.
    1DECI DUPA CUM PARINTII NOSTRI AU CAZUT IN ISPITA PENTRU CA S-AU DEPARTAT DE DUMNEZEU UN MOMENT ATUNCI IN GRADINA EDEN” la fel si noi daca ramanem langa adevarul „LUI ISUS HIRSTOS” SI SUB PERMANENTA SA VEGHERE, nu vom pacatui pentru ca el va savarsii binele pentru noi.asa la fel si parintii nostri daca nu s-ar fi departat un moment atunci de ” CEATORUL AR FI FOST LA FEL ISPITITI DAR NU AU FI PACATUIT PENTRU CA DUMNEZEU AR FI FOST CU EI, IA R UNDE ESTE PREZENTA LUI DUMNEZEU, mamona ar fi fugit mancand pamant, sa nu ma contrazici ca nu sunt asemenea argumente in „SFANTA SCRIPUTURA CA NU TE CRED”
    Sa nu mai vorbim despre „SABATUL COROANA CREATUNII” IN CARE INSUSI DUMNEZEU S-A ODIHNIT DE LUCRAREA SA PE CARE O ZIDIZE SI O FACU-SE, si care sunt ” STA SCRIS UN SEMN INTRE MINE SI VOI, dar cum si aici satana aduce trasnaile sale si a determinat pe om atunci cand s-a departat de „DUMNEZEU” sa comnmemoreze „SABATUL PRIN LEGALISM” asa cum au facut carturarii si fariseii de la templu, in loc sa-l RECUNOASCA PE ISUS CA SI MESIIA DOMN SI SALVATOR SPIRITUAL, au cautat sa-l omoare pentru ca nu le convenea adevarul pe care al prezinta despre ei, de aceea porunca spune, ·ADU-TI AMINTE, de ce anume? de ceva care venea din vesinicii si merge in vesinicii, adica SABATUL care conmemoreaza implinirea creatinunii „LUI DUMNEZEU”, hopa ca si aici diavolul cum este de stiu, a determinat prin secolul a III-lea dupa „HR” biserica catolica impreuna cu paganatatea dar care cel putin recunosc de maniera publica ca au facut acest lucru, ba chiar mai mult ei spun,”Asa stim ca ni se inchina noua” si tu stii bine acest lucru, dar daca ne esquivam sub anumite trimiteri care sunt de ici colo, SI ZIUA, INCHINAREA NU MANTUIE, DAOR ISUS, DAR ASTA ESTE FFFFF CLAR CA EL NU VA NESOCOTII LUCRAREA SA PRECUM NICI LUCRAREA TATALUI DE LA CREATINUNE DIN VESNICII LUI PENTRU ca majoritatii maselor asa ni se pare mai usor, ( chiar mi se pare ca este fff comod, sa traiesti in haos, fara lege, fara ordine, disciplina de fapt pentru asta este arma diavolului, este foarte simplu, dar daca daca lasi ca „DUHULUI DUMNEZEU SA-TI DESCOPERE TOT ADEVARUL” el o face.
    Dar cum adica se stie ca diavolul este foarte mandru si incatat sa stie ca DOAR APARENT( important acest lucru) poate sa distorsioneze adevarul „LUI ISUS HRISTOS” pentru cei care al cred pe el pe cuvant ” fara a cerceta ” CUVANTUL IN PROFUNZIME” de aceea nu poti afirma ca nu esti in necunostinta de cauza, sa crezi nu este sufient sa crezi pentru ca si dracii cred si se infioara, ba char mai mult sfatul lor este sa crezi, dar cu rezerve si dupa bunul lor plac” DAR ASTA NU INSEAMNA CA ESTE DUPA PLACUL LUI DUMNEZEU” si tu bine stii ca este dimpotriva.

    Dar totusi ce este strigator la cer este sa afirmi ca in „NOUL TESTAMENT
    NU EXEMPLE CA ISUS A CONMEMORAT SABATUL CREATIUNII INSTITUIT DE DUMNEZEU CEL VIU” cand tu bine stii ca nu este asa, ci dimpotriva Insusi ISUS de la varsta frgeda avea daor 12 ani cand era la templu invocand adevarata inchinare „TATALUI SAU PENTRU CA EL SI TATAL ERAU SI SUNT UNA, CHIAR ESTE DOMNUL SABAOT, SI ATUNCI CUM SE POATE SA SE PUNA LA INDOIALA ACEST LUCRU ”
    ISAIA,66,23
    De aceea aici este fagaduinta lui „DUMNEZEU” ori vrem NOI ori nu vrem.
    23.În fiecare lună nouă şi în fiecare Sabat, va veni orice făptură să se închine înaintea Mea, – zice Domnul.
    De aceea nu cred ca „ISUS” a prezentat o alta invatatura care sa nu fie in concordanta cu isusi lucrarea sa de la creatiune si VOIA tatalui”

    Eu cred ca de multe ori diavolul ne toceste constiinta, la fel ca acelor carturari si farisei care il atacau pe „ISUS” pentru ca „ISUS” continua sa vindece si sa faca bine in „ziua de SABAT” prin asta demonstra o infinita iubire altruista fata de pacatos, dar nu scrie nicaieri ca se ocupa cu obisnuitele indelentniciri practice ale vietii cotidiene la fel cum era si parintii nostri in „EDEN”SABATUL ZILEI A SAPTEA ERA SI VA RAMANE O ZI CAND EL VREA SA STEA LANGA NOI SI NOI LANGA EL DECI O PARTASIE ABSOLUTA.
    Avem sase zile la dispozitia noastra dar in chimb ziua a saptea este a”LUI” tot pentru om creata, deci dupa „EL ” A FACUT TOTUL PENTRU NOI, DOAR ACEST LUCRU AL CERE DE LA NOI, ASCUTARE SI INCHINARE DIN TOTALA DRAGOSTE NIMIC MAI MULT.
    Deci cum am mentionat si cred ca de multe ori diavolul ne toceste constiinta, sa nu ne dam seama ce afirmam, ba chiar mai mult vorbind chiar cu un oarecare dizinteres despre „VECHIUL TESTAMENT ” ca si cum de ceva invechit si consumat AR FI VORBA SI NU DE CUVANTUL VIULUI DUMNEZEU, O „DOAMNE DE ACEEA CAND TU VEI VENII, VEI DESPARTE PE CEI ALESI CUM SE DESPARTE OILE DE CAPRE SI VOR FI CARORA EL LE VA ZICE, PLECATI DE LA MINE CA NU VA CUNOSC, PENTRU CA A-TI LUCRAT FARA DE LEGE, degeaba vor raspunde ei, „O Doamne vor zice ei, nu am vorbit noi in numele tau, nu am scos noi draci in numele tau, DAR EL LE VA RASPUNDE CLAR, PLECATI DE LA MINE CA NU VA CUNOSC.
    Deci este foarte clar ne place sau nu,singura si adevarta adorare este aceea de a_l recunoaste pe DUMNEZEU CA SI CREATOR SI MANTUITOR SI A NE ODIHNI IN ZIUA PE CARE EL A RANDUIT-O,ori adoram pe diavolul si schimbarea pe care el a realizat-o asa cum am mentionat mai sus prin intermediul paganitatii si a bisericii catolice in secolul III dupa HR(adorarea primei zile a saptamanii…dumineca care se mai numeste ziua soarelui)…
    O zi buna alaturi de „CREATORUL VA DORESC”
    GOD BLESS YOU.

  8. Nelo Blidar
    iun. 26, 2012 @ 12:02:24

    Avram
    „PACEA DOMNULUI ISUS”
    Am ajuns acasa si acum sunt in masura sa-ti raspund la ceea ce tu ai prezentat adica ai afirmat ca nu exista nici o documentare sau sustinere in „NOUL TESTAMENT” despre „SABATUL PORUNCII A PATRA DIN DECALOG PRECUM SI DE CONMEMORAREA EI”
    Regret motivul pentru care trebuie sa ma ierti, adica este vizibl argument ca nu cercetezi scripturile, te lasi lasi ghidat daor pe impulsuri si pe ceea ce auzi de la altii. si asta nu este un lucru pe care „DUMNEZEU” al vrea de la noi, adica Sfatul Este ca noi sa cercetam SCRIPTURILE, PENTRU CA SOCOTIM CA PRIN ELE AVEM VIATA VESNICA”
    In primul rand:

    MATEI 12, 1-7
    1.În vremea aceea, Isus trecea prin lanurile de grâu, într-o zi de Sabat. Ucenicii Lui, care erau flămânzi, au început să smulgă spice de grâu şi să le mănânce.
    2.Fariseii, când au văzut lucrul acesta, I-au zis: „Uite că ucenicii Tăi fac ce nu este îngăduit să facă în ziua Sabatului.”
    3.Dar Isus le-a răspuns: „Oare n-aţi citit ce a făcut David, când a flămânzit, el şi cei ce erau împreună cu el?
    4.Cum a intrat în Casa lui Dumnezeu, şi a mâncat pâinile pentru punerea înaintea Domnului, pe care nu-i era îngăduit să le mănânce nici lui, nici celor ce erau cu el, ci numai preoţilor?
    5.Sau n-aţi citit în Lege că, în zilele de Sabat, preoţii calcă Sabatul în Templu, şi totuşi sunt nevinovaţi?
    6.Dar Eu vă spun că aici este Unul mai mare decât Templul.
    7.Dacă aţi fi ştiut ce înseamnă: ,Milă voiesc, iar nu jertfe’, n-aţi fi osândit pe nişte nevinovaţi.

    Multi care citesc fara ca sa fie sinceri si sa ceara intelepcine ca sa nu cada IN EXTREMA, si deci pentru ca asta este lucrarea diavolului pentru a crea confuzie ssi pentruca pe el adevarul al racaie, acum au sa caute sa despice firul in 4,” DECI AICI DOMNUL SABATULUI AL DESLEAGA DIN LEGALISM SI AL ADUCE PE TREAPTA INITIALA A ADEVARATEI EI VALOARE” PARTASIA LUI DUMNEZEU CU CREATURILE MAINILOR SALE SI VICEVERSA”

    MATEI 12, 8-13
    8..Căci Fiul omului este Domn şi al Sabatului.”
    9.Isus a plecat de acolo, şi a intrat în sinagogă.
    10.Şi iată că în sinagogă era un om care avea o mână uscată. Ei, ca să poată învinui pe Isus, L-au întrebat: „Este îngăduit a vindeca în zilele de Sabat?”
    11.El le-a răspuns: „Cine este omul acela dintre voi care, dacă are o oaie, şi-i cade într-o groapă, în ziua Sabatului, să n-o apuce şi s-o scoată afară?
    12.Cu cât mai de preţ este deci un om decât o oaie? De aceea este îngăduit a face bine în zilele de Sabat.”
    13.Atunci a zis omului aceluia: „Întinde-ţi mâna!” El a întins-o, şi mâna s-a făcut sănătoasă ca şi cealaltă.

    MATEI 24,20
    20.Rugaţi-vă ca fuga voastră să nu fie iarna, nici într-o zi de Sabat

    MARCU 2,27-28
    27.Apoi le-a zis: „Sabatul a fost făcut pentru om, iar nu omul pentru Sabat;
    28.aşa că Fiul omului este Domn chiar şi al Sabatului.”

    MARCU 6,2
    2.Când a venit ziua Sabatului, a început să înveţe pe norod în sinagogă. Mulţi, când Îl auzeau, se mirau şi ziceau: „De unde are El aceste lucruri? Ce fel de înţelepciune este aceasta, care I-a fost dată? Şi cum se fac astfel de minuni prin mâinile Lui?
    LUCA 4,16
    16.A venit în Nazaret, unde fusese crescut; şi, după obiceiul Său, în ziua Sabatului, a intrat în sinagogă. S-a sculat să citească

    LUCA 4,31
    31.S-a pogorât în Capernaum, cetate din Galilea, şi acolo învăţa pe oameni în ziua Sabatului.
    LUCA 13,10
    10.Isus învăţa pe norod într-o sinagogă în ziua Sabatului.
    LUCA 23,54,55,56
    54.Era ziua Pregătirii, şi începea ziua Sabatului.
    55.Femeile, care veniseră cu Isus din Galilea, au însoţit pe Iosif; au văzut mormântul şi felul cum a fost pus trupul lui Isus în el,
    56.s-au întors, şi au pregătit miresme şi miruri. Apoi, în ziua Sabatului, s-au odihnit, după Lege

    FAPTELE APOSTOLILOR 13,14
    14.Din Perga şi-au urmat drumul înainte, şi au ajuns la Antiohia din Pisidia. În ziua Sabatului, au intrat în sinagogă şi au şezut jos.

    FAPTE 13,27
    27.Căci locuitorii din Ierusalim şi mai marii lor n-au cunoscut pe Isus; şi prin faptul că L-au osândit, au împlinit cuvintele proorocilor, care se citesc în fiecare Sabat
    FAPTE 13,42,44
    42.Când au ieşit afară, Neamurile i-au rugat să le vorbească şi în Sabatul viitor despre aceleaşi lucruri.
    44.În Sabatul viitor, aproape toată cetatea s-a adunat ca să audă Cuvântul lui Dumnezeu.
    FAPTE 16,13
    13. In ziua Sabatului am ieşit afară pe poarta cetăţii, lângă un râu, unde credeam că se află un loc de rugăciune. Am şezut jos, şi am vorbit femeilor, care erau adunate laolaltă.

    FAPTE 14, 2
    2.Pavel, după obiceiul său, a intrat în sinagogă. Trei zile de Sabat a vorbit cu ei din Scripturi
    FAPTE 18,4
    4.Pavel vorbea în sinagogă în fiecare zi de Sabat, şi îndupleca pe Iudei şi pe Greci.
    SI asa mai departe lista este interminablia…… dar dupa cum vezi am listat cateva versete doar din Noul Testament, pentru ca ai manifestat intr-un mesaj de al tau ca ai avea o oarecare respingere depre cealalta jumate” SACRA , SFANTA SI VESNICA A CUVANTULUI LUI DUMNEZEU” ADICA DESPRE VECHIUL TESTAMENT.
    Dupa cate i-mi amintesc de mic copil si am in jur de 45 de ani chiar 46 luna ce vine daca „DUMNEZEU” i-mi va ingaduii , deci retin ca dominatiunile si societatile crestine Evanghelice au editat Noul Testament, dar ce curios au pentru ca au doar inclus Psalmi, e trist sa te gandesti ca se alege in cuvantul lui „DUMNEZEU” ca si in pere moi, si asta nu este ca o critica dimpotriva o manifest cu durere in suflet.
    Dar unde erau PROFETIILE LUI DANIEL, IEREMIA, EZECHEL „ISAIA, CEL CARE CU 700 DE ANI INAITE DE NASTEREA MANTUITORULUI IN CAPITOLUL 53, A PREZENTAT CU CEA MAI MARE DELICATETE SI EXACTITATE DIVINA NASTEREA, PATIMILE MOARTEA SI INVIEREA SA SI CELELATE CARTI CHIAR GENEZA 3,16 CU PRIMA FAGADUINTA MESIANICA, BA CHIAR SUNT PROFETII ALOCATE IN VECHUIL TESTAMENT CARE INCA NU S-AU MPLINIT DOAR UN SINGUR EXEMPLU ISAIA CAPITOLELE, 11, 65,66, SAU ALTELE DIN PROFETII MICI, CUM RAMNE CUM ASTA? NU MAI CONTEAZA.
    Ba da ,chair ca conteaza, dar va fi prea tarziu pentru unii cand ne vom da seama, sa nu fie plansul si scrasnirea dintilor pentru cei mai multi, La asta sa nu ne faca”DUMNEZEU PARTE LA NIMENI, CI MAI BINE SA NE FACA PARTE DE ADEVARATA RASPLATA VESNICA ADICA VIATA VESNICA PRIN JERTFA MININATA A FIULUI SAU, AMEN
    GOD BLESS YOU
    Attentamente
    Nelo Blidar

    • rodi
      iun. 26, 2012 @ 14:37:45

      de la Avram
      frate Nelo Blidar,
      Dupa cum se vede nu cred ca ai inteles ceea ce am spus referitor la ziua Sabatului in Noul Testament. Nu am zis in nici un fel ca nu gasim scris in Noul Testament despre ziua Sabatului. Stim ca la inceputul Crestinismului cele mai multe evenimente sau petrecut in Israel, unde exista Legea lui Moise pe care Dumenezeu a dat-o poporului evreu inainte ca ei sa intre in tara fagadiuita adica Israel. Ceea ce am subliniat este faptul ca nu gasim nicaieri in Noul Testament ca a tine Sabatul este una din cerintele pe care trebuie sa le implinim pentru a mosteni Imparatia Cerurilor. Trebuie sa intelegi frate ca nu poti sa amesteci Legea cu Harul lui Christos, pentru ca Legea da cunostinta pacatului si ne arata cat suntem de pacatosi si de neputinciosi in a o implini. Pentru ca nu este un om care o poate implini pentru ca toti au pacatuit si sunt lipsiti de slava lui Dumnezeu. Tu nu poti sa spui ca esti lipsit de pacat pentru ca cine zice aceasta deja comite un pacat. Isus Christos a venit in lume ca sa mantuiasca pe toti pacatosii, El a fost acela care a implinit Legea si iata ca acum traim prin Legamantul cel nou, adica prin Harul lui Christos care si-a dus lucrarea Sa la bun sfarsit. Sfanta Scriptura ne vorbeste deslusit despre Legamantul vechi care a fost dat poporului evreu prin Moise, si despre Legamantul cel nou care este prin Domnul nostru Isus Christos. El a venit nu ca sa strice Legea ci sa o implineasca cum am mai zis, pentru ca insasi Domnul Isus a spus ca nu poti pune un viu nou intr-un burduf vechi, referindu-se la Legamantul cel nou si cel vechi. Iata ca iudeii mergeau peste tot pe unde predica apostolul Pavel pe Christos si cautau sa ii strice lucrarea ei spunand ca trebuie sa tina si Legea alaturi de Har. Oare nu si tu faci acelasi lucru astazi cand indemni pe oameni sa pazeasca si Legea alaturi de Har? Atunci ce nevoie mai avem de jertfa lui Christos daca noi vrem sa ne facem neprihaniti prin faptele noastre si prin pazirea poruncilor pe care nimeni inca nu le-a putut pazi. Legea ne face vinovati iar Harul ne da slobozenie si iertare. Nu putem deci amesteca Legea cu Harul pentru ca atunci cu siguranta ca vom esua. Crestinismul pana in ziua de astazi tine ziua de Dumnica ca ziua de inchinare pentru ca in aceasta zi intr-o Dumnica a inviat Domnul nostru Isus Christos. Aceasta a fost din zilele pe cand Apostolii Domnului, cei doisprezece se adunau laolalta impreuna cu alti frati si surori, in prima zi a saptamanii pentru frangerea painii , care este cina Domnului, si pentru a-l lauda impreuna pe Domnul nostru Isus. Nu este o capcana a deavolului asa cum o crezi tu datorita doctrinei tale pe care o pui mai presus decat pe Isus Christos Mantuitorul. Daca vrei sa tii Sambata nu te opreste nimic sa faci aceasta iar daca milioane si milioane de rascumparati ai Mielului au ales ca Dumnica sa fie ziua de inchinare nici aceasta nu este un pacat si nici vreo inselaciune de la Deavolul asa cum crezi tu. Ce este important este sa-L punem in centrul atentiei noastre pe Domnul nostru ce ne-a rascumparat si caruia sa-i predam viata noastra intreaga pentru ca el ne iarta de orisice vina si pacat prin sangele care l-a varsat pentru noi la Calvar. Repet din nou ca daca asa te invata cugetul atunci tine ziua de Sabat ca fiind Sambata dar nu cred ca Dumnezeu ne va baga pe toti in iad daca vom merge la Biserica Duminica! Este Harul lui nemeritat de noi care ne impaca cu Tatal si prin acest har vom avea trecere la Dumnezeul cel Vesnic si Atotputernic.
      – de la Avram – un raspuns pentru Nelo Blidar

  9. Nelo Blidar
    iun. 26, 2012 @ 17:56:09

    Frate Avram
    „Pacea Domnului”
    1) INTREBAREA Avram:
    Iata ca iudeii mergeau peste tot pe unde predica apostolul Pavel pe Cristos si cautau sa ii strice lucrarea ei spunand ca trebuie sa tina si Legea alaturi de Har. Oare nu si tu faci acelasi lucru astazi cand indemni pe oameni sa pazeasca si Legea alaturi de Har?

    Raspuns NELO: Nu fatele meu, pentru ca atat Pavel cat si ceilalti apostoli, au fost persecutati de anumiti iudei, datorita faptului ca propovaduiau pe ISUS HRISTOS ca MESIA, CEL RASTIGNIT SI INVIAT DIN MORTI…asta i-a infuriat,(ca drept dovada primul martir Stefan care a fost ucis cu pietre de pilda nu l-au crutat nici chiar pe INSUSI FIULUI LUI DUMNEZEU, asa ca nu stiu ce sa zic care din noi propovaduieste o doctrina falsa). Cel care ideamna pe pacatos la pocainta daor prin intermediul unui adevar partial, sau cel care accepta tot adevarul prin convingerea DUHULUI CEL SFANT.
    Dimpotriva: eu nu indemn pe nimeni la aceea ce tu te referi, dar un lucru trebuie sa avem clar, in momentul in care acceptam ca suntem pacatosi, si doar SANGELE LUI ISUS ne spala de pacat, trebuie sa traim si noi cum a trait EL, nu prin noi ci prin puterea Duhului SAU, care este cu orice persoana care accepta pe Dumnezeul Creator, Mantuitor si DOMN al universului si cel care doreste sa faca voia SA prin ascultare. iar in cazul contrariu, inseamna ca il accept pe celalalt domn, iar de acest lucru stiu ca esti convins.,
    ( si nu dupa cum tu ai mentionat in mesajul tau ca eu am afirmat ca traiesc fara pacat prin propiile mele puteri) fals…. sorry

    Harul…ce este harul? este bunatatea si mila lui Dumnezeu pentru cel pacatos, dar asta nu inseamna ca harul va mantui daca cel pacatos nu va accepta cu toata convingerea integritatea si caracterul LUI DUMNEZEU, inclusiv legea morala (nu a lui moise, ci legea ceremoniala, care asa cum am spus a avut un inceput si un sfarsit la cruce) in schimb tu continui sa ignorezi intentionat si sa manifesti ca si legea data lui Moise cand de fapt tu in sinea ta cunosti adevarul PENTRU CA ESTE IMPOSIBIL CA DUHUL SA CONVINGA DE PACAT PE CEL PACATOS, DAOR PREZENTANDUI UN 50% DIN ADEVAR. CUVANTUL LUI DUMEZEU ESTE CLAR SI CONCIS, degeaba incercam sa ne asundem dupa deget si sa gasim argumente fara nici o baza biblica si cu toata ironia care este una din calitatle celui rau ne opunem AUTORITATII LUI DUMNEZEU.
    Alfel vorba cuiva tota ziua hai la har cand il scoti din traista e var, sau avem impresia ca „DUMNEZEU” vine cu buretele si sterge, si sterge in urma noastra indiferent ce credem, cum al ascultam si cum i ne inchinam, de asta fii sigur ca este o doctrina falsa cu care milioane de crestini sunt amagiti de cel rau asa cum tu ai facaut aluzie, stii ceva sa lasam la o parte frica si comoditatea si sa o exclamam, si asta nu o exclam eu ci insusi „CUVANTUL LUI DUMNEZEU, de aceea el ne invita sa-l cercetam si sa nu ne lasam calauziti de altii si controlatii de impulsuri.Citeste Apoclipsa 12 sau Apocalipsa 14, si multe si multe altele adevaruri care sunt „ETERNE”ale SFINTELOR SCRIPTURI, dar cum cel rau nu are nic o intenetie ca cel pacatos sa afle adevarul,
    prefera sa fim caldicei, adica 100% pierduti, de atfel el crede ca mai are timp la dispozitie sa parasca si parasca…… munca lui zilnica care in curand va culmina, de asta sa fii sigur, dupa SCRIPTURA ADICA CUVANTUL LUI DUMNEZEU AFIRMA. fara nici cea mai mica indoiala.
    Poblema cu pazirea duminicii, deci a primei zi a saptamanii in loc de pazirea „SABATULUI” VIULUI DUMNEZEU, este o problema pe care milioane de inchinatori o vor decide in dreptul lor daca vor ei SA FIE INDUSI in eroare sau NU, e treaba lor „DUMNEZEU NE-A ACORDAT LIBERTATE DE ALEGERE daca vor sa o tina, iar problema lor nu tine de mine, ci este problema lor cu insusi „DUMNEZEU CREATORUL SI SALVATORUL, cui vor sa aduca adorare lui dumnezeu pastrand a patra `porunca din decalog, sau lui satana sarbatorind duminica fara nici fundament biblic sau „DIVIN” de aceea in fata „LUI VOM DA SOCOTEALA TOTI LA RANDUL NOSTRU „,
    Totusi inca ceva care ar trebuii sa te preocupe, deci: la fel cum si la rastignirea „DOMNULUI NOSTRU ISUS, el a invins absolut tot raul in schimb cu cu el cu el cine a ramas daor cateva persoane ceilati toti au fugit, deci asta nu inseamna ca „EL NU A IESEIT GLORIOS SI INVIGATOR DIMPOTRIVA, desii a fost acuzat de majoritatea multimii „ADEVARUL A RAMAS DE PARTEA SA PENTRU CA EL ESTE – CALEA ADEVARUL SI VIATA, la care adevarata servire „EL” ne-a chemat conform adevatului si dreptatii sale.
    vesnice.
    De aceea LAUDAT SA FIE NUMELE SAU IN VECII VECILOR
    .AMEN
    Attentamente
    Nelo Blidar
    God bless you

    • rodi
      iun. 26, 2012 @ 23:05:57

      de la Avram,
      Frate Nico Blidar, nu ma refer la acest pasaj din Biblie pe care il citezi in raspunsul tau. Ma refer la textul din Galateni si este bine ca sa citesti intreaga Epistola catre Galateni capitolele 1 pana la 6 inclusiv. Aici Apostolul Pavel ne vorbeste despre iudeii care s-au strecurat printre fratii crestini dandu-se si ei drept crestini si care tulburau si care voiau sa rastoarne Evanghelia lui Christos(Galateni 1:7; 5:10,12). Acestia ii indemnau pe crestini sa implineasca Legea si apostolul Pavel ii numeste pe crestinii de acolo nechibzuiti spunandu-le ca : „Legea nu se intemeiaza pe credinta; ci ea zice: „Cine va face aceste lucruri, va trai prin ele”. Christos ne-a rascumparat din blestemul Legii, facandu-se blestem pentru noi – fiindca este scris: „Blestemat e oricine este atarnat pe lemn” – pentru ca binecuvantarea vestita lui Avraam sa vina peste Neamuri, in Christos Isus, asa ca, prin credinta, noi sa primim Duhul fagaduit”(Galateni 3:12-14). Acum traim prin credinta in Isus Christos si nu mai umblam dupa poftele firii pamantesti dupa ce l-am primit pe Domnul ca Mantuitor al nostru. Daca suntem calauziti de Duhul nu mai traim prin Lege.
      A patra porunca din cele zece porunci ne arata despre ziua Sabatului pe care Dumnezeu spune poporului evreu ca sa o sfinteasca. „Adu-ti aminte de ziua de odihna, ca s-o sfintesti”(Exodul 20:8). Intr-adevar omul a fost cu siguranta in violarea acestei porunci. Dar suntem oare si noi astazi sub aceasta lege? Este foarte important sa ne ducem la Exodul 31:12-18, unde Dumnezeu face aceasta foarte clar de inteles ca El spune lui Moise ca sa de-a porunca poporului evreu, Israel, ca sa tina aceasta zi de Sabat din generatie in generatie si cine va calca aceasta zi si nu se va odihni de orice munca sa fie nimicit din mijlocul poporului, pedepsit cu moartea. Versetele 16-17 ne spune foarte clar si specific ca: „Copiii lui Israel sa pazeasca Sabatul, praznuindu-l, ei si urmasii lor, ca un legamant necurmat. Aceasta va fi intre Mine si copiii lui Israel un semn vesnic; caci in sase zile a facut Domnul cerurile si pamantul, iar in ziua a saptea S-a odihnit si a rasuflat”. Vedem aici cum Dumnezeu spune ca aceasta porunca este pentru poporul evreu pe care sa o tina din generatie in generatie. Este adevarat ca noi suntem copii a lui Avraam prin credinta si ca noi suntem copii ai lui Dumnezeu daca noi implinim planul sau cu privire la noi, dar ca sa tinem Sabatul nu a fost intentionat si pentru Neamuri care l-au primit pe Christos prin credinta. Daca noi ar trebui sa tinem Sabatul atunci va trebui sa tinem toate celelalte porunci care au fost date poporului Israel ca sa le pazeasca. Prin acestea sar cuprinde si taierea imprejur, felul de mancare, Sabatul de a nu lucra pamantul tot la sapte ani si asa mai departe.
      Este adevarat faptul ca in Cartea Faptele Apostolilor se vorbeste despre a onora Sabatul, dar adu-ti aminte ca acestia erau toti evrei. Dar cand acesti evrei au pus principiile bazei de credinta peste Neamurile care sau convertit la crestinism au omis intru totul Sabatul. Apostolii sub directia Duhului Sfant nu au gasit necesar ca sa includa Sabatul ca unul din lucrurile necesare. Nicaieri nu gasim aceasta in Noul Testament. In cartea Romanilor scrie: „Unul socoteste o zi mai pe sus decat alta; pentru altul, toate zilele sunt la fel. Fiecare sa fie deplin incredintat in mintea lui. Cine face deosebire pentru Domnul o face. Cine nu face deosebire intre zile, pentru Domnul n-o face”(Romani 14:5-6).
      Si asa fratele meu putem sa ne invartim in toate felurile caci Cuvantul Domnului ne spune clar ce trebuie sa facem. De aceea cum spune Apostolul Pavel daca tu tii neaparat sa observi Sabatul fa-o daca de aceasta esti deplin incredintat, iar cel ce nu tine Sambata ca zi de Sabat si tine o alta zi sa o faca pentru ca Cuvantul lui Dumnezeu ne da acest drept tuturor celor ce l-au primit pe Christos prin credinta. Incolo ma rog ca pacea lui Dumnezeu care intrece orice pricepere sa fie si sa ramana cu noi toti pana la venirea Lui!
      – De la Avram – raspuns pentru Nelo Blidar

      • rodi
        iun. 27, 2012 @ 11:22:44

        De la Avram
        Frate Nelo Blidar, nu am gasit nici un raspuns la ceea ce ti-am scris eu, si ceea ce tu scrii aici nu are nimic de-a face cu ceea ce am dezbatut noi. Trebuie sa vii cu Cuvantul lui Dumnezeu, cu ce este scris in Cartea vietii si nu sa iei din context alte versete prin care cauti sa dovedesti ca toti cei care nu cred ca tine sunt inselati de deavolul. Eu ti-am dovedit cu Scriptura ca ceea ce zici tu nu este biblic si nu are nici o baza temeinica. Domnul sa fie cu tine si sa-ti lumineze sufletul si viata.

        • Nelo Blidar
          iul. 02, 2012 @ 07:01:01

          Rodi – Avram
          Buna ziua:
          Nu este adevarat ca nu am raspuns, dimpotriva am incercat sa o fac timp cateva zile la rand, dar a-ti blocat fara nici o justificare afisarea mesajelor pe blog, inclusiv aducand-se in dreptul persoanei mele o acuzare injusta si nedreapta. Materilalul meu prezentat fiind: „Adevarata Adorare si Inchinare In Adevar ” DUMNEZEULUI ADEVARAT, CREATOR SI SALVADOR precum Falsa
          adorare si inchinare, iar nu de ceea ce am fost acuzat.
          Attentamente
          Nelo Blidar
          God Bless You

  10. bologanlidia
    iun. 30, 2012 @ 17:44:42

    Reblogged this on keep.your.lights.on.

  11. Darul Vietii Bucuresti
    dec. 23, 2012 @ 01:51:01

    PE FB: „UNUL DINTRE NOI” PRIMA INTITIATIVA CETATENEASCA EUROPEANA PRO-LIFE, darulvietiibucuresti@yahoo.com

    • rodi
      dec. 23, 2012 @ 13:41:01

      V-am gasit pe Facebook. Ne bucuram foarte mult de lucrarea care o faceti. Dumnezeu sa va ajute. v-am trimis cerere de prietenie ca sa fiu la curent cu ce se intampla in Romania, in lupta pentru viata, care este darul Dumnezeului nostru. Cat despre celalalt comentariu, v-am raspuns prin email. Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va rasplateasca osteneala!

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

%d blogeri au apreciat: