Nicolae Geantă – Sfaturi practice pe dos 4 – Cum să-ţi necinsteşti părinţii • Sfanta Treime Londra

Nicolae Geanta

Cinsteşte pe tatăl tău şi pe mama ta, pentru ca să ţi se lungească zilele în ţara pe care ţi-o dă Domnul, Dumnezeul tău.Exodul 20:12

Efeseni 6:1-3 – 1 Copii, ascultaţi* în Domnul de părinţii voştri, căci este drept.
2 „Să cinsteşti* pe tatăl tău şi pe mama ta” – este cea dintâi poruncă însoţită de o făgăduinţă  3 „ca să fii fericit şi să trăieşti multă vreme pe pământ.”

Am vazut, in zilele noastre, o multime de tineri, o multime de adolescenti, dar si de oameni care sunt mai in varsta si putem sa-i numim adult, care vorbesc extrem de urit la adresa parintilor lor, care se razbuna pe parintii lor. Am vazut si vedeti si dvs. oameni, care folosesc cuvinte fata de parintii lor, abtjocoritoare: babacul, batranii, mosul, baba. Am vazut, in schimb, oameni si in zilele noastre, batrani, care abia mai asteapta sa mai primeasca un telefon de la copiii lorUsi care sunt inchise si au facut paienjeni ca nimeni n-a mai intrat. Nimeni nu le=a mai scris. Nimeni n-a mai stat cu ei de vorba. Traim intr-o vreme in care necinstirea parintilor a prins radacini. Am vazut copii de 4 ani care-si plesnesc mamele peste fata ca sunt rautaciosi de la varstele acestea mici. Am vazut, in schimb, si baieti sau fete, dar baieti in special, de sapte, opt ani, care isi injura si isi blesteama parintii. Am vazut oameni care sunt mai in varsta si am putea sa spunem ca sunt cu mintea in cap si isi batjocoresc parintii. Eu am un vecin care are 40 de ani si 7 zile pe saptamana traieste din pensia mamei lui. Cel putin de sase ori pe saptaman il aud de la mine, seara. In fiecare seara cand ma bag in pat, il aud cum injura pe maica sa si ii cere bani de bautura  si mancare. Vedeti, dvs., necinstea aceasta a parintilor este un flagel la ora actuala.

Dar, nu neaparat ca trebuie sa le vorbesti urit. Dar, faptul ca au fost uitati parintii, ca au ramas singuri. Si vedeti dvs. e o problema destul de grea ceea ce o sa invatam in dimineata aceasta si ceea ce discutam noi aici in biserica. Pavel vine si-i spune lui Timotei asa, in 2 Timotei 3:1-2-1 Să ştii că în* zilele din urmă vor fi vremuri grele. 2 Căci oamenii vor fi iubitori de sine*, iubitori de bani**, lăudăroşi†, trufaşi††, hulitori*†, neascultători de părinţi†*, nemulţumitori, fără evlavie, 3 fără* dragoste firească, neînduplecaţi, clevetitori**, neînfrânaţi†, neîmblânziţi, neiubitori de bine, 

E drept ce spun eu? Majoritatea dintre dvs. sunteti parinti si aveti copii. Majoritatea dintre dvs. aveti o durere in inimi cand vedeti cum se comporta copiii. Dar, majoritatea din dvs. inca mai aveti  parinti si sa nu uitati ca porunca asta nu se adreseaza numai celor care sunt prunci, ci se adreseaza si mie, care am aproape 50 de ani si altora care mai avem inca parinti. Fratilor, prin urmare, ca exista o stare a parintilor care nu mai sunt cinstiti, au inceput tot felul de consilieri. Eu va spunsincer, nu va duceti copiii la consilieri. Duceti-va copiii la cei care sunt crestini, la pastori, la consilieri crestini, nu la cei care sunt pe la birouri aici, ca ei nu vor reusi fara Hristos. Sunt o multime de carti care vorbesc cum sa iti cresti copiii sau cum sa-i inveti ca sa te cinsteasca si toate cartile acestea dau esec. Stiti de ce? Pentru ca sunt in afara Bibliei. Si nu se poate ca cineva sa traiasca cinstit, sa fie corect, daca exclude Biblia.

Hai sa va spun ceva frumos in dimineata aceasta. O sa va spun multe lucruri frumoase in dimineata aceasta in ce priveste educatia…. (Din primele 5 minute, mai sunt aprox 60 de minute).

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

