UPDATE – Alina Si Stefan Abucean – Ajutorul nostru vine doar de la Dumnezeu!

Apel la rugaciune pentru Alina Si Stefan Abucean !

Continuam rugaciunea pentru familia Abucean ca Dumnezeu sa isi desavarseasca lucrarea in viata si in familia lor si sa se atinga cu vindecare de bebelusul lor.

Alina Si Stefan Abucean

Ajutorul nostru vine doar de la Dumnezeu!
Cineva ne-a recomandat un medic ginecolog din Timisoara, am spus ca nu ne strica cu nimic un control la noi in Romania si asa am si facut.

Pe 8 august am fost la acel control fara sa ii explicam medicului toata situatia noastra, am vazut si noi ca este un doctor bun din cauza ca ne-a zis el care este problema cu sarcina pe care o duc doar ca a avut niste informati noi.

Dupa acel control ne-a spus ca a reusit sa vada doar un rinichi adica rinichiul stang si a spus ca este in stare foarte buna, ca are inca putin lichid pe langa gat si in jurul capului dar pentru el problema cea mai mare nu este ca David va muri la nastere ci la mine in pantec.. Noi am intrebat de unde isi da seama ca rinichii nu functioneaza la care el ne-a raspuns ca nu are cum sa isi dea seama decat daca vesica urinara ar fi foarte umflata si mai ales la 7 luni jumate trebuia sa aibe vesica cat burtica lui dar a fost mai micuta asa ca el crede ca nu am lichid din cauza unei probleme de digestie nici decum de faptul ca nu urineaza.

Astazi am avut control in spitalul din Salzburg unde toate mi s-au dat peste cap din cauza ca mi sa spus ca nu am nici un strop de lichid si ca rinichi amandoi nu functioneaza dar spre surprinderea tuturor de data aceasta vesica urinara a fost complect goala (ceea ce confirma ce a zis doctorul din Romania adica ca David nu are probleme de urina) desi cu toate astea ei tot sustin ca rinichi sunt de „aruncat”.

Ce ma tulburat foarte tare a fost afirmatia doctoritei la una din intrebarile mele adica: am intrebat de unde o sa imi dau seama ca trebuie sa ma duc la spital sa nasc daca nu am apa si raspunsul ei a fost: „iti dai seama dupa contracti dar oricum noi nu o sa facem nimic pentru ati salva copilul din cauza ca noi stim sigur ca va muri”.

Atunci chiar m-am tulburat in inima mea dar totusi in acelasi timp mi-a venit in gand ca nu voi avea nevoie de ajutorul lor decat ajutorul Domnului!

Toate lucrurile sunt in mana Lui si asa cum mi-a promis El va fi cu copilul nostru!

Alina Si Stefan Abucean cu Daniel Popescu.

Comments are closed.

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

