BIBLIA, ​despre vindecari, invieri din morti si​ scoaterea de demoni (exorcizari)

Photo

Photo

TATALUI, FIULUI, DUHULUI SFANT, 

​                             ​Toata Gloria in Veci !!!
 ​
BIBLIA, ​despre vindecari, invieri din morti
si​ scoaterea de demoni (exorcizari)

15. Apoi le-a zis: „Duceţi-vă în toată lumea, şi propovăduiţi Evanghelia la orice făptură. 
16. Cine va crede şi se va boteza, va fi mîntuit; dar cine nu va crede, va fi osîndit. 
17. Iată semnele cari vor însoţi pe cei ce vor crede: în Numele Meu vor scoate draci; vor vorbi în limbi noi;
18. vor lua în mînă şerpi; dacă vor bea ceva de moarte, nu-i va vătăma; îşi vor pune mînile peste bolnavi, şi bolnavii se vor însănătoşa.” 

19. Domnul Isus, după ce a vorbit cu ei, S-a înălţat la cer, şi a şezut la dreapta lui Dumnezeu
20. Iar ei au plecat şi au propovăduit pretutindeni. Domnul lucra împreună cu ei, şi întărea Cuvîntul prin semnele, cari-l însoţeau. Amin.) (Marcu 16:15-20).
    Acest subiect e mai delicat si nu e tratat in Biserici, probabil din necunoastere, lipsa de indrazneala, din lipsa de intelegere, si mai ales din​ lipsa darurilor DUHULUI SFANT, pentru ca nu oricine poate face vindecari sau scoatere de demoni decat daca este inzestrat cu darurile necesare. 
    Oamenii, si in special cei care se pretind a fi slujitori ai Lui DUMNEZEU, dar care nu au darurile respective, incearca dupa parerile si metodele lor.
   La orice lucru pe care vrem sa-l clarificam, trebuie sa ne uitam in BIBLIE, si astfel nu gresim, pentru ca asa e scris in Cuvantul Lui DUMNEZEU, si nu dupa parerile oamenilor.
 BIBLIA, despre vindecari si invieri din morti (sunt scrise in multe locuri in Biblie, si au fost facute de DOMNUL ISUS HRISTOS si de apostoli).
    Daca nu am eu darul respectiv, nu inseamna ca nu-l are nimeni; nu sunt eu etalonul.​ Apoi, daca nu crezi, nu te intereseaza, sau poate ca iti bati joc de cei care cred, sau care au daruri de la DUHUL SFANT, nu te astepta sa capeti vreun dar! Cunosc frati si surori care au daruri de la DUHULU SFANT, lucru de care am beneficiat si eu si familia mea, avand descoperiri si vindecari!
   Marturii vindecare pentru slava DOMNULUI si pentru intarirea in credinta a altora, si indrazneala de a apela la DOMNUL nostru, care are putere si azi sa vindece si sa dea viata chiar! Eu, omeneste vorbind trebuia sa fiu mort de multi ani, dar iata ca au trecut vreo 10 ani si sunt tot aici p​e​ planeta Pamant!
  1. Eram in Hollywood, Florida si ameteam de cap rau de tot. L-am sunat pe un frate, Pavel Udria​, Pastor si Prooroc, ​din New Jersey, care s-a rugat la telefon si mi-a spus ca a vazut in vedenie o mana alba care a smuls o celula moarta din capul meu, inlocuind-o cu una vie, stralucitoare, lucru pe care l-am si simtit vreo doua zile (nu durere), iar ameteala mi-a trecut instantaneu! (Distanta dintre Hollywood si New Jersey e de peste 1.000 de mile, adica peste 1.700 km, in linie dreapta, cu avionul; fratele nu e medic).
  2. Eram tot in Hollywood si mi-era rau ca de moarte aproape zilnic, si-l sunam pe fratele Udria sa se roage (nu ne puteam permite asigurari medicale, pentru ca erau si sunt foarte scumpe, etc.). Intr-o zi mergand la serviciu la o intersectie mi s-a facut negru in fatza ochilor, l-am sunat (atat ziceam: ” roaga-te ca mor!”), ​s-a rugat si mi-a zis ca a vazut o mana alba care a smuls niste radacini negre de la mine din ficat! Zic: ” Ce ficat, frate Pavele, ca n-am avut niciodata nimic cu ficatul!” (Uitasem ca pe la 10 ani avusesem hepatita). 

Din 2000 DOMNUL imi daduse darul de vise si vedenii de noapte. Dupa vreo doua luni, DOMNUL imi arata un vis; in realitate eram in Hollywood, Florida, dar in vis eram in Arad, intr-un cabinet medical, stand in picioare; langa mine pe banca stateau un barbat si cumnata-mea. Vine doctorul, si-i zic: „Domnu’ doctor, sa nu-mi puneti prea multe diagnostice sa nu se ajunga si la ceilalti doi!” Facusem o gluma, care era adevarata, pentru ca stiam si in vis ca am mai multe boli. Pleaca doctorul si vine inapoi o doctorita cu rezultatele; ma cheama de-o parte, ne asezam pe-o banca si-mi zice clar: „Cancerul de la ficat e vindecat, dar ficatul mai are nevoie de timp pana isi revine la elasticitatea normala; de ganglionii de la plamanul stang, baza, sa nu te atingi ca sunt periculosi!” Asa s-a terminat visul. Iata ce au fost radacinile negre smulse de o mana alba din ficatul meu -cancer! Fratele Pavel Udria stiuse acest lucru, dar nu mi-a zis , sa nu ma sperie, ca si asa eram eu speriat destul!

Asta a fost in urma cu vreo 10 ani; deci dupa conditiile foarte grave de sanatate pe care le aveam atunci, ar fi trebuit sa fi fost mort de multi ani, dar iata ca DOMNUL m-a vindecat prin cineva care are darul de vindecare de la DUHUL SFANT, si traiesc si azi. Slava LUI!​

    Astea nu le-am auzit sau vazut la altcineva, ci mi s-au intamplat mie personal si nu am cum sa nu cred cele scrise in Cuvantul DOMNULUI, BIBLIA, despre aceste lucruri, indiferent daca cineva crede sau nu! Nu ma intereseaza interpretarile, parerile si teoriile altora, ci Cuvantul Lui DUMNEZEU si realitatea care mi s-a intamplat  mie​, Ioan Burca (atunci locuiam in Hollywood, Florida)​!
 
    Inca o data, toata gloria, pentru toate si in veci e a DOMNULUI! A noastra e intarirea in credinta in EL! Amin!

     Desigur ca DUMNEZEU poate lucra si lucreaza cum vrea El: direct, prin medici, farmacisti,  medicamente, tratamente cu plante, prin rugaciunile cuiva sau rugaciunile Bisericii, dar El are si slujitori care sunt inzestrati special de DUHUL SFANT cu daruri si altii nu pot face ceea ce lucreaza DUMNEZEU prin acestia, tot asa cum nu oricine poate face ceea ce face un medic, care 

​are ​pregatirea si cele necesare pentru tratarea bolnavilor.
 
    O remarca absolut necesara: medicii, medicamentele, etc. trateaza, fratii si surorile, Biserica, proorocii se roaga, ​dar INTOTDEAUNA Cel care vindeca e DUMNEZEU!
Iata cateva texte prin care putem sa ne clarificam in legatura cu aceste subiecte:
11. În ziua următoare, Isus Se ducea într-o cetate numită Nain. Împreună cu El mergeau ucenicii Lui şi norod mult. 
12. Cînd S-a apropiat de poarta cetăţii, iată că duceau la groapă pe un mort, singurul fiu al maicii lui, care era văduvă; şi cu ea erau o mulţime de oameni din cetate. 
13. Domnul, cînd a văzut-o, I s-a făcut milă de ea, şi i-a zis: „Nu plînge!” 
14. Apoi S-a apropiat, şi S-a atins de raclă. Ceice o duceau, s-au oprit. El a zis: „Tinerelule, scoală-te, îţi spun!” 
15. Mortul a şezut în capul oaselor, şi a început să vorbească. Isus l-a dat înapoi maicii lui. 
16. Toţi au fost cuprinşi de frică, slăveau pe Dumnezeu, şi ziceau: „Un mare prooroc s-a ridicat între noi; şi Dumnezeu a cercetat pe poporul Său.” (Luca 7:11-16).
12. În zilele acela, Isus S-a dus în munte să Se roage, şi a petrecut toată noaptea în rugăciune către Dumnezeu. 
13. Cînd s-a făcut ziuă, a chemat pe ucenicii Săi, şi a ales dintre ei doisprezece, pe cari i-a numit apostoli, şi anume: 
14. Pe Simon, pe care l-a numit şi Petru; pe Andrei, fratele lui; pe Iacov; pe Ioan; pe Filip; pe Bartolomeu; 
15. pe Matei; pe Toma; pe Iacov, fiul lui Alfeu; pe Simon, numit Zilotul; 
16. pe Iuda, fiul lui Iacov; şi pe Iuda Iscarioteanul, care s-a făcut vînzător. 
17. S-a pogorît împreună cu ei, şi S-a oprit într-un podiş unde se aflau mulţi ucenici de ai Lui, şi o mare mulţime de oameni, cari veniseră din toată Iudea, din Ierusalim, şi de pe lîngă marea Tirului şi a Sidonului, ca să-L asculte şi să fie vindecaţi de boalele lor.
18. Cei chinuiţi de duhuri necurate, erau vindecaţi. 

19. şi tot norodul căuta să se atingă de El, pentrucă din El ieşea o putere, care-i vindeca pe toţi. (Luca 6:1219).​
15. Apoi le-a zis: „Duceţi-vă în toată lumea, şi propovăduiţi Evanghelia la orice făptură. 
16. Cine va crede şi se va boteza, va fi mîntuit; dar cine nu va crede, va fi osîndit. 
17. Iată semnele cari vor însoţi pe cei ce vor crede: în Numele Meu vor scoate draci; vor vorbi în limbi noi;
18. vor lua în mînă şerpi; dacă vor bea ceva de moarte, nu-i va vătăma; îşi vor pune mînile peste bolnavi, şi bolnavii se vor însănătoşa.” 

19. Domnul Isus, după ce a vorbit cu ei, S-a înălţat la cer, şi a şezut la dreapta lui Dumnezeu
20. Iar ei au plecat şi au propovăduit pretutindeni. Domnul lucra împreună cu ei, şi întărea Cuvîntul prin semnele, cari-l însoţeau. Amin.)
 (Marcu 16:15-20).
18. Isus le-a zis:

19. Iată că v-am dat putere să călcaţi peste şerpi şi peste scorpii, şi peste toată puterea vrăjmaşului: şi nimic nu vă va putea vătăma. 

​(Luca 1o:18, 19).​
12. Ucenicii au plecat, şi au propovăduit pocăinţa. 
13. Scoteau mulţi draci, şi ungeau cu untdelemn pe mulţi bolnavi, şi-i vindecau. 

​(Marcu 6:12, 13).​
3. De aceea vă spun că nimeni, dacă vorbeşte prin Duhul lui Dumnezeu, nu zice: „Isus să fie anatema!” şi nimeni nu poate zice: „Isus este Domnul”, decît prin Duhul Sfînt. 
4. Sînt felurite daruri, dar este acelaş Duh
5. sînt felurite slujbe, dar este acelaş Domn
6. sînt felurite lucrări, dar este acelaş Dumnezeu, care lucrează totul în toţi. 
7. şi fiecăruia i se dă arătarea Duhului spre folosul altora. 
8. De pildă, unuia îi este dat, prin Duhul, să vorbească despre înţelepciune; altuia, să vorbească despre cunoştinţă, datorită aceluiaş Duh; 
9. altuia credinţa, prin acelaş Duh; altuia, darul tămăduirilor, prin acelaş Duh; 
10. altuia, puterea să facă minuni; altuia, proorocia; altuia, deosebirea duhurilor; altuia, felurite limbi; şi altuia, tîlmăcirea limbilor
11. Dar toate aceste lucruri le face unul şi acelaş Duh, care dă fiecăruia în parte, cum voieşte. (I Corinteni 12:3-11).​
11. şi El a dat pe unii apostoli; pe alţii, prooroci; pe alţii, evanghelişti; pe alţii, păstori şi învăţători, 
12. pentru desăvîrşirea sfinţilor, în vederea lucrării de slujire, pentru zidirea trupului lui Hristos, ​ (Efeseni 4:11. 12).​

   Am dat mai multe texte pentru a se veda ca nu-mi expun parerile mele, sau ale altora, ci ceea ce scrie in Cuvantul Lui DUMNEZEU.
​    Iata o parodie de scoatere de demoni, facuta de un …preot, care se pare ca habar nu are ce scrie in Biblie!
    ​

Scoatere de demoni (exorcizari) dupa reteta omeneasca, facuta de un preot!

     Pentru a accesa link-ul de mai jos, posibil sa fie necesar cont deschis pe Facebook. Incercati, totusi; dati click pe link:​

Ce scrie in BIBLIE despre scoaterea de demoni (exorcizari)?

Au fost facute de DOMNUL ISUS HRISTOS, de apostoli si de cei carora DUHUL SFANT le-a dat astfel de dar sau daruri: apostolul Pavel, etc.

Nu scrie nicaieri in BIBLIE ca aceste daruri ale DUHULUI SFANT ar fi fost date numai pentru primul secol, etc. 

Prooroci mincinosi? Intotdeauna au fost, pentru ca diavolul cauta si el sa imite lucrarile Lui DUMNEZEU, si sa induca in eroare poporul si a reusit cu multi care nu sunt documentati, adica nu citesc BIBLIA.

​ (Exemplu cazul cu Proorocul Ilie si cei…850 de prooroci mincinosi​!

   Noi trebuie sa luam la cunostinta ca proorocii mincinosi exista, dar misiunea noastra nu-i sa le facem reclama, lor si diavolului, adica nu-i tot predicam pe acestia, ci trebuie sa predicam ce face DUMNEZEU prin proorocii Lui!

​ Daca diavolul are oameni sa fim siguri ca si DUMNEZEU are slujitorii LUI!

A fost un timp cand si eu doar le-am citit in BIBLIE, le-am crezut, dar ca ar fi posibil sa se intample si azi, nu am crezut si nici nu mi-am pus problema! Asa am primit invatatura de la inaintasi, asa am crezut, dar fara sa cercetez serios, si asa am si transmis mai departe ​dar ​nu prea mult, pentru ca nu era un subiect care credam ca ar fi de actualitate, necesar si care sa ma intereseze​.

​ ​P​roblema mare e cand ​tu sau ​cineva ​d​in familie ​e bolnav, sau e​ posedat de astfel de duhuri​ rele​​; cand doctorii, care sunt si ei numai oameni limitati, te trimit acasa din spital si iti spun sa-ti rezolvi problemele, ca mai ai de trait vreo trei saptamani, sau cat o fi!​ in special cand pe om il doare tare, incepe sa se intereseze; sau poate ​a gasit ​pe cineva sa-i explice, sau sa vada personal.
​ Daca nu am vazut altfel, azi putem vedea prin internet, la televizor astfel de lucrari.​

33. În sinagogă se afla un om, care avea un duh de drac necurat, şi care a strigat cu glas tare: 
34. „Ah! Ce avem noi a face cu Tine, Isuse din Nazaret? Ai venit să ne prăpădeşti? Te ştiu cine eşti: Sfîntul lui Dumnezeu.” 
35. Isus l-a certat, şi i-a zis: „Taci, şi ieşi afară din omul acesta!” şi dracul, dupăce l-a trîntit jos, în mijlocul adunării, a ieşit afară din el, fără să-i facă vreun rău. 
36. Toţi au fost cuprinşi de spaimă, şi ziceau unii către alţii: Ce înseamnă lucrul acesta? El porunceşte cu stăpînire şi cu putere duhurilor necurate, şi ele ies afară!” 
37. şi I s-a dus vestea în toate împrejurimile. (Luca 4:33-37).
1. Au ajuns pe celălalt ţărm al mării, în ţinutul Gadarenilor.
2. Cînd a ieşit Isus din corabie, L-a întîmpinat îndată un om care ieşea din morminte, stăpînit de un duh necurat. 
3. Omul acesta îşi avea locuinţa în morminte, şi nimeni nu mai putea să-l ţină legat, nici chiar cu un lanţ. 
4. Căci de multe ori fusese legat cu picioarele în obezi şi cu cătuşe la mîni, dar rupsese cătuşele şi sfărîmase obezile, şi nimeni nu-l putea domoli. 
5. Totdeauna, zi şi noapte, stătea în morminte şi pe munţi, ţipînd şi tăindu-se cu pietre. 
6. Cînd a văzut pe Isus de departe, a alergat, I s-a închinat, 
7. şi a strigat cu glas tare: „Ce am eu a face cu Tine, Isuse, Fiul Dumnezeului Celui Prea Înalt? Te jur în Numele lui Dumnezeu, să nu mă chinuieşti!” 
8. Căci Isus îi zicea: „Duh necurat, ieşi afară din omul acesta!” 
9. „Care-ţi este numele?” l-a întrebat Isus. „Numele meu este „Legiune,` a răspuns el, „pentrucă sîntem mulţi.” (Marcu 
5:1-9).
​    ​

Iata aici doar cateva cazuri de scoateri de demoni. E VIDEO, Nu audio! Uitati-va si ascultati cu atentie ce e INAINTE si DUPA​ ce ies demonii din oameni. Daca-i pe vazute si ateii cred!

Priviti si va minunati de puterea Numelui DOMNULUI ISUS 

HRISTOS ​ si a DUHULUI SFANT!!!​
 
Prooroc Cornel Urs din Pancota, jud. Arad in misiune in India:
​ Ajutoare, Predica, Eliberari!
 
Prophet Daniel​ – Vindecari, Eliberari!
Femeie cantareata ​”​pop​”​- Eliberata din ghearele diavolului, In Numele Domnului ISUS HRISTOS ​
si prin puterea si darurileDUHULUI SFANT, incepe sa cante Cantarile DOMNULUI, pentru ca zice ca DUMNEZEU i-a dat voce si darul de a canta​!
Proph​et T. B. Joshua in Mexic. Vindecari, Eliberari​!​
Prophet T. B. Joshua –  Vindecari in masa, de la distanta​, Eliberari​!
Lasati DUHUL SFANT sa lucreze! – Canta: „Speranta”
https://www.youtube.com/watch?v=mD0PUJoJjW0

In Numele LUI esti vindecat! – Canta: „Rugul Aprins”
https://www.youtube.com/watch?v=Q5s8aYeceCA

Ioan Burca – robul DOMNULUI

                                                  Doctor in Teologie ​

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari