Moartea: …Un minus? …sau un plus?

Photo credit shaynemasonvincent.com

“Caci ce este viata voastra ? Nu sunteti decat un abur care se arata putintel …si apoi piere.”
( Iacov 4, 14 )- A m i n .

Gabi Lupescu:

Iata o intrebare la care filozofii, biologii, juristii si medicii… inca nu au gasit un raspuns multumitor ! Exista insa o intrebare… mult mai importanta decat acesta: Care e sensul vietii ?

Daca nu am ajuns sa dam o definitie multumitoare vietii… nu am pierdut mare lucru. Daca insa nu am gasit sensul vieti…, atunci am pierdut totul. Definitiv !

Ce este viata pentru omul care nu i-a gasit inca sensul ? Se poate vedea… pe orice piatra de mormant: o simpla linie intre doua date: cea a nasterii …si cea a mortii. Adica… un mare MINUS !.

…cei mai multi oameni traiesc intr-o permanenta lipsa… de sens al vietii. Filozofia lor de viata este una singura :
“Sa mancam si sa bem, caci maine vom muri” ( Isaia 22,13 ) .

Am remarcat intotdeauna cu placere ca Biblia, atunci cand vorbeste de moartea unui om credincios, foloseste operatia de adunare!!!…, nu de scadere, asa cum ni s-ar parea a fi logic. Despre patriarhul Iacov, de exemplu, sta scris ca la moarte a fost “adaugat la poporul sau” ( Geneza 49, 33 ). Nu ar fi fost normal sa scrie despre el ca a fost “scazut din poporul sau” ? Moartea lui nu a insemnat o pierdere ? Un… minus ?

Iata ca Biblia priveste cu totul altfel moartea celor… care si-au gasit sensul vietii: ca pe un mare PLUS !.

A fost un om sarac sau bogat, instruit sau neinvatat, cu multe sau cu putine realizari? Daca si-a gasit sensul adevarat al vietii , si anume pe Domnul Cristos Salvatorul … pe piatra lui de mormant , intre data nasterii si cea a mortii ar trebui sa scrie… un mare plus.

Ce am face noi, oamenii, daca nu am avea la indemana Cuvantul lui Dumnezeu…care este Insusi Domnul Cristos – Adevarul , care sa dea cortina la o parte si sa ne descopere… sensul adevarat al vietii ?

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
