Andreea Bradeanu VIDEO – Vreau sa rog pe toti care au putere si influenta in guvernul nostru, al Romaniei, sa considere….

Va multumesc tuturor pentru toata dragostea si sprinjinul oferit 

Andreea Bradeanu

..vreau sa rog pe toti care au putere si influenta in guvernul nostru, al Romaniei, sa considere, sa se opreasca, sa se gandeasca, sa ne ajute. Sa ia timp. Sa investigheze  cazul nostru, ambele parti. Sa gaseasca nedreptatea, falsificarea si incalcarea grava a dreptului omului. Sa investigheze daca copiii mei sunt bine ingrijiti acolo unde sunt pentru ca nu stiu nimic de ei. Sa investigheze starea lor de sanatate. Sa investigheze si sa vada daca copiii mei stiu ceva despre cultura din care provin, cultura romaneasca. Si daca nu, sa fie trasi la raspundere de ce aceste legi au fost incalcate. Investigati, de ce contactul cu copii ni s-a oprit fara nici un motiv rezonabil si legal. Sa investigheze de ce, acuma dupa ce nu mai sunt de ani de zile cu tatal lor si casatorita cu Alex, inca tot refuza sa-mi dea copiii acasa. Nu mai au nici un motiv sa nu-i lasa acasa si de ce imi refuza contactul cu copiii. De ce a incalcat  reguli, ordine judecatoresti prin care sa imi spuna ce mai fac copiii, sa imi trimita raporturi despre starea lor, despre sanatatea lor si sa imi spuna cum invata ei la scoala. DE CE NU AM PRIMIT DE LA COPIII MEI NICI O SCRISOARE, deja de atata timp, de anul trecut.

Andreea din primele 3-4 minute, va rugam ascultati tot video, este scurt, dar Andreea isi varsa inima si lacrimile si avem nevoie sa o ascultam si sa o ajutam fiecare cum putem.

Daca Dumnezeu va pune pe inima sa o ajutati pe Andreea, o gasit aici pe Facebook – Andreea Sutton

 

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

