Mina Ianovici – Răspuns privind acuzaţiile aduse lui Florin Ianovici

Februarie 2016

DUMNEZEU NE VA AJUTA!

mina ianovici Agnus Dei

Photo Agnus Dei

Întrucât în ultimele zile soţul meu, Florin Ianovici, a fost denigrat grosolan pe net, iar unii şi-au permis să vorbească în numele meu, analizându-mi poeziile într-un mod în care nu ştiu dacă prevalează răutatea sau prostia, mă văd nevoită să spun câteva cuvinte pe această temă.

Eu şi soţul meu ştim de acest material audio încă de acum aproape 3 ani, când a fost ticluit şi înregistrat cu scopul de a fi folosit de oameni care se pretează dureros la aşa ceva.

Cea care spune o poveste învăţată, pe care nu şi-a asumat-o niciodată, nu a recunoscut-o niciodată, nu este decât un pion. Importanţi sunt „greii” din spatele ei, care au pus-o să spună ceea ce a spus, cei care au încercat şi încearcă să îşi rezolve pe seama ei diverse ambiţii.

Deşi cunosc firul real al acestei făcături destul de amănunţit şi interesele din spatele ei, împreună cu Florin am decis să nu vorbim public despre ele. Peste toate judecăţile rămâne judecata divină.

Toţi căutăm să dăm sens vieţii noastre, să lăsăm ceva în urmă, acolo unde Dumnezeu ne-a pus, ca nu cumva la moartea noastră lumea să devină un loc mai bun, pentru că a mai plecat un om rău. Însă unii au făcut din a-i ataca pe alţii sensul vieţii lor, trăiesc ca să murdărească, „justiţiari” cu o „pică universală”. Urăsc tot, fără discriminare. Ei nu au un interes anume, aruncă cu noroi în general, în tot ce se poate. Aceştia sunt „pioni  neliniştiţi”, de neliniştea cărora profită alţii. Hai să ne punem cu toţi întrebarea principală:  cine le furnizează în permanenţă materiale  şi de ce?

Nu înţeleg de ce un învrăjbit al sorţii îşi permite să scrie un car de minciuni despre mine, cumva în numele meu, ca să lovească în Florin. Am remarcat în materialele scrise  ideaţie delirantă, specifică anumitor probleme psihiatrice.

Nu îmi place să spun asta, pentru că e un lucru al sufletului meu şi aş fi vrut să nu devină public: Florin este omul pe care îl iubesc şi îl respect cel mai mult. Dacă el nu ar mai fi, aş prefera ca Dumnezeu să pună punct vieţii mele în următoarea secundă. De când ne-am cunoscut ne-am iubit enorm, ne-am respectat, ne-am înţeles şi ne-am simţit favorizaţi de Dumnezeu că ne avem unul pe altul.

Am trăit împreună un car de bucurii şi un car de necazuri, toate ne-au apropiat mai mult.

Florin îşi trăieşte aproape fiecare zi a vieţii lui în post şi rugăciune…pentru alţii. Să îţi pui mâinile peste oameni şi să te rogi fără o pregătire spirituală este ori naivitate, ori spectacol. Iubeşte pe Dumnezeu din toată inima lui şi iubeşte lucrarea Duhului Sfânt. Iubeşte oamenii şi are milă şi de cei care îl sapă şi îi fac rău, pentru că aşa vrea Dumnezeu. Munceşte până la epuizare, fără să se plângă.

În urmă cu vreo 10 ani am făcut o boală gravă. Teoretic nu mai aveam nicio şansă. A intat în post imediat după ce a debutat boala, aproape zi de zi, până la epuizare. După 5 ani am fost vindecată. Toată căsnicia noastră e presărată de gesturi uluitoare pe care Florin le-a făcut faţă de mine, faţă de copiii noştri, dar şi faţă de alţii.

Fără el, pământul mi-ar părea un loc urât şi otrăvit.

Mă aştept ca unii să vorbească rău despre mărturia mea: pentru cel curat toate sunt curate, iar pentru cel murdar, toate sunt murdare.

Doamne ajută!

Mina Ianovici

SURSA – http://newsnetcrestin.blogspot.ro

28 comentarii (+add yours?)

  1. mimi cojocariu
    feb. 22, 2016 @ 08:17:32

    fi binecuvantata Mina ,un raspuns intelept si un sot pe care multe ar vrea sa-l aiba si nu pot .Rmaneti tari linga domnu .

  2. SandaTulics
    feb. 22, 2016 @ 09:27:39

    Un raspuns atit de frumos despre ceea ce sunteti-Binecuvintatii lui Dumnezeu! Oricine se poate hrani din aceasta scurta marturie de sotie biblica dar (altii) se si pot otravi daca nu sunt calauziti de Duhul lui Dumnezeu! Sincer!- Aceasta marturie emana naturalete nefortata ceea ce denota adevarul din ea. Ramineti pe
    Stinca! Tot ce cladeste Dumnezeu pe Stinca loveste satana in vale!

  3. Adrian
    feb. 22, 2016 @ 09:32:46

    Impresionanta depozitia Minei ! Asa cum m-am asteptat indubitabil! Fericit este cel iubit de Dumnezeu ce are langa el o asa comoara. Mina esti diamantul din coroana lui Florin! Sa va binecuvanteze Dumnezeu cu dragostea Sa !

  4. vasile
    feb. 22, 2016 @ 10:25:42

    Domnul sa va binecuvanteze sa va păzească familia , mulțumim pentru mărturia făcută , sper și mă rog ca lucrarea Domnului sa propaseasca în mâinile Lui ! … așa

  5. Simo36
    feb. 22, 2016 @ 10:58:09

    Dumnezeu sa fie slaaaviiitttt !!!!
    Stiam cu totii ca in spatele fratelui Florin sta o sotie pe masura . ” Uitati ” sa ne vorbiti despre cat e de greu sa fii sotia unui om pe care Domnul il foloseste de o asemenea maniera ! Dar noi stim si va rugam sa ne ajutati si pe mai departe , – eu m-am intors la Domnul prin sotul dvs … Acum il implor zilnic pe Dumnezeu sa faca posibila si intoarcerea fiicelor mele …
    Dumnezeu sa va binecuvinteze sora Mina ! Va multumim …
    Dumnezeu sa va binecuvinteze familia !!

  6. Lasconi Valeriu
    feb. 22, 2016 @ 12:09:14

    Dumnezeu sa va dea putere sa rezistati pe cale si sa vestiti” Vestea cea Buna”
    in fiecare zi !

  7. Radu
    feb. 22, 2016 @ 13:29:38

    Regret nespus ca exista „oameni” care manipuleaza perfid unele persoane labile psihic pentru a lovi in oamenii de nedejde ai imparatiei. Dumnezeu sa va intareasca si sa va ajute sa iesiti invingatori din aceasta incercare. Apreciez lucrarea fratelui Florin si pe tinerii care au avut curajul sa-l apere. Dar mai ales pe dumneavoastra pentru increderea pe care o aveti unul in celalalt. Va salut cu Proverbe 31:10-31

  8. Samson Construction Ltd
    feb. 22, 2016 @ 13:30:28

    Mai multi frati au întrebat unde a fost fratele Florin Ianovici ?
    A lipsit de la protestele pentru fam.Bodnariu

  9. Olimpia Puiulet
    feb. 22, 2016 @ 15:31:00

    Sinteti o familie minunata , de aceea aveti milti dusmani .Mina a avut o replica super . Eu si sotul meu il ascultam cu drag pe Florin predicind .D-nul sa-i dea putere si pe viitor . VA IUBIM !!!

  10. Vasi
    feb. 22, 2016 @ 15:31:17

    Care ii ideea daca a fost sau nu la protest?
    1. Fratele Florin a fost.este filmat!
    2. Tu care comentezi ai fost?
    Zici ca nu cititi biblia.
    ” nu va vorbiti de rau unii pe altii” – deci daca nu ai ceva bun de zis ,taci!

  11. Ionut
    feb. 22, 2016 @ 15:38:50

    Dumnezeu sa va binecuvânteze întreaga familie sora Mina ..Eu personal vreau spun ca din prima clipa când am auzit această acuzație înpotriva Fr.Florin Ianovici nu am crezut.De ce spun acest lucru??Pt ca fratele Florin este un om a Lui Dumnezeu și un om pe care Dumnezeu îl iubește..Pot sa spun ca am ascultat aproape toate predicile lui Fr.Ianovici și se vede k atunci când vestește EVANGHELIA este călăuzit de Duhul Sfânt.. Domne te rog sa faci dreptate în familia Ianovici… Fiți Binecuvântați!!

  12. Stefan
    feb. 22, 2016 @ 17:19:22

    Pe DOMNUL ISUS Fiul LUI DUMNEZEU L-au rastignit,,,,,ce sa astepte urmasii si copii lui?

  13. maria rata
    feb. 22, 2016 @ 23:49:14

    Domnul sa se andure de cei care arunca cu noroi in un Slujitor al lui DUMNEZEU,sa se pocaeasca pana nu e prea tarziu.

  14. bernadette kalberer
    feb. 23, 2016 @ 05:49:32

    am fost o data acuzat pe nedrept..am plans inainte domnului si am cerut sam vorbeasca…domnul ma zis bucura te daca pot suferi pentru numele meu

    • Klara
      feb. 23, 2016 @ 16:09:40

      Domnul sa va binecuvinteze !!! Se vede ca sunteti un om a lui Dumnezeu, si se simte in predicile dumneavoastra Duhul lui Dumnezeu. Isus a zis” ca în lume ve- ti avea necazuri dar indrazniti caci eu am biruit lumea”.

  15. Ella
    feb. 23, 2016 @ 15:51:23

    Nu asteptati ca diavolul sa va presare flori pe drumul vietii…are cel rau oamenii lui pe care ii invata sa arunce cu noroi in copiii Domnului, mai ales in fratele Florin care e un predicator apreciat de foarte multi ascultatori,dar si denigrat de acei „colegi de slujire” sau sa le mai zicem „pastori” care nu se vor putea ridica niciodata la nivelul de slujire a lui Florin.Ramaneti o familie unita, lucrati incontinuare pt D-zeu,iar el va avea grija sa lase binecuvantarile Lui peste voi!

  16. marcela
    feb. 23, 2016 @ 16:09:25

    Asa este :pt cel curat toate sunt curate si invers.Ramaneti increzatori in toate.GBU.

  17. Anca
    feb. 23, 2016 @ 19:09:03

    “Pe cel ce cleveteşte în ascuns pe aproapele său, îl voi nimici; pe cel cu priviri trufaşe şi cu inima îngâmfată, nu-l voi suferi.” (Psalmi 101:5)

  18. Sora Florica
    feb. 24, 2016 @ 06:20:25

    Stimata Sora in Domnul Isus,
    Nu stiu ce vi s-a intamplat, nu va cunosc personal nici pe dvs. nici pe sotul dvs, (doar din ascultarea predicilor) dar la inceputul anului, in grupul de surori unde ne rugam, am pus pe lista noastra de rugaciune, pe pastorii din biserica noastra locala din vestul tarii, si inca un nume: Florin Ianovici. Acum inteleg ca indemnul a fost de la Duhul Sfant. Dumnezeu sa va binecuvanteze familia. Cu ajutorul Duhului Sfant, ne vom ruga in acest an ca Domnul sa va pazeasca de orice rau! Amin.

  19. Dr.aurelian stefan chibici
    feb. 26, 2016 @ 00:23:35

    Fr. Florin Ianovici nu e singurul denigrat dintre slujitorii Domnului. Au mai fost si altii. Cunosc personal un caz in care o defaimatoare a murit cu mintea ratacita. Iar Biblia ne spune ca cel credincios lui Dumnezeu nu arunca ocara asupra aproapelui sau. Imi pare rau si de fr.. Buia, care a mancat si el aceasata paine anara, tot din invidie…Proorocul nu spune, defaimeaza-l pe cel rau , ci el zice: spune-i celui rau Pe cand pismai si banuelile rele merg mana in mana. Iar satan are interesul sa-i defaimeze pe slujitorii Domnului, cu chemare deosebuita, pentru a le stopa lucrarea, folosindu-se de cei ce nu stiu de ce duh sunt insufletit cand umbla cu invidie si defaimari
    Si daca Domnul nostru Isus Hristos a fost numit inselator. Daca Pavel a fost invinuit ca umbla dupa castiguri.. Lucrarea satanei e clara pentru cine are capacitatea sa inteleaga.

    Pro

  20. Ioan
    mart. 01, 2016 @ 12:15:19

    Cel rău căuta să murdareasca pe cei care produc pagubă iadului, pe cei care luptă cu cele mai puternice ” arme”. Frate păstor Florin, să nu cumva să- i dați prilej ul să se laude înaintea lui Dumnezeu cu trofeul Ianovici. Cel care v-a înzestrat și sunteți ce sunteți, știți ce știți, faceți ce faceți, v-a dat ce aveți, nu a făcut aceste lucruri să fie aruncate în noroi.
    Și pentru mine sunteți un sfânt.
    Dumnezeu să va binecuvinteze familia!

  21. Ramona
    mart. 01, 2016 @ 13:19:34

    Dumnezeu sa va treaca biruitori prin aceasta incercare ! Sa nu uitati nici o clipa ca Cel ce v-a chemat in aceasta lucrare are toata puterea in cer si pe pamant si nu va va lasa de rusine ,El se va lupta pana la capat pentru cei ce si-au pus toata nadejdea in EL. Domnul mi-a vorbit in nenumarate randuri prin fr Florin , sinceritatea este ceea ce il caracterizeaza , si sunt sigura ca cel ce are Duhul lui Dumnezeu stie ca aceste vorbe sunt doar aberatii , niste sageti aruncate de cel rau si adeptii lui .Ne rugam si ne incredem in CEL ATOTPUTERNIC , stiind ca va lucra mai mult decat putem sa ne gandim .FITI BINECUVANTATI !

  22. Abel Nechifor
    mart. 07, 2016 @ 16:09:31

    Doamne fa ceva ca pocaiti sa se pocaiasca.Ferice este omul care se încrede în Domnul Isus.

  23. Trackback: Florin Ianovici – Astazi Comitetul Executiv a comfirmat NEVINOVATIA fratelui pastor Florin Ianovici | agnus dei - english + romanian blog
  24. gheorgheboanta
    mart. 11, 2016 @ 12:24:25

    Doamna Mina Ianovici, toata stima pentru dv.! Am un deosebit respect pentru o femeie care îsi apara sotul.

  25. Trackback: Nelămuriri | agnus dei - english + romanian blog
  26. Sergiu
    oct. 09, 2016 @ 21:52:09

    Sinceritatea este un Dar scump, Nu astepta sa o primesti de la oameni ieftini Tare mult imi place de persoanele predate Domnului in slujire u adevarat si oamenii iubitori de Dumnezeu Nu cred minciunile altor care umbla numai cu barfa si pazesc crestinii sa I pangareasca cum a fost si Daniel pandit si aruncat in groapa cu Lei totusi pana la urma pieirea Lea fost plata si Daniel ridicat in cinste iar Dumnezeu slavit Domnul sa va Binecuvanteze sa fiti mai departe slujitori in mana Domnului

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari