Sunt crestin, ma droghez, ce pot sa fac? Raspunde un pastor

Photo Alfa Omega TV

Photo Alfa Omega TV

Sunt crestin, ma droghez, ce pot sa fac?

Este o intrebare la care am o veste buna: „Domnul Isus a venit sa caute si sa mantuiasca ce era pierdut”. In Luca 19:10 spune despre vamesul Zacheu, „si acesta este unul dintre fiii lui Israel”. El era pierdut, si Domnul Isus spune ca El a venit sa caute si sa mantuiasca ce era pierdut.

Satan este un mincinos, lucrarea lui este o lucrare de minciuna, de la inceput si pana la sfarsit, pana va fi legat si aruncat in iazul de foc, lucrarea lui este o lucrare de minciuna. Este inselatorul, acuzatorul. Dupa ce o persoana a gustat din drog, din elixirul drogului, urmatorul pas este acela ca diavolul vine si iti spune ca esti atat de pacatos ca nu ai cale de intoarcere, esti atata de cazut incat nu mai ai cale de reabilitare. Daca spui cuiva, marturisesti cuiva, isi schimba impresia fata de tine, fiindca tu esti atat de cazut, atat de pacatos incat tu nu mai ai cale de intoarcere.

Mai mult decat atat, diavolul vine si ia Biblia si te acuza cu versete din Biblie si iti spune ca este cu neputinta sa mai fii innoit iarasi. Este cu neputinta daca ai gustat iarasi si ia Cuvantul lui Dumnezeu, il rastalmaceste asa cum a rastalmacit Cuvantul lui Dumnezeu fata de Eva si cum a venit la Domnul Isus Hristos, care este Cuvantul intrupat si a rastalmacit Cuvantul.

Vestea buna este aceasta: Domnul Isus Hristos iubeste pe oameni, El a venit sa caute si sa mantuiasca ce era pierdut. Nimeni sa nu spuna cand este ispitit (Iacov 1: 13-15) de Dumnezeu. Fiecare este ispitit de pofta lui insusi si momit.

Drogurile pot sa fie o dorinta interioara , o curiozitate, este suficient sa fii curios si sa incerci o singura data, ca mai apoi sa nu mai poti sa te lasi de ele. Poate sa fie ceva din partea diavolului, sunt asa de multe emisiuni, asa multe materiale mass-media care promoveaza drogurile si spun cat de fericiti sunt oamenii care consuma etnobotanice, droguri usoare, droguri care sunt inofensive, dar este o lucrare progresiva.

Eu am o incredintare personala ca pentru un crestin cel mai greu este sa pacatuiasca pentru prima data. Dupa ce a luat prima data drog, spune ca daca a mers asta, merge si urmatorul. Apoi pot sa fie anturajele….

Care este solutia? Increde-te in Dumnezeu. 1 Cor 10:13…. Solutia: Increde-te in Dumnezeu. 2 Tim 2:22 spune „Fugi de poftele tineretii” Fugi, pune-ti limite. Chiar daca trebuie sa invingi sentimentul acesta de turma, de colectivitate, de gasca, si sa devii ridicol pentru ei, pentru binele tau, fugi, rabda ispita. Supuneti-va lui Dumnezeu si impotriviti-va diavolului tari in credinta si el va fugi de la voi.
Deci este sansa! In lupta dintre credincios si droguri este sansa de biruinta. Fugi, impotriveste-te, poti folosi aceleasi expresii pe care le folosea Domnul Isus cand era ispitit, „inapoia mea satan”, „satan, este scris”, credinciosul are autoritate data de Cuvantul lui Dumnezeu (Luca 10.19) ca sa calce peste serpi, peste scorpii si peste toata puterea vrajmasului si nimic nu va va putea vatama.

Credinciosul are putere, are autoritate sa rosteasca si sa spuna „inapoia mea satan, m-ai inselat cu drogurile, acum iti poruncesc inapoia mea satan” Ma ridic si merg mai departe.

Increde-te in harul lui Dumnezeu. Romani 5:17 …. Cum adica? Vor domni asupra drogurilor. Poate sa-ti ofere droguri gratis, poate sa-ti ofere droguri si sa-ti dea bonus fiindca le consumi domnesti asupra drogurilor.

Pocaieste-te, cere-ti iertare lui Dumnezeu insuseste-ti iubirea si iertarea lui Dumnezeu, nu te lasa manipulat de diavolul. Nu stiu cat de departe ai ajuns in a consuma dorguri , poate cineva a gustat doar o data, poate cineva este dependent, si diavolul vine si il acuza si de fiecare data ii tot aduce aminte.
Cand diavolul iti aduce aminte de caderile tale, de faptul ca ai fost dependent de droguri si poate iti spune ca esti un om de nimic, tu spune-i diavolului despre maretia lui Dumnezeu, dragsotea lui Dumnezeu si spune-i concret „este scris: Dumnezeu nu Isi mai aduce aminte niciodata de pacatele mele, nici de faradelegile mele”. Traieste in libertarea copiilor lui Dumnezeu.

Pentru persoanele care sunt prinse in capcana drogurilor, dependenti de alcool, pornografie, fumat, sunt cabinete de consiliere si misiuni crestine specializate sau dedicate celor care sunt dependenti de droguri, de alcool, este literatura de specialitate, sunt materiale video care ajuta, sunt scoli sau sunt conferinte speciale de consiliere, si de vindecare interioara, de eliberare.

Trebuie doar sa cauti ajutor de specialitate. As dori sa le sugerez sa caute pe internet, sunt tot felul de misiuni crestine, chiar la noi in tara, in Romania, unde sa participe, sa faca primul pas, sa telefoneze sa scrie emailuri, sa caute ajutor .

mai multe raspunsuri: http://alfaomega.tv/viata-spirituala

 

10 comentarii (+add yours?)

  1. mike
    mart. 30, 2016 @ 23:21:02

    Daca esti cu adevarat -crestin – nu te droghezi ,nu te imbeti, nu furi, nu minti ,nu inseli– . Dar daca esti un spoit –asa cum Domnul Isus a zis fariseilor –morminte zugravite -, atunci faci aceste fapte pe care poate nici cei ( necredinciosi) nu le fac. Va rog lasati -tromboanele- cine e pocait -botezat in apa– acele e un om nou– cele vechi sau dus– eu nu mai traiesc ci Christos traieste in mine (Ap Pavel) Oare putem bea din paharul -dracilor si in acelasi timp din -paharul Lui Dumnezeu??? – Teoria – noi suntem sfinti pusi deoparte – sigur ? daca da, –atunci cu siguranta poti sa spui – inapoia mea satano!!– Cine ne poate desparti de dragostea Lui Dumnezeu?? nimeni desigur –doar eu– cind Il dau afara pe Isus din inima – automat nu mai sunt credincios ci tradator – Insasi Ap Pavel a spus –m-am luptat lupta cea buna si ma-m purtat aspru cu trupul meu– A inceput acum si in crestinism –politicaly correctnes??– Spuneti lucrurilor pe nume– pacatul e pacat – stim bine, ca Dumnezeu a intors fata chiar de la Fiul Sau cind a luat sacul pacatelor lumii ,asupra Lui– dar la noi se mai uita cind pacatuim?? Fratilor, mor adevarati credinciosi –taiati ,crucificati, arsi de vii–iar noi ne drogam – de ce ?? o ducem prea bine– si cu siguranta nu am gasit adevarata fericire– care este in Isus Christos – adica suntem pe alaturi– sau mai corect suntem nepocaiti . Iar acest stil de viata –adica una zicem ca suntem si alta practicam in viata ,–facem Calea Domnului de ocara. Cu siguranta vom fi judecati de (necredinciosi) dar ce va spune Domnul despre noi?? Ne spune noua ceva –Plecati de la mine ca nu va cunosc??- La un botez in apa, un mare predicator baptist -Liviu Olah–a spus candidatilor –daca credeti ca nu va puteti tine de aceasta fagaduinta, pe care o faceti in fata fratilor si in fata Lui Dumnezeu –mai bine nu va botezati. – Iata o corecta luare de pozitie a unui pastor – fagaduim nu la oricine ci Lui Dumnezeu–. Blessing

    • Cristian
      mart. 31, 2016 @ 08:52:18

      Aveti dreptate frate Mike dar eu v-as indemna la intelepciune. Nu cred ca exista pocait perfect… Doar Domnul Isus a fost perfect cand era intrupat (si este perfect in veci). Noi oamenii avem momente de slabiciune, uitam Cuvantul, ne mai inseala satana… Chiar si apostolul Pavel despre care scriati a avut momentul lui cand a spus „Cine ma va izbavi de acest trup de moarte?”. V-ati intrebat CE ANUME l-a facut sa adreseze aceasta intrebare, care rasuna ca un strigat?

      Suntem oameni, suntem slabi, cadem, ne pacaleste satana… Intrebarea este CE FACEM DUPA CE AM CAZUT?? Un raspuns este:
      http://biblia.resursecrestine.ro/1+Ioan/2#verset-1

      Copilaşilor, vă scriu aceste lucruri ca să nu păcătuiţi. Dar, dacă cineva a păcătuit, avem la Tatăl un Mijlocitor, pe Isus Hristos, Cel neprihănit. (1 Ioan 2:1)

      Mijlocitor, in sensul ca mijloceste pentru noi, ca Tatal sa aiba mila… IN CONTEXTUL IN CARE SI NOI NE POCAIM SI LUAM DECIZIA SA NE ABATEM DE LA RAU SI PACAT! (nu altfel, cum mai sunt invataturi in vremea asta, cum ca Domnul e dragoste si iarta fara pocainta – sunt false; fara pocainta/abatere de la rau nu exista iertare)

      Domnul ajuta pe cel ce este sincer, sa se indrepte si sa se pocaiasca! Doar sa fim sinceri si sa dorim cu adevarat pocainta si restaurarea.

      • mike
        apr. 01, 2016 @ 00:08:22

        @ Cristian – Daca a-ti facut stagiul militar veti intelege mai bine ce vreau sa spun– Inca nu am cunoscut -militar -TR -perfect- dar dimineata la careu, -la pregatire combatant – ora de masa –apoi lectiile de specialitate dupa masa – inspectia inainte de stingere , desteptarea –toate la ore fixe si dupa regulament – vrei nu vrei . Oare daca putem respecta legile omenesti si pe cei cu grade mari –si inca cu sfintenie – Intrebare – nu ar trebuii sa respectam cu atit mai mult pe cel ce nea dat Duh de viata – si viata vesnica prin Fiul Sau Domnul Isus?? Nici pocaiti perfecti nu gasim –insa as vrea sa vad pe credinciosi sa se lupte cu toate puterile si acolo unde sunt depasiti, sa ceara ajutorul Domnului– Si chiar daca cineva a pacatuit –( avem la Tatl un mijlocitor – va intreb de cite ori putem cadea si de cite ori ne va ridica Domnul?? – de cite ori Domnul Isus a vorbit femeii prinsa in pacat ?? Du-te si sa nu mai pacatuesti– o singura data – adica sa nu facem din aceasta o portita deschisa pentru a pacatui– Credinciosul nu e perfect –de acord mai greseste – dar a face pacat e cu totul altceva mai ales ,ca stii ca ce faci nu e dupa placul Domnului si intristezi fata LUI. – Insasi in rugaciunea Tatal nostru -se specifica – Si ne iarta noua -greselile- noastre– Inca nu am inteles si nu pot pune in armonie ceace spune Ap Pavel ( nu mai traiesc eu ci Christos in mine) cu ceace spune-Ap Ioan – (dar daca cineva a pacatuit -avem la Tatal un Mijlocitor)– Daca Isus este in noi, mai pacatuim?? El e de fapt -Sfintul- si prin faptul ca este in noi ne putem socoti -sfinti- din cauza Lui ,nu a noastra. Oare putem pune pe acelas cintar –martirii,– cu cei ce duc o viata in dendrigonala – adica o pseudo pocainta?? Studiez de putina vreme -Biblia- si inca nu stiu multe – dar ce stiu – daca am facut un -legamint- ( fie el si unul omenesc -numit -contract- daca nu ma tin de clauza scrisa – pierd -) si nu ma oblig sa-l indeplinesc – voi fi unul care am piedut – fiindca nu ma-m straduit sa indeplinesc – clauza –scrisa in legamint Cu privire la Intelepciune –?? da, i-mi este frica de Domnul. Adica i-mi este frica sa nu-L supar– ci sa stau in voia LUI. Be blessed

        • Cristian
          apr. 01, 2016 @ 09:18:53

          Am sa raspund un pic invers, de la sfarsit spre inceput: eu ma refeream la intelepciunea fata de cei slabi… Sa avem intelepciune fata de cei slabi, care mai cad etc.

          In privinta sfinteniei si modelului militar de disciplina, sunt 100% de acord cu dvs. (nici nu as putea altfel!) insa eu inteleg ca tocmai disciplina, respectiv sfintenia, ESTE O LUPTA!! Nu o lupta cu satana sau duhurile ci o lupta cu firea pamanteasca din noi! Nu ne nastem invingatori… si nu exista om care sa nu cada! DAR!! Eu as asemana cresterea in sfintenie cu cresterea unui copil, care invata de exemplu sa mearga: cade DAR SE RIDICA! Apoi poate cade inca o data… dar lui NU-I PLACE SA CADA si VREA sa invete sa mearga!… Plange, se sperie etc. DAR INCEARCA DIN NOU SI DIN NOU SI DIN NOU, CHIAR DE 1.000.000 DE ORI, PANA CAND REUSESTE!! Asa se invata mersul la copii! Cam la fel invatam si noi sfintenia: scopul este sa nu mai cadem! Scopul este si disciplina… si ce bine ar fi daca am respecta Scriptura cum respecta recrutii ordinele militare! Insa… la capitolul asta, ma tem ca foarte multi au mentalitatea „lasa ca merge si asa/invers” – care e complet gresita! Ma gandesc la cei care tolereaza pacatul, care chiar promoveaza libertinismul, din randul carora unii sunt CHIAR PASTORI (nu pot da nume dar cunosc…).

          Evident, cine este serios cu credinta, intelege inevitabil ca si Dumnezeu este FOARTE serios in privinta pacatului si nu ne putem juca cu pacatul!… Ce facem insa cu cei care de abea invata? Aici incercam sa spun: sa nu-i condamnam, sa nu-i descurajam ci sa-i intarim SA LUPTE, sa se sfinteasca, sa se ridice si sa mai incerce inca o data sa nu cada, sa mearga drept!! Nu la fel face Domnul cu noi? Nu cred ca Domnul ne leapada dupa prima cadere in pacat sau dupa a doua cadere… Daca ar fi fost asa, eram demult lepadat si nu mai aveam nici cea mai mica sansa!! Dar eu ma uit la Domnul, vad cum s-a purtat EL cu mine, si incerc sa invat: Domnul intai ma cerceteaza, apoi ma mustra (si cu nuiaua daca e nevoie!), iar apoi ma tot cheama sa ma pocaiesc, din nou si din nou si din nou – DAR NU LA NESFARSIT!! Daca ma recunosc si ma pocaiesc, EL ma iarta (si s-ar putea sa trec si prin cuptor de curatire, in functie de ce am facut, de cat e de grav!)! Dar daca ma impietresc si refuz cercetarea si nici macar dupa mustrare si nuia nu vreau sa ma indrept, INTENTIONAT SI REPETAT, atunci… se prea poate ca Domnul sa ma si lepede! Nu pentru ca EL m-ar lepada ci pentru ca EU AS CERE SA FIU LEPADAT, AVAND UN ASTFEL DE COMPORTAMENT PRIN IMPIETRIRE!!

          Spun lucrurile astea bazandu-ma pe experienta proprie…

          Si mai stiu un lucru, bazat tot pe experienta proprie: orice om, cand a fost mintit de satana si amagit si a cazut in vreun pacat, PRIMUL LUCRU PE CARE-L UITA este Bunatatea Domnului! Omul se auto-condamna, se auto-invinovateste si practic se simte prea pacatos ca sa mai poata fi iertat. Diavolul profita din plin de lucrul asta si exact aici si ataca: „Nu mai exista iertare! Gata! Esti lepadat!!” (tehnici de descurajare; cred ca exista si in domeniul militar strategii de descurajare a inamicului; la jocurile de noroc (care sunt pacat!!) lucrul asta se numeste BLUFF) Aici incercam sa ma refer… cand spuneam ca ar trebui sa-i incurajam pe cei cazuti: sa le reamintim ca Domnul iarta pe cel care SE POCAIESTE SINCER! Si, da, este corect: SA NU MAI FACA! Asta este telul, scopul: sfintirea, urarea raului!! Chiar am gasit zilele astea un verset care spune: „FIE-VA GROAZA DE RAU si lipiti-va tare de bine.” (Romani 12:9b) –> deci intai sa ne fie groaza de rau, de pacat… si doar apoi sa ne lipim de bine…

          Domnul sa va binecuvanteze! Stiu ca ati scris cu inima curata si sper ca nu v-am intristat!

          • mike
            apr. 03, 2016 @ 16:31:58

            @ Cristian – in adevar trebuie sa avem intelegere si ceva toleranta –cu cei ce beau lapte duhovnicesc (totusi diferit de -ortodocsi- botezul ,se face la -MATURITATE- deci constiiciosi de actul facut)–dar nu prea multa –fiindca piesa sub toleranta admisa, e considerata -REBUT- Totusi, ce parere aveti despre ce scrie Ap Ioan in -1 -Ioan cap 3-(4-9-)? Be blessed

  2. Valeria Iancu
    mart. 31, 2016 @ 02:27:02

    Reblogged this on Dumnezeu e în control.

  3. Cristian
    mart. 31, 2016 @ 08:42:49

    Multumesc. Este foarte greu in vremea asta (zilele astea) sa imi mai aduc aminte simplul fapt ca Domnul Isus nu vrea ca noi sa fim ROBI, nici DROGATI/dependenti!

    Evident, am o durere foarte mare pentru ca observ ca cei ce se numesc singuri pocaiti de fapt se drogheaza in masa: sunt toti iubitori ai unui idol la care nu pot renunta nici sa-i pici cu para focului! Cunosc cazuri din Romania (cele mai multe) dar si din America (un frate de prin Chicago de exemplu dar nu numai el). Evident (sau poate nu), durerea mea cea mai mare nu este pentru pocaitii care nu-si traiesc pocainta (ei singuri vor da socoteala, pana la urma e problema lor) ci este pentru cineva drag care are exact aceeasi problema, apara exact acelasi idol, pentru care ar sacrifica absolut totul (si exact asa si face de cativa ani). Nu pot sa dau detalii… dar vroiam sa spun ca ERA NEVOIE de o raza de speranta, de o aducere aminte a faptului ca Domnul Isus nu iubeste idolii si nici drogurile si ne vrea LIBERI, nu dependenti! Domnul sa-si faca mila si de noi…

    • rodi
      mart. 31, 2016 @ 10:57:17

      Pe langa faptul mentionat de dvs. exista si in SUA aceasta probleme in randul celor mai tineri si au nevoie de incurajare si indrumare pana nu e prea tarziu.

      • Cristian
        apr. 01, 2016 @ 09:30:38

        Nu stiu daca m-ai inteles… Eu ma refeream LA UN IDOL, nu neaparat la drogurile chimice! Idolul asta este un drog in sine – facebook il cheama! Toti il iubesc, toti „intra in sevraj” fara facebook, cel putin in Romania! Pocaitii stau pe facebook in timpul predicilor (am vazut chiar langa mine uneori), isi dau mesaje… Cei de prin fata, mai lasa instrumentul sau in pauze cand nu canta ei (si canta altii), ii mai vezi „butonand” (adica sms sau facebook – ei stiu). Pana la urma CINE sa fie atat de vrednic incat sa ingaduim ca atentia noastra sa fie deturnata de la Dumnezeu care e atat de Minunat spre …orice altceva?! Cel ce ne deturneaza atentia, nu este idol? Am ajuns sa mergem la adunare ca sa stam pe facebook? De ce? Nu-l mai putem inchide?! Sau… „nu este pacat” si „depinde cum il folosesti” DAR DE FAPT AM AJUNS NOI FOLOSITI/STAPANITI DE EL?! Altfel DE CE nu mai avem puterea de a-l inchide??

        E drept, 99,(9)% refuza sa inteleaga adevarul despre facebook si nu accepta nimic care le critica …idolul!… Iar daca cineva totusi ar fi liber si nu dependent sau inrobit de idolul facebook, nu ar trebui sa-l deranjeze aceste lucruri deloc, nu ar trebui sa protesteze (sau sa atace, chiar pe frati!), ar trebui sa-si inchida frumos telefonul inainte sa intre in adunare (fiind el stapan pe telefon/facebook si nu telefonul sau facebook stapan peste el) si eventual chiar sa-si poata sterge contul intr-o buna zi, daca va considera… CUNOASTETI OAMENI LIBERI?? Eu as vrea sa cunosc! Ar fi pentru mine o raza de speranta in bezna!!

        • rodi
          apr. 01, 2016 @ 11:37:32

          ai dreptate ca tehnologia este o mare capcana pentru credinciosi, mai ales ca ne fura mult timp pretios. Cel mai bine e sa ne inchidem telefoanele si computerele ca sa nu devenim robii lor.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

%d blogeri au apreciat: