Florin Ianovici – Jurnal din calatorie in Australia – Urmareste LIVE Conferinta Bisericilor Penticostale la Sydney – Ianuarie 30 – 2 Februarie, 2014

UPDATE
4 Februarie 2014 din Sydney, Australia

Jurnal de misiune

Cea de-a 12 Conventie a bisericilor penticostale din Australia a luat sfarsit!

Intre 30 ianuarie si 2 februarie, pe durata a 4 zile, la Collaroy Centre, in Sydney am slujit Domnului in aceasta lucrare.

Tema Conventiei a fost data de textul: Neemia 4:14 „M-am uitat şi, sculându-mă, am zis mai marilor, dregătorilor şi celuilalt popor: „Nu vă temeţi de ei! Aduceţi-vă aminte de Domnul cel mare şi înfricoşat şi luptaţi pentru fraţii voştri, pentru fiii voştri şi fetele voastre, pentru nevestele voastre şi pentru casele voastre!””

Am slujit impreuna cu Ruben Avram din Viena, Gabi Florut din Oradea iar intreaga Conventie a fost coordonata de biserica din Sydney prin pastorul Cornel Tuchlei.

Au fost 7 programe, am sustinut 6 mesaje si ne-am inchinat cu bisericile din Melbourne, Adelaide, Port Pirie, Brisbane, Perth, Gold Coast si Noua Zeelanda.

La programul de sambata seara unde subiectul mesajului a fost: ,,lupta de a fi om!” au iesit la altar o multime de suflete cu care ne-am rugat aproape o ora. Apoi multe persoane au continuat rugaciunea pana la 2 dimineata, adica timp de 4 ore.

Am fost intrebat ce parere am despre Australia. Acum, la 2 zile distanta de Conventie, cand emotiile si gandurile s-au cristalizat, pot spune: Australia e insetata dupa Cuvantul Domnului iar oamenii se lupta sa fie pocaiti!

Voi pleca spre Brisbane cu ajutorul Domnului!

Jurnal de calatorie

Evrei 11:13 „În credinţă au murit toţi aceştia, fără să fi căpătat lucrurile făgăduite; ci doar le-au văzut şi le-au urat de bine de departe, mărturisind că sunt străini şi călători pe pământ.”

Florin Ianovici Bucuresti 2013Intotdeauna m-am simtit strain pe acest pamant. Dar marturisirea ca esti strain pe pamant e diferita de simtamantul de a fi strain. E o lepadare de sine, e o abandonare voita a pamantului pentru bucuria cerului.

Calator am devenit ca asa a vrut Dumnezeu, nu eu. Mental, fizic si emotional ma simt legat de locul unde m-am nascut si de cei dragi. Orice calatorie ma tulbura si ma destabilizeza un pic.

Nu am un album foto cu locurile vizitate deoarece nu acesta este ceea ce imi propun ci vreau sa strang rod pentru cer. Acum am ajuns in Australia. Si m-am gandit ca ar fi bine sa tin un jurnal simplu cu privire la aceasta calatorie. Stim putin despre credinciosii din Australia deaorece sunt departe.

Melbourne…! 3,7 milioane de locuitori si in jur de 15.000 de romani.
Un oras cu:

• 3 biserici penticostale: ,,Philadephia” cu pastorul Gabi Pal, ,,Betania” cu pastorul Beni Pop, ,,Tabor” cu pastorul Mircea Campean;
  • 4 biserici baptiste: ,,Prima Biserica Baptista”, cu pastorul Busuioc Belciu, ,,Maranatha” cu pastorul Ghita Cornel, ,,Harul” cu pastorul Dorel Brandas, ,,Speranta” cu pastorul Daniel Nicolici;
  • 1 biserica adventista cu pastorul Valerian Mohanu.
  • In Melbourne functioneaza un radio crestin ,,RVE” unde toate bisericile lucreaza impreuna. De altfel intre credinciosi exista armonie si pace.

Am sosit in Melbourne joi, 15 ianuarie dupa 22 de ore de calatorie. Am gazduit la familia Gusti Augustin si Maria care s-au purtat tare frunos cu mine.

Am inceput slujirea:

• Vineri, 24 ianuarie, Prima Biserica Baptista din Melbourne, pastor Draghici Belciu, mesaj: ,, Nadejdea in Dumnezeu”
  • Sambata, 25 ianuarie, Biserica Penticostala Betania, pastor Beni Pop, mesaj: ,,Ce ne invata gradina Ghetimani?”
  • Duminica 26 ianuarie: Biserica Baptista Maranatha, pastor Cornel Ghita, mesaj: ,,Cum va arata viitorul tau?
  • Duminica 26 ianuarie Prima Biserica Baptista, pastor Busuioc Belciu, mesaj: ,,Lectiile invatate in gradina Ghetimani”
  • Duminica 26 ianuarie biserica Philadelphia, pastor Gabi Pal, mesaj: ,,Chipul lui Hristos in noi!”
  • Luni 27 ianuarie a fost o zi de refacere iar in 28 ianuarie am plecat spre Sidney parcurgand cu masina o distanta de 900 km (peste 12 ore de calatorie) pe o temperatura de 33 de grade. Suntem cazati la familia Traian si Lucretia Balaban

Conventia Bisericilor Penticostale
30 ianuarie 2 februarie, 2014

LIVE aici Philadelphia.org.au

Australia este cu 18 ore inainte de Coasta de Vest (California), 16 ore inainte de Chicago,  si cu 8 ore inaintea Romaniei. (Ex. cand in Australia e ora 18:00 duminica, in California e ora 00:00 Duminica dimineata, in Chicago e ora 2:00 dimineata si in Romania e ora 10:00 dimineata)

Conventia bisericilor penticostale 30 ianuarie 2 februarie, 2014
photo en.wikipedia.org

La Sidney va avea loc Conventia bisericilor penticostale intre perioada 30 ianuarie 2 februarie. Conventia poate fi urmarita live pe site-ul bisericii penticostale Philadelphia din Melbourne. (Philadelphia.org.au)

Astazi, 29 ianuarie voi sluji in biserica penticostala ,,Sfanta Treime” cu pastorul Corneliu Tuchlei unde voi prezenta mesajul: ,,Iesirea din criza”

Suntem straini cu sau fara voia noastra dar calatori numai daca vrem. Sa slujim Domnului cu bucurie.

Imi este dor de voi!

Programul

Programul de Vineri 31 Ianuarie

Cum doreste cerbul
Cantare Camp de Tineret

Florin Ianovici – LUPTA CEA BUNA
Cum sa te lupti: Lupta din umbra, cu dispretul si descurajarea
XII Conventie a Bisericilor Penticostale
Sydney, Australia 1 Februarie 2014

VEZI AICI PREDICA DE SAMBATA

8 comentarii (+add yours?)

1. Trackback: Ce e nou la PAGINA Florin Ianovici Predici – Biserica Betel-Crangasi, Bucuresti | agnus dei - english + romanian blog
  2. Trackback: Sydney: Convenția Bisericilor Penticostale | Australia Evanghelică
  3. John
    feb. 03, 2014 @ 02:30:50

Fr Florin…. conform ultimului recensamant in Australia sunt aproximativ 13000 de roamani…nici de cum 15000 in Melbourne,,,

• rodi
      feb. 03, 2014 @ 09:41:14

John multumim pentru informatii. Cred ca fratele Florin ar fi citat cifre care le-a primit de la fratii de acolo. Am cautat si eu cifre si la wikipedia scrie ca recensamantul din 2011 arata ca sunt vreo 21,000 de Romani in Australia:
      Romanian Australian Total population
      Romanian
      14,051 (by birth, 2011)
      20,998 (by ancestry, 2011)
      Regions with significant populations
      Sydney, Victoria, Queensland
      sursa – http://en.wikipedia.org/wiki/Romanian_Australian
      God bless you John, locuiesti intr-o tara care dintotdeauna am visat ca o vom vizita, dar inca nu am ajuns sa o facem 🙂

4. Trackback: Florin Ianovici – Brisbane Australia (1) Cum să fac față viitorului – Trei principii pentru un viitor bun – Biserica Elim | agnus dei - english + romanian blog
  5. Trackback: Florin Ianovici – Brisbane, Australia (2) Cum să fac față realității? Păcatul, Credința şi Judecata | agnus dei - english + romanian blog
  6. Trackback: Florin Ianovici – Brisbane Australia (3) Cum să fac față încercării – Biserica Elim Brisbane | agnus dei - english + romanian blog
  7. Trackback: Florin Ianovici – Mare este Isus – Biserica Elim Brisbane, Australia Februarie 2014 | agnus dei - english + romanian blog
Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!