Acolo moarte nu va fi – Pentru cei ce si-au pierdut sotul, sotia sau o persoana draga…

young woman death weep

Apocalipsa 22

22 Şi mi -a arătat un rîu cu apa vieţii, limpede ca cristalul, care ieşea din scaunul de domnie al lui Dumnezeu şi al Mielului.
În mijlocul pieţii cetăţii, şi pe cele două maluri ale rîului, era pomul vieţii, rodind douăsprezece feluri de rod, şi dînd rod în fiecare lună; şi frunzele pomului slujesc la vindecarea Neamurilor.
Nu va mai fi nimic vrednic de blestem acolo. Scaunul de domnie al lui Dumnezeu şi al Mielului vor fi în ea. Robii Lui Îi vor sluji.
Ei vor vedea faţa Lui, şi Numele Lui va fi pe frunţile lor.
Acolo nu va mai fi noapte. Şi nu vor mai avea trebuinţă nici de lampă, nici de lumina soarelui, pentrucă Domnul Dumnezeu îi va lumina. Şi vor împărăţi în vecii vecilor.
Şi îngerul mi -a zis: ,,Aceste cuvinte sînt vrednice de crezare şi adevărate. Şi Domnul, Dumnezeul duhurilor proorocilor, a trimes pe îngerul Său să arate robilor Săi lucrurile, cari au să se întîmple în curînd. –
Şi iată, Eu vin curînd! -Ferice de cel ce păzeşte cuvintele proorociei din cartea aceasta!„
Eu, Ioan, am auzit şi am văzut lucrurile acestea. Şi după ce le-am auzit şi le-am văzut, m’am aruncat la picioarele îngerului, care mi le arăta, ca să mă închin lui.
Dar el mi -a zis: ,,Fereşte-te să faci una ca aceasta! Eu sînt un împreună slujitor cu tine, şi cu fraţii tăi, proorocii, şi cu cei ce păzesc cuvintele din cartea aceasta. Închină-te lui Dumnezeu.„
10 Apoi mi -a zis: ,,Să nu pecetluieşti cuvintele proorociei din cartea aceasta. Căci vremea este aproape.
11 Cine este nedrept, să fie nedrept şi mai departe; cine este întinat, să se întineze şi mai departe; cine este fără prihană să trăiască şi mai departe fără prihană. Şi cine este sfînt, să se sfinţească şi mai departe!
12 Iată, Eu vin curînd; şi răsplata Mea este cu Mine, ca să dau fiecăruia după fapta lui.
13 Eu sînt Alfa şi Omega, Cel dintîi şi Cel de pe urmă, Începutul şi Sfîrşitul.
14 Ferice de cei ce îşi spală hainele, ca să aibă drept la pomul vieţii, şi să intre pe porţi în cetate!
15 Afară sînt cînii, vrăjitorii, curvarii, ucigaşii, închinătorii la idoli, şi oricine iubeşte minciuna şi trăieşte în minciună!
16 Eu, Isus, am trimes pe îngerul Meu să vă adeverească aceste lucruri pentru Biserici. Eu sînt Rădăcina şi Sămînţa lui David, Luceafărul strălucitor de dimineaţă.
17 Şi Duhul şi Mireasa zic: ,,Vino!„ Şi cine aude, să zică: ,,Vino!„ Şi celuice îi este sete, să vină; cine vrea, să ia apa vieţii fără plată!
18 Mărturisesc oricui aude cuvintele proorociei din cartea aceasta că, dacă va adăuga cineva ceva la ele, Dumnezeu îi va adăuga urgiile scrise în cartea aceasta.
19 Şi dacă scoate cineva ceva din cuvintele cărţii acestei proorocii, îi va scoate Dumnezeu partea lui dela pomul vieţii şi din cetatea sfîntă, scrise în cartea aceasta.„
20 Cel ce adevereşte aceste lucruri, zice: ,,Da, Eu vin curînd.„ Amin! Vino, Doamne Isuse!
21 Harul Domnului Isus Hristos să fie cu voi cu toţi! Amin

Photo credit solidrockcounseling.wordpress.com

Cateva cuvinte de mangaiere pentru orice sot, sotie, mama sau tata care sufera despartirea de cel/cea pe care l-a/a iubit/iubit-o:

Dacă Dumnezeu nu e departe de niciunul dintre noi, atunci căutarea noastră e plină de speranță. Dacă eu Îl caut pe Dumnezeu şi El nu e departe, atunci sigur Îl voi găsi. Nu trebuie să mă urc în ceruri, nici să mă cobor în adâncuri, căci El e aproape! Ah, să ai doar credință ca să-L vezi şi atunci ajungi la EL fără să te mişti de pe scaun. Dacă Îl cauți şi El te caută sigur, căci altfel nu ți-ar fi venit gândul să-L cauți. Când păcătosul Îl caută pe Dumnezeu, atunci şi Dumnezeu caută pe păcătos şi ei se vor găsi repede. Oare nu e scris că, dacă Îl cauți Se va lăsa găsit? Căutați pe Dumnezeu până se poate găsi, chemați-L sincer.

Cât de bine vede Domnul pocăința noastră! Dacă este aproape El vede lacrima care curge acum pe obrazul tău, El vede povara păcatului care apasă inima ta, cunoaşte tulburarea sufletului tău şi îți pricepe neliniştea. Când stau aproape de o persoană care e chinuită, nu pot să n-am milă de ea. Tatăl din ceruri este mult mai milos decât noi, şi după cum se îndură un tată de copiii săi, aşa se îndură Domnul de cei ce se tem de El.

Dacă inima ta e zdrobită, Domnul te înțelege. Dacă vrei să scapi de păcat, El aude strigătul tău: „Cum voi fi mântuit?”. Vederea lacrimilor tale mişcă: auzul strigătului tău Îl umple de milă. Nu te îndoi de acest fapt: Dumnezeu nu poate fi aproape şi totuşi să fie nepăsător, căci numele Său e iubirea. El te-a auzit şi S-a îndurat de tine ieri, când ruşinea de păcatul tău te-a chinuit. Te vede acum în singurătatea ta şi în zbuciumul tău. Chiar de ai fi un cerşetor fugar şi atunci Domnul e aproape de tine.

revista Farul creştin, 23 martie 1946 monergism.ro

Ramona Strateanu-Bujdei 
Moise Lucaci
Silvia Tarniceriu
Dayana si Matei Tomoiaga 

Acolo moartea nu va fi – Laura Bretan

Cea de-a 42 conventie Penticostala Romana din Statele Uniste si Canada in Atlanta GA Septembrie 2010 Duhul si Mireasa. VIDEO by SAMUEL MARUNTEL:

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

