Alianta-Familiilor.ro: ISLAMUL VIOLENT

ALIANTA FAMILIILOR DIN ROMANIA Bucuresti
www.alianta-familiilor.ro
  19 noiembrie 2015
ISLAMUL VIOLENT
In lume traiesc aproximativ 1,6 miliarde de musulmani, dintre care 3% sunt jihadisti, adica fanatici care cauta sa impuna, prin violenta, religia, cultura si legile musulmane in tarile in care traiesc, fie ele musulmane ori nu. 3% inseamna 48 de milioane de fanatici, in marea lor majoritate tineri fara capatii, zeloti, lipsiti de scrupule. Indoctrinati in religia lui Mohamed, pentru ei viata e o pista de lansare in lumea de dincolo, o lume care, zic ei, ii va rasplati pentru faptele lor violente indreptate impotriva semenilor lor aici pe pamint. Numarul jihadistilor va fi in crestere, se pare, deoarece demografii speculeaza ca in anul 2070 islamul va fi cea mai numeroasa religie a lumii, reprezentind 38% din populatia planetei, iar crestinii 37%.
Evenimentele din 13 noiembrie de la Paris apartin unei liste extrem de lungi, atit din punct de vedere istoric cit si numeric, de atrocitati comise de fanaticii musulmani vreme de secole. Ziua de Vineri 13 noiembrie a socat din nou constiinta umanitatii. Pentru a nu stim citea oara. Cu citeva ore inainte de masacrul celor aproape 130 de parizieni, aceasi teroristi indoctrinati in invataturile lui Mohamed au ucis 43 de fiinte inocente in Beirut, probabil toate musulmane. Incidentele teroriste islamiste sunt tot mai frecvente si mai socante. Franta a inceput 2015 cu atacul islamist terorist asupra lui Charles Hebdo, si pare sa-l incheie cu unul si mai violent. Care sunt explicatiile acestui islam violent, plin de ura la adresa semenilor care nu le impartasesc religia?
 
Ayaan Hirsi Ali
 
Ayaan Hirsi Ali este o scriitoare care locuieste in Statele Unite. Nascuta in Somalia si crescuta in cultura musulmana, Ali a devenit o fanatica islamista, pina cind s-a stabilit in Statele Unite unde s-a educat si a vazut cum arata o societate religioasa care coexista in pace cu cea seculara. In ani recenti a publicat Heretic: Why Islam Needs a Reformation Now („Eretic: de ce islamul are nevoie de o reformare urgenta”) in care ataca cu virulenta religia pe care a abandonat-o. [Detalii:http://www.salon.com/2015/06/07/no_one_exposes_western_liberals_faulty_thinking_on_islam_better_than_self_professed_%E2%80%9Cheretic%E2%80%9D_ayaan_hirsi_ali/ ] Ali incearca sa atentioneze Occidentul asupra pericolelor islamiste. Opinia ei este ca „islamul nu este o religie a pacii„. Este o religie violenta care se hraneste din violenta, zice ea. Amenintata in permanenta de islamisti cu moarte, Ali continua sa faca turnee in Europa si prin universitatile americane propovaduind adevarurile despre violenta religiei mahomedane. Islamul, zice ea, are nevoie de o reforma, o reformare a mintii, de acceptare a diversitatii in gandire si diversitatea de idei. Pina a ajunge acolo, insa, mai e multa vreme, si mai e mult de lucru, fie ca e vorba de tarile musulmane traditionale, fie de musulmanii care traiesc in Occident. Datele statistice, studiile si sondajele de opinie vorbesc de la sine.
 
Date statistice si sondaje de opinie
In 2015 a fost publicat un studiu foarte detaliat in Marea Britanie privind valorile si gandirea musulmanilor care traiesc in Occident. [Detalii: http://islamsurveyed.blogspot.com/2015/06/survey-of-surveys-concerning-islam.html] 27% din musulmanii britanici simpatizeaza cu ucigasii lui Charles Hebdo, 11% dintre ei agreeaza cu atacurile impotriva revistelor care publica imagini ale lui Mohamed, si 20% simpatizeaza cu musulmanii britanici care parasesc Marea Britanie se se inroleze in Califatul Islamic. Si mai ingrijorator, 29% dintre ei prefera sa traisca sub legea Saria decit legile britanice, 17% dintre ei cred ca e potrivit ca familiile ale caror copii se convertesc la crestinism sa fie exclusi din familie, si, socant, 31% socotesc ca e potrivit ca musulmanii care se convertesc la crestinism sa fie pedepsiti cu moartea. 20% dintre ei cred ca valorile britanice sunt incompatibile cu islamul.
In Germania, 22% dintre musulmani sunt impotriva integrarii in cultura germana, iar in Franta peste jumatate dintre musulmani cer ca musulmanii sa se casatoreasca doar cu persoane din religia lor. Tot in Germania, 65% dintre imigrantii musulmanii turci si marocani cred ca regulile religiei lor sunt mai importante decit legile sculare ale Germaniei. In plus, conform unui sondaj de opinie facut de Ministerul Afacerilor Interne German din martie 2012, 22% dintre musulmanii Germaniei se pronuntau impotriva integrarii in societatea germana.
In Canada, 47% dintre musulmani solicita aplicarea legilor musulmane in tribunalele canadiene cind disputele sunt exclusiv intre musulmani. In Australia, majoritatea musulmanilor se identifica cu religia lor mai mult decit se identifica ca fiind australieni.
Majoritatea musulmanilor deasemenea par a nu trai in realitate: 64% dintre ei neaga ca musulmanii au lansat atacurile din septembrie 11, 2001 din Statele Unite. In afara Occidentului, intre 10 si 30% dintre musulmani sunt de acord cu atacurile teroriste impotriva dusmanilor religiei lor. La fel, in afara Occidentului, 58% dintre musulmani agreeaza cu biciuirea ori amputarea miinilor hotilor, 60% cu uciderea cu pietre pentru adulter, si 53% sunt de acord cu pedeapsa cu moartea pentru apostazie. 43% dintre musulmani agreeaza cu segregarea sexelor la locul de munca, un procent care urca vertiginos in Pakistan unde procentul celor care gandesc asa este de 80%.
 
Islamismul si secularismul – e coexistenta posibila?
Avind in vedere divergentele serioase intre islamism si secularism, o perspectiva tot mai persistenta in publicatiile de specialitate este daca islamul si secularismul pot coexista. Mai devreme anul acesta John Owen a publicat o carte interesanta, intitulata From Calvin to the Caliphate – What Europe’s Wars of Religion Tell Us About the Modern Middle East, in care incearca sa explice convulsiile islamului inceputului Mileniului III. [O recenzie a cartii, publicata in Foreign Affairs, poate fi citita aici: https://www.foreignaffairs.com/articles/western-europe/2015-04-20/calvin-caliphate] Owen face o paralela interesanta intre conflictele islamice care domina scena politica a Orientului Mijlociu de azi si razboaiele intre protestanti si catolici in Europa Veacului XVII. Reforma Secolului XVI a dat nastere razboaielor religioase intre principatele si tarile catolice si protestante. Epoca aceasta tulbure din istoria Europei s-a incheiat in 1648 cu Pacea de la Westfalia. Owen explica, de fapt, ca vedem ceva similar in Orientul Mijlociu azi unde sectele si gruparile islamice se razboiesc. Dar, adauga, el, spre deosebire de razboaiele religioase din Europa, cele intre musulmani nu par a fi pe terminate. Dimpotriva. Pe linga asta, musulmanii se razboiesc de multe secole. Pacea intre musulmani, adauga el, a fost garantata doar in sinul marilor imperii care au tinut sub autoritatea lor diversele secte musulmane, cum ar fi Imperiul Otoman, cel Britanic, ori Rusia Tarista. Ce face islamul contemporan si mai diferit, insa, este conflictul intre islam si secularism.
In 2009 Ali A. Allawi a publicat The Crisis of Islamic Civilization („Criza civilizatiei musulmane”). [Recenzie: ttp://www.atimes.com/atimes/Middle_East/KE05Ak02.html] Fost minstru in guvernele iraquiene post Saddam Hussein, Allawi e profesor de stiinte politice in Statele Unite. Teza fundamentala a cartii lui este ca islamul e incompatibil cu secularismul, mai ales cu secularismul occidental. Dupa retragerea otomanilor, britanicilor si francezilor din coloniile lor din Orientul Mijlociu, populatia bastinasa a fost lasata in voia ei sa-si afle si sa-si construiasca propria forma de guvernamint. Au incercat si secularismul occidental, dar a fost respins peste tot. Unica expectie pare a fi Iordania. Dupa citeva decenii de secularism, iranienii au optat, in 1979, pentru un stat islamist. La fel Egiptul care in anii 50 a avut un guvern secular. In opinia lui Allawi, „primavara” araba a ultimilor ani nu e un preludiu spre secularizare, modernizare ori democratie, ci un capitol in declinul civilizatiei islamice in intreaga lume. Frustratii acestui declin sunt jihadistii care isi exprima frustrarile indreptindu-si furia spre sursele secularismului – Occidentul si manifestarile occidentale seculariste in tarile lor. Islamul va putea supravietui ca civilizatie, zice Allawi, doar daca sfera politica si privata a musulmanilor este contopita intr-una singura, definita si dominata pina in cele mai mici detalii de religia muslmana. Modernismul este o etapa in evolutia societatii care, zice el, va inghiti islamul. Modernismul global, valorile lui, atit sociale, morale, economice, cit si politice, nu sunt definite de islam ci de forte seculare care sunt in conflict cu el. Spre deosebire de crestinism, adauga Allawi, islamul respinge co-existenta ori separarea religiei de stat. Cele doua se cer a fi una. Religia musulmana cere sa fie recunoscuta ca fiind suprema si indreptarul vietii tuturor. In islam compromisul intre culturi, religii, ori civilizatii este imposibil si neingaduit.
In final, adauga Allawi, islamul nu poate for reformat. Aici, occidentul a facut o mare gafa. Tarile occidentale au gandit ca instituirea de structuri democratice in Iraq, de exemplu, dupa asasinarea lui Saddam Hussein, ar fi putut catapulta Iraqul si alta tari musulmane in modernism. S-au inselat. In gandirea musulmana individul nu exista. Daca structurile occidentale sunt fondate pentru a proteja individul si demnitatea lui, in islam notiunea de individ ori drepturi individuale nu exista. In islam politica e teologie si teologia e politica. Nu exista separare intre cele dou sfere. Notiunea individului ca posesor al unei vointe libere, a liberului arbitru, existenta in crestinism, nu exista in islam. In acest sens, islamul este totalitar. Statul este incarnarea vointei lui Allah peste individ si colectivitate. Cum se va incheia conflictul dintre islam si secularism? E greu de prezis, dar Allawi inclina sa creada ca, spre deosebire de crestinism, in islam, secularismul are o provocare cu mult mai mare, poate chiar insurmontabila.
 
Suicidul Occidentului
Cu toate ca slovele deja sunt scrise pe peretii lui, Occidentul refuza sa ia in serios provocarea islamista. Continua sa ignore ca islamul este o religie a violentei. Se insala crezind, naiv adaugam noi, in multiculturalism. Islamistii nu cred in integrare nici in multiculturalism. Loialitatea lor nu este de partea statului laic francez, nu ii impresioneaza laicismul iluministilor francezi, si nu sunt in primul rind cetateni ai tarilor in care locuiesc. Loialitatea lor este fata de califatul lor nevazut al mintii, ideea care ii face sa traga nadajde si ii uneste. Tanjesc sa aibe mini-califatele lor in metropolele europene in care sunt multi, in care sa traiasca dupa legile lor musulmane. Corectitudinea politica ii impiedica pe occidentali sa ridice baricade de protectie impotriva islamismului. Oricit de atroce ar fi incidentele islamiste, occidentalii par a nu lua aminte si continua sa primeasca cu bratele deschise pe inchinatorii lui Mohamed fara discernamint si fara a considera consecintele. Ne spun ca „majoritatea” musulmanilor sunt moderati si toleranti. Nu tocmai, dupa datele statistice date mai sus. Moderati multi dintre ei ori fi, dar daca 3% dintre ei sunt teroristi, terorismul islamist va ramane o problema majora pentru occidentali. Americanii, de exemplu, au luat cunostinta luni, cu oroare, in urma datelor statistice facute public de Departamentul de Stat, ca din 2011 cind a izbucnit razboiul civil in Siria, in tara lor au fost primiti 2.184 de refugiati sirieni dintre care doar 53 de crestini. Conform recensamintelor demografice siriene, 10% din populatia Siriei sunt crestini. Nici un grup religios ori social din Siria nu e mai persecutat si cu un merit mai mare de a fi acceptati in Occident ca refugiati decit crestinii sirieni. Politica americana si, mai ales, cea europeana,  nu poate fi numita nimic altceva decid suicid. Iar Romania, ale carei clase politice pregateste constructia celei mai mari moschei din Europa la Bucuresti, nu poate fi numita decit la fel de obtuza si in intregime lipsita de viziune.

5 comentarii (+add yours?)

  1. Paul G
    nov. 20, 2015 @ 07:34:51

    Problema terorismului islamic nu are legatura cu islamul in general ci cu populatia arabo-musulmana, cu intreaga populatie de tipul acesta. Pentru un arab-musulman, mediul in care traieste, familia in care creste toata il fac sa devin un potential terorist, manipulat de un imam, influentat de un cotext etnico-politic el se poate transforma in terorist.

  2. novak arpy
    nov. 20, 2015 @ 09:07:50

    Nu va fi cea mai mare moschee din Europa, dar oricum ma deranjeaza decizia existentei acestei moschei la Bucuresti sau oriunde in Romania si a tot ce inseamna islam. Din punctul meu de vedere e o bomba cu ceas. Prefer sa fim separati sau sa existe un numar mic dintre ei pt ca doar asa pot fi tinuti sub control, dar vointa politica si din Romania e alta. Inaintasii nostri romani sau maghiari s au luptat impotriva acestui imperiu in secolele trecute si au stopat extinderea acestui imperiu, dar UE a devenit ignorant de dragul tolerantei si acum i a invitat cu bratele deschise. „Veniti si ocupati ne!!!” Culmea ca acum se vad efectele secundare a fostelor colonii care a importat populatii musulmane in tarile lor si nu au reusit sa i integreze. Oare de ce? Cu toate acestea liderii UE isi inchid ochii si ne impun
    sa acceptam ca refugiatii trebuie sa ramana separat de teorism

    Nici la noi multi nu inteleg ca islamul nu e tolerant cu nimeni, mai ales fata de crestini si evrei, integrarea lor e rupt din realitate. Daca spui lucrurilor pe nume risti sa fi numit intolerant, rasist, xenofob, sovin si ultranationalist, dar tind sa cred ca populatia noastra trebuie sa faca presiuni ca sa stopam cat putem acest rau. Sa nu fiu inteles gresit. N am nimic cu nimeni, dar trebuie sa prevenim pericolul acesta si putem preveni daca inchidem granitele. Din punctul meu de vedere islamul nu este o religie pasnica. Din contra…mi as dori acest articol sa fie in presa din Romania. Problema e ca oricum politic soarta noastra s a hotarat. Nici nu vreau sa ma gandesc ce va fi in Europa peste 20 sau 30 de ani.

    Speranta mea e in Ungaria, Polonia care refuza categoric sa deschida granitele pt refugiati. ( majoritatea grupuri fel si fel de islamici) Aceste tari se numesc si doresc sa ramana crestine, ceea ce imi da sperante, desi majoritatea traiesc doar o forma de religie dar cand ne vom trezi toti intr o mare de islam si prigoniti poate ne trezim si ne vom alia cu Ungaria si Polonia cand vom vedea ca UE ne va abandona. Apropo se inchid granitele, adica se introduc controale la granitele care probabil va afecta Romania economic. Imi venea sa salut aceasta stire, dar am vazut deha reactii dure ca vom fi afectati, suntem abandonati din cauza coruptiei de la noi. Tind sa cred ca asa e normal sa fie granite. Dumnezeu a lasat granite intre natiuni

    (Fapte,17, 26.)” El a facut ca toti oamenii, iesiti dintr-unul singur, sa locuiasca pe toata fata pamantului; le-a asezat anumite vremuri si a pus anumite hotare locuintei lor”

    UE se va dovedi un esec si tare mi ca acest islam fundamentalist sa nu profite si sa realizeze ce a fost stopat acum cateva secole. Gandul meu se indreapta spre Dumnezeu. El e speranta noastra, suntem in mijlocul lupilor, e vremea sa ne trezim pina nu e tarziu.

  3. Ioan Basa
    nov. 20, 2015 @ 17:24:24

    CATEVA LUCRURI IMPORTANTE CU PRIVIRE LA ALLAH SI LA MAHOMED.
    –––––––––––––––––––––––––––––––

    Este important ca sa intelegem, ca Allah, „dumnezeul” Coranului nu este acelasi cu Yehova-Elohim, Dumnezeul Bibliei.
    Allah nu este Dumnezeul lui Avraam, Dumnezeul lui Isaac si a lui Iacob.

    Allah nu este Dumnezeul , care a facut un legamant cu Avraam evreul,
    care la binecuvantat pe Isaac, cel care i-a schimbat numele lui Iacov in Israel,
    cel care s-a descoperit si la calauzit pe Israel in pustie,
    cel care a dat cele 10 porunci lui Moise pe muntele Sinai,
    care ne-a vorbit prin profetii Vechiului Testament,
    cel despre care Domnul Hristos spunea ca este Tatal Lui, si Dumnezeul Lui .

    Si-atunci cine este Allah ?
    ––––––––––
    Allah era un zeu cunoscut si venerat in lumea araba pre-islamica (la sumerieni si babilonieni) fiind numit „zeul lunii”. (op.cit., Islam, p. 7)
    In antichitate zeul-lunii a avut diferite alte denumiri (toate legate de luna).
    ( acesta este motivul pentru care musulmanii au semiluna pe drapelele, pe moscheele si pe minaretele lor ).
    Printre alte denumiri ale zeului- lunii, au fost si Nanna, Suen, Kusuh, sau Asimbabbar.
    Assyrienii, Babylonienii, Akkadienii, Sabeenii, Sirienii si caananitii, au transformat denumirea zeului „Suen” in zeul „Sin”.
    „Zeul Sin”, era capetenia tuturor zeilor pagani, (avand titlul si functia de de „Al-ilah”, …adica zeul suprem, sau domnul-zeilor ).
    Ulterior cuvantul „Al-ilah” a fost simplificat in cuvantul Al-lah. (Allah)
    (denumirea de „sin” apare si in Vechiul Testament atunci cand se vorbeste despre „pustia Sin” sau „muntele Sin-ai”.)
    La Babilonieni „zeul-sin” era numit „Bel”. (ed. James Hastings, Edinburgh, T. & T. Clark, 1908, I:326).
    De aici vine denumirea de Beel-zebub sau de Baal (adica diavolul) – 2 Kings 1:2-3, 6, 16

    In antichitate, in cultura arabica, zeul-soare era o entitate feminina, iar zeul-lunii era o entitate masculina.
    Zeul -lunii era castorit cu zeita-soare si aveau impreuna 3 fiice numite fiicele lui Al-lah. (Al-Lat, Al-Uzza, and Manat.)
    Acesta este motivul pentru care musulmanii afirma cu tarie, ca Allah nu are un fiu …….(fara sa mentioneze insa ca are fiice).
    Mahomed prin anii 630 en, a reformulat notiunea de Allah, numindu-l singurul „dumnezeu” (si nu cel mai mare dintre dumnezei).
    Deasemenea a anulat conceptul de „sotia lui Allah” sau „fiicele lui Allah”.

    Cultul zeului Allah a existat cu mult inaintea lui Mahomed, fiind instaurat la Mecca unde era K’abah.
    K’abah era un o mare piatra neagra de meteorit care a fost sculptata in forma unui cub
    fiind apoi asezata in centrul orasului Mecca.
    K’abah era considerata ca fiind „Casa lui Allah” si musulmanii se inchinau (si se inchina si astazi) intotdeauna cu fata spre Mecca unde este K’abah.
    (se inchina de cinci ori pe zi).
    Mahomed doar a preluat acest zeu pagan Al-lah si el a decretat ca acesta este singurul „dumnezeu” la care trebue sa se inchine toti arabii.

    Vechiul Testament a condamnat aspru inchinarea la dumnezeul-lunii: (Beel-zebub, Baal, Allah, sau cum o mai fi denumit el)
    (Deuteronomy 4:19; 17:3; II Kings 21:3, 5; 23:5; Jeremiah 8:2; 19:13; Zephaniah 1:5, etc.)

    Vreau sa mai mentionez si faptul ca apostolul Pavel a anatemizat atat Coranul (Quran ; Qur’an or Koran) cat si pe „ingerul Gabriel”
    care i-a revelat lui Mahomed aceste informatii.
    Apostolul Pavel a spus-o clar cu 550 de ani inainte de a apare Coranul:

    •Dar, chiar daca noi insine sau un inger din cer ar veni sa va propovaduiasca o Evanghelie deosebita de aceea pe care v-am propovaduit-o noi, sa fie anatema! (Gal.1:8)
    •Cum am mai spus, o spun si acum: daca va propovaduieste cineva o Evanghelie deosebita de aceea pe care ati primit-o, sa fie anatema! (Gal.1:9)

    Si aceasta „evanghelie deosebita” se numeste Coran .

    Diavolul s-a prezentat la Mahomed dandu-si un nume pompos din Biblie (numele de Gabriel), si aparand astfel ca si un inger de lumina.
    Dar mesajul lui este un mesaj demonic, un mesaj de ura , de rautate si de rebeliune impotriva lui Dumnezeu si-a Cuvantului Lui.
    Biblia spune foarte clar faptul ca:
    -„Si nu este de mirare, caci chiar Satana se preface intr-un inger de lumina”. (2Cor.11:14)

    Cateva informatii despre Mahomed.
    ––––––––––––––
    Mahomed era un epileptic scizofrenic care avea dese crize epileptice , halucinatii demonice sau chiar rapiri astrale.
    (era dus in spirit si i se aratau diferile locuri din cer sau din iad si vorbea cu diferite entitati astrale)
    Aceste revelatii bizare pe care le-a experimentat Mahomed au denumirea in traditia islamica de: „Isra” sau de „Mi’raj”.
    Mirajul (sau „fata morgana”) este un fenomen foarte cunoscut in lumea araba.
    Mahomed era posedat de o putere demonica similara cu puterile experimentate in sedintele vracilor Woo-doo sau in sedintele vrajitorilor din Africa.
    Cadea in stari de transa hipnotica in care auzea voci care-l ingrozeau si care-i dictau fel de fel de instructiuni bizare.
    Entitatea spirituala care comunica cu el, era posesiva si brutala.
    Unele scrieri istorice spun ca Mahomed avea crize epileptice in care puteri nevazute il tranteau si-l scuturau , in timp ce el facea spume la gura…
    Cand se trezea din transele acelea, Mahomed era foarte disturbat psihic.
    S-ar parea ca revelatiile lui Mahomed s-au pastrat si s-au transmis pe cale orala pana dupa moartea lui.
    Multe din invataturile lui au fost preluate din religia iudeo-crestina si-au fost introduse apoi in Coran.
    Unele dintre aceste invataturi sunt: – monoteismul; condamnarea inchinarii la idoli ; condamnarea lacomiei de bogatii ; invierea mortilor; rasplata celor credinciosi; Judecata si pedeapsa pacatosilor etc.

    Multi il considerau pe Mahomed ca ar fi un impostor, un profet mincinos si-un demonizat.
    Mahomed nu a stiut sa scrie sau sa citeasca, ….si culmea , cand „Gabriel” s-a prezentat la el, i-a poruncit „-Citeste”….
    Mahomed i-a spus ca nu stie sa citeasca si atunci „Gabriel i-a apasat foarte brutal, sulul de carte pe gura si pe fata.
    Acest lucru s-a repetat de trei ori.

    Mahomed a avut 13 neveste cu care a avut cativa copii.
    Cea mai tanara sotie Aisha, a avut 9 ani .
    Surse tradiționale spun că Aisha avea șase sau șapte ani când s-a logodit cu Mahomed,
    dar căsătoria nu a fost consumată decât atunci când fata a împlinit nouă sau zece ani.(deci Mahomed era si un pedofil)
    El a fost un om de razboi, organizandu-si o armata cu care a cucerit si-a jefuit multe cetati arabe sau businessuri evreiesti,
    folosind diferite trucuri, tactici si inselaciuni .
    A omorat multi oameni.
    A facut mult rau….
    Muhammad a murit in anul 632, avand varsta de 63 de ani .
    A fost ingropat in casa sotiei sale Khadijah. (prima soție a lui Mohammed)

    DEOSEBIRILE DINTRE DUMNEZEUL LUI AVRAAM SI….. ALLAH, DUMNEZEUL CORANULUI.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––-
    Intre Elohim, Dumnezeul Bibliei si Allah dumnezeul Quranului, sunt multe deosebiri fundamentale,
    care dovedesc ca ELOHIM, Dumnezeul Bibliei, nu este aceeasi persoana cu Allahul prezentat in Coran..
    Aceste deosebiri sunt in primul rand cu privire la diferentele majore existente intre persoana lui Dumnezeu si cea a lui Allad
    -Dumnezeu isi prezinta foarte clar Numele in Vechiul Testament :
    Adonai = Domn si Stapin……………………Isaia 6:1 Pssalm 35:23
    Elohim = Creator…………………………………Gen. 1:1 Exod 20 :2
    EL Sadai = Cel Atotputernic…………………Exod 6:3
    El Roi = Dumnezeu care vede………………Gen. 16: 13
    El Elion = Cel Prea Inal…………………………Isaia 14:14
    Iehova = Eu sunt cel ce sunt…………………Exod 15:2-3
    Iehova Rafa = Dumnezeu care vindeca…..psalm 107:20 Isaia 57:18

    Nicaieri nu gasim scris in Biblie ca ar putea Dumnezeu sa mai aibe si numele Allah…….

    Apoi sunt deosebiri fundamentale cu privire la persoana Domnului Isus Hristos; cu privire la dumnezeirea Lui, la moartea Lui si la Invierea Lui..
    Apoi sunt deosebiri fundamentale cu privire la persoana Duhului Sfant, cu privire la mantuire, si la modul in care se obtine mantuirea;
    Deosebiri cu privire la pacat, la pedeapsa vesnica. etc.

    Alte deosebiri majore ar fi si cu privire la atitudinea lui Dumnezeu fata de Poporul Israel sau la Crestini, (numiti „infideli”), in comparatie cu cea a lui Allah.
    Dumnezeu ii iubeste atat pe evrei cat si pe crestini…dar Allah ii uraste si le vrea moartea.
    Alte deosebiri sunt cu privire la scrierile Vechiului Testament (cu privire la Agar si la Ismael), si cu privire la originea islamului.
    Diavolul a introdus conceptul Jihadului.
    Domnul Isus Hristos a adus Imparatia lui Dumnezeu si viata vesnica pe pamant intre oamenii placuti lui….Allah a adus iadul si moartea.

    -va urma…

    • rodi
      nov. 20, 2015 @ 21:47:14

      vom post comentariul dvs. ca si articol. Multumim mult pentru contributie! Va rugam sa scrieti articolul urmator tot aici la acest articol, ca sa fie si aici cand cititorii vor intra la articolul de mai sus.

  4. izvorulvietiimele
    nov. 21, 2015 @ 00:10:10

    Vă mulțumesc frumos pt acest comentariu frumos şi complet. Acum am înțeles de de au semiluna pe steag. Dar ce semnifică culoarea neagră a steagului? Eu o asociez cu moartea când o văd, mereu o asociez cu religia morții. Despre profetul lor n am ştiut multe şi am aflat aici. Personal nici nu scriu sau pronunț numele dumnezeu lui lor pt că este un dumnezeu fals şi crud. Sunt aşa curios cine sunteți şi să aflu dacă cândva ați practicat această religie,pt că văd că sunteți foarte documentat şi coerent, ați explicat foarte frumos

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

%d blogeri au apreciat: