Andreea Sutton Bradeanu arestată pe trei zile fără mandat de arestare, doar cu o plîngere a unei lucrătoare de la protecția copilului U.K

Andreea Bradeanu

UPDATE 11 iulie – Andreea Sutton Bradeanu a fost eliberata dupa trei zile in arest!

ANDREEA SUTTON BRADEANU, MAMA A TREI COPII, TRATATA CA UN CRIMINAL VIOLENT de POLITIE

Andreea Sutton Bradeanu arestată fără mandat de arestare, doar cu o plîngere a unei lucrătoare de la protecția copilului U.K

Andreea in  arest  pana Luni cand va fi dusa direct la tribunal. Arestata pe trei zile, fara evidente sau mandat de arest!

Sa fim alaturi de Andreea Bradeanu in aceste clip grele! Domnul Isus vorbeste despre asteptarile Sale din partea celor ce Il urmeaza in Judecata viitoare descris in Matei 25:

  • 5 Căci* am fost flămând şi Mi-aţi dat de mâncat; Mi-a fost sete şi Mi-aţi dat de băut; am fost străin** şi M-aţi primit;
  • 36 am fost gol* şi M-aţi îmbrăcat; am fost bolnav şi aţi venit să Mă vedeţi; am fost în** temniţă şi aţi venit pe la Mine.’
  • 37 Atunci, cei neprihăniţi Îi vor răspunde: ‘Doamne, când Te-am văzut noi flămând şi Ţi-am dat să mănânci sau fiindu-Ţi sete şi Ţi-am dat de ai băut?
  • 38 Când Te-am văzut noi străin şi Te-am primit sau gol şi Te-am îmbrăcat?
  • 39 Când Te-am văzut noi bolnav sau în temniţă şi am venit pe la Tine?’
  • 40 Drept răspuns, Împăratul le va zice: ‘Adevărat vă spun că, ori de câte ori* aţi făcut aceste lucruri unuia din aceşti foarte neînsemnaţi fraţi ai Mei, Mie Mi le-aţi făcut.’

Sotul Andreei, Alex Bradeanu, a asteptat-o in masina la inchisoare toata ziua dorind sa fie acolo imediat cand ea va fi eliberata. Dar nu a fost sa fie asa. In timpul asteptarii ne-a tot informat despre starea lui Andreea dupa gratii. Se presupune de Andreea si de Alex ca aceasta ar fi scrisoarea care s-ar putea sa fie cauza arestului, desi s-ar putea sa fie un motiv si faptul ca s-au trimis felicitari fetelor Andreei de ziua lor in la inceputul lunii iulie-

Andreea arestata 1Aceasta este singura scrisoare scrisa acum 2 zile de catre Andreea la managerul care se ocupa de caz. Din cauza la refuz de comunicare din trecut, scrisoarea aceasta a fost trimisa exact acasa la el.
In rest nici un email nici o alta scrisoare.
Voi gasiti ceva urat in scrisoarea asta?

Daca la birou nu raspund, si de fiecare data cand le trimitem scrisoare, email s-au sunam nu raspund….ce are de facut ? A;ex B.

Am citit un comentariu interesant la discutiile despre Andreea in care un tata indian spune ca a fost arestat de 20 de ori, de fiecare data pentru o minciuna spusa de un functionar CPS.

Bhupeshkumar Navinchandra Patel I’ve been arrested since family court more times than a real criminal over 20 times just because social workers lie ..

Alex Bradeanu (Sotul Andreii) –

Inca refuza sa o elibereze…
Ce reguli absurde, si stiu prin ce sufetinta trece. Totusi refuza, refuza…si o trateaza ca pe un animal.
Li s-au spus ca nu se simte bine si e bolnava.
Cand am vorbit cu ea la telefon imi spunea ca nu o lasa sa isi ia pastille ei din cauza ca nu are numele pe ele.
O indoapa cu pastilele lor si tot trag de ea acolo…si o pazesc.
Arestul azi fiind gol…. au si politistii de lucru pazind amarata femeie…O distrug mental..

….Toti intr-o zi vom da socoteala si pentru un ac furat.
Dar pentru niste copii….?

9:30 am
Andreea tot in arest.
Sa ti femeia 15 ore in celula ca vezi domne suspecteaza ei ca Andreea ar fi trimis emailuri si scrisori la social worker. Nici macar nu vor sa spuna ce fel de scrisori a trimis s-au emailuri.
Ne-au luat calculatoarele intentionat sa ne ingroape cumva.

8:30 am
Am fost inauntru sectiei de politie sa intreb ce se intampla cu Andreea, le-am explicat ca nu m-a sunat deloc in tot acest timp.
O doamna politista a spus ca e totul ok si ca e este pe maini bune.
I-am explicat ca are probleme de sanatate si ca sta de mult timp in celula de ce nu i se da drumul ?
Mi-a raspuns ca doar ce au schimbat tura de 30 min si trebuie sa aibe interviu la 9:00.
I-am raspuns de ieri seara si pana in dimineata asta nu a-ti intervievato ? Politia lucreaza 24/24..
Ofitera a raspuns NU, nu stiu ce s-a intamplat pe tura de dinaintea mea.
Cum asa am zis, trebuie sa fie pe sistem inregistrat tot de pe tura precedenta !!
Cu siguranta nu-i este bine inchisa in celula aia de atata timp !! Are si probleme cu sanatatea !!
De unde sti ma intreaba ofitera, ai fost acolo sa vezi cum e ?
Offff ca doar nu o fi Bahamas!!!

Alex Bradeanu

Andreea este acum in arest.

(1) A fost arestata din cauza ca oamenii au trimis scrisori la adresele membrilor la protectia copilului spunandu-le sa ii dea acasa copii Andreei.

Din aceasta cauza protectia copilului (social worker/managerul) au facut plangere la politie „pentru abuz” iar acesta rezultand cu arestarea Andreei(sotiei)

(2) Nu s-a certat cu nimeni, ci doar au facut plangere de abuz din cauza ca oamenii trimiteau felicitari la una din fiice fiind ziua ei pe 09.07.16.

Au arestat-o din cauza ca era pe BAIL si ca nu avea voie sa aiba legatura cu cei ce au fetele in grija.
Culmea…ea nu a trimis nici o scrisoare/felicitare si nimic de alt fel.

 Alex Bradeanu

Andreia Bradeanu contAndreea Sutton sufera cumplit! Ei i-au spus ca pana miercuri o tin. Lui Alex i-au spus ca pana luni dimineata cand o vor duce la tribunal.
Se poarta foarte rau cu ea cei de la sectie si o tin intr-o celula rece, nu mai poate de frig saraca. Ce inuman sa nu aiba si ei o patura sa ii aline cat de cat frigul, macar prin somn sa isi mai aline durerea. Se simte foarte rau fara pastilele de inima pe care a ajuns sa le ia tot din cauza acestor NEoameni, ca INUMAN s-au purtat cu ea. Are de luat pastile pe care ei nu o lasa sa le ia pt ca cica ei nu stiu ce pastile sunt daca ea nu are la ea o reteta. Si vitamina D la ea este foarte scazuta si o afecteaza foarte tare mai ales acum pt ca acum si mai putin o lasa la soare, doar 10 minute o lasa afara si daca se nimereste sa fie si soare e bine daca nu… lacrimi si iar lacrimi. La telefon a lasat-o doar f scurt cu sotul si atat si atunci mereu insistau sa inchida, nici nu au apucat sa vorbeasca tot ce aveau nevoie. Plange si se simte foarte izolata, neindreptatita si extrem de invinuita. Ea e toata vina ca domnii care ii tin fetele se simt deranjati de scrisorile si felicitarile noastre. I-au scos in fata pt acuze niste email-uri de anul trecut numai ca sa o acuze de ceva, si se mira de unde sa ii mai scoata vina. Astia chiar isi bat joc, nu alta!
Canta saraca atunci cand nu plange si le predica versete din Biblie acolo, ei rad de ea, dar daca nu faci ceva acolo intr-o asa tensiune, o iei razna. Esti si acuzat si te fac sa te simti o persoana rea si periculoasa, frigul este insuportabil, raceala din privirile lor si toata atitiudinea emanata este extrem de taioasa si toata aceasta pedeapsa pt ca iti iubesti copiii si nu poti renunta la ei asa cum se asteapta ei.
Imaginati-va sa nu vi se permita sa va vedeti copiii mai mult de un an dar deloc. Si nici macar sa nu ai tu o vina ci sotul si pt ca „Protectorii” considera ca tu ca mama nu poti sa iti aperi copiii de fostul soti ti-i ridica si ramai si tu fara ei chiar daca tu nu ai nici o vina.

A da, un avocat? De unde asa repede sa gasesti unul si daca gasesti unul, din ce sa-l mai plateasca si pe acela ca i-au zvantat de bani acest SS pe bietii copiii acestia.
Postam un cont al Andreei. Poate reusim sa mai facem un efort sa mai cotizam fiecare cu putin dar cat de cat sa o ajutam sa nu ramana inchisa acolo fara temei. Are neaparat nevoie de un avocat.

Doamne ai mila ca Tu esti cel mai bun Paraclet pt Andreea, Te rugam n-o lasa sa se simta asa singura. Da-i mangaierea de care are nevoie, amin!

„ANDREEA SUTTON BRĂDEANU, ARESTATĂ!”

Florin Barbu a fost prezent cu George Alexander si Dan Dragoman in Bruxelles Vineri seara si printr-o convorbire telefonica cu Andreea Bradeanu in care discutau despre protestul de sambata, ei au auzit tot ce se intampla cand cei patru politisti au batut la usa casei si au arestat-o pe Andreea fara mandat de arest si fara evidente. Dupa ce politia i-a explicat Andreei ca o vor aresta, au intrat cu forta in casa si i-au confiscat aparatura electronica dupa care au dus-o la inchisoare. In ziua de vineri cand au arestat-o pe Andreea, ea se pregatea ca sa plece la Bruxelles pentru protestul in sustinerea familiilor cu copiii confiscati de state europene.

Florin Barbu: 

🇬🇧 Poliția din Anglia 🇬🇧 ne dați și nouă un COMUNICAT de Presă de ce ați arestat-o pe Andreea Sutton Brădeanu ? Poporul Roman dorește șă știe de ce fără mandat de arestare doar cu o plîngere a unei lucrătoare de la protecția copilului U.K. Ați Arestat această mamă a trei copiii.Mulțumim

La Mulți Ani Naomi! Astazi e ziua uneia din fetele Andreei. Au ajuns acasă la Andreea fără mandat de arestare si cu un motiv inventat. Înainte de a deschide ușa ne-a sunat si avem totul înregistrat.

De aceea dragi Romani vă rog să găsim un Om în fiecare capitală a lumi să organizeze proteste să luptăm pentru drepturile noastre ca niciodată să nu mai fim discriminați.Arestarea ei,e o dovadă clară de intimidare.Ce facem fugim sau luptăm ? Doamne Ajută să fim unul pentru toți și toți pentru unul.

George Alexander :  ANDREEA SUTTON BRĂDEANU, ARESTATĂ!

CITESTE si

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

