Andreia Bradeanu: Dragul meu sot….. Iti multumesc pentru ca esti turnul meu in care pot plange de dorul copiilor

Trebuie sa spunem ca am fost foarte ingrijorati in ziua cand Andreea a fost arestata si era la inchisoare.  Urmaream ingrijorati orice comunicatii din partea lui Alex, sotul Andreii, sperand ca Andreea sa fie eliberata rapid. Dar, nu a fost sa fie asa. Ce a facut Alex in acea zi ne-a impresionat pana la lacrimi. Crexand ca Andreea va fi eliberata si voind sa fie gata sa o duca acasa in momentul eliberarii, ,Alex a stat parcat in masina si ne dadea update din cand in cand, vorbind cu o mare ingrijorare fata de sanatatea Andreii si foarte frustrat cu fiecare ora lunga care trecea. Totodata, ne-am dat seama cata dragoste exista in inima lui Alex pentru Andreea si ce mare ajutor este pentru ea, stiind durerea inimaginabila in inima acestei mame ai acestor trei copii frumosi care au fost separati de ea in mod abuziv cu sapte ani in urma.

Multi ati citit deja povestea acestei tragedii din Londra in articolul – Viata noastra de iad in Anglia, care poate fi citita si in Limba Engleza aici – Our life of hell in England. Astazi, Andreea doreste sa-i multumeasca public sotului ei Alex pentru refugiul si sprijinul care ii ofera in fiecare zi. Cititi sentimentele ei mai jos:

Andreea & Alex Bradeanu

Andreea & Alex Bradeanu

Dragul meu sot Alex, astazi este ziua ta, multumesc Domnului pentru privilegiul de a impartii cu tine aceasta zii din viata ta. Multumesc Domnului pentru sansa de a impartii cu tine momentele cele mai crunte, dar si cele mai minunate si inflorite. Impreuna am avut parte de multe, unele lucruri mai putin frumoase si bune, unele atat de minunate si speciale incat au prins amintirii si radacinii in mine care nu am sa le uit niciodata. Am calatorit impreuna ca orice casnicie, pe dealuriile abrupte si campiile inflorite cu culoriile si mirosul dulce al floriilor si totusi crestem inca impreuna.

Alex Bradeanu

Iti multumesc pentru ca imi iubesti copiii ca pe ai tai, de fapt-i consideri copiii tai si-i iubesti aratandu-le caldura si dragostea ta. In schimb si ei te iubesc, alegand sa iti spuna tata si tati. Copiii sunt mandri de tine si vor fii mai mandri cand afla cat ai facut pentru ei si mama lor toti acesti ani, in special in ultimele luni.

Iti multumesc pentru ajutorul care mi-l dai in casa prin gatit, spalat, facut de curatenie….. pentru atatea talente care le ai si mereu stii sa mesteresti de toate. Iti multumesc pentru ca ai grija de mine cand sunt bolnava, imi aduci medicamente, imi faci limonada, ma incurajezi sa beau apa si imi aduci mancarea la pat.

Alex Bradeanu cu Naomi si VictoriaIti multumesc pentru ca esti turnul meu sub care pot plange dupa dorul copiiilor….. la care sari sa ma imbratisezi si sa ma incurajezi.

Iti multumesc pentru pranzul care mi-l faci pentru servici diminetiile si ma lasi pe mine mai mult in pat. Iti multumesc pentru exemplul de smerenie, cunostiinta Cuvantului Lui Dumnezeu si pentru ca vrei sa-L multumesti mereu pe Dumnezeu.

Iti multumesc pentru ca m-ai invatat sa fiu femeie, chiar daca uneori pareau putin aspru corectandu-ma, iti multumesc pentru ca astazi sunt ce sunt cu ajutorul tau pentru ca Domnul ti-a dat aceasta responsabilitate.

Iti multumesc pentru ca lucrezi greu si te sacrifici sa aduci „painea cea de toate zilele” acasa.

Multumesc pentru va m-ai asteptat 18 ore in fata politiei sa ma lase acasa.

Alex and Andreia BradeanuIti multumesc pentru multe altele care nu le-am mentionat.
Wow! Faci toate astea pentru mine si copiii mei, de la o varsta atat de tanara….si nu te-am apreciat mereu si imi pare rau. Acuma stand  sa ma ganses si sa le scriu, vad cat m-a binecuvantat Domnul si ce am langa mine. Sincer, ai facut multa diferenta spre bine in viata mea. Vreau sa te iubesc pana in vesnicie si sa crestem tari in Domnul impreuna ca familie.

Cu toata dragostea mea si a copiiilor, iti dorim o viata plina de sfintenie fata de Domnul si ca El sa te sculpteze transformandu-te in omul dupa inima Lui. Fie ca tu, drague meu, sa ne indrumi catre Domnul zilnic si cand ne uitam la tine sa-L vedem pe Domnul.

Te iubesc, Andreia xoxoxo

3 comentarii (+add yours?)

  1. Estera Ciama
    Iul 22, 2016 @ 00:48:07

    Este un soț matur ,felicitări ..!

  2. octavpelin
    Iul 22, 2016 @ 02:07:10

    Reblogged this on Octavpelin's Weblog.

  3. Lidia Baloi
    Iul 22, 2016 @ 13:07:32

    Domnul sa va binecuvinteze !

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

