Speranta din Turneu – Targu Lapus 2014, Gabi Zagrean Mesaj – “PAȘI SPRE O NOUĂ VIAȚĂ” România / Ucraina

Gabi Zagrean Targu Lapus

VEZI mai multe VIDEOS aici – Turneu Misionar SPERANȚA 2014 – “PAȘI SPRE O NOUĂ VIAȚĂ” România / Ucraina VIDEO by Sperantamedia

PROGRAME INTEGRALE:

Alte predici din Turneul Speranta Romania/Ucraina:

Mesaj Gabi Zagrean

Isus vindeca la Betesda

TEXT : Ioan 5:1-16

După aceea era un praznic al Iudeilor; şi Isus S’a suit la Ierusalim.
2 În Ierusalim, lîngă Poarta Oilor, este o scăldătoare, numită în evreieşte Betesda, care are cinci pridvoare.
3 În pridvoarele acestea zăceau o mulţime de bolnavi, orbi, şchiopi, uscaţi, cari aşteptau mişcarea apei.
4 Căci un înger al Domnului se pogora, din cînd în cînd, în scăldătoare, şi turbura apa. Şi cel dintîi, care se pogora în ea, după turburarea apei, se făcea sănătos, orice boală ar fi avut.
5 Acolo se afla un om bolnav de treizeci şi opt de ani.
6 Isus, cînd l -a văzut zăcînd, şi, fiindcă ştia că este bolnav de multă vreme, i -a zis: ,,Vrei să te faci sănătos?„
7 ,,Doamne„, I -a răspuns bolnavul, ,,n’am pe nimeni să mă bage în scăldătoare cînd se turbură apa; şi, pînă să mă duc eu, se pogoară altul înaintea mea.
8 ,,Scoală-te„, i -a zis Isus, ,,ridică-ţi patul şi umblă.„
9 Îndată omul acela s’a făcut sănătos, şi -a luat patul, şi umbla. Ziua aceea era o zi de Sabat.
10 Iudeii ziceau deci celui ce fusese vindecat: ,,Este ziua Sabatului; nu-ţi este îngăduit să-ţi ridici patul„.
11 El le -a răspuns: ,,Celce m’a făcut sănătos, mi -a zis: ,Ridică-ţi patul, şi umblă.„
12 Ei l-au întrebat: ,,Cine este omul acela, care ţi -a zis: ,Ridică-ţi patul, şi umblă?.„
13 Dar cel vindecat nu ştia cine este: căci Isus se făcuse nevăzut din norodul care era în locul acela.
14 După aceea, Isus l -a găsit în Templu, şi i -a zis: ,,Iată că te-ai făcut sănătos; de acum să nu mai păcătuieşti, ca să nu ţi se întîmple ceva mai rău.„
15 Omul acela s’a dus, şi a spus Iudeilor că Isus este Acela care -l făcuse sănătos.
16 Din pricina aceasta, Iudeii au început să urmărească pe Isus, şi căutau să -L omoare, fiindcă făcea aceste lucruri în ziua Sabatului.

Doua intrebari grele:

  1. (1) De ce acest loc, Betesda? Cand ne uitam la acest moment din Scriptura, ne dam seama ca in acest spatiu in care Isus Hristos a venit fara sa faca niciun fel de reclama, intr-un mod absolut anonim, era un loc si un spatiu pe care pur si simplu l-a ales Dumnezeu si Dumnezeu a facut alegerea aceasta ca sa existe acest Betesda dintr-o motivatie clara si precisa, pe care scrie: NEVOIA ACELOR OAMENI.
  2. (2) Si de ce acest om bolnav? De ce la ales Domnul Isus intr-un mod personal pe acest om sa-l vindece? Raspunsul- Domnul spune: „EU MA INDUR DE CINE VREAU.”

…un fragment din predica: Acuma, suntem aici la Targu Lapus. EI au fost acolo, noi suntem aici. Ei au avut problemele lor si eu nu pot acuma sa induc asa, sa sugerez ca aveti probleme. Ci, pot sa va spun clar ca aveti probleme. Singurii oameni care n-au probleme la ora asta cand predic eu sunt in cimitir, deocamdata. O parte din ei vor avea mari probleme la inviere. Dar, in momentul asta, toti de la mic la mare avem probleme, pentru ca lumea in care eu si dvs. traiesc ne-au furat o gramada de lucruri, pentru ca noi am acceptata asta. Am intalnit si intalnesc oameni, care din pricina lumii si a societatii si a anturajului in care au trait, lumea asta le-a furat familia.

Venind pe drum dinspre Sibiu m-a sunat cineva si mi-a spus: Am probleme grave cu fiica mea, ca a ajuns pana acolo, sa apeleze la o vrajitoare. Iar vrajitoarea aceasta mi-a facut praf familia. Ea este foarte departe de locul unde stau respectiv, Beclean. Este undeva in Rosia Montana. Am fost candva acolo la predica. Si a zis: „As vrea sa vin pana la dvs. acasa si am zis: „Atentie, poate nu stiti unde e Becleanul. E vorba de sute de km.” Si a zis ea: „Nu ma intereseaza. As vrea sa vorbesc cu dvs.” Si a izbucnit in plans. Eu am vrut sa o blochez, ea a inceput sa planga. Si a zis: „Uite, acuma  sunt in turneu cu Speranta, merg spre Targu Lapus, sunati-ma Luni.” Si a zis: „Va sun si va rog sa nu ma refuzati pentru ca am nevoie disperata pentru ajutorul lui Dumnezeu.” Daca dumneata erai la telefon, ce-i spuneai acesteti mame? Pentru ca, iata, viata si lumea in care noi traim i-a furat fiica. Prin intermediul unei vrajitoare, prin intermediul unui anturaj gresit…

Pot sa va dau nenumarate ocazii, nenumarate exemple. Am fost in Baia Mare alaltaieri. La sfarsit, dupa ce au venit zeci de oameni si si-au predat viata in mana lui Dumnezeu, a venit cineva si mi-a spus: „Baiatul meu este acasa in apartament dependent de droguri. Am vrut sa-l aduc aici, dar nu mai poate iesi in public. Este praf. Ce-i spui la persoana asta?

Eu pot sa ma duc la biserica sa stau pe scaun. Deocamdata copiii mei si familia mea este bine. Eu pot sa raman acasa, sa nu umblu prin tara din loc in loc. Dumnezeu poate sa stea in cer pe tron si sa primeasca lauda si glorie de la ingeri, serafimi si heruvimi. Dar Dumnezeului pe care Il predic in aceasta seara, Ii pasa. Si pentru ca lui Dumnezeu ii pasa si mie trebuie sa-mi pese.

Suntem aici, in Targu-Lapus pentru ca am simtit in sufletul meu si in inima mea ceea ce trebuie sa simta orice crestin nascut din nou, ceea ce a spus ap. Pavel: „Sunt dator si grecilor si barbarilor, si celor invatati si celor neinvatati sa propovaduiesc Evanghelia si nu-mi este rusine de aceasta Evanghelie. Pentru ca Evanghelia este puterea lui Dumnezeu pentru mantuirea si salvarea  celor care cred. Binecuvantat sa fie Isus in Targu Lapus. Si eu nu-ti cunosc inima si eu nu-ti cunosc problemele. Dar in dupa masa asta Isus Hristos este prezent aici. Este prezent aici prin promisiunea Bibliei. Cand ne adunam in numele Lui si cerem prezenta Lui acolo intr-o unitate, El este prezent acolo. (17)

un alt fragment din predica…Nu ma tem sa spun, pentru ca vrem din nou in Romania, in casele noastre, in vietile noastre, in bisericile noastre sa vina ceea ce trebuie sa vina intotdeauna: minunea prezentei lui Dumnezeu, pentru ca nu putem schimba Romania, pentru ca nu putem schimba oamenii. Singurul care poate schimba Romania este Isus Hristos Domnul.

Alaltaieri, am fost la un interviu cu Nati, cu Gabi si cu Andrew la televiziunea Maramures. Poate ca o sa-l dea. Poate. Nu stiu. Poate o sa-l taie. Habar n-am. Dar vreau sa va spun ceva. La un moment dat, reporterul ne-a intrebat: „Dar care este esenta povestii?” Si eu am zis primul: „Isus Hristos.” Noi nu luptam impotriva ortodoxilor, ca dumnealui era ortodox. Noi na-vem razboaie cu bisericile. Noi avem razboi cu diavolul. Noi avem razboi cu rautatea. Noi avem razboi cu pacatul. Si noi trebuie sa spunem oamenilor ca cel ce a castigat razboiul si a iesit victorios este Isus Hristos Fiul lui Dumnezeu. Noi nu vrem sa predicam religi si povesti. Noi vrem sa predicam pe Isus Hristos, puterea invierii Lui, puterea iertarii Lui, puterea schimbarii Lui, puterea care iese din El si atinge inimile oamenilor.

Asa cum a spus femeia aceea: „Vreau sa ma ating de haina Lui.” Dar hainele nu vindeca. Hainele nu transforma. Formele nu vindeca. Formele nu transforma. Religiile sunt  o haina care nu transforma. Isus a spus: „Cine s-a atins de Mine, ca din Mine a iesit o putere.” Aceeasi putere, datorita prezentei lui Isus Hristos este aici in Targu Lapus in seara asta. (31)

Mi-a spus astazi la amiaz, cand am plecat de la Sibiu, o doamna, o femeie: „In ultimul an de zile, in familia mea,  numai necaz dupa necaz vine. Simt ca nu mai pot sa lupt. Mi-a spus niste detalii. Sunt legaturi de violenta a sotului si altora impotriva ei. A zis: „Am mainile cu vanatai.” Am zis: „Va cred. Imi pare rau sa vad o sotie in acest timp civilizat, ca e capabila sa-si ridica bluza de pe maini sa imi arate vanataile.” E trist sa vezi oameni pentru care te rogi, cum tremura de plans pentru ca poarta in inima lor rani, facute de cei in care au avut incredere si au sperat.

In zona Oradea exista o doamna care m-a sunat la telefon si cand am mers la Speranta, a venit acolo si am vorbit cu ea la birou. Si mi-a povestit despre sotul ei, cat de 12 ani tot sufera. Tradari, infidelitati, jigniri.
Si am zis: „Doamna, dar cum puteti?”
„Nu stiu.”
„Ma depaseste pe mine ca pastor povestea dumitale.”
Zice: „Stii de ce am rezistat d-l Pastor? Il iubesc.”
„Pe bruta asta?” am zis eu in inima mea.
A zis ea: „Il iubesc, asta-i.”
Mi-a zis ultima faza. Grosolana. Ma asteptam dupa ce mi-a zis ultima poveste sa spuna: „Acuma a fost picatura care a  umplut paharul si renunt.”
Si mi-a zis: „d-l pastor, i-am mai dat 2 ani.”
„Cum???”
„Mai astept doi ani.”
„Doi ani?”
„Da.”
Am zis: „Nu pot sa cred. Dvs. sunteti o eroina.” Are, cred, vreo 48 de ani. „Eroina. Daca n-ar fi prea mult, as dori sa ma plec in fata dumitale. Sunteti o femeie extraordinara.
„Dar, ati spus, credeti ca in 2 ani se poate schimba?”
Si aici a fost intrebarea grea, cumplita. Si am zis: „Niciodata. Puteti sa-i dati 5 ani, 10 ani,  200 de ani.”
„Si eu ce sa fac?”
Puteti sa va rugati si sa credeti intr-un Dumnezeu care-l poate schimba.”

Acum, cand am fost cu Speranta la Bogei, langa Oradea, acel barbat, am primit informatii ca a fost acolo. Inca nu stiu ce s-a intamplat. Am cantat, ne-am rugat, am predicat acolo. Poate ca Dumnezeu va face o minune pentru femeia asta….

10 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Turneu Misionar SPERANȚA 2014 – “PAȘI SPRE O NOUĂ VIAȚĂ” România / Ucraina | agnus dei - english + romanian blog
  2. Trackback: Speranta din Turneu – Bogei 2014 – Program integral – “PAȘI SPRE O NOUĂ VIAȚĂ” România / Ucraina | agnus dei - english + romanian blog
  3. Trackback: Speranta din Turneu – Hateg 2014 – Program integral – “PAȘI SPRE O NOUĂ VIAȚĂ” România / Ucraina – Predica Luigi Mioti – Ce faci atunci cand nu stii ce sa faci? | agnus dei - english + romanian blog
  4. Trackback: Speranta din Turneu – Bocsa 2014 – Program integral – “PAȘI SPRE O NOUĂ VIAȚĂ” România / Ucraina – Predica Luigi Mitoi | agnus dei - english + romanian blog
  5. Trackback: Speranta din Turneu – Cernauti 2014 – Program Integral – “PAȘI SPRE O NOUĂ VIAȚĂ” România / Ucraina – Predica Alex Clapa | agnus dei - english + romanian blog
  6. Trackback: Speranta din Turneu – Giurgiu 2014 – Program Integral – “PAȘI SPRE O NOUĂ VIAȚĂ” România / Ucraina – Predica Luigi Mitoi – Chemari | agnus dei - english + romanian blog
  7. Trackback: Speranta din Turneu – Targu Lapus 2014 – Program Integral – “PAȘI SPRE O NOUĂ VIAȚĂ” România / Ucraina – Predica Gabi Zagrean – Marturie Alin Jivan | agnus dei - english + romanian blog
  8. Trackback: Gabi Zagrean – Predica de la Suceava din Turneul cu Speranta la Stadion | agnus dei - english + romanian blog
  9. Trackback: Speranta din Turneu – Ramnicu Valcea 2014 – Program Integral – “PAȘI SPRE O NOUĂ VIAȚĂ” România / Ucraina – Predica Luigi Mitoi – Marturie Alin Jivan | agnus dei - english + romanian blog
  10. Trackback: PAGINA – Predici Gabi Zagrean | agnus dei - english + romanian blog
Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

