B1 TV VIDEO – FLORIN BARBU a declarat că viața copiilor săi alături de cuplul de homosexuali este foarte grea

B1 TV- Florin Barbu 2 august

Citeste mai mult, vezi video aici – http://www.b1.ro/

La rândul său, Florin Barbu a declarat că viața copiilor săi alături de cuplul de homosexuali este foarte grea.

”Eu consider că este inadmisibil ca până acum, după atâtea luni cât m-am zbătut, să nu se facă ceva. Fiecare zi a copiilor mei în acest cuplu de același sex este foarte grea. Eu nu am voie absolut deloc să țin legătura cu copiii. Ei au întrerupt această legătură deoarece vor să îi atașeze pe copiii mei de ei și dacă noi țineam legătura niciodată nu puteau face acest lucru.

Mama copiilor mă susține și ea dorește să ia copiii sau să îi iau eu sau familia noastră extinsă. Ne înțelegem bine și luptăm împreună pentru acest scop. Ea are viața ei, eu am viața mea, dar copii reprezintă prioritatea noastră. Însă ei nu au ținut cont pentru că au lipsă de copii. Sunt foarte multe familii care vor să adopte și nu au de unde și atunci ne iau copiii noștri”, a spus Florin Barbu.

 

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

