Zac Poonen – Mesajele care lipsesc in crestinismul de azi

Zac Poonen

Dumnezeu nu e o persoana care strica placerea altora. E o minciuna a Diavolului. Si eu m-am decis sa demonstrez prin viata mea ca Diavolul e mincinos, ca Dumnezeu e un Dumnezeu bun. El nu strica placerea noastra. El vrea sa ne bucuram de viata, dar nu intr-un fel ieftin si murdar. Omul care comite adulter crede ca asta e fericire. Nu e fericire. Uitati-va ce remuscari de constiinta are dupa acel moment. Uitati-va cat de mult poate fi afectata, spiritual, viata lui dupa acel moment. Asta nu e amuzament. E ceea ce Diavolul numeste amuzament. Dumnezeu ofera amuzament curat, care nu ne face rau. Este distractie care iti poate face rau si distractie care nu iti face rau. Dumnezeu ne da placer si bucurie care nu ne face rau.

Cate mesaje ati auzit de pocainta in ultimul an? Pur si simplu nu se mai aude asa ceva. Ti-a spus predicatorul ce pacat exista in viata ta la care trebuie sa renunti? Atunci inseamna ca nu a predicat despre pocainta.

Timp de 16 ani, din viata mea de crestin, n-am inteles nimic despre Noul Legamant, in afara de faptul ca Isus a murit pentru pacatele mele si ca pacatele mele au fost iertate. Deci stiu din propria experienta. Si Dumnezeu m-a dus pe acest drum multi ani ca sa ma invete ca poti fi crestin de multi ani, poti chiar sa-L slujesti pe Dumnezeu, si sa nu cunosti tot adevarul si astfel sa fii in robie. Si eu chiar am fost in robie 16 ani, dupa ce am fost nascut din nou. Cati dintre voi puteti spune sincer: „Sunt nascut din nou, dar ma aflu in robie?”

Acesta e primul pas. Am spus: „Doamne, m-am saturat de robia mea. Nu vreau sa mai ifu rob.” Te-ai saturat? Atunci trebuie sa afli adevarul. Trebuie sa afli acele mesaje care lipsesc din crestinismul de azi pe care nu le-ai auzit pana acum sau nu l-ai lasat pe Duhul Sfant sa te calauzeasca in tot adevarul. Iar datorita acestui fapt nu esti liber. Aceasta depinde de cunoasterea adevarului. Iar Biblia spune ca dumnezeul veacului acesta impiedica vederea oamenilor. El a impiedicat pe multi sa afle ca iertarea pacatelor e gratuita, ca Hristos a murit pentru paccatele lor. Dar nu a reusit sa te impiedice si pe tinesa afli acest adevar. Dar el v-a inselat pe multi dintre voi sa credeti- ascultati, in special voi, cei tineri, ca daca Ii dai totul lui Dumnezeu, viata ta va fi nefericita. Cine ti-a spus acest lucru? Diavolul. Cum stiu asta? Pentru ca stiu ca multi dintre voi nu I-ati incredintat toate lucrurile lui Dumnezeu. De ce nu I-ai dat totul lui Dumnezeu? Fiindca simti ca viata ta va fi nefericita. Toti iubim fericirea si amuzamentul. Si ai impresia ca daca dai totul lui Dumnezeu, nu vei mai avea fericire si amuzament in viata. Iti spun un lucru: eu sunt mult mai fericit decat voi toti si am amuzament mult mai mult, fiindca I-am dat totul lui Dumnezeu. Oricine I-a dat totul lui Dumnezeu, va marturisi acelasi lucru.

Dumnezeu nu e o persoana care strica placerea altora. E o minciuna a Diavolului. Si eu m-am decis sa demonstrez prin viata mea ca Diavolul e mincinos, ca Dumnezeu e un Dumnezeu bun. El nu strica placerea noastra. El vrea sa ne bucuram de viata, dar nu intr-un fel ieftin si murdar. Omul care comite adulter crede ca asta e fericire. Nu e fericire. Uitati-va ce remuscari de constiinta are dupa acel moment. Uitati-va cat de mult poate fi afectata, spiritual, viata lui dupa acel moment. Asta nu e amuzament. E ceea ce Diavolul numeste amuzament. Dumnezeu ofera amuzament curat, care nu ne face rau. Este distractie care iti poate face rau si distractie care nu iti face rau. Dumnezeu ne da placer si bucurie care nu ne face rau.

Deci, sa nu crezi ca mai multa cunoastere a adevarului te va stanjeni. Nu, ci viata ta va fi cu mult mai fericita. Stii ca cea mai fericita persoana pe acest pamant a fost Isus Hristos?

Daca as putea sa va conving de un adevar, ar fi acesta: ca cel mai fericit om care a umblat pe pamant a fost Isus Hristos. Cati de aici nu vreti sa fiti fericiti? Inseamna ca esti nebun daca spui ca nu vrei sa fii fericit. Eu vreau sa fiu fericit tot timpul. Si stiu ca cei mai fericiti oameni de pe pamant nu sunt starurile de cinema, nici cei care comit adulter, nici cei care castiga cei mai multi bani. Nici macar cei care au bogatii si masini…. Nu aceste lucruri ii fac pe oameni fericiti. Ci este Isus Hristos…. El a fost ce mai fericit om de pe acest pamant. Si eu am decis ca asa vreau sa fiu si eu.Imi voi ghida viata dupa a Lui. Si nici unnul dintre ceilalti oameni nu ma atrage. Nu mai sunt ispitit de alte lucruri, pentru ca am aflat cine ecel  mai fericit om de pe pamant. Daca si tu descperi ca Isus Hristos a fost cel mai fericit om de pe pamant, vei tanji sa fii ca El, fiindca viata ta va fi cu mult mai fericita. Intreaga ta viata va fi cu mult mai fericita. Fiecare aspect all vietii tae va fi transformat.

Trebuie sa incepi de aici, din acest punct: ca viata Domnului Isus a fost ceamai buna viata pe care a trait-o cineva pe acest pamant. Asadar, Duhul Adevarului va va calauzi in tot adevarul, si nu doar cu privire la adevarul Bibliei, ci si adevarul despre noi. Multi dintre noi vrem sa stim adevarul Bibliei. In reaitate, multi dintre noi venim la conferinte, intalnii,  ca sa auzim.. vreau sa stiu mai multe despre asta. Si setea dupa cunostinta e buna, daca aplici in viata ta ceea ce auzi. Ascultati acest lucru. Toata mancarea care o mancam trebuie sa fie digerata. Dar daca continui sa-ti umpli stomacul cu mancare  si aceasta nu e digerata, vei fi o persoana bolnava. De aceea avem atatia crestini bolnavi. Va spun un lucru, avem mai multi crestini bolnavi in Adunarile noastre, decat in alte Adunari, pentru ca primim mai mult hrana. Asa ca ne indopam cu cunostinta si neaplicand-o in viata de zi cu zi, vei devein un crestin bolnav. Vreau sa va indemn ca fiecare adevar pe care-l auziti sa-l aplicati si rugati–L pe Duhul Sfant  sa va calauzeasca in tot adevarul, cu privire la voi insiva. „Doamne, arata-mi mie unde sunt mandru si egoist.” Pentru asta a venit Duhul Sfant, ca sa ne arate tot adevarul.

 

Mesaj de încurajare și zidire spirituală. Predici pentru vremuri grele – http://www.fiti-oameni.ro

Sursa: http://www.resursecrestine.ro

2 comentarii (+add yours?)

  1. Valeria Iancu
    Iul 16, 2016 @ 06:36:42

    Reblogged this on Dumnezeu e în control.

  2. Andreea
    Iul 19, 2016 @ 15:44:04

    Exceptional si atat de adevarat! Slavit sa fie Domnul Isus pentru ca ne-a descoperit aceste adevaruri prin slujitorul Sau!!! Acum, asa cum scrie si aici, sa ne ajute El si sa le punem in practica, altfel e degeaba!

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

