Daca nu am loc, imi fac! – Tony Berbece

Mercedes, unul din cele mai

Mercedes, unul din cele mai bune brand-uri auto

Daca nu am loc imi fac

Am citit despre inventatorul brand-ului Mercedes ca a lucrat ca inginer intr-o fabrica de motoare industriale. Viziunea lui era de a dezvolta motoare auto si a propus acest lucru proprietarului fabricii in care se afla, dar fara sa-l poate convinge. Atunci, cu bani putini, a inceput sa-si dezvolte propria afacere pana ce astazi afacerea deschisa de el a ajuns la un profit de miliarde si printre cele mai bune brand-uri auto.

daca nu am loc, imi fac Tony BerbeceAm gasit pe balconul meu un ghiveci care m-a uimit. Un pui de floare nu a mai avut loc sa iasa in sus si pentru ca a gasit o fisura in lateral a iesit pe acolo. A avut forta necesara sa învingă plasticul dur.

Asa suntem si noi de multe ori, putem iesi prin fisurile din viata noastra ma mult decat biruitori. In timp ce unii se vaită de „fisuri” altii profita de ele sa iasa „din înghesuiala”.

Nu te mai vaită de conditiile care ti se oferă, ci fa ceva cu ele, profita si iesi afara dar tot in sus sa te îndrepti, exact ca acest puiuț de floare. Uneori ne tărâm dar cand dam de loc larg tot spre Cer ne este ținta.

Nu uita: Poti totul in Cristos care te întărește!

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

