Ce Spune Biblia Despre Incendiul #colectiv? + Comunicatul Comunității Penticostale din București + APEL LA RUGĂCIUNE ȘI COMPASIUNE

Screen Shot 2015-11-03 at 12.06.31 AM

S-au spus multe păreri despre ce s-a întâmplat vineri seara, 30 Octombrie 2015, în București, în incinta clubului Colectiv. Însă ce are de spus în realitate BIBLIA despre cele întâmplate? Există un răspuns pe paginile Scripturii?

BBSO-EvenimentulAnului-AG-115

Photo oradealife.ro

Fragment din programul de la Biserica Baptista Speranța din Oradea din 01 Noiembrie 2015.
Rugamintea noastră este să ascultați întreg mesajul înainte de a comenta. Va mulțumim!
Mai multe detalii pe:
http://www.bbso.ro
Daca doriti sa comentati mesajul, click aici.

CITESTE stirea aici –

Incendiul din Colectiv: Bilant: 30 de morti si 137 raniti. – O asistenta medicala de la Serviciul de Ambulanta Bucuresti Ilfov a povestit momentele de groaza prin care a trecut la interventia de vineri seara, dupa incendiul produs in Clubul Colectiv, in urma caruia 27 de persoane au murit….

Stire VIDEO aici – in Limba Engleza/ENGLISH, in Limba Romana

CITESTE si COMUNICATUL
Comunității Penticostale din București
cu privire la evenimentul din clubul Colectiv – Florin Ianovici

COMUNICAT
al Comunității Penticostale din București
cu privire la evenimentul din clubul Colectiv

Florin IanoviciComunitatea Bisericilor Penticostale din București a luat cunoștință cu durere de evenimentul dramatic petrecut în seara de vineri, 30 octombrie 2015, la Clubul Colectiv, când 30 de tineri și-au pierdut viața iar alti, 137 sunt în stare gravă sau critică.

Chemarea Bisericii este aceea de a împlini poruncile lui Dumnezeu care într-o asemenea situație ne învață: Romani 12:15 „…plângeţi cu cei ce plâng. ” și Galateni 6:2 „Purtaţi-vă sarcinile unii altora şi veţi împlini astfel legea lui Hristos.’’. De aceea, chemăm credincioșii din bisericile penticostale la rugăciune și post pentru ca îndurarea lui Dumnezeu să se reverse peste cei în suferință, prin vindecare și tărie sufletească, în aceste momente de încercare.

Conștienți de suferința semenilor noștri și însuflețiți de Cuvântul lui Dumnezeu, Bisericile Penticostale din Comunitatea București se pun la dispoziția familiilor afectate cu toate resursele care sunt necesare: rugăciune, post, sprijin duhovnicesc, suport material, voluntariat și orice e nevoie pentru alinarea durerii celor care trec prin acest necaz.

Dumnezeu să ne binecuvânteze!

Biroul Permanent al Comunității Regionale Penticostale din București

Persoanele de contact: pastor Florin Ianovici 0745307220, pastor Comarița Mărcuț 0745028259, pastor Ștefan Ivan 0727158332

Preluat de pe
www.CRPB.RO (via PAGINA Facebook Florin Ianovici)

CITESTE si APEL LA RUGĂCIUNE ȘI COMPASIUNESamy Tuțac

CITESTE si

Reclame

23 comentarii (+add yours?)

  1. Pop Alexandru
    nov. 03, 2015 @ 12:55:04

    Am citit Comunicatul Bisericii Penticostale și am vizionat și predica pastorului Sonea, și cu câteva excepții, am ajuns la concluzia că Biserica din România a ales să rămână încă în zona gri (căldicel).
    Exemplele pe care pastorul BBSO le aduce în fata ascultătorilor nu au nimic în comun cu tragedia de la Colectiv. Nu poți forța un eveniment să se asemene cu altul pentru că ai vrea tu să-ți iasă bine predica. De exemple, cazul avionului prăbușit în Sinai nu are nimic de a face cu atmosfera dintr-un club, în cazul de față, Colectiv, sau cu o paradă gay, sau un oarecare concert de „muzică” susținut de o trupă satanistă. La fel, explozia din piața filipineză, nu are nimic de-a face cu contextul din seara de Halloween, Colectiv.
    Apoi, exemplul clasic din Luca 13, cazul galileenilor măcelăriți de Pilat. Contextul ne dă de înțeles că oamenii aceștia erau adunați și aduceau jertfe (probabil era o sărbătoare evreiască), iar trupele lui Pilat s-au năpustit asupra lor și i-au măcelarit. Bun, ce asemănare este între contextul acesta și cel din Colectiv? Niciuna!
    De ce nimeni, în astfel de cazuri, nu ia exemplul Titanicului. Înainte de a părasi portul Liverpool, din Anglia, în primul drum spre America, în timpul interviului, căpitanul vasului a afirmat: „Pe acest vas nici Dumnezeu nu-l poate scufunda.” Ba da, și Dumnezeu nu a putut trece cu vederea sfidarea care i s-a adus. Cred că scufundarea Titanicului nu a fost o coincidență, ci mâna lui Dumnezeu. Ok, sunt multe abuzuri pe care Dumnezeu le trece cu vederea, dar din când în când El „vorbește” când într-un fel când în altul, numai că omul nu ia seama.
    Deci, în concluzie, părerea mea este că atât comunicatul Bisericii Penticostale cât și predica de la BBSO sunt niște demonstrații de corectitudine religioasă. Ne mulăm după pretențiile opiniei publice care ține cu sfințenie la „mersul și begăitul în turmă”, după cum dau tonul niște jurnaliști sau formatori de opinie atei sau agnostici.
    Nu-mi pasă de cei morți și de tragedia de la Colectiv? Ba da, pentru cei morți nu se mai poate face nimic, și nici contextul în care mă găsesc nu-mi permite să pot face ceva pentru familiile îndoliate, decât să mă rog, dar îmi pasă la fel de mult și pentru sutele de copii și oameni maturi care mor în fiecare an de cancer sau de vreo boală gravă din cauză că sistemul medical nu le pune la dispoziție un tratament adecvat bolii lor, și pentru care nimănui din fruntea statului nu-i trece prin cap să decreteze trei zile de doliu național. De ce doar pentru unii și nu și pentru alții? Și, cel mai trist este faptul ca Bisericile Evanghelice își pierd mărturia în astfel de situații. Nu mai știm cine suntem și misunea pe care o avem de la Dumnezeu; nu avem doar o misiune socială, ci una mai importantă, și anume una spirituală.

    • rodi
      nov. 03, 2015 @ 13:49:08

      nu cred ca autorii mesajelor de mai sus nu ar fi de acord cu ce spuneti, dar cred ca ei accentueaza ca toate isi au vremea lor.

      Pastorul Ianovici si conducerea comunitatii penticostale din Bucuresti sunt la dispozitia oricarei persoane afectate pentru consiliere. Aceasta este nevoia de azi, cand inca nu si-au ingropat mortii majoritatea dintre familii. Biserica Betel (care o cunoastem cel mai bine) este activa de multi ani in Bucuresti, cu diferite programe de evanghelizare, cel mai recent fiind la inceputul anului scolar unde sunt invitati si tineri necrestini. Unele dintre evenimente s-au desfasurat la Sala Palatul Copiilor tocmai pentru oameni necrestini care nu ar intra intr-o biserica penticostala ca sa asculte evanghelia, dar ar participa la evanghelizare intr-o sala publica. Deci, eforturi s-au facut si se mai fac. Sunt unii frati care predica in strada in Bucuresti, pe la gara, de mai multi ani. Sigur ca nevoia secerisului este mare si lucratorii putini, dar bisericile din Bucuresti evanghelizeaza si Dumnezeu sa le ajute si mai departe sa faca acest lucru.

      Momentan, mai ales ca parinti, ne doare pentru fiecare mama si tata, frate si sora care a pierdut pe cel drag indiferent de circumstante si ne rugam ca Dumnezeu sa-i indrume spre El printr-o biserica, ca doar acolo in Hristos vor gasi mangaiere si speranta. Si bineinteles ca ne doare pentru toate sufletele care au plecat la cele vesnice fara siguranta mantuirii sufletului lor.

      • iona
        nov. 07, 2015 @ 16:38:03

        câtă naivitate! sau poate doar manipulare, dragă Rodi?

        • rodi
          nov. 07, 2015 @ 22:50:54

          draga Iona, te rog explica-te ca sa pot raspunde acuzatiei tale de naivitate sau manipulare…. am crescut fiica de pastor si cunosc si recunosc in unii pastori pasiunea pentru mantuirea sufletelor… indeaproape. Sigur ca as putea gresi, dar nu cred in nici un chip ca asta este cazul aici.

  2. novak arpy
    nov. 04, 2015 @ 11:17:23

    Sa avem mare grija. Suntem aratati cu degetul pe buna dreptate uneori. Nu am vazut nici o reactie din partea comunitatilor noastre si acest lucru se observa. Cititi finalul articolului. Ce se intimpla cu noi? Ne pierdem marturia si puterea?Poate gresesc. Sper…dar iata cum suntem perceputi http://www.ziardecluj.ro/singurul-preafericit-intr-o-tara-care-plange-si-o-intrebare-capii-bisericilor-catolice-baptiste-adventiste-penticostale-nu-traiesc-si-ei-romania

  3. Trackback: UNUL MAI PĂCĂTOS CA ALTUL ? | agnus dei - english + romanian blog
  4. Iosif
    nov. 04, 2015 @ 13:58:04

    „Iata ,iti pun azi inainte viata si binele,moartea si raul.”(Deuteronom 30:15)
    „Iau azi cerul si pamantul martori impotriva voastra ca ti-am pus inainte viata si moartea,binecuvantarea si blestemul. Alege viata,ca sa traiesti,tu si samanta ta,
    iubind pe Domnul,Dumnezeul tau,ascultand de glasul Lui si lipindu-te de El,caci de aceasta atarna viata ta si lungimea zilelor tale si numai asa vei putea locui in tara pe care a jurat Domnul ca o va da parintilor tai,lui Avraam;Isaac si Iacov.”(Deuteronom 30:19,20)

    Dumnezeu,in marea lui bunatate,ne-a dat libertatea alegerii intre doua optiuni,ba mai mult,a sacrificat ce avea mai scump,pe Unicul Sau Fiu,Cuvantul Sau,intrupat in Hristos Isus,Calea ADEVARUL si Viata,iar prin aceasta jertfa sfanta,ne-a impacat cu Sine,dandu-ne dreptul de infiere,de a ne face „copii de Dumnezeu”,prin credinta in Cuvantul Adevarului Absolut,prin abandonarea si ingroparea fapturii vechi,(adamice) firesti,prin nastere din nou,din apa si Duh,si o crestere continua in cunostinta de Dumnezeu,o EVOLUTIE spre desavarsirea noii fpturi transformate,(metamorfozate) de ADEVARUL UNIC ABSOLUT,CUVANTUL LUI DUMNEZEU.

    „…’Daca pazeste cineva cuvantul Meu,in veac nu va gusta moartea.'(Ioan 8:52)

    Fiti binecuvantati.

  5. Trackback: Comunitatea Bisericilor Penticostale din București – Plan de acțiune privind victimile incendiului din clubul Colectiv – | agnus dei - english + romanian blog
  6. novak arpy
    nov. 05, 2015 @ 17:20:43

    Sunt foarte trist. Am scris pastorului meu sa l avertizez de noul curent care ia forma in urma demonstratiilor din ultimele zile fata de sistemul politic. Vreau sa trag un semnal de alarma sa studiati bine noul curent. Poate gresesc eu, dar din ce am inteles au o atitudine ostila nu doar fata de acest sistem dar si data de ce inseamna Dumnezeu sau Biserica.Urmaresc cu interes ce se intimpla cu tara si constat cu tristete si ingrijorare un nou curent numit #Colectiv, starnit de pe urma incendiului din Bucuresti. Vreau sa va informez ca se doreste sa se promoveze o atitudine ostila fata de Biserica. Vor sa schimbe intreg sistemul politic din tara, sa nu mai fie parlament etc. Ce m a revoltat insa ca vad ca promoveaza idei pe care sa le aplice ca lege.
    -Se doreste sa devenim stat laic (cica comform constitutiei suntem stat laic)
    -Se doreste separarea bisericii ortodoxe de stat si sa nu mai primeasca nici un ban de la stat, nici ea nici celelalte Biserici. Ok aici sunt de acord ca Biserica Lui Hristos e separat de stat si fiecare Biserica sa se autofinanteze. Dar de ce vor sa introduca taxa pt ca sunt credincios si sa fie platita taxa oe fiecare membru???? Oricum la noi nu se platesc botezuri, inmormantari sau alte servicii.

    Din atitudinea asta vad ca se doreste sa nu mai fim tara crestina si de Dumnezeu sa nici nu auda. Vreau sa semnalez acest lucru. Oricum fara Dumnezeu tara asta nu se va ridica. Clar! Evenimentele astea si atitudinea noului curent ma pun serios pe ganduri. Vai de noi. Se doreste trezirea tarii dar fara Dumnezeu. Rezultatul? E de asteptat.

    Va dau si un link sa studiati ce idei au unii https://cevremcolectiv.yrpri.org/issues/16-culture-religion

    Cu mult respect Arpi

  7. novak arpy
    nov. 05, 2015 @ 17:25:56

    Sunt foarte trist. Am scris pastorului meu sa l avertizez de noul curent care ia forma in urma demonstratiilor din ultimele zile fata de sistemul politic. Vreau sa trag un semnal de alarma sa studiati bine noul curent. Poate gresesc eu, dar din ce am inteles au o atitudine ostila nu doar fata de acest sistem dar si data de ce inseamna Dumnezeu sau Biserica.Urmaresc cu interes ce se intimpla cu tara si constat cu tristete si ingrijorare un nou curent numit #Colectiv, starnit de pe urma incendiului din Bucuresti. Vreau sa va informez ca se doreste sa se promoveze o atitudine ostila fata de Biserica. Vor sa schimbe intreg sistemul politic din tara, sa nu mai fie parlament etc. Ce m a revoltat insa ca vad ca promoveaza idei pe care sa le aplice ca lege.
    -Se doreste sa devenim stat laic (cica comform constitutiei suntem stat laic)
    -Se doreste separarea bisericii ortodoxe de stat si sa nu mai primeasca nici un ban de la stat, nici ea nici celelalte Biserici. Ok aici sunt de acord ca Biserica Lui Hristos e separat de stat si fiecare Biserica sa se autofinanteze. Dar de ce vor sa introduca taxa pt ca sunt credincios si sa fie platita taxa oe fiecare membru???? Oricum la noi nu se platesc botezuri, inmormantari sau alte servicii.

    Din atitudinea asta vad ca se doreste sa nu mai fim tara crestina si de Dumnezeu sa nici nu auda. Vreau sa semnalez acest lucru. Oricum fara Dumnezeu tara asta nu se va ridica. Clar! Evenimentele astea si atitudinea noului curent ma pun serios pe ganduri. Vai de noi. Se doreste trezirea tarii dar fara Dumnezeu. Rezultatul? E de asteptat.

    Va dau si un link sa studiati ce idei au unii https://cevremcolectiv.yrpri.org/issues/16-culture-religion

    Cu mult respect Arpi( imi cer scuze daca am postare multipla)

  8. novak arpy
    nov. 05, 2015 @ 19:27:07

    Sunt foarte trist. Am scris pastorului meu sa l avertizez de noul curent care ia forma in urma demonstratiilor din ultimele zile fata de sistemul politic. Vreau sa trag un semnal de alarma sa studiati bine noul curent. Poate gresesc eu, dar din ce am inteles au o atitudine ostila nu doar fata de acest sistem dar si data de ce inseamna Dumnezeu sau Biserica.Urmaresc cu interes ce se intimpla cu tara si constat cu tristete si ingrijorare un nou curent numit #Colectiv, starnit de pe urma incendiului din Bucuresti. Vreau sa va informez ca se doreste sa se promoveze o atitudine ostila fata de Biserica. Vor sa schimbe intreg sistemul politic din tara, sa nu mai fie parlament etc. Ce m a revoltat insa sa vad ca se promoveaza idei pe care sa le aplice ca lege.
    -Se doreste sa devenim stat laic (cica comform constitutiei suntem stat laic)
    -Se doreste separarea bisericii ortodoxe de stat si sa nu mai primeasca nici un ban de la stat, nici ea nici celelalte Biserici. Ok aici sunt de acord ca Biserica Lui Hristos e separat de stat si fiecare Biserica sa se autofinanteze. Dar de ce vor sa introduca taxa pt ca sunt credincios si sa fie platita taxa oe fiecare membru???? Oricum la noi nu se platesc botezuri, inmormantari sau alte servicii.

    Din atitudinea asta vad ca se doreste sa nu mai fim tara crestina si de Dumnezeu sa nici nu auda. Vreau sa semnalez acest lucru. Oricum fara Dumnezeu tara asta nu se va ridica. Clar! Evenimentele astea si atitudinea noului curent ma pun serios pe ganduri. Vai de noi. Se doreste trezirea tarii dar fara Dumnezeu. Rezultatul? E de asteptat.

    Va dau si un link sa studiati ce idei au unii https://cevremcolectiv.yrpri.org/issues/16-culture-religion

    Cu mult respect Arpi

  9. novak arpy
    nov. 05, 2015 @ 19:30:05

    Pfff imi cer scuze…nu stiu de ce nu imi apar postarile dupa ce le trimit. Abia acum vad ca de trei ori le am postat

  10. Pop Alexandru
    nov. 06, 2015 @ 04:05:54

    Începând cu 1Noiembrie, istoria în România se va scrie altfel.”Strada” decide când pleacă și când vine un guvern, și cine să fie acest guvern. Strada îi este cel mai bun consilier al președintelui României. Strada decide câte biserici se vor mai construi în România, și totodată cine le va conduce, și tot strada va dicta ce să se predice de la amvoanele acestor biserici. Iar toată lumea pleacă capul si zice Amin!
    Răul este numit bine, și binele rău. Destrăbălații de ieri sunt azi eroi, idoli și sfinți, iar cei care sunt cu adevărat creștini sunt deportați rapid la periferia societății și etichetați în fel și chip. Și dacă lucrurile s-ar limita doar la asta poate ar fi “ok”, însă starea aceasta produce în rândul creștinilor o stare de confuzie care, alimentată de dibăcia unor lideri evanghelici cu popularitate demnă de invidiat și pentru politicieni, îi face pe mulți să se intrebe dacă până la urmă un creștin este unul care trăiește după Cuvântul lui Dummezeu, sau un individ care aprinde o lumânare, donează un sfert de litru de sânge și 10cm pătrați de piele? Da, un creștin face întotdeauna fapte bune (inclusiv cele amintite mai sus) dar niciodată faptele acestea nu-l vor transforma pe om în creștin autentic.

  11. novak arpy
    nov. 07, 2015 @ 09:17:51

    Am primit un raspuns cat de cat ok de la acea miscare
    Doru Georgescu a comentat la Novak Arpad Zsolt a postat un buletin la Taierea BOR de la bugetul de stat :

    1. Romania ESTE o tara laica, potrivit Constitutiei si legii. Si vreau sa raminem asa. „2. Dar tocmai de asta esti liber sa te duci unde vrei si sa te rogi la ce vrei. 3. Omul sau e cu Dumnezeu sau e cu Daniel.” Am incheiat citatul. Sa ne ajute Dumnezeu sa se ia decizii bune

  12. dan
    nov. 07, 2015 @ 14:22:15

    De Sodoma si Gomora oare se stie trageti concluziile…

    • novak arpy
      nov. 08, 2015 @ 01:01:12

      Buna Dan. Sunt foarte retinut sa trag concluzii in mod public, despre ce s a intimplat acolo inainte de tragedie si cu ce ocazie. Personal stiu ce fel de muzica e acest gen de muzica, nu agreez acele locuri si nici acea sarbatoare a mortii. Dar sa avem grija sa nu etichetam sau sa spunem ceva de genul ca Dumnezeu i a pedepsit pentru ca asemenea tragedie se poate intimpla oriunde cu tine sau cu mine cu oricine, chiar sa fii la rugaciune. Nu ii castigi pe cei care se lasa inselati de acest gen de muzica spunandu le ca din cauza ca au invocat moartea s a intimplat aceasta tragedie. Eventual se infurie la asemenea concluzii si isi fac o imagine gresita despre Biserica si le va provoca repulsie fata de tot ce inseamna spiritualitate. Am vazut cateva comentarii si exemple concrete care doar au imflamat spiritele si observ acum in zilele astea o atitudine ostila fata de biserica. (In mod special fara de cea ortodoxa) Sincer, am auzit marturii in care multe victime vin din familii bune si care in mod normal nu merg la cluburi

  13. Trackback: Florin Ianovici – ,,Focul aducător de viață” | agnus dei - english + romanian blog
  14. Bogdan .F.
    nov. 11, 2015 @ 01:27:56

    Acum am ascultat predica acestui…….predicator si cu tot respectul, dragul meu domn …orator, ar trebui sa mai pui un pic mana pe biblie. Sa fim seriosi i-a impins Dumnezeu pe oamenii aceia sa mearga acolo? Imi pare foarte rau pentru cei care au murit acolo si pentru cei care sufera inca in spitale,dar domnia ta esti cam pe langa realitate. Oamenii aceia multi dintre ei participasera la ritualuri sataniste in aceiasi locatie cu ceva vreme in urma. Dragul meu cu tot respectul bati campi.
    Nici nu ma straduiesc sa scriu corect acest comentariu pentru ca nu consider ca e nevoie.

    • rodi
      nov. 11, 2015 @ 07:18:38

      Bogdan, comentariile sunt apreciate e, dar este inutila o afirmatia ca si ‘ar trebui sa mai pui un pic mana pe biblie, adresata altui crestin, dar in special unui pastor. Hai sa ramanem cel putin la respect, daca nu la dragoste, cand avem diferenta de opinie. Dorim discutii serioase, dar si respectuoase. Multumesc mult pentru intelegere, Domnul sa te binecuvanteze! P.S. ti-ai intari mai mult argumentul daca ai fi specific la pasajele biblice de care crezi ca fratele Samy Tutac le contrazice, desi, noi ascultand si dezbaterea cu tinerii din biserica dansului, intelegem foarte bine opinia sa si suntem de acord cu afirmatiile sale. Poti sa asculti discutia / dezbaterea de marti seara aici – http://www.betel.ro

  15. Trackback: Florin Ianovici – Frații fratelui mai mare | agnus dei - english + romanian blog
  16. Trackback: Mesajul de la Colectiv ~ „Rămânem îndurerați, dar fără pace” | agnus dei - english + romanian blog
Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

%d blogeri au apreciat asta: