Cantari Daniel si Beni Suru (6 cantari frumoase) ♪ ♥ ♫◦° °◦°°◦

VIDEO by biserica maranatha

Beni Suru – Strangi comori pentru viata ta

Strangi comori pentru viata ta
Dar poate ziua cea de maine
Din asta lume te-a lua
Si ele aici vor ramane

Si ce-ar folosi unui om sa castige lumea
De si-ar pierde sufletul pentru totdeauna?
Tu nu stii ca viata-I trecatoare?
Unde merge sufletul tau oare?

Isus te cheama sa-L primesti
Fata de El sa te imbogatesti
Si atunci a ta comoara vie
Va fii cu tine-n vesnicie

Versuri de la Resurse Crestine

Daniel Suru – Schimba-mi Inima te rog

Schimba-mi viata Doamne
Acelasi, nu mai vreau sa fiu.
Doresc, cat mai frumos, degraba
Sa faci frumoase innoiri

In viata mea si-n mintea mea, inca mai sunt
Acelea lucruri, care numai Tu le poti schimba.
Ca sa fiu cat mai aproape de asemanarea Ta,
Schimba-mi inima, Te rog.

Daniel si Beni Suru – Ce mare esti Tu

Daniel si Beni Suru

În această oră Doamne Te rugăm

În această oră Doamne Te rugăm
Să iei parte Tu cu noi
Să ne-asculţi cum Îţi cântăm
Şi Te lăudăm
Că totdeauna eşti cu noi.

/:Să nu ne laşi părăsiţi nicicând
Căci noi trăim doar cu Tine-n gând
Doar pe Tine Te avem
Şi-n Tine ne-ncredem
Tu eşti al nostru Mântuitor
Minunat şi bun Păstor
Cu Tine noi vrem să fim în cerul lin.:/

Când ispite mari apar în viaţa mea
N-am pe nimeni ajutor.
Doar în Tine pururea ne încredem noi
Veşnice ocrotitor !

Tu să ne porţi de grijă, să nu ne laşi nicicând
Ca să mergem înapoi
Tot-nainte să mergem, cu Tine Doamne
Deşi-ncercările-s şuvoi.

Iar acum, o Doamne, noi îţi mulţumim
Pentru bunătatea Ta
Pentru dragostea dintâi şi iubirea Ta
Noi în veci îţi mulţumim.

VERSURI de la http://cantece.wordpress.com

Doua cantari la Poarta Cerului – Poarta Cerului

Beni Suru – Ori de cate ori am zis

Beni Suru – Alergi in lumea asta

(Raspunsul e la Dumnezeu)

Daca va placut, gasiti aici mai multe cantari cu

Comments are closed.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari