Transmisie LIVE / In Direct – Pastorul Gicu Stan – Slujbele de Priveghi si Serviciul de Inmormantare

http://revedere.org/

Clik pentru transmisia LIVE / In Direct via CREDO TV

Serviciile de priveghi și înmormântare ale pastorului GICU STAN

Urmareste LIVE / IN DIRECT aici – http://revedere.org/

luni si marti de la orele 18:00

miercuri la  ora 12:00

Serviciile de priveghi și înmormântare ale celui care a fost pastorul GICU STAN.

Luni, 18 Iulie, de la 6:00 PM, serviciul de priveghi
Marți 19 Iulie, de la 6:00PM, serviciul de priveghi
Miercuri, 20 Iulie, de la 12:00 PM, serviciul de înmormântare.

La 17 iulie 2016 a trecut la Domnul fratele Gicu Stan, pastorul Bisericii Betel Zorilor, din Cluj-Napoca.

„Mă aştept şi nădăjduiesc cu tărie că nu voi fi dat de ruşine cu nimic, ci că acum, ca totdeauna, Hristos va fi proslăvit cu îndrăzneală în trupul meu, fie prin viaţa mea, fie prin moartea mea. Căci, pentru mine, a trăi este Hristos şi a muri este un câştig.” (Filipeni 1:20-21)

Slujbele de priveghi vor fi luni si marti de la orele 18:00 la Biserica Betel Zorilor, iar serviciul de inmormantare va fi miercuri la  ora 12:00.

Anunt local: ANUNȚ: La solicitarea familiei, vă rugăm să nu aduceți coroane la priveghi sau înmormântare. Dorința fratelui Gicu era ca acei bani dați pe coroane, dacă tot se dorește să fie dați, mai bine să fie cheltuiți cu folos. (De exemplu, se poate face o donație spre Liceul Creștin Pro Deo – http://liceulprodeo.ro/, proiect inițiat de fratele Gicu Stan)
ANUNȚ 2: Miercuri, între orele 10:30 – 11:00, în Biserica Betel, strada Curcubeului nr.7, Cluj-Napoca, sicriul va fi deschis pentru cei care doresc să mai vadă trupul neînsuflețit al celui care a fost fratele Gicu Stan.
 Biserica Betel Zorilor Cluj –Betel Zorilor
Dumitru Moldovan la Biserica Betel Zorilor Duminica 18 iulie 2016
Transcriere AGNUS DEI – Dumitru Moldovan:
Screen Shot 2016-07-17 at 11.02.10 PMInima mea este trista, de altfel si ce as putea sa spun mai mult decat: Dumnezeu face ce vrea. Trecand zilele trecute pe la fratele Gicu Stan, sa-l vad, impreuna cu familia Isai, am fost asa de amarat, asa de trist. Si mi-a venit in gand cuvantul lui Iov si am zis: „Doamne, niciodata n-am putut sa pricep cum au stat prietenii lui Iov atatea zile, sa nu poata sa spuna niciun cuvant?” Am avut aceasta perioada si eu cand am stat de vorba cu fratele Gicu. Si, ce puteam sa-i mai spun? Noi sunte moameni si de altfel, nici nu avem ce intrebari sa-I punem lui Dumnezeu. Cine suntem noi? Si totusi Ii punem: De ce, Doamne? Si vedeti, avem intrebari la care nu vo mprimi raspunsuri. Nici nu stiu daca in vesnicie ne va  spune Dumnezeu, ca nu meritam nimic. Dar, m-am gandit la Iov ,omul acesta a lui Dumnezeu. In asa o stare a fost. Asa apasare. Atata boala. Atata suferinta. Atata pierdere. Sa iti pierzi toata averea. Sa iti pierzi copiii. Sa ramai bolnav. Si cred ca si el s-a intrebat „de ce, Doamne, ca am umblat inaintea Ta, in neprihanire”. Si Dumnezeu tace. Stiti ce spune in Iov 23?

1Iov a luat cuvântul și a zis: 2„Și acum plângerea mea este tot o răzvrătire. Dar suferința îmi înăbușe suspinele. 3Oh! Dacă aș ști unde să-L găsesc, dacă aș putea să ajung până la scaunul Lui de domnie, 4mi-aș apăra pricina înaintea Lui, mi-aș umple gura cu dovezi. 5Aș ști ce poate să răspundă, aș vedea ce are să-mi spună. 6Și-ar întrebuința El toată puterea ca să lupte împotriva mea? Nu; ci m-ar asculta negreșit. 7Doar un om fără prihană ar vorbi cu El, și aș fi iertat pentru totdeauna de Judecătorul meu. 8Dar, dacă mă duc la răsărit, nu este acolo; dacă mă duc la apus, nu-L găsesc: 9dacă are treabă la miazănoapte, nu-L pot vedea; dacă Se ascunde la miazăzi, nu-L pot descoperi.

Nu era nicaieri. Si noi trecem prin incercari. Si Dumnezeu nici nu ne-a promis :Mai, pocaiti-va, ca nu o sa mai aveti probleme niciodata. Ci, dimpotriva, ne-a spus: In lume veti avea necazuri. Dar a mai spus un lucru foarte important care ne incurajeaza. A spus: Indrazniti, ca Eu am biruit. Slavit sa fie Dumnezeu! Probleme asa de grele.

Am fost la fratele Gicu. Am stat si ne-am rugat. Am pus mana pe piciorul lui si el a pus mana pe mana mea si cat ne-am rugat, mi-a strans mana cu toata puterea care a avut-o. L-am sunat astazi si nu mi-a mai raspuns. Si m-a sunat Cornel si mi-a spus: Mitru, nu poate sa-ti raspunda. Si mi-am dat seama ca nu e spre bine, ci este spre rau.

Frati si surori, eu m-am intrebat si zic si astazi. Eu pot sa spun sute de mii de rugaciuni care s-au inaltat pentru fratele Gicu Stan in intreaga lume, un om care a fost in Australia, in America, in Europa peste tot si toti fratii l-au iubit asa de mult. Si dupa toate aceste rugaciuni, tace Dumnezeu. N-ati avut probleme, cand a tacut Dumnezeu? Pentru noi,tace si astazi.  Si peste problemele care le avem mai ales cu o fiica bolnava de 44 de ani, se imbolnaveste si cealalta de cancer. Si am zis: De ce, Doamne? Si Dumnezeu nu ne raspunde. Nu stiu daca ne varaspunde vreodata, dar eu stiu cum a spus Iov, caci El este Facatorul meu si ma duc si-L caut chiar daca tace. Am sa ma duc sa-L caut, ca undeva trebuie sa-L gasesc. Pana in sfarsit, Iov l-a gasit pe Dumnezeu. Si-i pune Dumnezeu vreo 80 de intrebari din capitolul 38 pana la sfarsit. Si n-are Iov nici un cuvant de aparare. Pai, cum, Iov, tu care ai fost atat de neprihanit? Tu care ai suferit si ai pierdut totul, nu mai ai cu ce sa te aperi? Cand se intalneste cu Dumnezeu, nu mai are niciun cuvant pentru ca Dumnezeu este drept.

Iubitilor, noi nu suntem in lumea asta la voia intamplarii sau la voia cuiva. Noi suntem in aceasta lume ca sa-L slujim pe Dumnezeu. Si Dumnezeu ne-a chemat sa ne mantuiasca sufletele si acesta este un har extraordinar ca sa poti sa mostenesti viata vesnica cu Imparatul Imparatilor, cu Domnul Domnilor, cu fratii scumpi care au plecat si de care ne este dor si strigam in fiecare zi: Vino, Doamne si du-ne si pe noi!Caci ne-am saturat de pamant, ne-am saturat de toate. Am constatat si am gasit c animic pe lumea asta nu e fericire si nu e bucurie decat sa fii cu Dumnezeu, cu Facatorul Tau. Slavit sa-I fie numele in veci de veci!

Poate vi s-a parut si voua ca cerul este inchis, asa cum mi s-a parut mie. Dar vreau sa-ti spun ca se va deschide odata. Ma rog in seara aceasta si as vrea ca Dumnezeul cerurilor sa va binecuvanteze, frati si surori. Dumnezeu sa-Si intinda mana peste biserica. Eu stiu ca este o durere pentru toti crestinii care il cunosc pe fratele Gicu, dar pentru Biserica Betel pentru ca daca Dumnezeu nu se indura, veti pierde o valoare si ne rugam ca Dumnezeu sa inlocuiasca fratii. Dumnezeu sa umple biserica asta de Duhul Sfant.

– Mesaj la Biserica Betel „Zorilor” din Cluj – http://embed.bisericilive.com/

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
