Deputatul Aurelian Mihai va cere permisiunea sa-i viziteze pe Andy si Diana Barbu

Deputat Aurelian Mihai intalnire cu Florin Barbu la Palatul Parlamentului 13 iulie

Florin Barbu  (intalnire cu deputatul Aurelian Mihai 13 iulie 2016)

După vizita mea de ieri la Parlament,domnul deputat Aurelian Mihai va cere permisiunea pentru ai putea vedea pe Andy și Diana.Doresc să stiu ce fac copiii mei, cum se simt, cum sunt, sunt foarte îngrijorat de ei si aceasta veste ca cineva va încerca orice să îi vadă mă bucură. Însă întrebarea rămîne i se va permite acest lucru ?

Aurelian Mihai (intalnire cu deputatul Aurelian Mihai 28 iunie 2016)

Diana and Andy Barbu, Florin BarbuAstazi l-am avut invitat la Parlament pe dl. Florin Barbu, cunoscutul nostru roman ai carui copii sunt preluati de catre o familie de britanici spre adoptie. Gravitatea, pentru cine intelege, o reprezinta faptul ca familia respectiva este una mai … neobisnuita, declarata ca uniune intre persoane de acelasi sex.

Cum spuneam, colegii deputati din comisia parlamentara au anuntat ca se vor implica masiv si de asemenea s-au gandit sa imi ofere onoarea de a ma ocupa de aceasta situatie de acum inainte si pentru faptul ca acest caz este cunoscut in colegiul meu.

Ma onoreaza acest lucru si voi face tot ce imi sta in putinta pentru a ajuta acest om!

De asemenea, m-ar onora enorm ca pe perioada verii, in care voi dedica atentie acestui caz, de fiecare data cand voi solicita colaborarea colegilor mei deputati, sa convocam comisia parlamentara din Camera Deputatilor cat de des posibil pentru a reusi sa dam de cap acestei situatii, tot printr-o buna colaborare.

Pana atunci, fiti increzatori! Florin Barbu este un luptator! Am inceput deja sa am incredere in viitorul sau si al parintilor dumnealui alaturi de copii pe care trebuie sa ii recuperam!

Deputat Aurelian Mihai

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

