UNITATEA CU DUMNEZEU – Nelu Brie – Conferinta UNITY Londra (2016) CREDO TV

Nelu Brie Conferinta UNITY 2016 Londra

NELU BRIE: O chemare la unitate. O chemare la a ne aseza sub puterea cuvintelor Domnului nostru Isus Hristos. Evenimentul de astazi se desfasoara in trei sesiuni care vor aborda pe rand trei aspecte foarte importante ale unitatii crestine.

  1. In prima parte, la aceasta sesiune, se va vorbi despre UNITATEA CU DUMNEZEU. Nu putem vorbi despre unitate duhovniceasca, despre unitate in Domnul a celor mantuiti fara sa ne referim la unitatea fiecaruia dintre noi cu Dumnezeu. Unitatea noastra cu Dumnezeu ne transfera acea identitate spirituala pe baza careia se poate realiza unitatea dintre noi. Copiii lui Dumnezeu sunt una. Dar, mai intai, trebuie sa fie copii lui Dumnezeu. (Vizioneaza mesajul de la prima sesiune, rostit de Pastorul Nelu Brie aici – Unitate cu Dumnezeu – Nelu Brie – Conferinta UNITY Londra (2016) CREDO TV) PAGINA ACTUALA
  2. A doua sesiune va avea in vedere un aspect la fel de important al unitatii noastre: UNITATEA CREDINCIOSILOR IN BISERICA LUI DUMNEZEU. UNITATEA BISERICII LUI DUMNEZEU. UNITATEA POPORULUI LUI DUMNEZEU. (Vizioneaza mesajul din sesiunea a 2-a, rostit de Pastorul Moise Ardelean aici – Unitatea Bisericii ca si Comunitate – Conferinta UNITY Londra – Moise Ardelean (2016) CREDO TV)
  3. In partea a treia , se va vorbi despre UNITATEA CREDINCIOSILOR IN FAMILIE. Este asa de important ca familia sa fie unita. Familia formeaza apoi biserica si laolalta slujim pe Dumnezeu ca popor al lui Dumnezeu. (Vizioneaza mesajul din sesiunea a 3-a aici – Unitatea Credinciosilor in familie – Conferinta UNITY Londra (2016) Mircea Detesan)

Conferinta Bisericilor Penticostale din Londra UNITY 2016

Astazi, in mesajul care urmeaza sa vi-l impartasesc, vom vorbi despre unitatea noastra cu Dumnezeu, despre relatia noastra cu Dumnezeu. Si, inainte de orice si de toate, as dori sa citim Cuvantul Domnului pe care il gasim in epistola 2 Timotei 4:1-8

1 Te rog fierbinte*, înaintea lui Dumnezeu şi înaintea lui Hristos Isus, care** are să judece viii şi morţii, şi pentru arătarea şi Împărăţia Sa:
2 propovăduieşte Cuvântul, stăruie asupra lui la timp şi ne la timp, mustră*, ceartă, îndeamnă** cu toată blândeţea şi învăţătura.
3 Căci* va veni vremea când oamenii nu vor putea să sufere învăţătura** sănătoasă, ci îi vor gâdila urechile să audă lucruri plăcute şi îşi vor da învăţători dupㆠpoftele lor.
4 Îşi vor întoarce urechea de la adevăr şi se vor îndrepta* spre istorisiri închipuite.
5 Dar tu fii treaz în toate lucrurile, rabdă* suferinţele, fă lucrul unui evanghelist** şi împlineşte-ţi bine slujba.
6 Căci eu* sunt gata să fiu turnat ca o jertfă de băutură şi clipa plecării** mele este aproape.
7 M-am luptat* lupta cea bună, mi-am isprăvit alergarea, am păzit credinţa.
8 De acum mă aşteaptă cununa* neprihănirii, pe care mi-o va da în** „ziua aceea” Domnul, Judecătorul cel drept. Şi nu numai mie, ci şi tuturor celor ce vor fi iubit venirea Lui.

Locul din Scriptura despre care am citit ne vorbeste despre umblarea in credinta a apostolului Pavel. Scriind lui Timotei cateva cuvinte, in aceasta ultima epistola a sa, apostolul Pavel se pune in fata ca o pilda. Intr-un fel, este o concluzie a vietii sale. Un rezumat succint al vietii sale. M-am luptat* lupta cea bună, mi-am isprăvit alergarea, am păzit credinţa... Acest barbat a fost un om unit cu Dumnezeu. Un om al lui Dumnezeu printre multi oameni care nu l-au cunoscut pe Dumnezeu. O lumina a lui Dumnezeu in mijlocul unei generatii care se ducea la pierzare. Apostolul Pavel a stralucit si straluceste peste veacuri.

Dumnezeu ne cunoaste pe fiecare dintre noi. Si noi suntem chemati sa fim oameni ai lui Dumnezeu. Si noi suntem chemati sa fim uniti cu Dumnezeu. Si noi suntem chemati sa umblam cu Dumnezeu. Experientele noastre cu Domnul sunt cunoscute mai mult sau mai putin de cei din jurul nostru. Dar ar trebui sa fie bine intiparite in sufletul nostru si bine subliniate in ce priveste identitatea noastra crestina. Dati-mi voie inca de la inceput sa intreb: Sunteti dvs. oameni ai lui Dumnezeu? (Notite pana la minutul 19:45)

Mesajul Pastorului Nelu Brie incepe la minutul 14:00

Conferinta UNITY Londra – Nelu Brie (2016) CREDO TV

VIDEO by Credo TV

Comments are closed.

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

