Statul Islamic isi anunta pe Internet urmatoarea tinta: o mare capitala europeana, fiind vizati Crestinii si Evreii

Londra terorism

FOTO Stirile PRO TV

Dupa atacul de la biserica din Franta, militantii Statului Islamic pregatesc o noua lovitura. 

Miercuri dimineata, liderii religiosi de la Londra si-au adunat fortele pentru sporirea securitatii dupa atac.“Crestinii si evreii sunt o tinta, dar si alte grupuri credincioase din vest si nu numai

ISIS ameninta prin canalele sale de comunicare online ca va ataca mai multe orase importante, printre care Londra, dar si New York. Fortele de ordine din Marea Britanie au fost sporite si iau in considerare un posibil atac asupra unei alte biserici, in urma aparitiei mai multor zvonuri. Politia a avertizat crestinii din Marea Britanie sa fie atenti la orice situatie care ar putea sa para suspecta sau sa se transforme intr-un atac al Statului Islamic.

Citeste mai mult – http://stirileprotv.ro/stiri/international/statul-islamic-isi-anunta-pe-internet-urmatoarea-tinta-o-mare-capitala-europeana-masurile-luate-de-autoritati.html

CITESTE si –

ENGLISH –

‘London is next’: ISIS threaten attacks on world’s major cities as UK police issue warning to British churches following murder of elderly French priest

Read more: http://www.dailymail.com

2 comentarii (+add yours?)

  1. Ghita L
    Iul 28, 2016 @ 00:27:35

    ADEVARATII TERORISTI.. Vazand imaginea aceasta a acstui om binefacator catolic (care a fost decapitat in propria biserica),care a inteles ceva din istoria de altadata a suprematiei inchizitiei evului mediu, si care a dorit poate sa respecte dreptul fiecaruia de a-si pleca genunchiul intr-un locas de inchinare ,fiind impresionat de imaginea urmasilor lui Ismael care isi plecau genunchiul in mijlocul strazii pe un mic covoras ,in contrast stänjenitor cu crestinii grabiti ce au läsat bisericile goale ,gandinu-se ca asa vor cunoaste ca Isac a fost frate cu Ismael ,si ca ingerul Domnului nu la lasat sa moara in pustie ,ci ia oferit un izvor de apä si o bucata de päine si fagaduiala binecuväntarii lui Avraam ca va mai scutura jugul de pe gätul lui cänd asuprirea va fi prea mare si se vor rascula din cänd in cänd si ce dur lovesc pacatele trecutului,sau poate ale prezentului ca bogatile lui Ismaiel ajung in visteria lui Isac,si uite asa istoria ne imparte in doua in cei asupriti, asupritori si cei ce ce li se pare ca apa adevarul Gen 1v10-12 ,,10. Ingerul Domnului i-a zis: „Iti voi inmulti foarte mult samanta, si ea va fi atat de multa la numar ca nu va putea fi numarata.”
    11. Ingerul Domnului i-a zis: „Iata, acum esti insarcinata si vei naste un fiu caruia ii vei pune numele Ismael; caci Domnul a auzit mahnirea ta.
    12. El va fi ca un magar salbatic printre oameni; mana lui va fi impotriva tuturor oamenilor, si mana tuturor oamenilor va fi impotriva lui; si va locui in fata tuturor fratilor lui.” LA MIJLOCUL ISTORIEI prin imaginea acestui martir,il vad pe ISUS RASTIGNIT intre DOUA LUMI care spune ,,Tata iarta-i ca nu stiu ce fac . ,,Nu-i singur Iuda vinovat de Costache I
    de sângele ce se dădu.
    Nici marii preoţi, nici Pilat,
    ci lumea-ntreagă, prin păcat!
    Şi eu, şi tu…

    Nu drumul greu spre Golgota,
    nici biciul, când Isus căzu.
    Şi dacă crucea grea era,
    povara noastră şi mai grea!
    Şi eu, şi tu…

    Nu patru cuie L-au pătruns,
    când El pe cruce se-aşternu.
    Ci noi, cu sufletul ascuns,
    cu mii de patimi L-am străpuns!
    Şi eu, şi tu…

    Nu doar bătrânii cărturari,
    nu doar mai marii preoţi, nu!
    Şi noi am râs, cu ochii murdari,
    şi noi suntem cei doi tâlhari!
    Şi eu, şi tu…

    Şi nu ostaşilor prin sorţi
    cămaşa albă Şi-o dădu.
    Ci tuturor! Dar tu n-o porţi!
    Şi, fără ea, toţi suntem morţi!
    Şi eu, şi tu…

    Nu doar în stânci, sub lilieci,
    nu doar sub lespede zăcu.
    Ci L-am ascuns ca pentru veci
    sub piatra unor forme reci,
    Şi eu, şi tu…

    Şi-acum Isus cel condamnat
    azi El te-ntreabă :”Da sau nu ?
    Eşti tu sau nu eşti vinovat?”
    Eu am spus da! Şi-am fost iertat.
    Eu am spus da.
    Dar tu ? Dar tu?…

  2. octavpelin
    Iul 28, 2016 @ 02:13:10

    Reblogged this on Octavpelin's Weblog.

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

