Mulțumire Filip Fărăgău

Filip Faragau

FILIP FARAGAU a plecat la Domnul – Citeste aici – Aplauze pentru Filip, aplauze!!!

Filip Faragau: Nu pentru meritele mele Dumnezeu a lucrat asta, ci e minunea dragostei Lui pentru care voi fi vesnic recunoscator. Dar sa stiti ca mai dulce decat minunea care s-a intamplat fizic in trupul meu, au fost alte binecuvantari, minuni pe care le-am trait in aceste luni si poate vor fi ocazii in care sa va impartasesc mai multe. As aminti doar doua din ele. Binecuvantarea purtarii de grija a lui Dumnezeu in fiecare zi, sentimentul prezentei Lui langa mine, langa noi, in fiecare zi si in durere si in zilele mai linistite. Si in operatii si in tratament. Faptul ca stii ca Dumnezeu e langa tine, faptul ca in momentul potrivit, in moduri atat de concrete, El mi-a trimis incurajarea de care aveam nevoie. Si, faptul ca au fost momente in care am simtit realmente, L-am simtit pe Dumnezeu aproape, asa franturi din imbratisarea Lui cum n-am simtit-o niciodata. Este o binecuvantare mai dulce pentru care-I multumesc. Si nu in ultimul rand, binecuvantarea relatiilor din trupul lui Hristos. Am experimentat in aceste luni dragostea oamenilor…..

Citeste/vezi si Filip Fărăgău Mărturie – 3 Mai 2015

18 Octombrie 2015 – Mulțumire Filip Fărăgău from Biserica Baptista Iris on Vimeo.

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
