Rodica Volintiru – ESTE VREMEA POSTULUI SI A RUGACIUNILOR FIERBINTI

Rodica Volintiru are un website aici:

http://rodicavolintiru.wordpress.com

NOUA CARTE de la Rodica Volintiru: 

Cunoaşterea frumuseţii lui Dumnezeu – prin post şi rugăciune

se poate comanda prin email la adresa roda4jesus@yahoo.ca

Rodica Volintiru carte

Photo credit Agnus Dei

Comanda cartea prin email de la Rodica Volintiru – roda4jesus@yahoo.ca

Rodica Volintiru despre carte la Conferinta Femeilor Mamaia 2013:

Prima tara, pentru ca locuim in Canada de 20 de ani, la care Domnul ne-a adus sa misionam a fost in Romania, pentru femei, pentru tineret, in puscarii, pe strada- nu conteaza, nu avem limite. Oriunde Dumnezeu are un plan pentru noi, noi mergem si vrem sa-L vestim pe Hristos, vrem sa plangem cu cei ce plang, vrem sa intarim, sa incurajam. Si faptul ca suntem aici e harul Domnului si multumesc Domnului si sorei Ligia pentru aceasta. E adevarat ca de 7 ani de zile, Domnul mi-a spus foarte clar sa ma apuc sa scriu o carte, pentru Romania intai. Dar au trebuit sa treaca ani de experienta, ani de cercetare, de zdrobire ca sa am ce sa scriu. In acest timp am primit 7 cuvinte profetice. Acesta este al saptelea an de misiune. Sapte inseamna un numar desavarsit. Inseamna complet, in care Domnul vrea sa duca ceva mai mult si sapte mai inseamna odihna. Trebuie sa intram in odihna Domnului. Asta nu inseamna pasivitate, ca te culci. Nu. Asa cum a vorbit si Tatiana si sora Mimi, intram intr-o totala incredere  ca noi stim cine suntem in Hristos. Acea incredere te duce intr-o odihna. Si aceasta odihna te duce la o manifestare. Adica, vei vedea ceea ce tu te-ai rugat.

Vreau sa spun ceva despre carte. Se numeste: Cunoasterea frumusetii lui Dumnezeu prin post si rugaciune. Dupa cum stiti si unele dintre dumneavoastra, Dumnezeu m-a chemat la o viata mai pusa deoparte pentru El, in mai multe zile de post si rugaciune. Nu este o lauda, ci doar vreau sa-L onorez pe Domnul, ca El mi-a dat acest har sa postesc de la o zi pana la 40 de zile, si cel mai mult pentru Romania. Un sacrificiu pentru dragostea care o am pentru El, si tot El a pus-o in viata mea. M-a pus sa sacrific pentru Romania, pentru dumneavoastra, pentru tot ce exista in tara aceasta. Jumatate este mult din marturia mea, intalnirile mele cu Domnul, care poate niciodata nu le-am explicat atat de profund si adanc. Cand intr-adevar am avut o intalnire reala cu Dumnezeu, cand El a pus puterea aia si pasiunea in inima mea, un foc care arde, nu e al meu- n-am cu ce sa ma laud, dar, de-acuma au inceput primele inceputuri, cum m-a chemat Domnul in misiune, cum Dumnezeu a facut miracole in viata noastra de vindecare si cu copiii. Comanda cartea: prin email la roda4jesus@yahoo.ca (emailul sorei Rodica Volintiru) VIDEO by hearthofprayer

Introducerea Cartii la Conferinta Femeilor Mamaia 2013

~~~~~~~

Rodica VolintiruAvem marea bucurie sa va anuntam ca vom posta in mod regulat articole din partea sorei Rodica Volintiru aici pe blogul nostru. Rodica este o mare binecuvantare pentru credinciosii de pretutindeni, cei care am intalnit-o si am avut prilejul de a asculta mesajele ei din partea Domnului am fost inprospatati, incurajati si ne-am legat inima strans de ea. Va invit sa vizionati cateva fisiere video de la linkurile sub articol care va vor zidi enorm de mult. Pe curand speram sa avem si filmarea de la unul dintre mesajele sorei Rodica din vizita ei in Chicago. Rugati-va pentru sora Rodica, pentru ungere, pentru ‘boldness’ si pentru protectie in calatoriile ei prin Romania, Africa, prin inchisori si oriunde o va conduce Domnul impreuna cu sotul ei Marian si copilasii lor. Pentru easy access postarilor care vor urma, am adaugat un widget cu aceasta poza in partea dreapta a blogului. Faceti click pe poza sorei Rodica si veti intra la pagina dansei, la care vom adauga fiecare articol (sau video) care se va posta.

ESTE VREMEA POSTULUI SI A RUGACIUNILOR FIERBINTI

Am citit despre multi giganti ai credintei care au postit si s-au rugat cu zilele in agonie si travaliu spiritual, pentru lumea pierduta si necajita. Si Domnul a facut mari minuni datorita sacrificiilor lor si a rugaciunilor neancetate si fierbinti. Unde mai sunt astfel de persoane si astazi? De ce sunt asa de rari? Cine ne-a furat aceasta dragoste si totala predare pentru cauza lui Hristos?

Aud mereu cuvintele Domnului; “PE CINE SA TRIMET?” Cand l-am auzit pe Domnul prima data , spunandu-mi aceste cuvinte, dupa ce m-a umplut cu iubirea Lui, am simtit o putere divina insotita de suferinta si dragoste ,care mi-a inundat toata fiinta…Am cazut cu fata la pamant intr-o agonie adanca pentru sufletele chinuite de cel rau, disperate si nemantuite… In acele clipe, toate dorintele firii, ale vietii, s-au stins, confortul si starea de a fi un crestin normal, s-au topit, si am simtit ca ma scufund intr-o alta lume pe care n-o cunoscusem pana atunci ,si care trebuie sa o ajut…era lumea pierduta, disperata, fara un Mantuitor, fara speranta, fara bucurie, fara rugaciune, in care era doar suferinta si durere, iar cel rau doar chinuia faptura mainii lui Dumnezeu.

Am inceput sa plang , dar un plans disperat, in agonie si cu travaliu ca in durerile nasterii…Numai cine a ajuns aici poate intelege ce scriu eu acum. Daca nu intelegi, nu te grabi sa judeci sau sa treci mai departe, ci cere-I Domnului Isus sa-ti dea Duhul Sau de mijlocire, ca sa vedem sufletele ca se intorc la Domnul…(Si acum cand scriu, retraiesc aceeste momente de durere si scriu cu lacrimi sfinte, caci stiu, simt ca Domnul Isus sta la dreapta Tatalui si mijloceste pentru noi.) De ce a intrebat Domnul pe Isaia “PE CINE SA TRIMET ,CINE VA MERGE PENTRU NOI ?” (Isaia 6;8)

Poate o sa spui, caci era vorba de venirea Domnului Isus. Da, El a venit ca sa ne mantuiasca si sa ne dea o viata din belsug, dar acum Domnul ne-a dat noua aceata porunca; “Duceti-va”…Si “Cum va auzi ei fara propovaduitor?” Numai Relatia noastra intima si de dragoste cu Mantuitorul, ne duce unde si cand Domnul ne spune, ne sacrificam pe noi insine, confortul, banii, familia, renumele, reputatia chiar, numai de dragul Domnului si a voiei Sale. In aceasta chemare pe care mi-a dat-o Domnul, intotdeauna am dorit ca sa am cat mai mult timp cu El personal mai inainte de toate.

De multe ori in orele adanci de lupta si rugaciune intima cu Domnul, nu doream nici prietenii , nici chiar familia ca sa se interpuna intre mine si Dumnezeu. Atat de dulce, de puternica, de vitala, si de necesara este partasia cu EL…

Orice crestin, care nu petrece CEL PUTIN O ORA IN RUGACIUNE ZILNIC, cu Dumnezeu in timpul lui devotional, este un crestin slab si slaba ii este si credinta si dragostea si puterea…”O ORA NU ATI FOST IN STARE CA SA VA RUGATI IMPREUNA CU MINE ???” ne spune si noua astazi Domnul Isus. Alege astazi, daca vrei ca sa experimentezi dimensiunile lui Dumnezeu, sa dai TOTUL la o parte, chiar prieteni (care pot fi o piedica in calea relatiei tale cu Domnul ), servici, bani, orice, ca sa poti avea o relatie de dragoste cu Creatorul si Mantuitorul tau. Acum esti pus la un TEST mare. Si simt ca sa scriu aceste cuvinte din partea Domnului, pentru tine care citesti acum.

Care este prioritatea ta numarul 1? De ce nu ai timp ca sa petreci mai mult cu Dumnezeu in rugaciune ? Care iti sunt piedicile ? Nu crezi ca se pot da la o parte ?Ce te tine ca sa nu renunti la ele (piedici)? Care iti sunt piedicile ? Cine are mai multa importanta pentru tine, decat RELATIA TA CU DUMNEZEU? Cine te-a impotmolit asa de rau incat traiesti o viata fara rugaciune si esti victima in loc sa fii un invingator ? Chiar Acum , ne spune Domnul Dumnezeu; „LEPADATI tot ce nu-i din Mine, ARUNCATI asupra Mea toate ingrijorarile, ALERGATI inaintea Mea, caci Eu va astept de multa vreme ca sa va binecuvintez cu plinatatea bucuriei si a dragostei Mele. Va astept ca sa fiti lucratori impreuna cu Mine, pentru inaintarea imparatiei Mele.

Esti tu gata sa lasi totul pentru Mine ? Esti tu gata sa risci totul de dragul Meu si sa mergi unde Eu te trimet ? Ai tu incredere in Cuvantul Meu, care iti va purta de grija ? Numai acelora care pasesc prin Credinta,le voi deschide ochii ca sa vada minunile Mele si sa se bucure de ele.Cu cat este sacrificiul mai mare, cu atat bucuria si victoria vor fi mai mari. Tot ceea ce va tine astazi, intr-o zi va arde, tot ceea ce voi strangeti astazi, vor fi nimicite intr-o zi, ceea ce voi tineti ascunse in inima, va SEACA viata de putere in rugaciune, si va fura binecuvantarile, pacea si bucuria Mea. De aceea copiii Mei, zice Domnul, veniti la Mine toti cei truditi si impovorati si Eu va voi da odihna …”

Articole/Video asemanatoare

 

Rodica – Despre Post si Rugaciune

AlfaOmegaTV

Rodica si Marian Volintiru

la CredoTV august 2013

Rodica si Marian VolintiruPoza din video Credo TV (Vezi interviul video mai jos)

Rodica Baciu cu Marian si Rodica Volintiru la emisiunea Pentru noi, femeile. VIDEO by Credo TV Urmeaza cateva puncte din interviu, din prima parte (primele 20 de minute):

Marian:

Filipeni 4:8 Încolo, fraţii mei, tot ce este adevărat, tot ce este vrednic de cinste, tot ce este drept, tot ce este curat, tot ce este vrednic de iubit, tot ce este vrednic de primit, orice faptă bună, şi orice laudă, aceea să vă însufleţească. Acesta este versetul nostru, care l-am primit cand ne-am casatorit. Pentru multi ani l-am uitat, dar de un an in urma, acesta m-a marcat si la acesta ma gandesc tot timpul. Dimineata cand ma scol, ma gandesc: In aceasta zi vreau sa adaug valoare cuiva. Daca noi, ca si crestini, ne-am gandi mai mult la lucrurile bune, de valoare, in jurul nostru, nu conteaza ca sunt crestini sau necrestini, noi am putea sa schimbam chiar o natiune, schimbam atmosfera in jurul nostru.

  • Noi ne rugam de multe ori si facem rugaciuni sincere si dupa voia lui Dumnezeu, dar de multe ori nu asteptam raspunsul sau nu credem ca o sa se intample, sau o sa vina raspunsul. M-am rugat de multe ori si am zis, „Doamne, foloseste-ma pentru slava Ta. Sunt aici, la dispozitia Ta,” este o cantare frumoasa si multi o canta si la momentul in care Dumnezeu te cheama spui, „Oh, nu eu, ca nu am calitati, daruri.” Si gasim tot felul de scuze. Dumnezeu vrea o inima sa fie intreaga a Lui ca sa poata sa o foloseasca. Ceea ce multi nu au inteles, vor sa se pregateasca dinainte sa se potriveasca cu planul Lui. Dumnezeu spune, „Vino asa cum esti si te pregatesc eu.” Bineinteles, foloseste (si) scoli si tot.
  • In momentul cand am ajuns in Canada, am avut aceste cereri si nu m-am uitat dupa bogatii, sa imi fac. Desi, sunt bune si acelea sa le ai. Dar, nu acesta a fost scopul meu. Am vrut sa am o familie, sa fiu un crestin cum Domnul ma vrea si sa pot sa ajut pe cei saraci, pentru ca (ca o mica paranteza) cand am fost de 7-8 ani am stat un an de zile la orfelinat si inca mai simt si durerea pentru orfani. Si cred ca Dumnezeu a ingaduit acel moment in viata mea pentru ca sa-i inteleg pe cei orfani. Dumnezeu ingaduie anumite lucruri in viata noastra ca sa putem sa intelegem pe altii si ca sa putem lucra pentru inaintarea imparatiei Domnului.
  • Domnul a vorbit sotiei mele, (care) a primit aceasta viziune a merge inapoi in Romania, eu personal, avand o viata mai usoara de familie (intri intr-o zona de confort din care iti este foarte greu sa iesi) si am zis, „Noi ajutam in Romania oricum. Trimitem, ne rugam, orice…. dar, nu sa mergem noi, pentru ca am fost odata in 1999 si am zis ‘Nu e locul nostru aici, nu mai avem ce cauta. Copiii s-au nascut acolo, alta cultura….'” Dar, in 2006, cand Dumnezeu a vorbit sotiei mele, si aici am zis, „Doamne, de ce nu-mi vorbesti mie, ca eu sunt barbat.” Domnul alege sa vorbeasca cui vrea si cand vrea. Am inteles ca Dumnezeu mi-a ascultat rugaciunea (mea) si mi-a dat ajutorul potrivit, ca sa se implineasca ceea ce eu cerusem, de fapt. Multumesc Domnului, ca uitanduma in urma mi-a dat mai mult decat I-am cerut. (17:50)

Rodica:

Partea mea pentru femei este: Alege un singur lucru. Stai la picioarele Domnului ca si Maria. Cu cat ne apropiem de Domnul si cautam fata Lui, sa cautam sa-L cunaostem si sa-L iubim, viata noastra- a familiei, a bisericii, a societatii, se poate schimba prin noi. Deci, asta sa alegem, partea cea mai buna, care nu ni se va lua. Si chiar si pentru femeile care au fost ranite, abuzate, pacatoase- sa fim ca femeia pacatoasa care realizeaza harul lui Dumnezeu care ne-a iertat si venim cu vasul de alabstru si-l varsam la picioarele Domnului, pentru ca-L iubim. Dragostea trebuie sa fie cheia pentru noi, pentru toti.

  • Cand am ajuns in Canada am inceput mai mult sa Il caut pe Dumnezeu. Am inceput mai mult sa citesc, sa studiez, as ascult predici. M-am implicat in foarte multe intalniri de rugaciune, conferinte, dar nu am avut nici un plan de a lucra pentru Dumnezeu. In mine ardea o foame si o sete dupa El. Am zis, „Doamne, eu vreau sa tecunosc. Doamne, eu vreau mai mult din Tine. Doamne, aceasta este pasiunea si dorinta care tot Tu ai pus-o in mine, dar am simtit ca am intrat in ea. Stiu ca toti avem… Dumnezeu a pus in fiecare pasiune dupa Dumnezeu, dorinta dupa Dumnezeu, de a-L cunaoste de a-L iubi, de a implini ceea ce spune Biblia. Dar nu ajungem poate la izvor. Sunt foarte multe bariere. Prin harul lui Dumnezeu, El mi-a dat harul de am ajuns exact in care sa doresc asa de mult pe Dumnezeu. Au fost cativa ani buni, pot sa zic 10 ani de zile de cautare, de alergare, de infometare, de prelucrare. In acelasi timp, de echipare, care nu stiam de ce. Pentru mine eram multumita ca in fiecare zi, Dumnezeu mi se descopera mai mult. In fiecare zi incepeam sa cunosc mai mult din El. In fiecare zi era mai multa foame. De abia asteptam rugaciunea, de abia asteptam sa merg la un grup de rugaciune, sau la o conferinta. Era pentru mine, ceva de a umple golul acela, golul acela care este in inima noastra a fiecaruia. SI cu cat ma apropiam de El simteam ca ceva se goleste. Domnul scotea multe lucruri din viata mea si ma umplea in acelasi timp. Pana in 2006, cand Dumnezeu m-a chemat, m-a umplut de o putere- mai mult, nu pot sa spun neaparat putere- pentru mine a fost un foc. A fost ceva divin, Dumnezeiesc, care mi-a umplut viata de dragoste si o pasiune pentru Dumnezeu. Nici nu am cuvinte sa explica cum a venit si a intrat acea putere in inima mea, in viata mea si m-a transformat radical, dupa 10 ani de cautare in care Dumnezeu mi-a dat de fiecare data. Si acea iubire m-a dus mai departe. Am inceput sa aud vocea Domnului. Am inceput sa inteleg mai mult lumea spirituala. Domnul mi-a aratat multe lucruri s auzind vocea Domnului, Dumnezeu m-a chemat la o viata de post . Sa postesc mai multe zile, 3 zile, 4 zile, 7 zile, 21, pana la 40 de zile. Deci, numai cu apa, in care nu mancam nimic, nici ziua, nici seara. E un har.
  • Dar, atunci in aceasta perioada, Dumnezeu mi-a vorbit ca voi ajunge inapoi in Romania, dar nu am stiut de ce. A fost moartea tatalui meu si a trebuit sa ajung in Romania pentru tatal meu. Dar, de fapt, nu asta a fost motivul. A fost a cel motiv de a intra din nou in atmosfera Romaneasca, sa simt din nou cu Romanii si sa vad realitatea poporului Roman. Nu ca sa fi fost eu cineva. Nu in nici un caz, ca n-am nimic cu ce s ama laud. Dar, deja prin acea prisma a iubirii si a focului dragostei lui Dumnezeu am inceput acuma sa vad Romania si lumea si nevoia , necesitatea si problemele care pot fi rezolvate tot la fel, venind la piciorul crucii Domnului si umplandu-ne cu acea iubire a lui Dumnezeu. Atunci am simtit pentru prima data, chiar pe 1 ianuarie 2007 povara Romaniei. Aia a fost de la Domnul, n-a fost a mea. Si am inceput sa sufar si sa plang si sa doresc cumva sa ajutam Romania. Si in primul rand, pentru ca asta era un mod de viata al meu, sa stau in post si rugaciune, sa mijlocesc foarte mult si am zis ca aceasta este cheia. Dar, dupa ce am postit 40 de zile, Domnul ne-a zis, „Pregatiti-va sa plecati in misiune.” Dumnezeu a deschis drumul ca sa motivam poporul Roman la o apropiere mai adanca de Domnul, pentru o trezire prin post si rugaciune si sunt mai multe cai prin care sa ne apropiem de Domnul si sa vedem trezire in tara noastra. (Din primele 20 de minute)

Partea 1-a

Partea 2-a

Partea 3-a

Partea 4-a

coming soon

Citeste articole scrise de Rodica Volintiru aici

http://rodicavolintiru.wordpress.com

46 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Dezleaga Lantul Rautatii – Rodica Volintiru | agnus dei - english + romanian blog
  2. Trackback: Rodica Volintiru – Conferinta Femeilor Chicago 31 Mai 2013 | agnus dei - english + romanian blog
  3. Daniela
    Iun 15, 2013 @ 13:11:01

    Pace a voi .
    in ceea ce priveste postul si rugaciunea, acum 20 ani(aveam 17 ani) in biserica Betel din Bucuresti unde mergeam ,Fratele Cornel Parvu intr-o seara a zis „postul si rugaciunea deschid portile cerului” .Mi-au ramas in minte aceste cuvinte.Ascultand inregistrarea cu Rodica Volintiru am inteles cum se pune in” practica” aceasta fraza.
    Domnul sa va binecuvinteze.

    • rodi
      Iun 15, 2013 @ 19:58:04

      Daniela
      Multumesc pentru comentariul tau. Si eu apreciez invatatura aspectului practic de la sora Rodica despre post si rugaciune. Nu numai ca am invatat multe lucruri bune de la ea, dar mi-a si starnit o dorinta de a ma aptopia si mai mult de Domnul.

  4. mircea
    Iul 23, 2013 @ 13:27:35

    Postul si rugaciunea sint armele credinciosului de a putea lupta dupa rinduiala si nu cu pumnul in vint sau inzadar.
    Pentru cei la care va pune Domnul pe inima ca sa mijlocit pe o mare trezire in generatia tinara in mod aparte noi ce plecati din Romania in America,Canada,Australia si toata Europa
    Ma rog ca Domnul sa scoata lugratori la seceris si incepind cu oameni care sa cunoasca putera: rugaciune si postul
    14. dacă poporul Meu peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga, şi va căuta Faţa Mea, şi se va abate dela căile lui rele, -îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul, şi -i voi tămădui ţara.
    15. Ochii Mei vor fi deschişi de acum, şi urechile Mele vor fi cu luare aminte la rugăciunea făcută în locul acesta.

    • rodi
      Iul 23, 2013 @ 13:47:08

      Dumnezeu sa ne ajute sa ascultam indemnul dumneavoastra, care vine din Cuvantul lui Dumnezeu si sa lucreze in generatia noastra!

  5. Toma Iuliana
    Iul 29, 2013 @ 15:10:31

    Postul si rugaciunea ne face sa fim mai puternici,sa rasticnim firea pe cruce.Postul si rugaciunea ne ajuta sa fim mai inflacarati si sa simtim pe cei care au necazuri si sa ne rugam pt iei.

  6. daniela
    Aug 19, 2013 @ 11:10:58

    domnu sa te antareasca sora

  7. alex
    Aug 20, 2013 @ 16:09:20

    Tatal Ceresc in Numele Domnului Isus Hristos si prin Duhul Sfant sa te binecuvinteze,calauzeasca si pazeasca de cel rau,Rodica Volintiru!

  8. Trackback: Rodica Volintiru – Laudati pe Domnul ! | agnus dei - english + romanian blog
  9. Monica simpson
    Aug 27, 2013 @ 16:50:16

    Aveti o adresa de email pt sora Rodica?

  10. Trackback: Marian si Rodica Volintiru – Misiunea vietii lor: O chemare la post si rugaciune – Un interviu la Credo TV august 2013 | agnus dei - english + romanian blog
  11. Liliana
    Sep 02, 2013 @ 11:18:57

    Ma bucur ca Dumnezeu gaseste oameni dispusi sa se sacrifice pentru Lucrare si ma rog sa scoata Domnul cat mai multi lucratori caci mare e secerisul. Am nevoie de adresa de E-mail a Rodicai Volintiru daca se poate sa ma ajutati. Multumesc

  12. varga alina
    Sep 10, 2013 @ 02:56:32

    as dori si eu adresa de email a sorei Rodica Volintiru daca se poate, multumesc

  13. Ella
    Sep 11, 2013 @ 13:47:11

    Sora Rodica, as putea lua si eu legatura cu d-voastra prin mail?

  14. Trackback: Rodica Volintiru – TOTUL ESTE DESARTACIUNE SI GOANA DUPA VANT… | agnus dei - english + romanian blog
  15. roseinthedesert
    Sep 19, 2013 @ 04:57:50

  16. Trackback: Noua Carte de Rodica Volintiru: Cunoaşterea frumuseţii lui Dumnezeu – prin post şi rugăciune | agnus dei - english + romanian blog
  17. Trackback: Rodica volintiru – DRAGOSTEA PUSA IN APLICARE | agnus dei - english + romanian blog
  18. Trackback: Rodica Volintiru – O VIATA DE SLUJIRE | agnus dei - english + romanian blog
  19. Trackback: Scrisoare de la un Pastor din Republica Centrala Africana: Rebelii au promis ca vor distruge tot orasul nostru (Bangui), dar n-au cum sa ne omoare pe noi toti… | agnus dei - english + romanian blog
  20. Trackback: Rodica Volintiru – Puterea de-a alege – Intilnire de femei in Calgary 08 Martie 2014 | agnus dei - english + romanian blog
  21. Trackback: Rodica Volintiru – Identitatea mea in Hristos | agnus dei - english + romanian blog
  22. Lumi Nichols
    Iun 11, 2014 @ 09:59:03

    Sora mea Rodica, as putea sa primesc email-ul dumneavoastra. Multumesc 🙂

  23. ioan
    Iun 27, 2014 @ 13:53:49

    D-l. să vă binecuvinteze.

  24. sorin
    Sep 18, 2014 @ 07:36:33

    cat costa cartea aseasta

  25. Trackback: VIDEO cu Rodica Volintiru la Conferința Națională a Femeilor – “Tu poți învinge” Betel-Coslada, Spania | agnus dei - english + romanian blog
  26. Trackback: Rodica Volintiru – Conferinta Femeilor Portland decembrie 2014 | agnus dei - english + romanian blog
  27. Trackback: Rodica Volintiru – Intalnirea Femeilor Spokane, Washington 16.01.2015 | agnus dei - english + romanian blog
  28. Trackback: Rodica Volintiru – INCERCAREA CREDINTEI | agnus dei - english + romanian blog
  29. Florin
    Feb 09, 2015 @ 14:46:21

    Am gasit clipuri cu doamna Rodica predicand, pana la urma ce rol are? nu ma asteptam sa o vad pe rodiagnusdei, fiind nebiblica.

    • Avram
      Feb 09, 2015 @ 17:08:03

      Florin,
      Rodica Volintiru vorbeste femeilor. Este invitata in multe biserici, de multi pastori ca sa tina studiu biblic si sa vorbeasca femeilor. Ea se aduna impreuna cu alte femei, la seara femeilor unde se roaga impreuna si da indemn femeilor din Cuvantul lui Dumnezeu. Gasesti ceva gresit in asta?

  30. Florin
    Feb 10, 2015 @ 03:07:04

    Pastorii sunt oameni, unul este Dumnezeu și ne-a lăsat Cuvântul să nu ne rătăcim când îl căutam, în care ne avertizează printre altele și despre proroci mincinoși, despre învățători dați după plac etc.
    Am văzut-o predicând în biserica bob de muștar și în biserica râul vietii(pe youtube, nu vreau să caut mai mult mi-a ajuns ce am văzut și Duhul m-a avertizat) nu vorbind femeilor și apoi, este o poruncă a Domnului în 1Corinteni 14 în ceea ce privește cuvântarea din partea femeilor și nu numai, dar nu doresc să dezvolt subiectul, nu caut certuri de vorbe.
    Mă rog Domnului să facă lumină și să ne dea Călăuză Sfântă.

    • Avram
      Feb 10, 2015 @ 22:01:11

      Florin,
      Rodica Volintiru spune ca este chemata sa vorbeasca femeilor despre rugaciune si apropiere de Dumnezeu.
      Cat despre o femeie sa i-a cuvantul in adunari? Noi trebuie sa implinim Cuvantul lui Dumnezeu asa cum este scris in 1 Corinteni 34,35. Nu putem trece peste Cuvantul lui Dumnezeu!
      God Bless You!

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
