Familia Bodnariu la Antena 3 cu Mihai Gadea

bodnariu

Zilele trecute am avut parte de una dintre cele mai frumoase surprize din viața mea. Nimeni nu știa că familia Bodnariu se va întoarce în țară. Aflu că sunt așteptat la birou de niște persoane care vor neapărat să mă vadă, fără să știu cine sunt. Familia Bodnariu și cei cinci copii ai săi, împreună cu senatorul Ben Oni Ardelean, erau în biroul meu, făcându-mi în felul acesta una dintre cele mai plăcute surprize. Mă bucur că au hotărât să se stabilească în România și sper ca experiența lor să arate cât de mult înseamnă solidaritatea.

Mihai Gadea

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

