Deputat Maria Grecea: In Norvegia ne-am intalnit cu multi Romani care erau foarte speriati ca si lor li se poate intampla acelasi lucru ca familiei Bodnariu

Maria Grecea,Mircea Lubanovici,Mircea Dolha in Norvegia

Maria Grecea,Mircea Lubanovici,Mircea Dolha in Norvegia

Maria Grecea: In Norvegia ne-am intalnit cu multi Romani care erau foarte speriati ca si lor li se poate intampla acelasi lucru ca familiei Bodnariu.

Maria Grecea: Ieri am fost sunata de catre cei de la Digi 24, sa dau un interviu despre fam Botnariu. Am fost uimita sa vad ca pe jurnalisti ii interesa de fapt suma care s-a cheltuit pe deplasarea in Norvegia.

Trist s-a constatat ca aceasta deplasare a fost pusa la un loc cu altele mai putin utile sau benefice. Mai mult, cred ca nu s-a inteles un lucru, noi acolo ne-am intalnit cu multi romani care erau foarte speriati ca si lor putea sa li se intample acelasi lucru. Intalnirile au fost multe intr-o perioada scurta, 3 zile ! Asta inseamna jurnalism:(

Oricum eu nu ma simt vinovata ca Parlamentul a cheltuit niste bani pentru copii…Daca nu era pentru asta, probabil ca ii cheltuia pe altceva.
http://www.digi24.ro/…/Ilustrate+cu+parlamentari+romani…

CITESTE si – Deputat Maria Grecea: Statul Român este dator să își sprijine cetățenii, oriunde s-ar afla aceștia !

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
