Mărturie Geta Ilieși: Am invățat că a fi luat acasă nu e o pedeapsă, e o răsplată

Geta Iliesi

Geta Ilieși: Am invățat că „a fi luat acasă nu e o pedeapsă, e o răsplată.”

O marturie si o incurajare de la Geta Iliesi la o Conferinta a Femeilor.  Geta Iliesi si-a pierdut sotul si doi copii intr-un accident in anul 2010 si aproape imediat dupa acest eveniment Dumnezeu a inceput sa o foloseasca pe sora Geta ca sa incurajeze  Biserica Sa prin marturia ei. Cu sase ani in urma:

Pastorul Nicu Iliesi impreuna cu 2 dintre copii sai, Alex si Adrian, si-au pierdut viata intr-un accident de masina petrecut pe D 7 intre localitatea Conop si Lipova. Pastorul si cei 2 fii se intorceau acasa de la un program la biserica din localitatea Conop, biserica unde Nicu Iliesi era pastor.  Accidentul a avut loc  Miercuri, 12 Mai 2010,  in jurul orei 21.30.

Nicu Iliesi, s-a nascut la 26 septembrie 1959, era licentiat in teologie si a predat la Scoala Biblica Christos pentru Romania din Timisoara si era un puternic sustinator al tinerilor evanghelici din Romania. Nicu Iliesi era casatorit cu Geta si aveau impreuna 4 copii: Paul, Alex, Adrian si Astrid.  Alex si Adrian si-au pierdut viata alaturi de tatal sau.

Din surse am aflat ca accidentul s-ar fi produs datorita soselei umede si a neadaptarii vitezei la conditii meteo nefavorabile. Masina in care se afla pastorul a derapat pe contrasens si intrat in coliziune cu un microbuz care se deplasa regulamentar pe partea opusa. Si pasagerii microbuzului au fost raniti, dar sunt in afara orcarui pericol.

Nicu Iliesi era pastorul unei biserici evanghelice din  localitatea Conop de cativa ani.  El a facut parte  din comitetul organizator al cunoscutelor tabere pentru tineri ” Cristos pentru Romania” SURSA –Timisoara Evanghelica

Spune Geta Iliesi: Daca stau astazi inaintea dvs. este pentru ca Dumnezeul Cel prea bun m-a luat de mana, m-a intarit si mi-a deschis o fereastra. M-a facut sa vad o lume pe care n-am inteles-o foarte bine pana atunci. Si, ce-i mai important, m-a facut sa ma leg de inima Lui.  – In acea noapte, asteptand ziua aceea groaznica cand urma sa intru in biserica, sa vad trei cadavre a celor mai iubiti oameni, am stat de vorba cu Dumnezeu. Ma uitam in jurul meu si nu era decat intuneric si intrebari si durere. Dar cea mai mare teama a fost: „Doamne, Tu spui ca Tu iti pazesti copiii. La umbra aripilor Tale gasim adapost. Oare de ce nu i-ai aparat? Te-ai suparat pe noi? Esti dusmanul meu? Ti-ai intors spatele? Daca raspunsul Domnului in acea noapte ar fi fost tacerea, eu astazi n-as mai fi aici spunandu-va cat de bun e Dumnezeu. Dar Dumnezeu n-a tacut. Mi-a raspuns personal si mi-a adus aminte. Deci, nu erau niste rapsunsuri pe care eu le cautam. Veneau de undeva si eu doar le primeam in spiritul meu.

Si Dumnezeu mi-a adus aminte cat de bun a fost cu noi in ultimele saptamani, cum i-a pregatit pe copii pentru plecare. Inainte cu un an se botezasera in apa, la 13 ani, la 14 ani. Au fost botezati de Domnul cu Duhul Sfant. Dumnezeu a pregatit tot ina cest eveniment cu foarte multa grija pentru ca stia ca va avea loc. Dar in acelasi timp a avut grija ca acel care pleaca sa plece albi si stralucitori. Iar cei care raman sa fie intariti ca sa poata mai departe merge cu Domnul. Cand Dumnezeu te trece prin incercare, indiferent de ce uloare, forma si adancime, niciodata nu o face fara ati masura si cantari mai intai puterea. El nu este un Dumnezeu crud care se joaca cu soarta noastra. …

8 comentarii (+add yours?)

  1. Geta Coste
    Sep 01, 2016 @ 21:16:16

    Fratele Nicu era un Mare Om a Lui Dumnezeu!!

  2. Ghita Lavric
    Sep 01, 2016 @ 23:27:46

    Am participat la o adunare unde sa prezentat o conferinta bine documentata cu tema ,,care sunt argumentele biblice si istorice ca minunile din Biblie sunt adevarate,si timp de 2 ore am ascultat cele mai bune explicatii si argumente istorice ca ce scriu Evangheliie despre minuniile care le-a facut Isus sunt adevarate..,bune …dar m-au obosit..Am avut un moment de inspiratie si m-am rugat,,Doamne cum vezi Tu toate acestea?..si am avut surpriza(ca de fiecare data cand am reusit sa fac acest lucru chear si in lucruri materiale cand nu-mi iesea ceva..greu ne deconectam uneori..) sa primesc acest gand de care aveam sa-mi amintesc mereu cand ascultam predici sostisficate…,,cel mai mare argument ca minunile din Biblie sunt adevarate este ca ele se repeta si astazi..ca Eu nu m-am schimbat ,,simplitatea Evangheliei..Marturia sorei Geta Iliesi este una dintre ele…

    • rodi
      Sep 01, 2016 @ 23:47:39

      Cand o ascult pe sora Geta povestind prin ce a trecut si apoi marturisind dragostea lui Dumnezeu care a simtit-o prin aceasta perioada grea din viata dinsei, ma inspira si ma face sa am o credinta mult mai mare. In special cand zice ca Dumnezeu ne pregateste dinainte pentru orice incercare. Cand auzi asa ceva de la cine a trecut prin pierderea sotului si doi baieti mari, parca are o mai mare rezonanta si cuvintele m-au patruns… se vede, se simte ca Duhul Sfant o calauzeste pe sora Geta si ne atinge inimile marturia ei. Domnul sa-i dea bucurie si mangaiere ca sunt sigura ca usor tot nu-i este chiar daca au trecut 6 ani.

  3. Mike Olari
    Sep 02, 2016 @ 01:03:46

    Reblogged this on DREPTATE ÎN DRAGOSTE.

  4. Aurica
    Sep 02, 2016 @ 01:17:03

    ma cutremur de incercarea prin care a trecut-o , slava Domnului ca a ramas ca o mladita roditoare in viea Domnului

  5. Valeria Iancu
    Sep 02, 2016 @ 12:27:52

    Reblogged this on Dumnezeu e în control.

  6. Cornelia Radulescu
    Sep 03, 2016 @ 09:05:44

    Domnul nu ne dă mai mult decât putem duce ! A fost, poate, o incercare, doamnă Geta…Vă admir puterea si credința …!

  7. Trackback: Mărturie Geta Ilieși: Am invățat că a fi luat acasă nu e o pedeapsă, e o răsplată – CrestinTotal.ro
Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

