Unde e mama? Mi-e dor s-o vad… Cantecul mamei imi rasuna in amintiri

Obisnuiam sa ne gandin la mamele plecate in vesnicie cand ascultam aceasta cantare, dar iata, astazi are o dubla semnificatie. Sunt copiii care plang dupa mama si state occidentale refuza sa-i lase sa-si vada mamele pentru mai mult de cateva ore pe saptamana (daca sunt norocosi, daca nu, isi vad mamele odata pe an). Dumnezeu sa mangaie toate mamele (si tatii) si toti copiii care merg la culcare in fiecare seara cu dorul mamei (si al tatalui) in piept si in mintea lor mica nicicum nu inteleg de ce ei nu pot sa mai fie cu parintii lor.

VOCE & CHITARA: Cristi Predună

1. Mama mea, mama mea
A plecat în primăvară spre-alte zări
A lăsat vatra sa, jaru-i stins
Şi cenuşa s-a risipit.

R: Unde e mama mea, mi-e dor s-o văd ?
Cântecul mamei îmi răsună-n amintiri.
Mi-e dor de mama, Mi-e dor s-o văd.
Cine-mi va da zâmbetul mamei înapoi?

2. Mama mea, mama mea,
M-a iubit ca pe-un înger, m-a ocrotit,
M-a-nvăţat să mă rog,
Să iubesc omenirea şi pe Isus.

3. Dumnezeu, Dumnezeu,
Îmi va da pe mama mea cum mia promis,
Eu aştept răbdător,
Marea zi a întâlnirii cu cei dragi.

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

