Despre Moise Ardelean – Noul Presedinte al Cultului Penticostal din Romania

 

Cultul penticostal alegeri 2014

Despre Cultul Crestin Penticostal – Biserica lui Dumnezeu Apostolica din Romania:

 

 

gloria

Biserica Gloria, Arad-Bujac, Pastor Moise Ardelean

gloria 2

Botez Nou Testamental la Biserica Penticostala Gloria Arad, in data de 06.05.2013 (Pastorii Moise Ardelean, Gabi Izsak, Florin Ilioni)

gloria 3

Botez la Biserica Gloria 1993

gloria 4

Alegerile a X-a editie 7 Noiembrie 2014 Photo Vasilica Croitor

gloria 5

Alegerile a X-a editie 7 Noiembrie 2014 Photo  Daniel Bujenita

Vineri, 7 noiembrie 2014 la Arad a avut loc Adunarea Generală electivă a Cultului Penticostal din România compus din

conducerea cultului penticostal 2010 - 2014

Consiliul Bisericesc

Membri comitet executiv – Colegiul 1

Nelu Filip
Ioan Gurau

Membri comitet executiv – Colegiul 2

Ioan Moldovan
Mircea Detesan

O predica recenta la Biserica Emanuel Sibiu

Moise Ardelean Emanuel SibiuIn Numele Domnului Isus- iata cateva dintre beneficiile pe care le putem avea in Numele Domnului Isus Hristos:

  • sa ne inchinam,
  • sa ne rugam,
  • in numele Domnului sa obtinem iertare pentru pacatele noastre pe care le facem.
  • In Numele Domnului Hristos sa primeasca mantuirea cei nemantuiti.
  • In Numele Domnului sa primeasca statutul de copii ai lui Dumnezeu cei care inca n-au obtinut statutul acesta.
  • Iar, daca se intampla sa ne imbolnavim si poate de boli grele, de boli incurabile, sa nu disperam. In Numele Domnului Hristos putem fi vindecati. Multi dintre noi am fost vindecati pentru ca Domnul Isus este in acelasi loc inc are era ologul atunci cand s-a vindecat la Poarta Frumoasa- pe scaunul Sau de domnie, la dreapta Tatalui. E tot acolo unde era cand Dumnezeu l-a folosit pe Petru pentru vindecarea lui. Si Domnul are si astazi slujitori de care se foloseste, oameni care inteleg ca in Numele Domnului se vindeca bolnavii. Domnul sa se atinga de cei bolnavi si in Numele Domnului Hristos sa fie vindecati.
  • In Numele Domnului Isus se obtine eliberarea spirituala. Daca e vreun tanar, vreun prieten, daca exista cineva care nu poate scapa de o patima, sa roage pe Tatal in numele Domnului Isus, sa creada ca in Numele Domnului Hristos pot cadea lanturile pacatului, ale robiei de pe sufletul lui.

Ne spune Cuvantul ca in Numele Domnului Isus se obtine vindecarea trupului-

Pe mine, Domnul m-a vindecat in Decembrie, anul 2000. In seara aceasta vreau sa va spun doua experiente. Sa va relatez cum Domnul a vindecat-o pe mama mea, o femeie care a fost foarte credincioasa, rabdatoare si buna ca si om. O laud, ca a trecut la Domnul de o vreme. Dar, a fost foarte credincioasa, asta a contat foarte mult. Si mi-aduc aminte ca s-a imbolnavit grav in 1964. Eram atunci 7 copii in familie. Eu eram cel mai mare, aveam 9 ani si cel mai mic avea cateva luni. Mama s-a imbolnavit foarte grav si medicul care venea dintr-o localitate invecinata de doua ori pe saptamana, a apreciat, a crezut ca are cancer. Eu nu stiu daca a avut sau nu, dar asa a apreciat el. Cand a consultat-o, stiind ca-i mama la 7 copii s-a speriat si a spus: „Maine dimineata, la Arad, ca nu cumva copiii sa ramana fara mama.” Asa i-a spus tatalui meu si ei i-a spus. Nu s-au dus la Arad. Era si grea deplasarea, era costisitoare. Locuiam atunci la Pilu, 64 km de la Arad. Ce-au facut? Au apelat la un om a lui Dumnezeu care i-a facut ungerea cu untdelemn in numele Domnului Isus Hristos. Saptamana urmatoare au revenit la doctor, ca asa a spus doctorul: „Mergi la Arad si vii sa-mi spui ce a spus doctorul.” A venit, mama statea intr-o antecamera, unde asteptau foarte multi bolnavi sa intre la doctor.

Cand doctorul a deschis usa si a vazut-o pe mama, chiar daca erau multi altii, a chemat-o inauntru. A stat pe scaun si [doctorul] fara sa o cunsulte a intrebat-o: „Ai fost la Arad?” „N-am fost.” N-a intrebat-o nici de ce, ci a apostrofat-o cu: „Voi, cu credinta voastra, fanatici, samd. Nu-ti pasa ca lasi 7 copii fara mama?Ha sa te vad, sa te consult.” A consultat-o si cand a constatat ca nu mai are nimic, a deschis usa inspre sala de asteptare. Acolo erau foarte multi si [doctorul] a zis: „Uiati-va la oamenii acestia. La doctor nu se duc. Ce fac, ce nu fac, nu stiu, dar se vindeca.” Era in 1964 si a spus ca nu stie, dar si-a dat seama. Asta nu inseamna ca noi nu mergem la medic. Mergem la medic. Dar noi credem in vindecarile divine si avem experiente multe. Hristos, pe care Tatal L-a inaltat nespus de mult, este cu noi in fiecare zi. Chiar daca sta in glorie la dreapta Tatalui si conduce universul si lumea ceareasca si conduce istoria, se ocupa de noi si de problemele si de necazurile noastre. Si El ne-a dat permisiunea sa ne folosim de numele Lui cand e vorba de boala, de bolnavi si de negajiti care nu au pe nimeni.

Vreau sa impartasesc cu dvs o experienta, e vorba tot de mama mea. In 1994 a venit in vizita in Romania impreuna cu tata si fratii mei, care toti s-au stabilit in Statele Unite inainte de revolutie. Sunt singurul din 11 care am ramas in tara. Si au venit la noi in vizita si intr-o dimineata am vazut-o pe hol pieptananduse. Si am vazut ca-i lac de apa. Am intrebat-o: „Mama, ce se intampla? Efortul pe care-l pui e mic, cum sa fi transpirata?” Si mi-a spus: „Vai, nu stii tu cum imi este de greu. Probabil ca nu mai traiesc mult. Uita-te la mine, eu fac eforturi foarte mari sa primesc aer si de aceea sunt asa de transpirata.” Si, fiindu-mi mila de ea, evident, am dus-o la un medic pe care il cunosteam, un medic din Arad cu buna reputatie. Medicul i-a facut radiografie, a consultat-o si i-a spus: „Doamna, dvs. aveti ceva crescut intre plamani si inima. Nu se poate decat pe cale chirurgicala rezolva problema aceasta, dar o sa va despicam in doua, efectiv. Numai ca dumneata dupa cum te vad poti sa rezisti la aceasta consultatie.

Din discutiile noastre a inteles la un moment dat ca mama sta in Chicago si e in vizita in Romania. S-a bucurat doctorul si a spus: „Cand te intorci acolo la Chicago, du-te la doctori, sunt mai priceputi decat noi, au alta aparatura si altfel este acolo decat la noi. Cand s-a intors, cand a plecat in Statele Unite in Aprilie 1994, i-am spus: „Nu te grabi cu operatia, du-te la medic acolo, ne rugam si vedem ce spune Domnul.” S-a dus la doctor si m-a sunat din Chicago. Mi-a spus: „Sa stii ca bun e doctorul vostru din Arad. Exact ce mi-a spus el, exact acelasi lucru mi-a spus si doctrul de aici de la Chicago. Operatia care ar trebui sa o sufar e foarte, foarte grea.” Si i-am spus din nou: „Nu te grabi, sa vedem ce spune Domnul.” Si un frate din Romania, un frate prezbiter a fost in Statele Unite si a fost si pe la ei in vizita acasa, pentru ca se cunosteau foarte bine din tara. I-a facut ungerea cu untdelemn in numele Domnului si ma suna dupa catve zile, bucuroasa, sa-mi spuna: „A fost fratele, mi-a fact ungerea cu untdelemn in numele Domnului si ma simt mai bine. Nu ma simt pe deplin vindecata, dar ma simt mai bine.” Ea era multumita si daca era mai bine.

Ei, dar Domnul avea in vedere sa o vindece in deplin si s-a intamplat in prima duminica din iunie 1994. S-a dus la biserica, a fost Cina Domnului si a spus ulterior: „Nu stiu daca in viata mea am simtit cercetarea Domnului cum am simtit-o in prima duminica, atunci cand am fost la biserica la Cina Domnului. Dupa ce s-a terminat, m-am dus acasa si am servit masa in familie si m-am pus sa ma odihnesc putin.” Si spunea mama: „Am avut un vis. In visul meu a venit cineva la mine care avea in mainile lui o tava mica. Mie mi s-a parut ca pe tava aceea am vazut bucatele de carne, bucatele mici. Si vizitatorul din vis m-a intrebat: Stii ca trebuia sa mori? Si am inceput sa-i spun solului din vis discutia cu doctorul de la Arad, discutia cu medicul de la Chicago, starea mea si tot ce stiam. Si acel oaspete mi-a spus: Trebuia sa mori, dar nu mai mori.Si ce vezi pe aceasta tava am scos din tine si nu mai mori.” Solul a plecat, visul s-a terminat. Mama s-a trezit. Evident ca nu ave anicio taietura. Dar din momentul acela si pana cand a plecat in vesnicie, a murit in 2011 prin somn. Nu a mai avut nicio problema de felul acesta. Si mi-aduc aminte ca in 1995 am fost din nou in vizita la ei in Chicago. Au fost calduri foarte maril peste 300 de oameni au murit datorita caldurii acolo. Si seara stateam pe terasa din spatele casei si imi spune la un moment dat: „Daca Domnul nu m-ar fi vindecat anul trecut, cred ca si eu eram printre cei care au murit datorita caldurilor mari.” Am multumit si noi impreuna cu ea pentru ca Domnul a vindecat-o in numele Domnului Isus Hristos. As putea sa continui mult si sa va spun foarte multe experiente, de altfel am si o varsta si slujesc in biserica de foarte multi ani si e normal sa avem expreiente de felul acesta.

Frati si prieteni, spune Scriptura si noi am experimentat in Numele Domnului Isus Hristos se vindeca bolnavii. S-a vindecat ologul acela de la Poarta Frumoasa, in numele Domnului a fost mama mea vindecata de mai multe ori. In numele Domnului Isus Hristos am fost eu vindecat in Decembrie 2000 si o stie tot Aradul. In numele Domnului Hristos au fost vindecati multi bolnavi si sunt convins ca sunt si aici bolnavi vindecati de Dumnezeu in numele Domnului Isus Hristos. Cand suntem bolnavi, Domnul ingaduie sa ne imbolnavim. Nu disperati. Aduceti-va aminte de cuvintele lui Petru care a spus sa stie tot norodul: „Omul acesta este pe deplin vindecat in numele lui Isus.” Si astazi Dumnezeu vindeca in numele Domnului Isus, pentru ca Domnul este acelasi azi si ieri si in veci. In El nu este nici schimbare, nici umbra de mutare. Binecuvantat sa fie el. Binecuvantat sa-i fie numele care este mai presus de orice nume.

Predica incepe la minutul 1:00:00 (60 min) VIDEO by Biserica Emanuel Sibiu

Predici Moise Ardelean

16 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Avem vicepreședinte: Relu Moldovan | agnus dei - english + romanian blog
  2. Ioan Burca
    Noi 07, 2014 @ 17:54:43

    Aradul si mai ales ..fr. Avram jubileaza! DOMNUL sa-i ajute in dificila misiune care-l astepta pe fr. Moise Ardelean.

  3. Avram
    Noi 07, 2014 @ 21:01:33

    Da intr-adevar, Pe fratele Moise Ardelean il cunosc inca din copilarie. Felicitari fratelui Pastor Moise Ardelean pentru noua sa slujba de Presedinte al Cultului Penticostal din Romania. Este o alegere buna pe care pastorii din Romania au facut-o. Fratele Moise este un frate credincios,un bun lider, un om al lui Dumnezeu, cu o doctrina (invatatura) sanatoasa si Dumnezeu il va folosi pentru bunul mers a Bisericilor Penticostale. Domnul Dumnezeu sa-i dea in continuare intelepciune putere prin Duhul Sfant si rabdare!

  4. Trackback: Pavel Rivis Tipei interviu – sfarsit de mandat ca si Presedinte al Cultului Penticostal din Romania | agnus dei - english + romanian blog
  5. Bis.Maranata Vulcan
    Noi 08, 2014 @ 00:50:20

  6. Om
    Noi 09, 2014 @ 11:00:11

    Oamenii l-au ales sau Duhul Sfant a hotarat asta?

  7. Avram
    Noi 09, 2014 @ 14:45:52

    Om,
    tu cine crezi?

  8. aurel mihet
    Noi 11, 2014 @ 14:27:01

    Unde sa nascut fr Moise Ardelean

  9. Avram
    Noi 11, 2014 @ 23:30:08

    Frate Mihet,
    Stim ca Moise Ardelean s-a nascut in judetul Arad. Inca nu putem confirma in ce localitate s-a nascut, dar lucram la aceasta. Vom publica o scurta biografie (speram cat de repede), despre noul Presedinte al Cultului Penticostal din Romania. God Bless You!

  10. mareabritanieevanghelica
    Noi 23, 2014 @ 18:51:13

    Reblogged this on Marea Britanie Evanghelica.

  11. Trackback: Revista Cuvantul Adevarului – Editia noiembrie-decembrie 2014 | agnus dei - english + romanian blog
  12. laios nutu
    Dec 19, 2014 @ 08:04:20

    daca fratele moise nu are acces la aceste randuri va rog in numele domnului isus sa aduca cineva dintre cei care vedeti acestea la cunostinta ,sper sa ajunga si la el ,daca cei din naintea lui nu au facut nimic ,speram ca el va face ordine daca va asculta de domnul.

    • rodi
      Dec 20, 2014 @ 13:55:41

      Frate Nutu, noi nu suntem in Romania. Problema care dvs. o descrieti e o problema prin care a am trecut si noi si numai Domnul poate sa faca ceva la insisteneta rugaciunilor voastre. Dumnezeu sa se indure de voi. Am ales sa nu postam detaliile din celalalt coment ca sa nu ramana in permanenta descrierea situatiei. Dumnezeu sa va binecuvanteze.

  13. Trackback: Martie 2015 – ALEGERI PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI DE DIRECTOR AL DEPARTAMENTULUI DE TEOLOGIE PENTICOSTALĂ DIN CADRUL FACULTĂȚII DE TEOLOGIE PENTICOSTALĂ | agnus dei - english + romanian blog
  14. Rogojan Delia
    Dec 13, 2015 @ 05:53:55

    As dori daca se poate adresa de email MOISE ARDELEAN.Va multumesc

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
