Ne-am pierdut…doar pokemoni ~ de Flavius D. Avramescu

Pokemon Go

Am auzit în urmă cu ceva zile de o aplicație mult mediatizată și foarte mult descărcată și anume, PokemonGO.

M-am gândit inițial că este un nou joc de care mulți o să se plictisească foarte repede. Ce am făcut?! Am descărcat această inocentă aplicație din MagazinPlay și am vrut să văd cum și ce face. Ce părere am avut?! Mi-a plăcut atât de mult încât am șters-o după ce am capturat primul pokemon.

CITESTE mai MULT aici – http://partascuhristos.com/editorial/ne-pierdut-doar-pokemoni/

6 comentarii (+add yours?)

  1. moreconnection
    Aug 02, 2016 @ 10:19:01

    De prostii sunt buni oamenii si boala molipsitoare de gunoaie se raspindeste repede. Ceva bun nu vor sa faca si nici nu sunt adepti interesati. Acum mi-a venit o idee: ce ar fi sa fie un PokeMuslem si sa gasim pe toti tilharii de jadisti si teroristi.
    Cine se duce la campusurile de musulmani sa le duca vestea buna si sa le dea o biblie? Citi amatori am avea?

    • rodi
      Aug 02, 2016 @ 11:03:06

      Aici e vorba de atragerea tinerilor, a copiilor si chiar a adultilor la jocuri electronice, dar si cu o latura spirituala intunecata… Diavolul, mai nou, se infatiseaza tinerilor prin desene animate, unele caractere fiind chiar dragute (vezi filmele de Disney cu mesaje subliminale) ca sa-i atraga spre ocultism si sa-i prinda in plasa lui.

  2. ovi
    Aug 02, 2016 @ 12:17:12

    sugerez sa cititi , ca daca tot veni vorba despre un subiect ca acesta, pe google faceti search – despre DISNEY – IN JOACA, este 12 pagini PDF . SA FITI BINECUVINTATI

  3. Cristian
    Aug 02, 2016 @ 23:06:43

    FERICE de cel caruia nu-i place acest joc!! FERICE-FERICE daca nu i se lipeste inima de el si nu ajunge apoi dependent!!

    Da, si eu m-am uitat pe Youtube si am vazut „gameplay”, cum joaca altii… si nu ma atrage deloc. Mi se pare o prostioara de joc, ceva de pierdut timpul. Realizez in acelasi timp ca daca as avea un smartphone (nu intamplator folosesc un telefon non-smart!!) si mi-as instala jocul si l-as juca astazi putin, maine poate mai mult, as ajunge exact in aceeasi stare de adictie ca si cei care stau pana la 3-4 noaptea in Herastrau ca sa caute pokemoni sau ca cei care fac accidente, uitandu-se de la volanul masinii nu pe unde merg ci dupa pokemoni. (cautati de curiozitate pe Youtube „pokemon fail” si veti vedea mai multe…) Asa sunt nebuniile astea: daca le acorzi ocazia, TE VOR INROBI NEGRESIT!!

    Nu exact la fel este si cu facebook?! Am avut acum vreo 10 ani Hi5. Nu m-a atras… L-am sters pana la urma (chiar observasem ca apareau noi prieteni fara ca eu sa-i adaug, deci functiona si fara sa-l accesez). Acum vreo 2-3 ani cred… lucram undeva si mi s-a spus sa adaug produsele firmei la care lucram pe contul lor de facebook. Am adaugat… dar si facebook mi s-a parut in egala masura o mare pierdere de timp si ceva neatractiv, o prostie, cam ca Hi5! Chiar imi este greu sa inteleg cum ajung unii sa se trezeasca la 3-4 noaptea sa vada daca au comentarii noi la poze, sa vada daca le mai da careva vreun „like” etc. Dar sunt convins, ca daca imi ingaduiam sa stau mai mult pe facebook, daca imi faceam si eu cont… si „socializam” putin si imi adaugam vreo 2-300 de prieteni, deveneam in egala masura DEPENDENT!! Pentru ca si eu sunt tot om, nu sunt scutit, nu sunt „mai bun ca altii” (cum spun multi, ca cei dependenti sunt ei prosti si noi restul suntem destepti – nu e chiar asa; noi restul suntem tot oameni si putem fi atrasi in aceeasi capcana a dependentei; dependenta de pokemoni, de facebook sau orice altceva).

    OARE… ni se va spune in curand si de pe la amvoane ca „Pokemon Go nu este pacat”?! Sincer nu stiu daca este pacat sau nu dar vad ca atrage foarte mult, duce omul la dependenta si disperare! Seamana a idolatrie (adica un idol care iti rapeste atentia si inima si face sa ti se lipeasca inima de el; si daca ai ajuns sa ti se lipeasca inima, ai ajuns la idolatrie)!

  4. Valeria Iancu
    Aug 03, 2016 @ 02:23:29

    Reblogged this on Dumnezeu e în control.

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

