Florin Ianovici – Cuvinte pentru drum – cu niciun chip

Cuvinte pentru drum – cu niciun chip

Isaia 49:15 „Poate o femeie să uite copilul pe care-l alăptează şi să n-aibă milă de rodul pântecelui ei? Dar chiar dacă l-ar uita, totuşi Eu nu te voi uita cu niciun chip. ”

Florin IanoviciNu e un cuvânt pentru zilele însorite, ci un cuvânt pentru zilele lungi și lipsite de lumină. Necazurile pe care le purtăm singuri și despre care nu putem vorbi cu nimeni fac viața insuportabilă.

Deseori avem sentimentul că doar nenorocirea nu ne-a uitat, deși am vrea să nu ne mai calce niciodată pragul. E bine să ne amintim că Dumnezeu nu poate să ne uite.

Atunci când mâinile și picioarele Sale poartă semnele cuielor nu poate uita niciodată pe cei pentru care S-a răstignit. Hristos nu poate uita pe niciunul dintre copiii Săi.

Pe pământ iubirea este probabilă și deseori dispare atunci când ai mai multă nevoie de ea. Dar la Dumnezeu dragostea nu se stinge, nu apune, nu înșeală, nu părăsește: Isaia 54:10 „Pot să se mute munţii, pot să se clatine dealurile, dar dragostea Mea nu se va muta de la tine şi legământul Meu de pace nu se va clătina”, zice Domnul, care are milă de tine. ”

Izvorul de păine al multora dintre noi a secat. Cei de lângă noi trec grăbiți și nu au ochi și timp pentru tine. Singurătatea te sufocă și îți umbrește inima. Ai sentimentul că nimănui nu îi pasă iar dragostea este doar un cuvânt secătuit de fapte.

Dacă este una dintre zilele lungi și fără de ieșire, te rog să spui împreună cu mine: „…El Însuşi a zis: „Nicidecum n-am să te las, cu niciun chip nu te voi părăsi.” Evrei 13:5

Cum aș putea să uit pe Cel ce nu mă uită niciodată?

Dumnezeu să dea biruință!

Comments are closed.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari