Nelu Brie ~ EREZIA Cetatea sărbătorilor – particularitați si evaluare

Screen Shot 2015-09-14 at 9.10.26 PM

Nelu Brie: Stimati frati, stimate surori, in seara aceasta multumesc lui Dumnezeu ca suntem in Casa lui Dumnezeu. Vin in fata dvs. avand pe suflet o povara pe care as dori sa v-o impartasesc. Povara este reprezentata de cuvantul pe care urmeaza sa il auzim in aceasta seara. De regula, obisnuiesc sa ma pregatesc temeinic pentru mesajele pe care le sustin in fata dvs. De cand slujesc in aceasta biserica, nu stiu sa fii acordat vreodata mai mult timp pentru pregatirea unui mesaj ca pentru acesta care urmeaza sa vi-l impartasesc. Natura subiectului este de asa fel ca impune o atentie sporita. Despre ce vom vorbi. Vom avea in atentia noastra evaluarea unei invataturi despre care cei mai multi dintre dvs. ati auzit. O invatatura care circula printre oameni si care are nevoie de… in dreptul careia avem cu totii nevoie sa ne aplecam in mod serios si sa o evaluam din perspectiva Sfintelor Scripturi. Asa cum am citit, apostolul Pavel, prin Duhul, ne avertizeaza ca, in vremea din urma, unii oameni se vor lepada de credinta.

false prophet profeti falsi

Invatatura- Cetatea Sarbatorilor sau Sarbatoarea Fiilor lui Dumnezeu

Invatatura aceasta la care ne vom referi, poarta numele de Cetatea Sarbatorilor sau Sarbatoarea Fiilor lui Dumnezeu. Are un nume ciudat, un nume nou. Numele acesta vine din Statele Unite. Vom aprofunda sensul acestei invataturi, dar inainte de toate as vrea sa raspund la o intrebare- De ce este necesar sa analizam o asemenea invatatura?

  1. In primul rand, este necesar sa analizam asemenea invatatura, pentru ca Domnul nostru Isus si apostolii ne-au avertizat sa ne pazim de ereziile nimicitoare si de invataturile stricate care bantuie dintr-o generatie intr-alta.
    ~In Matei 7:15 Domnul Isus a spus: 15 Păziţi-vă* de proroci mincinoşi. Ei** vin la voi îmbrăcaţi în haine de oi, dar pe dinăuntru sunt nişte lupi răpitori. Ca in alta parte, ap. Pavel sa spuna cuvintele pe care le-am citat.
    ~Petru, de asemenea, aduce acest avertisment in 2 Petru 2:1 – 1 În norod s-au ridicat* şi proroci mincinoşi, cum şi** între voi vor fi învăţători mincinoşi, care vor strecura pe furiş erezii nimicitoare, se vor lepăda de Stăpânul care†† i-a răscumpărat şi vor face*† să cadă asupra lor o pierzare năprasnică. Va rog sa observati felul in care textul acesta arata lucrarea duhului de ratacire: învăţători mincinoşi, care vor strecura pe furiş erezii nimicitoare, se vor lepăda de Stăpânul care†† i-a răscumpărat şi vor face*† să cadă asupra lor o pierzare năprasnică. 
    ~Ioan, de asemenea, atentioneaza in epistolele sale cu privire la aceasta primejdie. 1 Ioan 2:18- 19 – 
    18 Copilaşilor*, este** ceasul cel de pe urmă. Şi, după cum aţi auzit că are să vină Antihrist, să ştiţi că acum†† s-au ridicat mulţi antihrişti – prin aceasta cunoaştem că*† este ceasul de pe urmă. 19 Ei au ieşit din* mijlocul nostru, dar nu erau dintre ai noştri. Căci, dacă** ar fi fost dintre ai noştri, ar fi rămas cu noi; ci au ieşit ca să se arate că nu toţi sunt dintre ai noştri. In biserica catre care Ioan adreseaza aceasta epistola s-a intamplat ca din randul membrilor bisericii au fost oameni care au renuntat la invatatura sanatoasa, s-au alaturat unor invataturi eretice si tocmai prin felul acela de invatatura noua pe care au inceput sa o propovaduiasca, identitatea acelor oameni a fost pusa in evidenta. Sigur ca in Noul Testament gasim in multe locuri asemenea atentionari. Socot ca este indeajuns sa ne referim doar la aceste versete biblice suficient de multe, ca sa intelegem din ele ca Domnul nostru Isus si apostolii Sai ne invata sa ne pazim de invataturile nimicitoare si de invataturile dracilor. 
  2. Al doilea motiv pentru care ne apropiem de aprofundarea, de intelegerea, de evaluarea acestei invataturi la care ne-am referit, este ca mantuirea noastra, stimati frati, depinde de concordanta cu Biblia a invataturilor in care credem si pe care le marturisim. Ap. Pavel a scris lui Timotei urmatoarele cuvinte: Fii cu luareaminte asupra ta însuţi şi asupra învăţăturii pe care o dai altora; stăruieşte în aceste lucruri, căci, dacă vei face aşa, te vei mântui pe tine însuţi şi pe cei ce te ascultă. – 1 Timotei 4:16 Mantuirea noastra depinde de sanatatea invataturii noastre si ed acordul acestei invataturi cu Sfanta Scriptura.
  3. Pe de alta parte, in al treilea rand, este necesar sa facem prezenta evaluare pentru ca, frati si surori, Duhul Sfant ne-a avertizat inainte vreme chiar in mijlocul acestei biserici cu privire la acest val de invatatura prezent. Daca unora dintre dvs. nu va este cunoscut, Dumnezeu sa va binecuvanteze. Grija sa nu va faceti. Imi amintesc bine, in data de 8 octombrie, 2014, am adus inaintea lui Dumnezeu o cauza pentru care m-am rugat mult. Si Duhul, cu ocazia aceea, prin niste oameni ai lui Dumnezeu vrednici de incredere, de crezare, au adus o descoperire pentru Biserica Emanuel in care ne avertiza sa veghem, sa ne rugam, sa lucram cu intelepciune, pentru ca un duh rau vrea sa puna stapanire pe mintile oamenilor. Un gand de a strecura, de a nimici si de a pierde suflete.
    In 13 februarie acest an, in timpul unei seri de rugaciune, prin sora Cati din Deva si prin sora Rodica din Hunedoara, s-au dat in acest loc asemenea descoperiri. A fost dublat acel mesaj de avertizare prin oamenii care ne-au vizitat la timpul de rugaciune. Noi credem ca Dumnezeu ne vorbeste asa, ca iata ce este scris in pasajul pe care l-am citit: Duhul spune lămurit***, în vremurile din urmă,  1 Timotei 4:1
  4. Mai exista un motiv pentru care se cere sa evaluam aceasta invatatura. Duhul de ratacire al ereziei Cetatea Sarbatorilor afecteaza, atenteaza la sanatatea bisericilor din Sibiu si a unor credinciosi din bisericile evanghelice din Sibiu. Prin intermediul unor sibieni care au plecat in Statele Unite, invatatura aceea a fost dusa in orasul nostru. A fost adusa la unii din biserica noastra. S-au organizat anul acesta si anul trecut conferinte de invatatura la care au fost invitate familii, partasie acasa la care au fost invitate familii. Iar, sub influienta acestor invataturi, cativa credinciosi, chiar din biserica noastra si din alte biserici, au decis sa renunte la partasia bisericii, sa iasa din biserica si sa se alature acestei invataturi. E necesar sa ne aplecam cu seriozitate si cu maturitate ca sa vedem cu totii despre ce este vorba.
  5. Nu mai trebuie sa adaug, desi e necesar, ca slujitorul lui Dumnezeu, pastorul bisericii, printre responsabilitatile lui este si aceia de a veghea asupra invataturii sanatoase si de a fii in stare sa infrunte pe potrivnici si de a deconspira in felul acesta planurile celui rau. Eu nu v-as dori sa purtati povara pe care o port eu acum si am purtat-o in zilele acestea. Dar in acelasi timp, stiu ca este de la Domnul sa impartasesc ceea ce am sa va spun.

ISTORICUL:

Acestea fiind spuse, in al doilea rand vreau sa ma refer la un scurt istoric al acestei invataturi, care o vom numi generic Cetatea Sarbatorilor. Promotorul acestei invataturi este un american cu numele de Michael Shattuck. aratul acesta pretinde ca in anul 1972 a fost rapit la cer.Si ca in timpul acestei rapiri la cer care a avut-o, a primit o revelatie superioara. Noua superioara oricui si oricarei revelatii facute anterior, revelatie care in sine urma sa aprofundeze conceptul de fiu a lui Dumnezeu si ca el a fost trimis pe pamqnt de Dumnezeu cu misiunea sa descopere bisericilor oamenilor aceasta revelatie. O sa vede despre ce fel de revelatie este vorba. Da, asa sustine. El marturiseste ca in anii care au urmat dupa acel moment, citez: „a calatorit mult prin lume si a vorbit cu multi  pastori, preoti, episcopi si nimeni n-a vrut sa primeasca invatatura.” Tot el a afirmat ca de la Domnul nostru Isus incoace pana in prezent pana in momentul in care el vorbea, cel mult doi sau trei oameni in istorie au avut parte de aceasta revelatie.

Acest om a infiintat in ultimii ani in Statele Unite, de vreo 2-3 ani incoace cu mai multa amploare, o biserica numita Celebration Christian Church sau Celebration City. Biserica aceasta se gaseste in Portland in Statele Unite. De la acest barbat, un roman cu numele Valentin Seicianu, fost credincios intr-o biserica baptista, a preluat invatatura si avand in vedere ca ei vorbesc public si noi vom vorbi public. Claudiu Cauneac, plecat din biserica noastra, a luat si el invatatura. Au promovat-o printre romanii din Portland. Cativa dintre ei au iesit din biserica si s-au alaturat acestui grup. Asa a  ajuns la familiile din Sibiu, la prietenii din Sibiu si in ultimul an si jumatate au fost organizare in Romania conferinte la Ploiesti, la Beles, la Paltinis in vara aceasta la care au participat mai multe persoane. Cam asta, asa, un scurt istoric.

Trebuie sa face referent si la sursele de informare. De unde cunoastem despre aceasta invatatura? Aici a fost partea cea grea, pentru ca n-am putut sa gasesc o carte pe care sa o deschid si in care sa vad crezul acestor oameni. Probabil ca sunt brosuri. Nu am avut acces la asemenea surse de informare. Nu mi-a ramas altceva decat anevoioasa munca de a lua predica dupa predica, predica dupa predica si de a asculta. Saptamanile care au trecut  [am ascultat] peste 80 de predici si nu-i una mai scurta de o ora.Multumesc celor care in biserica m-au ajutat in aceasta anevoioasa munca si au ascultat si ei, indicandu-mi prin recenziile loranumite directii.

De asemenea, o alta sursa de informare,- in primul rand, aceste predici au fost sustinute de Michael Shattuck, Valentin Seicianu, Claudiu Cauneac, Paul Muresan, Adina Bogdan si alte vreo doua sau trei persoane. De asemenea, prin prietenii si fratii de credinta pe care-i avem in Portland, am primit marturia unor barbati, a unor frati de credinta care au participat la „Intalniri de nivel inalt ale acestei invataturi si de acolo, din marturia acestor frati rezulta continutul acestor invataturi. Deasemenea, reactiile si discutiile cu fratii pastori din Statele Unite. Deasemenea, cateva reactii din partea unor pastori din alte biserici  evanghelice din Sibiu. Toate acestea s-au constituit in surse de informare. Mi-as fi dorit sa vorbesc pe larg si cu cei care au acest crez, dar au refuzat orice dialog. M-am simtit rau ca un frate membru in biserica  sa-mi refuze dialogul pe marginea acestui subiect. Dar, si asta spune destul. Ca au fost facute acum aceste precizari, haidem sa vori despre invataturile de baza ale acestui crez.

Elementele Esentiale ale invataturii CETATEA SARBATORILOR

Am aici in fata un material consistent. Va trebui sa-mi ingaduiti sa citesc de multe ori. [nota ed.Aici, pastorul Brie se refera la faptul ca trebuie sa vorbeasca din materialul scris]. Pentru ca eu stiu ca acest mesaj va fi auzit si nu doresc sa se strecoare vreo vorba de la mine peste afirmatiile si invataturile sustinute ca venite de la Dumnezeu acestor oameni. In urma analizei facute am identificat 13 elemente. Nu mi-am propus sa gasesc 13. Atatea au iesit. Si n-am nimic cu cifra 13.

Elementele esentiale ale acestei invataturi:

1. Primul dintre ele enunta ca Dumnezeu lucreaza in diferite nivele ale revelatiei, pe diferite nivele ale revelatiei sau in diferite sezoane de revelatie. Asa se sustine. Tot aici ar trebui sa cuprindem si asa numita ‘a lor’ teoria generatiilor. Asta ar fi o prima particularitate. Michael sustine ca Dumnezeu lucreaza in istorie pe diferite nivele de revelatie. Spre ex. el spune urmatoarele: „Generatia din urma inseamna ca nu va mai fi alta generatie. Stiu de la Domnul si va spun adevarul. Eu fac parte din aceasta generatie, din generatia aceea de pe urma si voi sunteti parte din acea generatie.” Afirmatia a fost facuta la Beles in prima zi de conferinta. Pentru cei care aveti alte curiozitati putem sa vorbim la urma.

Seiceanu sustine ca Dumnezeu lucreaza in sezoane diferite si  in generatii diferite de revelatie. Spre ex. el spune ca Martin Luter ar fi reprezentat o generatie, un nivel de revelatie. Nivel de revelatie care a fost urmat de un alt nivel adus de miscare de sfintire, de miscarea baptista cu botezul in apa, de miscarea penticostala cu lucrarea darurilor Duhului si ca acum, in vremea aceasta, prin noi, sustin ei, incepe un nou sezon, o noua generatie. Acest nou sezon, aceasta noua generatie este generatia de la sfarsit. Vremea de pe urma. Este generatia Fiilor lui Dumnezeu. Lor le este descoperit Cuvantul. Niciodata in istorie, de la Domnul Isus incoace, n-a fost data o revelatie ai inalta ca asta. Asa se sustine.Se face apel la o explicatie foarte interesanta si graitoare. Revelatiile sunt.. sau generatiile sau nivelele de revlatie sunt atat asemanate cu un tablou. Un tablou care are o rama care incadreaza imaginea din tablou. Spre deosebire de ultima generatie, generatia in care se considera parte, fiecare tablou a avut si o rama de sus. Asta nu o mai are. Noua  revelatie nu mai are rama de sus. Este deschisa spre ifninit. Este generatia rapirii. Este aceasta generatie careia Dumnezeu (citez:) nu-i pune cadru. Ca apoi sa afirme: „Nu va sparati de nivelul de revelatie din alte generatii in intelegerea Cuvantului lui Dumnezeu. Ei sunt sinceri, dar, atata le-a fost dat. Daca Dumnezeu nu le-a descoperit, ei nu pot sa vada mai mult. Ultima generatie este socotita generatia infierii. Aceasta generatie din urma va vedea rapirea.

Si este o afirmatie aici foarte ciudata: „Este generatia care are capul in  cer si trupul pe pamant.” Se face referinta la faptul ca Isus este capul si biserica este trupul. Ar mai trebui spus ceva aici. Fratilor,  aici este un duh de ratacire extrem de viclean si de puternic. Unul care a aderat la aceasta invatatura s-a scapat cu afirmatia: „Cum de am putut sa stau de atatia ani in intuneric? L-as lua pe pastor si l-as da cu capul de perete,” ca dupa aceea sa se linisteasca si sa spuna: „Da saracu, numai atata i s-a dat.” Invatatorii acestor oameni sustin ca nu trebuie sa judecam pe pastori, pe invatatori, pe prooroci. Ei sunt sinceri. Atata stiu. Sunt limitati. Burduful lor e burduf vechi. Daca pui vinul asta nou in burduful lor, se sparge. Trebuie sa te uiti cu intelegere si cu mila- cel mai bun lucru pe care-l poti face este sa-i lasi in urma si sa scapi de duhul lor de religie, care stapaneste peste ei. Asta-i invatatura.

La un momet dat, in timpul conferintei de la Paltinis s-a pus o intrebare: „Dar, ce va fi cu pastorii? Cu cei din biserici?” Raspunsul a fost: „Ce-ti pasa tie? Tu, vino dupa mine. Prin tine, Dumnezeu vrea sa dea lumii ceva nou. Va veni o descoperire noua, o cheare noua, un statut nou. Vino dupa mine.” Sigur ca intrebarea care se ridica este: dar oare ce inseamna acest nou? Si intr-adevar este nou.

~~~~~

2. A doua caracteristica- aceasta a doua caracteristica este un enunt care-l voi face in forma marturisirii lor, facute de acesti oameni.Noi suntem ultima generatie, generatia fiilor lui Dumnezeu. Noi suntem Isus.” Ati auzit bine. Da, ati auzit bine. „Noi suntem Isus.” Aici este accentuata identitatea de fiu a lui Dumnezeu. Se sustine si este o explicatie alambicata, fara nici un fel de baza biblica, nu-i explicatie.Se sustine ca crestinii au trei nivele de identitate.

  1. Prima identitate este identitatea de oaie. Scuzati-ma, dar asa spun ei. Oaia are pastor. Are nevoia sa fie condusa sa fie ingrijita sa fie protejata sa fie aparata.
  2. Apoi, identitatea de rob. Robul are porunci. Robul asculta de porunci. Si ca sa nu gresesc, e de pe un power point in timpul unei cuvantari. Robul sau ucenicii sunt determinati sa invete si sa creasca. Regulile lor de viata sunt bazate pe a semana si a secera. Invata sa faca ce spune Cuvantul ca sa creasca. Invata sa dea pentru a primi. Invata sa iueasca, neganduse pe ei insisi. Asta-i statutul de rob.
  3. Dar exista un nivel superior: statutul de fiu, identitatea de fiu. Deja aici, regulile lor de viata sunt etere si vin de la Dumnezeu. Prin nasterea din nou se sustine, crestinul intra in aceasta identitate de fiu. El este atat de legat de Hristos si Hristos atat de legat de el, incat el e in Hristos, Hristos e in el si ei se suprapun pana acolo incat tu esti Isus. Citat: Hristos e capul, – atentie, va rog, Michael spune asta: Pana la invierea lui Isus, Dumnezeu a avut un singur Fiu, pe Isus. Dupa invierea lui Isus, Domnul Isus devine primul intre mai multi frati. Si toti cei nascuti din Dumnezeu sunt ca Isus. Au aceeasi natura cu Isus. Ca sa citez: Au ADN-ul lui Dumnezeu in ei. Se sustine ca fii sunt literal trupul lui Hristos, adularele lui Hristos. Adeptii acestei invataturi sunt invatati sa creada ca ei sunt Isus: „Toti cei nascuti din El sunt El.„- afirmatie de pe gura predicatorilor lor. „Toti cei nascuti din Isus sunt Isus.„- din predica ‘Disciplina si Pedeapsa’. (https://www.youtube.com/watch?v=KzPdMSK-Z7o)

Si acuma, cateva exemple:

Michael, in mesajul intitulat ‘Bazele Infierii’ (https://www.youtube.com/watch?v=P4xDiXHCdOQ) spune:

Asta inseamna ca prin nasterea din nou, noi suntem madularele lui Isus. Si din acest motiv, Isus e in noi si noi suntem in El. In mod literal suntem membre a lui Hristos, fiecare suntem celula din trupul lui Hristos. Fiecare celula e fiul lui Dumnezeu. De cand ati fost nascuti din nou, Isus s-a asigurat complect ca voi sunteti El si El este voi. Daca te-ar palmui cineva, El ar zice: De ce Ma palmuiesti?Pentru ca tu esti El.”

Un al doilea exemplu: Cine suntem noi in launtrul nostru? Raspunsul: Fii de Dumnezeu. Cu privire la identitatea femeilor se face o afirmatie interesanta: Femeile sunt fii de Dumnezeu in corpuri de femei.

Fiti atenti la o afirmatie extrem de periculoasa- Mesajul intitulat ‘Bazele Infierii’ (https://www.youtube.com/watch?v=P4xDiXHCdOQ), Michael spune urmatoarele:

Isus traieste in voi si voi prin viata voastra (atentie, va rog!) oferiti lui Hristos o viata pe care n-a trait-o niciodata. O experienta pe care n-a avutt-o niciodata.

Claudiu Cauneac, la Belis, in ziua a patra de conferinta a facut urmatoarele afirmatii (sunt mai multe fisiere video din ziua 4 aici – (https://www.youtube.com/channel/UC8-zBsD2dxI6M7aGy2TZRgw/search?query=belis+ziua+4):

Eu, cand sunt nascut din Dumnezeu, am aceeasi natura cu El. Isus locuieste in mine. Eu, cand pun mainile pe foile astea si le ridic, (si a ridicat in fata oamenilor niste foi) toata lumea spune: Claudiu a ridicat foile. Eu va spun: Nu-i adevarat. E o minciuna. Asta este ce ati vazut cu ochii. Hristos a pus mana si a ridicat foile. Claudiu vorbeste la microfon si toata lumea spune: Claudiu vorbeste la un microfon. Adevarul nu este acesta. Hristos vorbeste la microfon.

El, adica, Isus, n-a avut niciodata viata mea. El, niciodata n-a condus masina mea, pana nu m-am nascut eu. Niciodata n-a fost la scoala mea, pana nu m-am nascut eu. Niciodata n-a trait viata ta. E prima oara cand traieste viata ta. Orice faci la lucru, orice lucrezi, e prima oara pentru El cand face lucrurile acestea.

In timpul unui interviu, pe care-l gasiti sub titlul „Legea Duhului de viata”, (https://www.youtube.com/watch?v=yP34ndctyjk) la minutul 19 se face o afirmatie. Un barbat a spus asa: „Cand am inteles ca Hristos traieste in mine, am inteles ca atunci cand ma trezesc, se trezeste Hristos. Cand fac dus, face El. Acolo s-a terminat tot, am fost invingator.”  (Nelu Brie: Iertati-ma ca trebuie sa spun lucruri despre care mi-e jena.)

Michael, la acea intalnire avansata, a facut afirmatia: „Eu sunt Isus deoarece sunt Fiul lui Dumnezeu. Intr-o zi, pe cand eram proaspat casatorit, ma plictiseam si l-am intrebat pe Isus din mine, ce ar vrea sa faca astazi. (Nelu Brie: Iertati-ma).Isus a zis: Du-te si fa dragoste cu sotia mea toata ziua. Si am facut dragoste cu sotia mea toata ziua. Prin aceasta, Isus traia viata pe care n-a avut-o niciodata. N-a avut niciodata sansa s-o traiasca, a avut sansa sa o traiasca prin mine.” 

Nelu Brie: O, Doamne! O, Doamne!

Alta data, cei ce am confirmare din partea celor din Sibiu a spus ca Isus i-a zis [lui Michael]:

„Du-te in parc cu copilul tau si petrece ziua cu el. Tata n-am fost pe pamant, oferi in acest fel experienta pe care n-am avut-o ca tata.”

Invataturile acestea sunt infatisate intr-o forma extrem de ademenitoare. Ele iti promit libertatea. Ele iti promit biruinta asupra pacatului. Iti promit succes, sanatate, prosperitate. Aceste observatii pe care le fac in fata dvs. scapa unuia care asculta in graba si cu neatentie. Ce v-as ruga, sa notati aceste detalii si sa le verificati. Un alt exemplu, din partea cuiva din Sibiu de aceasta data. Pus fata in fata cu crezul, persoana aceasta a afirmat: Eu sunt Isus. Colegii i-au spus: „Dar, vrei sa spui ca colegii lucreaza la acest biznis?” „Da, asta vreau sa spun.” „Vrei sa spui ca Isus lucreaza pentru mine? a zis patronul.” Si persoana aceea a spus: Da. Evaluati dvs. Afirmatiile sunt atat de socante si de tulburatoare, incat pentru un om care cunoaste Scriptura si are judecata sanatoasa, nici nu mai are nevoia sa se faca apel la Scriptura.  Pentru ca neadevarul acestor declaratii, neconcordanta lor, sare in ochi inca de la prima privire.

~~~~~

3. A treia trasatura a acestei invataturi. Avand in vedere… este extrem de periculos ce contine acesta al treilea enunt.

Noi suntem Isus. Prin urmare, noi nu mai putem pacatui. Pacatul este rodul omului vechi, nu al nostru. Noi untem Isus. Avand in vedere ca noi suntem nascuti din Dumnezeu, avem in noi natura lui Dumnezeu. Suntem Isus si noi nu mai putem pacatui. De ce? Simplu, pentru ca Isus nu poate pacatui. Fiul lui Dumnezeu nu poate pacatui.”

Michael, intr-una dintre declaratiile sale, din marturia fratelui Ben din Portland:

Tu esti Isus, prin urmare nu poti pacatui.
Fratele Ben continua: „Cand l-am confruntat pe Michael cu aceasta invatatura, a zis ca daca Isus este in tine, literar daca tu esti Isus, nu poti pacatui.
Atunci, i-am zis, cand noi in calitate de crestini, luptam o batalie spirituala zilnica impotriva pacatului.
Replica lui Michael a fost: Isus a luat totul la cruce. De ce continui tu, ca pacatos, sa te vezi pacatos? Tu ai fost crucificat cu Isus. Acestea este duh de religie.
Apoi am intrebat: Deci, daca eu pacatuiesc, si Isus pacatuieste? Pentru ca Isus este in mine.
Michael a raspuns: Nu. Tu locuiesti in Duhul, nu in trup. Trupul este carne si carnea poate pacatui. Dar, pentru ca tu locuiesti in duhul si Isus este in tine, tu nu poti pacatui.

Nelu Brie: Ce e nebunia asta?

(fratele Ben continua:) Cand i-am spus ca aceasta ar putea fii scuza pentru tot felul de pacate, Michael a zis ca tocmai asta ar zice cineva condus cu duhul de religie. (Nelu Brie: Frumoasa apologetica)

Notati, va rog, acest detaliu este foarte important, in predica intitulata ‘Binele si raul” (https://www.youtube.com/watch?v=5mg0I5CtB6A) Vali Seiceanu face cateva afirmatii socante. La un moment dat, asa merge vorba. Raspunde unei intrebari:

Pavel spune ca este cel dintai- „Cel dintai pacatos sunt eu”. Intrebat de ce el spune ca n-are pacat, in timp ce Pavel spune ca el este cel dintai pacatos, raspunsul lui Seiceanu este urmatorul: Nu Isus spune ca sunt un pacatos. PPavel spune. Dar, eu nu predic evanghelia paulina, evanghelia lui Pavel, ci evanghelia lui Isus.

E limpede? E limpede. Duhul acela (rau) s-a dat pe fata. In predica intitulata „Slava Imparatiei”, (https://www.youtube.com/watch?v=L-OMYn4M88Q) tot Seiceanu face afirmatia, aici se vorbeste despre pomul cunostintei binelui si raului, care are ca rod constienta faptului ca esti pacatos. Iar pomul vietii care are ca rod constienta iertarii. Acum, citez: „Sa nu te mai hranesti din rodul pomului cunostintei. Hranirea din pomul cunostintei transmite ideea ca nu mai trebuie sa deosebesti binele de rau si sa nu te mai condamni ca esti pacatos. Tu esti iertat. Hraneste-te din pomul vietii.  Alta afirmatie din predica „Viata Vie”, minutul 10:00 – 14:00, (https://www.youtube.com/watch?v=IJ43aKxXt_U). „Nu-i pasa lui Dumnezeu daca mai faci una rea… nu lasa ca acuzatorul sa-ti spuna ca nu esti vrednic. 

Nelu Brie: (Buna invatator, felicitari celor care-l asculta si il urmaresc (Sarcasm)).

Se spune o antropologie ciudata. Foarte ciudata. Omul are trei parti: Trupul, Sufletul care este omul vechi si Duhul care este omul cel nou. Adevaratul eu sunt omul cel nou. Asta nu mai pacatuieste. Numai trupul pacatuieste. In predica intitulata „Neprihanirea” (https://www.youtube.com/watch?v=KO4bGT-775E) si (https://www.youtube.com/watch?v=7EJ3E9g2fAM) in dreptul careia am auzit pe unii comentand ca ei asa ceva n-au mai auzit. Si eu cred ca n-au mai auzit asa ceva. Claudiu face o afirmatie foarte indrazneata:

De doi ani si jumatate n-am mai pacatuit.” (BIBLIA:) Cine zice ca n-are pacat se insala singur. El afirma: „Cum de pocaitii vorbesc asa de mult de pacat, cand Isus a distrus pacatul prin jertfa Sa? Se spune mereu: Asta e pacat. Asa sa nu faci, aia sa nu faci. Dar, Isus a desfiintat pacatul. Nu mai conteaza daca faci o gafa, important e c crezi in Hristos. Dar, chiar daca am facut prostia asta, nu eu am facut, ci omul meu vechi. Omul meu vechi face pacatul, nu omul nou. ‘Noi suntem pacatosi,’ daca spui asta despre tine, aipus pe tine identitate de porc. Daca faci un pacat, nu esti tu cel care face pacatul. E omul tau vechi. ‘Bai, esti mincinos’. Ce mincinos sunt? Ce pacatos sunt? Ce idiot sunt? Ce curvar sunt? In momentul in care te vezi asa, de omul cel vechi nu mai poti sa scapi. Cand ma vad una cu firea pamanteasca din mine, nu mai pot sa fac altceva decat pacat.”

Nelu Brie: O, Doamne! Este negata necesitatea pocaintei. Va rog sa ascultati ce spune o domnisoara sau nu stiu (cine e): Necesitatea marturisii, a pocaintei, a crucii lui Isus prin care vine iertarea- in mesajul intitulat „Misiunea noastra de fii” (https://www.youtube.com/watch?v=F8scKRlNK8I) se face aceasta afirmatie:

Daca ai pacatuit, nu mai este nevoie sa mergi la cruce sa iti ceri iertare. Dumnezeu este iubire si in El este iertare. Ca, Claudiu sa spuna: „La cruce, trebuie sa vii odata in viata.Orice gafa care se face dupa aceea, nu sunt eu, ci omul vechi. Ma pocaiesc,” dar asta nu inseamna cum zic bisericile: marturisesti pacatul, te plangi inaintea lui Dumnezeu, te rogi, iti ceri iertare. Postesti. Nu! Ci (el invata ca) renunti la ideea ca tu ai facut acel pacat. „Omul cel vechi face pacat. Nu eu. Niciodata n-am facut gafe.”

~~~~~

4. Cu aceasta, mergem la urmatoarea particularitate a ereziei… E foarte interesata, ciudata. A fost o munca enorma sa pot pune impreuna toate acestea din zecile de mesaje.

CONCEPTUL de CEI DOI OAMENI: Omul cel vechi si omul cel nou. [Citat:] Trupul e pentru pamant. Sufletul este adoptat de Dumnezeu. Duhul este nascut din Dumnezeu. Deci, duhul e nascut din Dumnezeu. Sufletul nu poate fi niciodata nascut, numai adoptat.Aceasta intr-o apologie, fara sa mai fac multa observatie, asta e o apologie de tip gnostic. Asistam aici la o reinviere a gnosticismului. La Paltinis, marti seara, Claudiu a facut afirmatia (https://www.youtube.com/watch?v=hFYqSJluzmE):

„Noi nu-L mai cunoastem pe Hristos in felul lumii. Trupurile acestea ale noastre sunt doar o simulare de adevar. Trupurile nu suntem noi. E doar o aparenta. Ce vad oamenii in noi, copilul, parintii, fratele meu de corp, nu mai cunoastem pe nimeni in felul lumii. Nu mai trebuie sa ne uitam la fii lui Dumnezeu in felul lumii. Asa suntem noi. Avem numai carapacea asta care seamana cu omul, pentru acum. Daca este cineva in Hristos, e o faptura noua, cele vechi s-au dus. Asa suntem si noi acum. Dumnezeu ne-a dat un trup acum, dar eu nu sunt trupul acesta. Eu sunt din Dumnezeu. Si spune el: Cel mai greu e sa spui asta parintelui tau, tatalui tau. Sa-i spui „nu sunt copilul tau. Eu sunt din Dumnezeu. Singura diferenta intre noi este ca tu ai venit mai iute in lume decat mine”.

Ei sustin ca in crestini sunt acesti doi oameni, omul vechi si omul nou:

Omul cel vechi pacatuieste. Firea veche pacatuieste. Dar asta nu conteaza.

Ce se intampla daca pacatuim? Iata ce spune Claudiu:

Eu sunt vinovat de pacatele pe care le-am facut? Nu eu le-am facut, ci omul meu vechi. Eu sunt altul. Omul meu cel vechi nu mai exista. Am murit cu Hristos. Nu eu am facut.

Paul Muresan declara in aceeasi cuvantare [unde] vorbesc pe rand:

Tatal nu ne vede asa cum suntem, ci prin sangele lui Isus Hristos. N-are importanta ce simti. Emotiile tale n-au nici o semnificatie. Atentia lui Isus nu este pe pacat pentru ca l-a distrus odata. Daca gresim, [Nelu Brie]: aceasta afirmatie este socanta efectiv, „problema se rezolva intr-o secunda. Nu eu am pacatuit, eu sunt altul. Tu nu esti sufletul tau. Sufletul tau primeste comanda de la cine este in duh.”[aceasta e afirmatia lui Seiceanu in predica ‘Adoptarea sufletului; – (https://www.youtube.com/watch?v=D10I4yGY-xA)”.

Ca apoi, la minutul 3:33 sa avem o afirmatie pe cinste:

Ai facut o gafa? Daca trece de 3 secunde si ramane in constiinta aia si-ti atribui gafa ca si cum aia-i natura ta, te-o prins. Ai facut o gafa? Ai trei secunde maxim. Trei secunde. Ce faci? „Aia nu-i natura mea. Eu stiu cine sunt.. Aia n-are nimic de a face cu mine. Eu sunt fiu de Dumnezeu.”  Mesajul de la Belis ziua 4 de dimineata. ( https://www.youtube.com/watch?v=tP0kBnhYiQc)

O, fratilor, n-a vorbit drept Duhul Sfant cand ne-a anuntat ca acest duh viclean incearca sa puna stapanire pe mintile unor oameni? Sunt acestea invataturile Domnului si spiritul invataturii Scripturii? Ii rog in public pe fratii predicatori in Biserica Emanuel sa ia aceste invataturi si in predicile care vor urma in duminicile urmatoare sa le raspundem biblic, rand pe rand. Acum, doar le prezentam.

~~~~~

5. A cincea trasatura: Instigare la parasirea bisericilor. Razvratire de autoritatea spirituala lasata  de Dumnezeu in biserica si  fata de toate invataturile primite in biserici. Erezia aceasta afirma ca in biserici, bisericile sunt stapanite de un duh de religie.

Nu poti avea acces la noua revelatie si nu poti experimenta libertatea fiilor lui Dumnezeu cata vreme stai sub robia duhului de robie. Trebuie sa te impotrivesti duhului de religie, ca sa te poti deschide spre noua revelatie. Cum? Cu neascultare fata de autoritatea bisericii. Trebuie sa te impotrivesti cu neascultare. Mumai asa scapi. Trebuie sa iesi din biserica. Trebuie sa uiti tot ce stii de la biserica si tot ce ai invatat pana acum. Altfel nu scapi de duhul de religie.

Oameni buni, asa ne invata Biblia sa facem cu credinta care am adunat-o in suflet pana acum? Cu evanghelia care am propovaduit-o si in auzirea caruia am primit Duhul Sfant? O, Doamne. Dar, sa probam veridicitatea acestor declaratii cu exemple din cuvantarile lor. Seiceanu – Cetatea Sarbatorilor ( https://www.youtube.com/watch?v=73tmySrOE1k):

Trebuie sa te eliberezi de gandirea veche. Gandirea veche nu se refera doar la lucrurile pacatoase, ci si la lucrurile bisericesti vechi, la tot felul de lucruri care va opresc  sa-L cunoasteti pe Dumnezeul viu.

Declaratia a doua in predica ‘Viata Vie’ ( https://www.youtube.com/watch?v=IJ43aKxXt_U):

Ceea ce noi propovaduim este infierea. Este un cuvant viu care te trezeste si te schimba, care te cheama si te striga: Fiu de Dumnezeu, scutura-te de trecut. Iesi afara din intuneric si afara din lumina falsa.  Iesi afara din lucrarea si distrarea pe care o faci cu religia si cu biserica. Iesi afara de acolo si incepe  astazi sa traiesti cu Dumnezeul viu. Astazi e timpul tau. Astazi auzi glasul si iesi afara de acolo. Nu-i pasa lui Dumnezeu daca mai faci una rea si mai zici asta. Nu lasa ca acuzatorul sa spuna ca tu nu esti vrednic sa poti iesi afara. Da, cuvantul acesta nu e pentru tine, nu stii cat de rau. Voia lui Dumnezeu e sa te scuturi de jugul acesta si sa iesi afara de acolo. Iesi afara din orice loc in care iti da o forma de evlavie.

Ce inseamna predica asta, mai, oameni buni? Inteleg pe – cand a spus ca nu mai vrea sa fie membru in biserica si pe ei din Portland care s-au retras din biserica la auzirea acestor mesaje..

Claudiu face o afirmatie, un limbaj de jargon de strada, un limbaj de golan:

Isus pune problema foarte smecher: trebuie sa uiti tot ce ai in creier pentru ca sa poti primi credinta adevarata. in Isus. Eu trebuie sa uit tot ce stiu si sa accept tot ce spune El, orbeste. Trebuie sa lepezi orice alta invatatura si sa vii la noua revelatie, o noua relatie cu Tatal.

Astea sunt declaratiile lor…

In predica ‘Viata din belsug'( https://www.youtube.com/watch?v=KIaICAcBaOU) la acest interviu a fost facuta, pe langa multa ironie cu privire la felul josnic in care-L cunostea pe Dumnezeu inainte, cand era in biserica, se mai spune:

Inainte, cand nu cunosteam adevarul, nu eram liber. Dar, acum sunt liber si nu mai pot tacea. Trebuie sa vorbesc lucrul acesta. Inainte, facea diavolul ce voia cu noi. In Romania, eram ingradit si nu puteam gandi deschis. Nu puteam sa ma dezvolt. Slava Domnului ca m-a scos de acolo.

Michael, potrivit marturiei lui Ben, a facut afirmatia:

Nu ai nevoie de biserica sau de predicatori care sa-ti spuna despre credinta. Acesta-i duhul religie. Tu ai nevoie sa accepti. Tu ai nevoie sa crezi.

Cand a fost confruntat de fratele Ben cu privire la faptul ca nimeni nu poate intra intr-o credinta oarba fara a fi confirmata prin Cuvantul lui Dumnezeu, Ben spune, Michael a devenit vizibil furios si a zis ca in mine domneste un duh de religie. A mai afirmat ca invataturile din biserica sunt fara valoare si ca tot ce avem nevoie este credinta, deoarece in calitate de fii ai lui Dumnezeu, noi suntem cuvantul viu si prin aceea, cuvantul traieste in noi. 

  1. Asta este atitudinea fata de biserica, fata de poporul lui Dumnezeu, fata de invatatura primita, fata de Evanghelia propovaduita. V-as aduce aminte doar de cateva versete. Spre ex. Evrei 10:25 – Să nu părăsim adunarea noastră, cum au unii obicei; ci să ne îndemnăm unii pe alţii, şi cu atât mai mult, cu cât vedeţi că ziua se apropie.
  2. Legat de renuntarea la tot ce stii pana acum, uitati ce spune ap. Pavel. Aceleasi duhuri au fost si atunci, numai actorii s-au schimbat: Vă îndemn, fraţilor, să vă feriţi de cei ce fac dezbinări şi tulburare împotriva învăţăturii pe care aţi primit-o. Depărtaţi-vă de ei. – Romani 16:17 Uitati cum continua mai departe: 18 Căci astfel de oameni nu slujesc lui Hristos, Domnul nostru, ci pântecelui* lor şi, prin** vorbiri dulci şi amăgitoare, ei înşală inimile celor lesne crezători
  3. Aduceti-va aminte de 1 Corinteni 15:1-2. Ap. Pavel, Evanghelia Paulina, pe care Seiceanu spune ca nu o urmeaza si nu o propovaduieste: Vă fac cunoscută, fraţilor, Evanghelia pe care* v-am propovăduit-o, pe care aţi primit-o**, în care aţi rămas 2 şi prin* care sunteţi mântuiţi, dacă o ţineţi aşa după cum v-am propovăduit-o; altfel, degeaba aţi** crezut. [Ei zic] „uita tot ce stii. Goleste-ti mintea.” Asta nu-i invatatura Domnului. Asta este manipulare. Cele mai ieftine manipulari posibile. Numai un om cu putin discernamant duhovnicesc se poate lasa prins intr-o asemenea cursa. Si in ce ne priveste, nu e cazul. 

~~~~~

6. Contestarea autoritatii Bibliei. – o alta particularitate a acestei invataturi.Din declaratiile facute si surprinse in predici, se desprinde clar ce cred acesti oameni despre Biblie si despre autoritatea ei. Dincolo de faptul ca o interpreteaza dupa bunul plac, scotand din context si potrivind dupa cum dicteaza interesul invataturii, in marturia facuta in fata unora dintre dvs. ca n-ati stiut la ce ati fost invitati in urma cu un an si ceva, poate doi. N-ati stiut la ce ati fost invitati, v-ati dus stiind ca veti servi o pizza si cand colo, ati servit o predica pe cinste, 3+ ore marturia. In timpul acestei marturii vi s-a facut si afirmatia: Vechiul Testament- NU. Epistolele? Nu. A luat in mana Biblia si a pus mana pe partea cu Evanghelii si a scuturat: „Numai atat, celelalte….”. Autoritatea lui Pavel este contestata. La un moment dat, discutanduse despre pedeapsa, tot in acea marturie, se face o afirmatie: „Cum a indraznit Pavel sa-l blesteme pe Elima vrajitorul, cand Dumnezeu face numai bine?” Intreb eu[Nelu Brie]: Cine te crezi dumneata invatator manat de duh de ratacire? Sa vorbesti cu atata indrazneala impotriva Scripturilor si a unui apostol a Domnului nostru Hristos?  Astea nu vor ramane neosandite de Dumnezeu.

Se sustine ca intre Pavel si Isus e contradictie, asta este evident. Seiceanu zice ca nu accepta ce zice Pave, „eu sunt cel mai mare dintre pacatosi”, ca el nu predica evanghelia lui Pavel, ci a lui Isus. Iata cum raportarea  fata de autoritatea Scripturii deconspira identitatea crezului.

~~~~~

7.  Renuntarea la normele morale A saptea particularitate – renuntarea la normele morale, la standardele sfinteniei. Toate acestea sunt socotite duh de religie si in loc este promovata libertatea in Hristos. Michael spune ca bisericile sunt stapanite de duh de religie si de legalism: Toate poruncile din biserici nu-s pentru fii. Sunt pentru oi si pentru robi (vezi ecplicatia la punctul nr. 2). Noi suntem la stadiul de fii si pentru noi nu-i mai nevoie de porunci. Noi suntem calauziti de Duhul si stim ce trebuie sa facem. Michael raspunde la o intrebare. El o anticipa: Motivul simplu pentru care Pavel invata porunci si reguli in epistolele catre biserici, e pur si simplu pentru ca voi sunteti diferiti de ce erau ei atunci. Se refera la faptul ca in vremea lui Pavel, crestinii erau la stadiul de robi sau oi. Nu la stadiu de fii, cum este in ultima generatie. In stadiul ultimei generatie nu mai e nevoie de porunci. Asta deduc din felul in care este pusa invatatura.

„Religia,” spune Michael, „va pus pe cap identiatea de servitor,” si batjocoritor, s-a batut cu palma  peste cap. „Voi sunteti fii,” a zis el, „noi nu mai suntem datori fata de lege. Noi ne supunem legii Duhului.” Si ca sa intelegeti cum functioneaza in practica, stimati frati, Claudiu da un exemplu care pune in lumina totul. Cineva i-a cerut ajutorul, potrivit marturiei lui. Omul nu se putea lasa de tigari. „Fumez.” „Cat fumezi?” „Un pachet pe zi si nu ma pot lasa.” „no, iata ce trebuie sa faci. Fumeaza doua pachete pe zi. Si cand tragi fumul, sa zici:  „Isus a murit pentru mine. Eu sunt nascut din Dumnezeu. Eu sunt fiul lui Dumnezeu. Eu nu traiesc in viata veche. Si fumeaza doua pachete pe zi.” Relatarea se incheie triumfalist. Dupa trei zile, n-a mai putut si s-a scarbit de tigari. Si asa a fost eliberat. Va intreb, daca merge unul care are duh de curvie, ce sfat primeste? Daca merge unul care are betie, ce sfat primeste? Daca-i unul care fura, ce sfat primeste dupa aceasta invatatura? Asta este Evanghelia Domnului nostru?

N-am citit noi in Scripturi  ca trebuie sa ne impotrivim pana la sange, daca trebuie, in lupta impotrica pacatului. Asta este ceea ce gasim in cartea Apocalipsa- invataturi a Nicolaitilor. Acelasi duh care era in biserica catre care scria Domnul, duhul Izabelei care invata pe robii Mei despre adancimile Satanei, ca asa se biruie, adancimea Satanei, gustand pana la fund cupa pacatului. frumos, foarte frumos (sarcasm).

Este tot in contextul renuntarii la norme, la standarde, se renunta la ideea ca Dumnezeu pedepseste pe cineva. [Ei zic ca} Dumnezeu nu pedepseste pe nimeni. Seiceanu declara: „Domnul nu poate sa foloseasca pentru disciplinarea ta ceea ce a pus pe Isus pe cruce: pacat, boala, pedeapsa. Normele de conduita , morala, de decenta, de vestimentatie, sunt socotite cerinte ale religiei. Exemplul 6, dat de Ben, Michael zice: „Distreaza-te pentru Isus. Orice faci, face de fapt Isus. Deoarece El este in tine. Tu esti Isus. Distreaza-te pentru Isus.” Frumos, asta ar fi buna la tineret. (Sarcasm) Doamne, fereste. Om trecut de 70 de ani, asemenea nebunii rosteste in public. Nu sunt acestea de osandit? Nu sunt acestea de dat pe fata? Si e atat de ispitiror si atat de ademenitor precum si in Scriptura se anunta, va slobozesc/promit libertatea, va propovaduiesc libertatea, In timp ce ei sunt robiti de tot felul de patimi. Dumnezeu le stie mai bine.

~~~~~

8. O alta problema sensibila, a opta, mantuirea nu se poate pierde niciodata.

Daca esti fiul lui Dumnezeu, Dumnezeu nu renunta la tine niciodata. Daca un copil face prostii, el ramane tot copilul lui tata. Cu o indrazneala iesita din comun, Claudiu, in predica intitulata ;Neprihanirea’ (https://www.youtube.com/channel/UC8-zBsD2dxI6M7aGy2TZRgw/) Daca cineva nascut din nou a murit in adictie, in voma lui, ii plin de duhuri rele, frate. Dar, daca l-a primit pe Isus, nimic nu-l desparte de Dumnezeu. El sustine ca nu te poate desparti nimic de Dumnezeu. Nimic nu-l poate desparti de Dumnezeu. Daca moare mantuit, Isus nu renunta la el. Daca eu nu mai ascult de tata, asta nu inseamna ca eu nu mai sunt copilul tatalui meu. Asta nu inseamna ca sunt al vecinei, ci al parintilor mei. Sa fie clar, nimic nu ne poate desparti de Dumnezeu. El ne-a rascumparat si nimic nu ne poate desparti de El. El nu renunta la noi nicidecum. Crestinul e ca diamantul. Daca-l treci prin noroi sau (scuze) rahat, e tot diamant. Il speli si e tot diamant.

Biblia ne invata altceva, ca mantuirea trebuie dusa pana la capat. Si in lupta pentru sfintire trebuie sa fim vegheatori.

~~~~~

9. Gandirea pozitiva si puterea cuvintelor proclamate. Asta este o alta paleta pe care o intalnim in orice miscare carismatica. Am intalnit-o si cand am evaluat miscarea strajerii. Cu teologia prosperitatii, cu gandirea pozitiva si celelalte, nu-i nevoie sa zabovim aici prea mult, doar o afirmatie:

Dupa cum Hristos a murit pentru pacat si pentru boli, eu de asemenea am murit fata de boli . Traiesc pentru neprihanire, traiesc pentru sanatate. Seiceanu: Fii lui Dumnezeu pot comanda mortii sa plece. Tu ai autoritate asupra mortii pentru ca moartea este sub voi. Satana are puterea mortii asupra ta pentru ca l-ai lasat sa-ti ia viata. Si aici urmeaza liste si liste de declaratii. De ex, pe un power point pe care-l prezenta, ca sa-l vada toata lumea- extrag: Vorbeste, stim cine esti, suntem comoara ochilor lui Dumnezeu. Avem adn-ul divin. Ne rugam cu Dumnezeu. (nu inspre El). Suntem conectati cu cerul pentru ca ascultam la conversatiile dumnezeirii.

10.Teologia prosperitatii si a sanatatii.

Trebuie sa proclam prosperitate, sanatate, boala si pedeapsa niciodata nu vin de la Dumnezeu. E vremea sa luam in stapanire, afirma unul dintre vorbitori, sa facem ce trebuie. Eu vorbesc adevar peste mine. Eu sunt prosper, sunt bogat, sunt sanatos. Eu pot birui pacatul. Eu ma ridic peste diavol. Treaba pe teren e din carma limbii. Pentru ca sunt imparat, ce spun se intampla.

11. Femeile sunt fii de Dumnezeu in corpuri de femei.
Aceasta afirmatie apartine lui Michael. Sunt sterse diferentele intre barbat si femei, intre barbat si femeie nu mai e nici o diferenta:

In Hristos nu-i barbat, nu e femeie.

S-au rasturnat invataturile apostolului Pavel despre familie  si ordinea in familie. Pana acolo se merge incat invatatorul acela spune ca dezastrul din familie este determinat de faptul ca sotul se chinuie sa-si iubeasca sotia si sotia sa-si asculte sotul:

Asta-i religie, altfel trebuie. Fii de Dumnezeu in corpuri de femei. Fii de Dumnezeu in corpuri de barbati. Isus, si unul si altul.

Legat de sanatate, n-o mai zic. Vorba apostolului Pavel, cand vorbesti despre o femeie in varsta, sa te gandesti ca la o mama. Si de respect fata de o mama, tac. Dar rusine ar trebui sa fie pentru ce cuvinte au fost spuse.

12.Escatologia realizata.
Adica, rama aia de sus lipseste.

(Din prima parte a predicii, pana la minutul 1:38:29- speram sa mai adaugam continuarea / transcrierea din predica, aici, in urmatoarele zile).

Mesajul incepe la minutul 34:45 –

VIDEO by Biserica Emanuel Sibiu

Reclame

52 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Nelu Brie ~ EREZIA Cetatea sărbătorilor – particularitați si evaluare | pastor ciprian barsan
  2. Janeth
    sept. 15, 2015 @ 13:07:48

    Cu adevarat vine Sfarsitul… Simt ca Dumnezeu nu mai are rabdare cu omenirea….

    • rodi
      sept. 15, 2015 @ 13:10:03

      e ciudat ca oamenii parasesc credinta bazata pe Cuvantul lui Dumnezeu pentru niste promisiuni bazate pe ideile si interpretarile unui om care in multe puncte este total opusa invataturii Noului Testament.

    • Iosif
      sept. 15, 2015 @ 14:01:26

      Intr-adevar,”vine Sfirsitul „…doctrinelor religioase,erorilor cultice,obscurantismului necunoasterii Cuvintului lui Dumnezeu,cenzurii si rastignirii Adevarului,de catre oameni care nu au „ungerea” Duhului Sfint,ce-si vind dreptul de „intai nascuti”,pentru cistiguri materiale,traditionalisti,legati in lanturile religiilor si confesiunilor ,formalisti ce tagaduesc,prin insasi comportamentul lor,puterea lui Dumnezeu.
      Pe V.Pustan,l-au anatemizat,iar acum tremura de frica sa nu-si piarda „oile”,pe care le hranesc cu „nutret mucegait”si „ape statute”,si au pretentia sa produca „lapte bun,lana, carne si miei multi pentru „pastorul lup”.https://www.youtube.com/watch?v=wI8OmLDiSHQ
      Fiti binecuvintati

  3. Iosif
    sept. 15, 2015 @ 14:51:23

    Pe de alta parte Ap.Ioan ne scrie:”Preaiubitilor,sa nu dati crezare oricarui duh,ci sa cercetati duhurile daca sint de la Dumnezeu;caci in lume au iesit multi proroci mincinosi.
    Duhul lui Dumnezeu sa-L cunoasteti dupa aceasta:Orice duh care marturiseste ca Isus Hristos a venit in trup este de la Dumnezeu; si orice duh care nu marturiseste pe Isus nu este de la Dumnezeu,ci este duhul lui Antihrist,de a carui venire ati auzit. El chiar este in lume acum.”(1Ioan 4:1-3)

    Am auzit multi „prooroci”,ce afirmau verbal ;Isus Hristos a venit in trup”,insa,a marturisi verbal (declarativ) e una,si a trai asemeni Lui,e alta. Marturia autentica,implica *O TRAIRE ASEMENI LUI*.

    „Cine zice ca ramine in El trebuie sa traiasca si el cum a trait Isus.”(1Ioan 2:6)

    „Cat despre voi,ungerea pe care ati primit-o de la El ramine in voi si n-aveti trebuinta sa va invete cineva,ci,dupa cum ungerea Lui va invata despre toate lucrurile si este adevarata si nu este o minciuna,ramineti in El dupa cum v-a invatat ea.”(1Ioan 2:27)

    Fiti binecuvintati.

  4. Iosif
    sept. 15, 2015 @ 15:45:11

  5. Dorian C
    sept. 15, 2015 @ 20:58:14

    Reblogged this on Trezire si Restaurare.

  6. mike
    sept. 15, 2015 @ 23:41:07

    Cam 5 ani inainte ,deci ,prin 2010 eram in bis Philadelphia Portland –corul de copii mici se aranja la podium din fata amvonului –din spatele salii intra un tinar cu chitara atirnata de umar cu gulerul bluzei ridicat a la Elvis Presly –se aseja in prima banca sa acompanieze corul de pitici . Mie mi-a sarit in ochi felul cum e imbracat si gestul de smecheras –Am intrebat pe cel de linga mine –Sibian ca si mine –Cine e smecherul asta ?? claudiu cauneac –e si el din Sibiu.– Pe timpul acela inca nu eram predat –si ma gindeam ce fel de smerenie mai e si asta ?? Asteptam de la bisericile din Portland sa ia atitudine –nothing– Ma bucur ca in sfirsit pastorul Nelu Brie a spart gheata –FELICITARI si Domnu sa-l binecuvinteze !!!– citat –omul vechi a murit – atunci ,poate un mort sa mai pacatuiasca?? iata un non sens in ,,credinta ” acestor rataciti– Eu sunt vinovat de pacatele pe care le-am facut?? nu eu ci omul vechi–- nu ai spus ca omul vechi a murit –omule ???–Cind Christos e in tine –adevarat nu poti pacatuii– problema e ca atunci cind IL indepartam pe Domnul Isus de la cirma barcii noastre –pacatuim si Duhul adevarului pleaca de la noi – si nu mai suntem ai Lui. ––Romani -8-9 -Voi insa nu mai sunteti pamintesti, ci duhovnicesti,(atentie -vali si claudiu) DACA Duhul Lui Dumnezeu locueste in adevar in voi. –DACA n-are cineva Duhul Lui Christos, nu este al Lui. Ce fel de biblie citesti –cauneac si vali seiceanu??? daca voi vreti la cuptorul vesnic ,PLEASE nu mai rataciti si pe altii.!!!

    • rodi
      sept. 15, 2015 @ 23:54:22

      Mike, e incredibil ca s-au alaturat frati unei biserici cu o astfel de doctrina socanta si cateodata chiar obraznica (vezi cand se refera la Domnul Isus ca fiind smecher !!?!! Si deocamdata am parcurs si am transcris numai aproape jumatate din ereziile care pastorul Nelu Brie le enumereaza….

  7. Silvana
    sept. 16, 2015 @ 14:53:15

    Erezii care nu fac altceva decât sa ne încurajeze sa citim mai mult Biblia ca sa putem sta tari in fata umori asemenea atacuri!Felicitari fr Brie care a avut curajul sa apere Cuvântul lui Dumnezeu si sa stea împotriva acestor erezii!

  8. teofil
    sept. 16, 2015 @ 17:09:23

    M-am hotarat greu sa fac acest comentariu pentru că, desi semnez cu un pseudonim 🙂 , nu va fi greu sa fiu identificat de cei implicați. Dorinta mea ar fi să nu-i rănesc in vreun fel, dar totusi miza e foarte mare. Încă nu pot sa ma dumiresc cum niște oameni inteligenți nu au sesizat din prima erezia și, in cel mai bun caz, utopia unor astfel de învățături. Baiul e, cred eu, și in starea mai putin fastă din bisericile noastre… Dar o greșeală (mică, mare…)nu se rezolva niciodată prin una și mai mare.

    Povestea pe scurt: într-una din zilele trecute sunt invitat de o familie scumpă impreuna cu sotia la un grup de partasie în orașul de pe Someș. Acceptăm cu drag, mai ales că ne vedem cam rar in ultima vreme. Cum să nu fie frumos sa te rogi sau sa studiezi Scriptura, chiar dacă nu-i cunosti pe toți cei care vin acolo? Odată ajuns, am făcut cunoștință unii cu alții, dar când discuțiile au început in cateva momente am început să mă simt ca picat din lună… Nu intelegem nicicum cum oamenii aceia erau membri în biserici baptiste și penticostale renumite din Cluj!
    Atâtea platitudini și erezii pe minut nu mi-a fost dat sa aud niciodată în cei 23 de ani de îl urmez pe Domnul! Am înțeles mai apoi că majoritatea tocmai participasera la conferința de la Păltiniș. Era acolo și un roman american… Pur și simplu nu știam cum să reactionez. Am ascultat o vreme, încercând apoi un dialog pe anumite teme ridicate, însă am fost și mai bulversat sa văd că nu e nicicum posibil. Eram mereu blocat cu șabloane verbale: „ăsta-i pomul cunoștinței, nu ne trebuie…”, „asta-i duh de religiozitate, nu ne zideste…” Soția lângă mine mereu veghea să nu ma cert. Dar cine a venit dragă aici să se certe?! Dar cum sa stai impasibil la atâtea aberații? Am plecat acasă in cele din urmă ca un miel nerazbunat și ne-certat( sau nu așa cum mi-aș fi dorit eu…) cu o soție mulțumită că m-am „stăpânit”…

    In final, o intrebare pentru Tudor Petan (all-in-one la Alfa Omega TV): cum poți frate să promovezi la o televiziune creștină un om pe care il cunoști numai de 30 de minute?…

    • Avram
      sept. 16, 2015 @ 23:08:51

      Teofil,
      Oare cum pot ca astfel de erezii sa rataceasca oameni de pe cale, inca cu Biblia la indemana? Acesti oameni nu citesc Cuvantul lui Dumnezeu, sau pur si simplu, nu stiu sa citeasca? Si Tudor Petan, trebuie sa fie atent pe cine promoveaza la Alfa Oega TV. Trebuie multa atentie si daca cineva o ia pe alta cale trebuie neaparat intors din ratacirea lui. God Bless You

      • Iosif
        sept. 17, 2015 @ 11:55:37

        Domnule Avram,
        Oare chiar credeti ca toti cei ce nu impartasesc convingerile ,doctrinele ,dogmele si teologia d-voastra sint adversarii d-voastra ? Oare I.Ton si V.Pustan,sint si ei considerati de d-voastra (mai marii) „eretici”,pentru ca au o conceptie diferita si nu respecta doctrina unei anumite confesiuni ? „Hristos a fost impartit ?” Cine i-a dat autoritate d-lui profesor N.Brie,sa judece lucrarea mainilor lui Dumnezeu ? Oare stie de ce duh a fost calauzit in aceasta …”predica” ? Oare aceasta „predica”reflecta (1 Corinteni 13),(Galateni 5:22-26),(Romani 12:9-16),(Galateni 5:15)…??
        Acum,cind scriu aceste randuri,I.Ton,predica la adunarea Penticostala „Maranata” Baia Mare. Acest om,atit de contestat de proprii „ucenici”,este judecat si acuzat pentru ca – zic eu -,s-a eliberat de lanturile doctrinare baptiste,iar V.Pustan de cele penticostale,si facind parte si unul si celalalt,din „elita” evangelistilor ,desigur ca,sint blamati si judecati de cei frustati,de popularitatea acestora,obtinuta pe plan mondial,popularitate la care ei (frustatii) nu pot ajunge.
        „Asa ca dupa roadele lor ai veti cunoaste.”
        Fiti binecuvintati.

        • Avram
          sept. 17, 2015 @ 23:04:54

          Iosif,
          Il cunosc pe fratele Iosif Ton de zeci de ani. El predica si invata pe oameni despre Christos, despre pocainta pentru ca sa fim cat mai aproape de El traind o viata sfanta. Nu a fost pedepsit de Biserica Baptista pentru pacate ci pentru ca crede in lucrarea Duhului Sfant si darurile spirituale ale Duhului Sfant: vindecari, minuni, profetii, vorbirea in alte limbi, etc., care sunt daruri pe care le da Duhul credinciosilor, dupa cum El voieste.Este un om al lui Dumnezeu.
          Dar daca cineva vine cu o altfel de invatatura care nu este biblica si nu se conformeaza Scripturii acestea sunt erezii, care au menirea sa rataceasca pe oameni de la credinta in Isus Christos. Astfel de oameni care sunt insemnati cu fierul, nu numai ca sunt rataciti dar ratacesc si pe altii de pe calea ADEVARATA. Ei trebuie dati pe fata pentru ereziile lor. Fratele Pastor Nelu Brie face un lucru aplauzibil pentru curajul sau, avand dovezi concrete despre astfel de oameni eretici.
          Daca cineva este pus la o parte pentru ca a savarsit un pacat acea persoana trebuie sa accepte pedeapsa si sa stea la o parte pentru o vreme. Vorbesti despre roade , si intr-adevar dupa roade ii veti cunoaste. Nu dupa vorbe ci dupa roade.
          God Bless You!

          • Iosif
            sept. 18, 2015 @ 12:15:45

            Draga Avram.
            Esential nu este sa cunoastem persoane celebre,faimoase,cu reputatie buna,ci sa-L cunoastem pe CEL CE ESTE ADEVARAT si sa fim cunoscuti de EL.

            „Daca crede cineva ca stie ceva,inca n’a cunoscut cum trebue sa cunoasca
            Dar daca iubeste cineva pe Dumnezeu,este cunoscut de Dumnezeu.”(1Cor.8:2,3…+…)

            „Veniti sa ne intoarcem la Domnul !Caci El ne-a sfasiat ,dar tot El ne va vindeca; El ne-a lovit ,dar tot El ne va lega ranile. El ne va da iarasi viata in doua zile;a treia zi ne va scula si vom trai inaintea Lui.Sa cunoastem,sa cautam ca cunoastem pe Domnul ! Caci El se iveste ca zorile diminetii si va veni la noi ca o ploaie,ca ploaia de primavara,care uda pamintul.”(Osea 6:1-3…11)

            Fiti binecuvintati.

      • Iosif
        sept. 17, 2015 @ 12:13:16

        P.S.
        Daca nu-i cu suparare,v-as mai pune o intrebare;ce „confesiune” a avut Fiul omului,Hristos Isus ? Multumesc anticipat pentru raspuns.

        Fiti binecuvintati.

        • Avram
          sept. 17, 2015 @ 23:16:08

          Domnul Isus a venit la noi oamenii ca sa-L faca de cunoscut pe Dumnezeu Tatal, si prin moartea Sa de pe cruce, sa impace lumea cu Dumnezeu. Cei ce au crezut in El s-au numit crestini. Nu este nevoie sa-ti insir istoria bisericii din toate secolele (ma gandesc ca stii ceva despre aceasta). Sunt cazuri in care este foarte gresit sa ne separam in alte grupari(confesiuni religioase), dar sunt si cazuri cand este nevoie de separari. Aceasta cand oamenii devin firesti si nu mai suporta invatatura Scripturii, invatatura data sfintilor odata pentru totdeauna. Duhul lui Dumnezeu ne invata sa deosebim duhurile. God Bless You!

          • teofil
            sept. 18, 2015 @ 02:31:02

            Este mult infantilism teologic in astfel de intrebari. Problema este ca oamenilor acestora li se promite mult prin eludarea, sarirea peste etape normale si necesare in devenirea lor. Adevarat, trebuie căutare in a deosebi duhurile, dar asta presupune un nivel minim de dezvoltare spirituală pe care cei atrași de aceste învățături nu il au! Cine este vinovat pentru asta? Bisericile de unde provin? Cu siguranță și ele își au partea lor de vină! Dar responsabilitatea ultimă pentru căderea în apostazie revine fiecărui suflet in parte pentru felul in care răspunde calauzirii, luminii, atentionarii pe care o dă Duhul Sfânt.

            Încă un exemplu edificator, ce descalifică deplin pe cel ce are o astfel de exegeză(interpretare) a textului biblic, vezi min 32, 33, 34… https://youtu.be/MhGc1f2KXqU

            • Admin.
              sept. 28, 2015 @ 19:14:54

              DA! Ati observat foarte bine cum musamalizeaza nebuniile ce ies din gura lui ShattucK la minutul 19. Michael Shattuck spune ca noi suntem egali cu Dumnezeu. Seiceanu traduce: noi suntem una cu Dumnezeu. In engleza e clar ce mare si obraznica erezie zice! Seiceanu nu traduce corect afirmatiile lui Shattuck, ceea ce face ca oamenii sa nu-si dea seama in ce erezii sunt scufundati.

          • Iosif
            sept. 18, 2015 @ 12:55:43

            Da,mon cher Avram.
            Cunostintele mele despre inceputurile Bisericii,nu pot fi altele,decit cele mentionate in Scripturi,iar Ea,Biserica este formata din „pietre vii” zidite in Hristos,pe temelia apostolilor si prorocilor,piatra din capul unghiului fiind Isus Hristos.(Efeseni 2;17-22)
            Biserica autentica,urmeaza „cararile vechi”;batatorite de proroci si apostoli,iar religiile si confesiunile au fost si sint devieri de la aceste „carari vechi.”(Ieremia 6:13-17)

            https://trezireazi.wordpress.com/2015/08/26/vechile-carari-ale-credintei/comment-page-1/#comment-212

            Fiti binecuvintati.

          • Iosif
            sept. 20, 2015 @ 15:55:27

            Expresia „erezie”a mai fost utilizata de Inchizitia catolica,numindu-i eretici si persecutindu-i, pe toti cei ce se abateau de la dogmele catolice. Oare se va ajunge din nou la o perioada asemanatoare,cind „fratele va da la moarte pe frate”???
            Fiti binecuvintati.

            • Avram
              sept. 21, 2015 @ 23:11:16

              Iosif
              Domnul Isus ne avertizeaza ca vor veni multi invatatori mincinosi si prooroci minciosi care vin ca niste lupi rapitori si vor incerca sa-i insele pana si pe cei alesi Dar El ne spune ca oile cunosc glasul pastorului. Trebuie sa ne ferim de eretici si de ivataturile lor mincinoase, si sa-i dam pe fata.
              God bless you

  9. mike
    sept. 16, 2015 @ 23:13:09

    Felicitari bro. Teofil–pentru curajul de a demasca -ereziile -fratiorilor- (-sa nu te deranjeze eventuale critici –vorba fratelui –Olah– mai bine sa ma bata ei acum decit, Dumnezeu mai tirziu)- am ajuns si eu la o ,,cearta” cu un Sibian(influentat de noua doctrina ) de al meu cu privire la –rob si fiu–eu sustineam, robul–el -fiul,- in parabola -fiul ratacitor –amindoi fii, au pacatuit inpotriva Tatalui –iar despre robi, se spune –ca ,aveau paine din belsug . Prefer titlul dat de Ap. Pavel care se coboara si mai jos –-Cor-15-8–Dupa ei toti, ca unei –stirpituri–, mi sa aratat si mie . – sfintisorii astia se dau mari –ei sunt isus–(multi mexicani au acest nume)–Dar niciodata ei nu vor fi- ISUS-be blessed

    • Paul
      sept. 22, 2015 @ 01:21:17

      Il cunosc foarte bine si pe Brie si pe Cauneac! Foarte indeaproape.
      Mie nu-mi vine sa cred ca nimeni nu isi pune urmatoarea problema: adica la anul 1600 a fost ok sa apara neoprotestantii (rupti din Luther care la randul lui s-a rupt din biserica), dar acum, pe cand Cauneac si Seicianu, propovaduiesc crezul de la Cetatea Sarbatorilor, gata, sunt eretici! Stati nitel: unde se trage linia? adica de cand s-a inceput ruptura de biserica initiala trebuia stiut ca acest fenomen este ca un bulgare care se tot roteste in jos, care capata in dimensiuni si care…nu se va opri vreodata. Ne dam cu capul de pereti ca ce eretici sunt x si y, insa nu vedem ce ipocriti suntem noi, neoprotestantii. Adica noi, cand ne-am rupt acum cateva sute de ani, a fost in regula, dar acum, ca SE RUP SI ALTII, NU MAI E IN REGULA. Ma includ si pe mine la „noi, neoprotestantii” intrucat si eu am frecventat 10 ani biserica baptista si penticostala. Il cunosc pe Claudiu si tot ce pot sa spun este ca e o persoana inteligenta care cauta sincer adevarul. Fondatorul acestei miscari, Michael Shattuck – care sustine ca in 1972 a fost rapit la cer si acum aduce noi revelatii – este fie escroc, fie bolnav psihic. La fel si toti cei care una-doua proorocesc, le vorbeste Domnul, vorbesc in limbi, etc. Mie efectiv mi-a venit sa vomit cand l-am auzit pe Brie ca au fost lucrari in biserica (surorile din Deva si Hundoara) care au avut lucrari (a se citi proorocii) precum ca Biserica Emanuel va fi incercata de un duh de ratacire (desigur, prin Cauneci). Cata nebunie! Mai usor cu „sperieturile de ciori”, Brie, ca nu mai prea tine nici la membrii! Oare voi nu v-ati saturat sau plictisit de propria voastra ipocrizie? sau crezi ca acum se tin mai strans de scaune enoriasii?
      Ce face Brie? Da versete biblice despre cei care au parasit adunarea si au imbratisat alte invataturi eretice – pai, oare nu e limpede ca acelea erau scrisori scrise de Pavel, prin Duhul, catre biserici? nu are a a face cu cazul asta sau alte asemenea din prezent! Nici macar o paralela nu merge, pentru ca ereticii de care vorbea Pavel adunarilor nu mai urmau invataturi crestine… (invatatura crestina = sa il aibe in centru pe Hristos, jertfa Sa, Sf. Treime, etc).
      Baptistii, crestinii dupa Evanghelie, penticostalii exista tot ca o urmare a ceea ce face Cauneac si Seicianu, doar ca sunt ipocriti. La altul vedem, la noi nu. Altul il are pe Satan, noi nu. Si linisti-va: si din Cetatea Sarbatorilor se vor desprinde alte miscari si din alea altele si tot asa….Pentru ca asta e fenomenul de cand s-a produs prima ruptura de biserica. De ce baptistii, crestinii dupa Evanghelie, penticostalii au aroganta sa creada ca ei detin adevarul? Atunci cei care au fost inainte de ruptura din biserica ce detineau?

      • Joel
        sept. 25, 2015 @ 10:06:43

        Paul
        A fi o persoana inteligenta nu inseamna ca esti si pocait.Spuneai de Claudiu Cauneac ca e inteligent si cauta adevarul.Daca Claudiu cauta intradevar adevarul Il va gasi-Ma ve-ti cauta si ma veti gasi daca Ma ve-ti cauta din toata inima(spune biblia) Pina in prezent Claudiu a folosit inteligenta la prostii Intro directie gresita.EL(Claudiu) spune in marturiserea lui de 3 ore ca Daca el pacatueste si ar crede ca e a jerk atunci si Domnul Isus e a jerk Ca vezi Doamne El(Claudiu ) e Isus,
        Ba din contra daca noi pacatuim sintem pacatosi considerati dupa cuvintul lui Dumnezeu Dar Domnul Isus E Sfint De trei ori Sfint.
        El spune cu gura lui ca A stiut bine sa se ascunda.Cine ascunde faradelegea Nu propaseste Dar cine le marturiseste si se lasa de ele capata indurare(spune biblia)
        El cu gura lui spune Pavel a gresit Pe asta nu o luam Pe aia nu o luam ….tot in marturisirea lui.Pavel spune ca Dupa Evanghelia mea voi judeca lumea.Apocalipsa spune Cine va adauga la cuvinte la cele scrise in Sfinta Carte Biblia Ii voi adauga si eu urgiile scrise in cartea aceasta.Cine va scoate Ii voi scoate si eu partea de la pomul vietii.
        Nu vezi tu Paul ca cuvintele lui sint impotriva Scripturii? Aperi dar pe cine aperi?

        • Paul
          sept. 28, 2015 @ 01:46:40

          Din momenr ce am spus ca Michael (fondatorul Cetatii Sarbatorilor ) e fie eretic, fie bolnav psihic nu inteleg cum unii pot concluziona ca ai apararea lui Cauneac sau Seicianu. Am fost intrebat pe cine apar….chiar pe nimeni! nu trebuie neaparat sa apar pe una dintre cele 2 parti date. Pur si simplu, am analizat fenomenul ipocriziei: dupa Luter s-au tot divizat – luterani-protestanti-neoprotestanti (printre care si cei de la cetatea sarbatorilor – fie ca va place sau nu ca tot neoprotestanti sunt)….si aratam ca nu se va opri fenomenul aici… si, totodata, incercam sa va deschid ochii ca neoprotestantii sunt de cateva sute de ani si, plini de ipocrizie, spun ca la ei e credinta adevarata. Atunci crestinii de pana la 1600 ce erau? Sa avem pardon!

          • Admin.
            sept. 28, 2015 @ 18:39:05

            Paul, ….si totusi,adevarul trebuie aparat.
            Noi nu suntem Isus, iar afirmatia celor de la Cetatea Sarbatorilor care spun ca noi suntem Isus!?… e o afirmatie incredibil de nebuna si denigratoare jertfei si Dumnezeirii Domnului ISUS si Domnul Isus nu are nevoie de nimic de la noi.
            Tocmai oamenii care propovaduiesc o mare erezie si ataca Dumnezeirea si atotsuficienta lui Dumnezeu trebuie dati pe fata, ca se pare ca deja au cazut in capcana lor cateva familii. Acestea sunt puncte pe care biserica le-a aparat de la inceput in diferitele sinoade. Desi nu cred ca in istoria bisericii a exista un personaj serios care sa faca afirmatii ca noi suntem Isus si facand diferite activitati, noi ii oferim Domnului Isus viata pe care El n-a avut sansa sa o experimenteze aici pe pamant. Tu nu simti nevoia sa aperi adevarul in privinta Domnului Isus??

      • Admin.
        sept. 28, 2015 @ 18:51:49

        Paul, este o mare diferenta intre motivul pentru care protestantii s-au separat- protestantii vor sa se bazeze in doctrina doar pe Scriptura-, si motivul pentru care acesti oameni, Seiceanu si Cauneac, si-au facut o noua credinta bazata pe ceea ce le place lor, adica spun ei ca pacatul nu conteaza, ca ai 3 secunde sa uiti de el dupa ce il savarsesti…. apoi, resping scrierile lui Pavel si Vechiul Testament…. si alte lucruri problematice pe care nici catolicii sau ortodoxii nu le-ar accepta.
        Cand destinul meu vesnic atarna de credinta mea in adevaratul Dumnezeu, de cine voi asculta, de Dumnezeu sau de oameni? Noi, protestantii, credem ca Biblia se adevereste si acolo se gaseste tot adevarul revelat de Dumnezeu omului.

      • eu
        iun. 06, 2016 @ 13:39:01

        Am dat si eu acelasi raspuns … Luther… Ai dreptate…Cuvantul nu este dat de 3-400ani … Si cred ca fiecare om are chemarea lui … Pana la urma suntem fii lui.. Sunt doar un ortodox…

    • Iosif
      sept. 22, 2015 @ 23:05:15

      „Caci multi sunt chemati,dar putini sunt alesi.”
      „Chiar daca ar fi sa plateasca cu viata lor,”cei alesi” (de Dumnezeu nu de oameni),nu au fost si nu vor fi inselati niciodata in istoria crestinismului,deoarece erau ,sunt ,si vor fi ,asemeni lui Stefan,”plin de Duhul Sfant”,autentic „madular”in trupul lui Hristos,capabili sa-i ierte si sa se roage pentu cei ce,cu o ura inversunata ,il improscau cu pietre din cauza marturisirii ADEVARULUI,ADEVAR ce-i culpabiliza,constientizindu-i de faptul ca erau ucigasii lui Hristos Isus (intruparea Cuvintului),”Calea,ADEVARUL si Viata.
      Si azi,mai mult decit atunci,ADEVARUL este de nesuportat pentru toate „confesiunile” evanghelice,iar daca un oarecare „neinsemnat „‘neales de oameni,ci de Dumnezeu,,marturiseste ADEVARUL,este redus la tacere,considerat „eretic”si improscat cu pietre,ucis cu vorbe,acuzat si condamnat de cei ce-si zic „frati”.
      Fiti binecuvintati.

    • eu
      iun. 06, 2016 @ 13:29:16

      Cum sunteti voi toti cu mine frati …. Când îl vorbiti pe Claudiu asa….hai sa va spun ceva sa admitem ca e asa cum spuneti voi… Dar daca e asa cum îl iubiti voi pe Claudiu… Si daca e asa cum spune Claudiu ce va faceti…. Nimic nu va veti face .. . Fiiindca poate el tine la voi… Aproopos … Eu nu va judec chiar daca as putea … Fiiindca eu ortodox fiiind as putea sa va intreb ca pana la venirea lui Luther si a altora biserica nu la urmat ….au venit protestantii si numai de atunci avem Cuvântul… Doar de vre-o trei sute de ani… Fiecare om are dreptul la credinta …. Si eu …si tu baptistule …si tu penticostalule… Si tu catolicule…falsul profet cine e ? Tu eu sau Claudiu… Sau toti. Sper sa ne putem iubi

  10. teofil
    sept. 17, 2015 @ 03:26:39

    Și eu ma bucur ca fr. Nelu Brie a luat oportun atitudine in mod public și că nu doarme in post la ITP 🙂 , cu o analiză aproape exhaustiva, dovedind că (ai mei) penticostali mai au și alte daruri ale Duhului decat cele in mod popular atribuite. Cu amintiri plăcute de la Sibiu, unde mi-a fost profesor…

    Acum, o altă mostra de „teologie” din partea fondatorului american: https://m.youtube.com/watch?v=tP0kBnhYiQc , vezi de la min.19.
    Nu ințeleg eu bine traducerea, sau Vali Seiceanu unge bine gălușca sa poata fi înghițită mai ușor?…

  11. Iosif
    sept. 19, 2015 @ 13:07:51

    Dragul meu Avram,
    Prin hrul Domnului am scris aceste versuri pe care ti le dedic din toata inima.

    Privesc cu amaraciune’n suflet la decadenta omenirii
    Vazind cum fratii se framinta ingrijorati de pofta firii.
    Din zorii zilei pina seara,cu truda se lupta mereu
    Sa isi cistige existenta ne’ncrezatori in Dumnezeu.

    Au parasit pe Domnul Slavei,se duc dupa alti dumnezei,
    Lucrari de mana iscusita,dar care nu au viata’n ei.
    Se’ncred in bogatii lucrate,se inconjoara cu averi
    Uitind de Cel ce ne-a dat viata,de Cel ce-n trup ne da puteri.

    Se vaieta ca porumbeii si mormaie ca niste ursi
    Nemultumiti de starea’n care,prin necredinta’au fost adusi.
    Satui de „Mana” hranitoare si plictisiti de al ei gust,
    Vor alte feluri de mincare si parasesc drumul ingust.

    Nu mai iubesc Cuvintul Vietii si nu mai beau din Apa Vie
    Si-i vezi stind tristi in adunare lipsiti de orice bucurie.
    Izvorul Vietii nu le place,prefera ape otravite
    Ce nu-s nici reci si nici in clocot,ci-s belti statute,incalzite.

    Cind noaptea de pacat apasa si te’nfasoara atit de lesne
    Dezamagirea te cuprinde si deznadejdea se asterne,
    Te simti abandonat si singur,esti apasat de’ngrijorare,
    Te simti pierdut fara repere si nu vezi usa de scapare,

    Exista totusi o speranta daca-ti ridici privirea-n sus
    Vezi poarta spre eternitate ce se gaseste in Isus.
    El e nadejdea slavei noastre si doar prin El sintem salvati,
    Prin sacrificiul de la cruce,prin singe sfant sintem spalati.

    Nu te lasa cuprins de valuri,de’ngrijorarile vietii
    De poftele desartaciunii,ce-ti distrug anii tineretii,
    De alergarile vietii,fara destin si fara tel,
    Ci pune-ti azi nadejdea’n Domnul,increde-te deplin in El.

    Traieste astazi prin credinta,ridica-ti ochii din pamant,
    Priveste la valoarea jertfei,la Cel ce Este Vesnic,Sfant.
    El E prezent,a fost si Este,e permanent in viata ta,
    Il poti simti doar prin credinta,in tine e puterea Sa.

    De vrei sa-I simti a Sa prezenta,de vrei sa-L experimentezi,
    Prin Duhul Sfant se reveleaza cind firea ti-o abandonezi.
    El E Cuvantul ce lucreaza,El Este Viu si e activ,
    Puterea Lui Patrunzatoare,iti schimba’al vietii obiectiv.

    Doar in Cuvant gasi-vei pace si Taina Vietii e in El,
    De-l vei cunoaste si’ntelege vei fi pe CALE catre cer.
    Pe Calea spre eternitate,pe drumul catre Canaan,
    Un Canaan ceresc si vesnic,promis semintei lui Avraam.

    Am fost robiti atita vreme in Babilonul material
    Legati cu lanturile mortii,fara nadejde fara har,
    Fara valorile credintei,fara lumina din Cuvant,
    Purtati de valurile noptii,traind doar pentru’acest pamant.

    Ridica-ti ochii din tarina,priveste’acuma inspre cer,
    Viata iti va fi schimbata,si te vei intalni cu El,
    Cu Isus,cu Domnul Vietii,cu Mesia,cu Salvatorul,
    Cel ce prin jertfa de la cruce,ne-a impacat cu Ziditorul.

    El Este Calea si Viata,El e modelul de urmat,
    El este Omul fara pata,El este fara de pacat.
    De-L vei urma,un loc in ceruri iti este’acum asigurat
    Cind El va prelua puterea,si pe pamant va fi’Imparat.

    Vei face parte din „elita”,celor ce-au fost rascumparati
    Ce au trait o viata sfinta IUBIND,DUSMANII SI PE FRATI,
    Celor ce -au renuntat la fire,si au trait prin Duhul Sfant,
    Primi-vei premiul vesniciei,intr-un cer nou si-un nou pamant.

    A Domnului sa fie toata slava ,cinstea si lauda in veci. Amin.

    Fiti binecuvintati.

  12. Paul
    sept. 21, 2015 @ 05:50:04

    Il cunosc foarte bine si pe Brie si pe Cauneac! Foarte indeaproape.
    Mie nu-mi vine sa cred ca nimeni nu isi pune urmatoarea problema: adica la anul 1600 a fost ok sa apara neoprotestantii (rupti din Luther care la randul lui s-a rupt din biserica), dar acum, pe cand Cauneac si Seicianu, propovaduiesc crezul de la Cetatea Sarbatorilor, gata, sunt eretici! Stati nitel: unde se trage linia? adica de cand s-a inceput ruptura de biserica initiala trebuia stiut ca acest fenomen este ca un bulgare care se tot roteste in jos, care capata in dimensiuni si care…nu se va opri vreodata. Ne dam cu capul de pereti ca ce eretici sunt x si y, insa nu vedem ce ipocriti suntem noi, neoprotestantii. Adica noi, cand ne-am rupt acum cateva sute de ani, a fost in regula, dar acum, ca SE RUP SI ALTII, NU MAI E IN REGULA. Ma includ si pe mine la „noi, neoprotestantii” intrucat si eu am frecventat 10 ani biserica baptista si penticostala. Il cunosc pe Claudiu si tot ce pot sa spun este ca e o persoana inteligenta care cauta sincer adevarul. Fondatorul acestei miscari, Michael Shattuck – care sustine ca in 1972 a fost rapit la cer si acum aduce noi revelatii – este fie escroc, fie bolnav psihic. La fel si toti cei care una-doua proorocesc, le vorbeste Domnul, vorbesc in limbi, etc. Mie efectiv mi-a venit sa vomit cand l-am auzit pe Brie ca au fost lucrari in biserica (surorile din Deva si Hundoara) care au avut lucrari (a se citi proorocii) precum ca Biserica Emanuel va fi incercata de un duh de ratacire (desigur, prin Cauneci). Cata nebunie! Mai usor cu „sperieturile de ciori”, Brie, ca nu mai prea tine nici la membrii! Oare voi nu v-ati saturat sau plictisit de propria voastra ipocrizie? sau crezi ca acum se tin mai strans de scaune enoriasii?
    Ce face Brie? Da versete biblice despre cei care au parasit adunarea si au imbratisat alte invataturi eretice – pai, oare nu e limpede ca acelea erau scrisori scrise de Pavel, prin Duhul, catre biserici? nu are a a face cu cazul asta sau alte asemenea din prezent! Nici macar o paralela nu merge, pentru ca ereticii de care vorbea Pavel adunarilor nu mai urmau invataturi crestine… (invatatura crestina = sa il aibe in centru pe Hristos, jertfa Sa, Sf. Treime, etc).
    Baptistii, crestinii dupa Evanghelie, penticostalii exista tot ca o urmare a ceea ce face Cauneac si Seicianu, doar ca sunt ipocriti. La altul vedem, la noi nu. Altul il are pe Satan, noi nu. Si linisti-va: si din Cetatea Sarbatorilor se vor desprinde alte miscari si din alea altele si tot asa….Pentru ca asta e fenomenul de cand s-a produs prima ruptura de biserica. De ce baptistii, crestinii dupa Evanghelie, penticostalii au aroganta sa creada ca ei detin adevarul? Atunci cei care au fost inainte de ruptura din biserica ce detineau?

    • mike
      sept. 24, 2015 @ 22:42:44

      E bine sa cercetam lucrurile apoi sa commentam – Luther sa rupt de biserica catolica datorita faptului ca indulgentele cumparate te mantuia– sustinea bis catolica. –cine era eretic –catolicismul papal sau Luther??– Luter sa intors la -Sola scriptura- dar-protestantii erau un fel de amestec intre catolicism si protestanti–neoprotestantii au declarat -Sola scriptura dar au dat afara statuile,tablourile icoanele care erau specifice catolicismului. –cine era eretic?? (Eu sunt Dumnezeul tau -sa nu ai alti dumnezei –chipuri cioplite tablouri inchinare la cruci etc)–Deci Sola scriptura – daca venim cu alte invataturi inafara de cele date de Ap. Pavel–rastalmacite -non -sola scriptura– cred ca si un copil de 8 ani poate face discernamant corect–- a spune ca –suntem Isus- ca suntem egali cu Dumnezeu?? Really??– ca Isus conduce masina mea ??,ca Isus -ridica foile astea ,ca Isus vorbeste la microfon nu -cauneac- A pacatuii( a continua sa pacatuiesti) si sa pui vina pe omul vechi?– A indemna pe cineva care are patima fumatului sa pipe doua pachete in loc de unul, (sau unul curvar sa curveasca cu mai multe??)nota mea – ce fel de invataturi sunt acestea???–Sa spui ca Domnul Isus a inviat datorita faptului ca noi am fost neprihaniti-??- Pai mai era nevoie ca Domnul Isus ,sa-si mai dea viata pentru neprihaniti??– Adevarat ca in traducerea Cornilescu asa e scris(poate fi o gresala ?) dar am studiat biblia tradusa direct din Greaca–acolo scrie clar –Care S-a dat pentru pacatele noastre si a inviat pentru -indreptarea noastra– As vre sa fiu de fata cind boala va rapune pe unul din biserica -cetatea sarbatorilor- daca se poate auto vindeca si va trai vesnic?? atunci vom putea vedea cit de adevarata e religia lor.–Poporul meu piere, din lipsa de cunostiinta–Asta e tot ce am inteles eu din Cuvintul Domnului-Biblia- si sa nu fiu de acord cu rastalmacirea -Adevarului-

  13. Vasile
    sept. 24, 2015 @ 06:49:09

    Slava Domnului ca mai sunt si asftel de paznici, pentru ca majoritatea au adormit si samanta de erezie se imprastie in voie, peste tot. Dar ar fi bine daca s-ar ajunge la lucruri mai subtile si la inselatori mai vicleni care sunt intre noi si la televiziunile noastre crestine si care dau invataturi apropiate de cele ce au fost expuse in acest material. Cetatea sarbatorilor este o erezie prea evidenta si nu cred ca-i poate duce in eroare decat pe cei ce au fost lasati de Dumnezeu in voia mintii lor ca sa creada o minciuna. La mijloc a fost ceva ce noi nu stim de s-a ajuns la aceasta ratacire atat de evidenta pentru cei sinceri si smeriti.
    Felicitari frate Brie si inainte cu indrazneala si curaj!

  14. Nelu Viorel
    sept. 24, 2015 @ 12:54:01

    De acord cu ce spune Brie dar la capitolul evanghelia prosperitatii, aratati-mi un pastor care predica o evanghelie a saraciei sau macar a modestiei…..prin viata personala! Nu exista asa ceva….masini, case bussines-uri, ptr ei si copiii lor….
    Teoria e doar ptr amvoane….oratorie goala!

    • rodi
      sept. 24, 2015 @ 18:07:58

      Evanghelia prosperitatii,la care se refera Pastorul Nelu Brie,afirma ca crediciosul nu nmai ca prospera tot timpul, dar nici boala nu mai are voie sa-l atinga. Deci, dupa Evanghelia prosperitatii nu mai treci prin incercari, ceea ce este nebiblic.

    • mike
      sept. 24, 2015 @ 23:12:08

      Nelu Viorel –aici trebuie sa-ti dau dreptate –e o diferenta intre ce se vorbeste si cum se aplica in practica –adica hipocritism – Eu cred ca evanghelia prosperitatii se refera la a fi bogat -SUFLETESTE- adica plin de Christos–nici decum –material–nu e pacat sa ai , sa nu duci lipsa –dar sa exagerzi si sa te mindresti cu bogatiile , e mare pacat– marea problema pentru cei de afara si nu numai–pietre de poticnire –una aud si alta vad cu ochii– iar biserica nu mai e un magnet care sa atraga suflete la pocainta– Si pasarile cerului au cuibul lor –iar Fiul Omului ??? Cit de bogat era Isus- stapinul universului–si totusi a trait smerit si sarac –ca sa fie un model pentru noi toti. Deci tinta si modelul nostru sa fie Domnul Isus – iar bogatii infumurati vor da examen la urechile acului, sigur!!!

  15. Joel
    sept. 25, 2015 @ 06:57:39

    Domnul sa te binecuvinteze frate Brie Sa-ti fie considerata ca o stare de neprihanire.Cauneac Nu e Isus El Nu amurit pentru noi.Se chinuie si el sa scape de pacate si tulai Doamne a dat peste Michael Si la uns la rana.Usoara pocainta NU??? Nu trebuie sa te lasi de pacate NUmai gindesti si treaba se rezolva fara marturisire fara rugaciune si fara sa te lasi de rele.
    Pai asta vad ca-i place si lui Paul.

  16. Nelu Viorel
    sept. 26, 2015 @ 06:43:51

    Nu cred ca este obligatoriu sa treci prin incercari si sunt unii care nu au avut parte de ele si sunt pocaiti. Mesajul predicatorilor este ca trebuie sa fim saraci….dl. Isus nu a avut nimic etc….nu am nimic impotriva mesajului dar ma uit la cine il vesteste si vad o alta evanghelie…traita. Vad presedintii de culte si comunitati care au doar masini de lux si super-case si nici asta nu ar fi problema daca nu ar fi in adunarile lor orfani si vaduve, familii cu lipsuri mari.

  17. Iosif
    sept. 27, 2015 @ 01:31:17

    Hristos Isus,a iubit chiar pe cei mai inversunati dusmani ai Sai si S-a rugat pentru ei.

    „Daca iubiti numai pe cei ce va iubesc,ce rasplata mai asteptati? Nu fac asa si vamesii ?
    Si daca imbratisati cu dragoste numai pe fratii vostri,ce lucru neobisnuit faceti ? Oare paganii nu fac la fel ?
    Voi fiti dar desavirsiti dupa cum si Tatal vostru cel ceresc este desavarsit.”(Matei 5:46-48)

    Fiti binecuvintati.

    • Avram
      sept. 28, 2015 @ 19:12:15

      Iosif,
      versetele din Biblie pe care le citezi, sunt foarte bune si adevarate, dar unde vrei sa le aplici?… la acesti oameni care prin ereziile lor, intorc pe multi oameni de la calea adevarata si-i indreapta spre calea pierzarii? Nu cred ca Domnul Isus se refera in aceste versete ca sa iubim pe acesti oameni cand ei conduc pe ceilalti la pierzare. Trebuie ca noi sa le aratam ceea ce fac si sa-i intoarcem de pe calea pierzarii daca este cu putiinta.
      God Bless You.

      • Iosif
        sept. 28, 2015 @ 23:01:40

        „Lasati-i:,sunt niste calauze oarbe;si cand un orb calauzeste un alt orb,vor cadea amandoi in groapa” (Matei 15:14)

        Fiti binecuvintati.

  18. Iosif
    sept. 27, 2015 @ 07:39:38

    Cuvintele exprimate,prin care comunicam unii cu altii,pot fi arme destructive,sau izvoare datatoare de viata.

    „Cine vorbeste in chip usuratic raneste ca strapungerea unei sabii,dar limba inteleptilor aduce vindecare.(Proverbe12:18)

    „Sufletul meu este intre niste lei:stau culcat in mijlocul unor oameni care varsa flacari,in mijlocul unor oameni ai caror dinti sunt sulite si sageti si a caror limba este o sabie ascutita.”(Psalmii 57:4)

    „Ce dulci sunt cuvintele Tale pentru cerul gurii mele! Mai dulci decat mierea in gura mea!(Psalmii119:103)

    „Orice cuvint a lui Dumnezeu este incercat. El este un scut pentru cei ce se incred in El.(Proverbe 30:5)

    Fiti binecuvintati.

  19. Admin.
    sept. 28, 2015 @ 19:01:55

    si totusi, Domnul Isus ne-a avertizat:
    in Ioan 16:33 V-am spus aceste lucruri ca să aveţi pace în* Mine. În lume veţi avea necazuri, dar† îndrăzniţi, Eu am biruit†† lumea.”
    si si Iacov ne avertizeaza ca vom fi incercati
    in Iacov 1:2-3
    2 Fraţii mei, să* priviţi ca o mare bucurie când treceţi prin felurite** încercări,
    3 ca unii care ştiţi* că încercarea credinţei voastre lucrează răbdare.

  20. dan
    mart. 12, 2016 @ 08:49:09

    Buna ziua … Ma numesc Dan… Sunt doar ortodox… Am o întrebare … De ce sunteti asa incrancenati? Considerati… Ca detineti adevărul… ?… Pai eu trebuie sa va judec atât de mult când a-ti plecat din biserica… A fost alegerea voastră … Eu nu sunt poate călăuzit de Domnul ca si voi… Doar sunt ortodox… Dar daca voi sunteti calauziti… Singurul lucru pe care trebuie sa il faceti .
    .este sa fi încercat sa ii indrumati … Si nu sa aruncati cu pietre… Sa va mai spun ceva … Crucile vi l-e duceti fiecare dintre voi …. Asa ca .
    . Eu nu vorbesc de voi ca si echipa de fotbal… Nu am inteles ce va deranjează la ei… Profeti mincinosi?… Atunci când v-ati despartit de biserica … Eu trebuie sa spun la fel….cred ca adevărul e pe undeva la mijloc … Eu nu voi detine adevărul adsolut niciodată…Voi?

    • rodi
      mart. 12, 2016 @ 14:18:00

      dan,
      Nu inteleg la ce te referi. Daca esti ortodox cum ai ajuns sa fii? Pentru ca te-ai nascut orthodox din parinti. Nu asta este important ca esti orthodox sau evanghelic. Relatia ta personala cu Dumnezeu asta este important. Care-I relatia ta personala cu Dumnezeu? Ai ajuns sa-l cunosti, sa-i slujesti?Daca nu cauta-l si-l vei gasi. Dumnezeu cu tine.

      • eu-dan
        iun. 08, 2016 @ 01:42:41

        draga Rodi …. asa e … e doar relatia personala cu Dumnezeu… a ta cu Dumnezeu… a lui Claudiu cu Dumnezeu… daca eu sunt eretic …. Claudiu e eretic … tu cum esti?… nu m-am nascut ortodox … dar cum in toate confesiunile sunt oameni … Dumnezeu oare ne ia la numar sau dupa credinta…

        • rodi
          iun. 08, 2016 @ 13:09:12

          Dumnezeu ne va judeca dupa Cuvantul Sau scris. Nu e mister ce trebuie sa facem si cum sa ne traim viata. E scris tot in Biblie, Dumnezeu ne-a comunicat prin Biblie si ne-a comunicat si prin constiinta ca sa stim cand corupem Cuvantul Sau si deviem de la el. La urma urmei, eu voi raspunde daca am ascultat sau nu glasul Sau de pe paginile Scripturii. Si pastorul Nelu Brie explica foarte simplu unde sunt devierile.

    • mike
      mart. 12, 2016 @ 22:32:47

      In primul rind –sa vedem ce inseamna ,cuvintul -Biserica-deasemenea cind spui cuiva- ca ai parasit -biserica–2) Cine detine adevarul??(sau cine este -Adevarul ).- 3) Cine poate fi calauzit de Domnul? Sunt intrebari la care trebuesc -raspunsuri- – Biserica nu e cladire, sau o denominatie,grup etc. Biserica , e -multimea-( madulare in trupul Lui Christos) tuturor celor ce iubesc si cred pe(in) Dumnezeu Tatal,Isus Christos si Duhul Sfint Al Adevrului–indiferent de denominatiune cult, sau. rasa umana–deci cind ai incetat sa-L iubesti pe Domnul(trinitatea) automat ,ai parasit -biserica-
      -2-) Cine detine Adevarul?? Insusi Domnul Isus a proclamat –Eu sunt -Calea -ADEVARUL si Viata– iar Ap Pavel spune – Am murit inpreuna cu Christos ,dar traiesc dar nu traiesc eu, ci Christos in mine –– Deci, cine are pe Christos in el – devine posesor al Adevarului.
      –3-)Odata ce Christos traieste in tine –Duhul Adevarului si Christosul din tine te va calauzi–-Ce ne deranjaza?? acesti oameni au deviat de la -SOLA SCRIPTURA- de ce ne deranjaza?? pentru ca nu vrem ca ei si alti ca ei, sa ajunga in focul vesnic –motivul –de ce –criticam?? Un adevarat -crestin trebue sa fie –sare si lumina–si e dator sa indrume pe cei ce sau ratacit de la -Sola -Scripura. e o datorie nu optiune. -Ai dreptate fiecare i-si va duce crucea lui– Domnu Isus ne porunceste sa ne lepadam de noi, sa luam crucea-in fiecare zi, si sa-L urmam pe EL – nici decum, sa ne facem cruce. –Ps. scriu eu, un fost -ortodox- debusolat ,dar care a citit biblia –scrisoarea Lui Dumnezeu pentru noi pacatosii– care ne lumineaza ,Duhul Sfint ne constientizeaza ca suntem pacatosi si avem nevoie de un Salvator–-Iata mielul Lui DUMNEZEU -(ADEVARUL)- care ridica pacatul lumii–(Ioan botezatorul )– si oricine crede in EL ,sa nu moara ,ci sa aibe -Viata Vesnica (Ap Ioan-3-16) Sa cautam pe Dumnezeu –pana vreme se mai poate gasii – ne indeamna sora Rodica. –buna propunere!!! Be blessed Dan

      • eu-dan
        iun. 08, 2016 @ 01:50:51

        Mike … ai dreptate …. doar ca eu nu judec…stiu doar atat … Cuvantul a fost dat de Dumnezeu acum 2000 de ani … ce s-a intamplat pana la venirea lui Luther … oamenii trebuiau sa il astepte pe Luther sa vina sa explice ….cum sta treaba sau trebuie sa avem o relatie cu Dumnezeu… daca acuzam pe Claudiu ar trebuii sa ne acuzam si pe noi … pana la venirea lui W Branham si daca mai apare unul … in fiecare biserica exista oameni care fac Trupul sau hai sa spunem ca si Arsenie Boca e profet mincinos si Luther si W. Branham …. doar noi avem dreptate …doar noi…
        Pace

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

%d blogeri au apreciat asta: