FLORIN BARBU: Cerere de primire în audienţă: Către Preşedintele României, Klaus Iohannis

Barbu

Cerere de primire în audienţă

Către Preşedintele României, Klaus Iohannis

Adresă: Administraţia Prezidenţială, Palatul Cotroceni, Bulevardul Geniului nr. 1-3
Sector 6 – București – România,
Cod poștal 060116
Telefon: (0040-21)410.05.81

Domnule Preşedinte al României,

Subsemnatul Florin Barbu, în calitate de cetăţean român, vă solicit acordarea unei audienţe în vederea primirii unui sprijin urgent din partea administraţiei prezidenţiale pe care o reprezentaţi.

După cum probabil aţi luat deja la cunoştinţă cei doi copii ai mei, în vârstă de 8 ani şi respectiv 5 ani, în timpul cât am fost rezident în Marea Britanie, în urma unui proces nedrept cu statul englez au fost îndepărtaţi de familia naturală şi,ulterior, au fost încredinţaţi spre adopţie fără un drept de replică unui cuplu de homosexuali, deşi atât eu, cât şi cei doi copii minori suntem doar cetăţeni români.

Practic nu s-a ţinut cont de drepturile copilului de a-şi păstra identitatea culturală, religioasă şi etnică, inclusiv cetăţenia, numele şi relaţiile familiale, instanţa de judecată din Marea Britanie refuzând să-i dea spre adopţie familiei lărgite, deşi s-a cerut şi acest lucru. De aproximativ doi ani mă lupt în instanţă pentru recuperarea celor doi copii şi întregirea familiei.

Şi pentru că orice clipă este deosebit de importantă pentru copiii mei, profund afectaţi, ceea ce li se întâmplă acum provocându-letraume ce pot avea consecinţe ireversibile în viaţa de adult, vă rog să mă primiţi în audienţă, să vă implicaţi în acest caz şi să-mi acordaţi tot sprijinul de care este nevoie astfel încât să-mi recuperez copii, cetăţeni români.

Doresc să fiu informat cu privire la aprobarea cererii mele la numărul de telefon 0775.439.758.

Vă mulţumesc,

Florin Barbu,
1 august 2016

– la Palatul Cotroceni.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

