Mesaj Florin Ianovici – Evanghelizare Dițești, jud. Prahova (2 septembrie 2016)

Florin Ianovici Misiune Prahova cu Ruben Filoti

TEXT 1 Imparati 18:41
41 Apoi Ilie a zis lui Ahab: „Suie-te de mănâncă şi bea, căci se aude vuiet de ploaie.”
42 Ahab s-a suit să mănânce şi să bea. Dar Ilie s-a suit pe vârful Carmelului şi, plecându-se* la pământ, s-a aşezat cu faţa între genunchi
43 şi a zis slujitorului său: „Suie-te şi uită-te înspre mare.” Slujitorul s-a suit, s-a uitat şi a zis: „Nu este nimic!” Ilie a zis de şapte ori: „Du-te iarăşi.”
44 A şaptea oară, slujitorul a zis: „Iată că se ridică un mic nor din mare, ca o palmă de om.” Ilie a zis: „Suie-te şi spune lui Ahab: ‘Înhamă şi coboară-te, ca să nu te oprească ploaia’.”
45 Peste câteva clipe, cerul s-a înnegrit de nori, a început vântul şi a venit o ploaie mare. Ahab s-a suit în car şi a plecat la Izreel.
46 Şi mâna Domnului a venit peste Ilie, care şi-a încins* mijlocul şi a alergat înaintea lui Ahab până la intrarea în Izreel.

In vremea aceasta nu se dau foarte multi bani pe credinta.Oamenii nu dau prea multa atentie credinciosilor si in general credinta nu e bine vazuta. Chiar daca suntem un neam crestin, suntem un neam crestin in sensul ca avem si noi Paste, ca avem si noi Craciun. Dar Dumnezeu n-are doua sarbatori. Ca Dumnezeu n-a pus de doua ori in viata ta soarele pe cer, ci l-a pus in fiecare zi. Caci Dumnezeu din cer ti-a dat suflare de viata si in fiecare zi ti-a facut bine. Vreau sa va spun un lucru, ca va veni o vreme.. nu vreau sa fiu prapastios si n-as vrea sa deranjez pe nimeni, dar trebuie sa spun adevarul care mai intai ne tulbura, apoi ne limpezeste. Dumnezeu are un dar. Dumnezeu nu este acea amagire. Dumnezeu nu este acele cuvinte viclene care ti le spun politicienii ca sa-ti adorama simturile. Dumnezeu este adevar. Adevarul lui Dumnezeu uneori doare, dar Dumnezeu vrea sa te vindece. Dumnezeu te iubeste. Cine te iubeste iti spune adevarul chiar daca uneori doare. Oamenii care nu dau doi bani pe tine iti spun ce vrei sa auzi tu. Dar Dumnezeu din cer, pentru ca te pretuieste, pentru ca ai pret in ochii Lui, Dumnezeu iti spune intotdeauna adevarul. Prefer adevarul amar a lui Dumnezeu  decat minciuna dulce a aproapelui meu.

De aceea, Dumnezeu in aceasta seara iti va spune, cum mi-a spus si mie: Vine o vreme cand credinta va avea pret. Daca acuma nu are pret, este pentru ca oamenii traiesc bine. Pentru ca, in Romania, chiar daca sunt atatea si atatea probleme, inca se traieste bine. Noi nu iesim pe strada cu frica ca vom fi impuscati. Inca Dumnezeu din cer n-a avut pentru tara asta vreo pedeapsa majora. Uitati-va, ca saptamana trecuta (luna august) s-au dus oamenii. S-au culcat si sute de oameni au murit. Sute de oameni sunt victime. Dumnezeu inca a avut si are mila de tara aceasta. Dar va veni o zi, va veni un ceas si daca nu va veni la nivelul tarii, va veni la nivelul vietii tale. Cand iti vei pune nadejdea doar in Dumnezeu, cand nici o mana omeneasca nu va mai putea sa ridice, cand nici o mana omeneasca nu va mai avea nici un raspuns……

In vremurile de liniste, in vremurile de confort, in vremurile cand esti puternic, in vremurile cand inca trupul tau raspunde sanatos, nu se va face diferenta. Nu-i pretuita credinta. Dar, vin zile cand nu mai ai la cine sa te uiti. Vin zile cand nu mai ai cu cine sa vorbesti si bine este atunci sa nu te bizui pe un brat de carne, ci sa te bizui pe mana buna a lui Dumnezeu.

2 comentarii (+add yours?)

  1. douavieti2015
    Sep 04, 2016 @ 17:24:51

    Ce scump frate! Domnul sa binecuvinteze si sa apere casa dansului!
    Pacat ca fratii la sfarsit nu au inteles… „Hai ridica-te odata” nu este inchinare… Ritmul nu este inchinare…
    Oare Duhul Domnului a vorbit degeaba prin fratele Florin o ora?
    Surorile si fratii, desi au lacrimat unii la rugaciune, la final bateau ritmul si bateau si din palme pe ritm.
    Doamne Isuse, ce-i cu oamenii astia? Afara de fratele Florin, nu am vazut pe nimeni tulburat de lipsa asta de intelgere… Nu e vorba de lipsa de intelgere a fratilor care au cantat, e vorba de lipsa totala de intelgere a inimii lui Dumnezeu. Pentru ca daca mesajul asta nu te-a cutremurat omule, nu stiu ce te-ar mai putea trezi din somnul tau… De-aia spune Scriptura: „Multi chemati, PUTINI alesi”.
    Poporul Domnului doarme. Un somn greu, adanc…
    Trezeste-ne, Doamne, pana nu e prea tarziu!
    Nu am spus lucrurile astea ca judecata la adresa fratilor si surorilor mele iubite din Ditesti, ci ca indreptare, caci poporul Domnului vad ca inghite orice i se da. Nu trebuie sa fie asa, fratii mei! Ci fiecare trebuie sa cerceteze Scriptura, si sa lase Duhul Domnului sa il conduca. DOAR Duhul lui Dumnezeu!
    Pentru ca daca pastorul, predicatorul, Duhul Domnului la urma urmei, spune cantaretului: condu-ne frate in INCHINARE, pai condu-ne, frate, in INCHINARE, nu in zbantuire, nu in cantece de intarire, fiindca inchinarea e inchinare. Iar poporul Domnului, caruia nu-i mai plac adevaratele imnuri crestine, a uitat de cantarile vechi care fac duhul sa vibreze, sa se inalte, si sa se uneasca cu Duhul lui Dumnezeu.
    Nu orice text crestin pus pe acorduri este cantare. Caci astazi marea majoritate a cantecelor asa-zis crestine, nu sunt cantari duhovnicesti, ci doar intarata carnea. Vezi in adunare batand ritmul cu piciorul, vezi leganandu-se, vezi miscandu-se pe ritm, vezi batand tactul cu palma pe picior. Vai, frate, dar ce adanc te inchini! Si tragem dupa noi oameni din lume pe care ii conducem pe cai gresite… Pentru ca UNA SINGURA e Calea: Isus Cristos. Iar El n-ar fi batut ritmul cantandu-I Tatalui.
    TOT CE NU FACEM DIN DUH, SE PIERDE. Cerceteaza-te, poporul Domnului!
    Caci vad ca azi oricine e cantaret. Vine oricine, zdrangane la chitara, bate toba, pune cateva versuri crestine din fire si gata, el lucreaza pentru Domnul. Mai scot si bani unii. Si uita ca Domnul a zis: „Fara plata ati primit, fara plata sa dati.” Dar normal, ca ei nu dau ce au primit, ci dau de la ei, si asa strica lucrarea pe care o face Dumnezeu. De-aia isi si permit sa scoata albume si sa ceara bani, fiindca ca daca ar fi atinsi de Duhul lui Dumnezeu, ar compune cu adevarat cantari ceresti, si nu le-ar mai sta nici gandul la bani. Dar ce vine din fire, se intoarce in fire, iar roada este putrezire…
    Eu nu zic ca sunt rau intentionati, NU. Dar ravna fara pricepere face mult rau. Cititi articolul asta: https://doua2vieti.wordpress.com/2015/12/12/binele-fara-masura-dauneaza-relatiilor/
    Doamne, da-ne intelepciune…
    Si repet: nu este un afront adus vreunui frate sau sora, nu este in inima mea judecata la adresa cuiva anume. Este o mahnire profunda a inimii mele de multa vreme la adresa noastra, a tuturor, a poporului Domnului. Si sa nu credeti ca nu ma am si pe mine in vedere, caci daca ma cerceteaza Domnul, nu am asta, dar am altele. De aceea fratii mei, sa cautam sa ne judecam aici in lumina Cuvantului si in puterea Duhului, ca sa avem parte cu Domnul care este chiar la usi.
    Fratii mei, surorile mele, nu vreau sa credeti ca sunt Gigi contra: nu la mare, nu cu zdranga-zdranga. Dar in absolut ORICE facem, sa ne intrebam: face asta cinste Domnului? Este asta un lucru evlavios? Bucura asta Duhul Domnului? Inalta asta pe Domnul Isus?
    Si mai e ordinea, fratii mei iubiti! Fiecare lucru are timpul lui, rostul lui, locul lui intre alte lucruri. Plansul are timpul lui, rasul are timpul lui, cantarea de imbarbatare are timpul ei, cantarea de inchinare are timpul ei. Ati vazut predica fratelui Florin: am ascultat Cuvantul, am ras, am plans, am ascultat cu luare-aminte, am meditat, am cantat, ne-am rugat, iar la sfarsit urma sa ne inchinam printr-o cantare… Dar noi am pierdut ocazia cea mai minunata din dorinta de afirmare a EULUI. Ca „trebuia” promovat un album… Fratele tocmai vorbise de EU o ora. Dar a auzit cineva???
    Ce-nchinare, frate, noi trebuie sa ne facem reclama si sa scoatem banii care i-am investit facand albumul cu care ne „inchinam”. Cui? Firii pamantesti?
    Pierdem, fratii mei, azi una, maine alta, si asa ne trezim ca L-am pierdut pe Domnul…
    Pai, Doamne, stai ca baniii de pe album vrem sa Ti-i dam Tie…
    Mie? Am Eu nevoie de banii vostri? Fiule, da-Mi INIMA ta…
    Cititi poezia asta: https://doua2vieti.wordpress.com/poezii/17-dragi-copii-ascultati-bine/
    Rugaciunea are timpul ei: NEINCETAT. Sa ne rugam pentru intelepciune. Eu in primul rand.
    Iertati-ma, fratii si surorile mele. Poate am spus cu duritate ce am spus… Dar luati voi parte la durerea lui Dumnezeu? Ati intrat vreodata in inima Lui sa vedeti ce este acolo?…
    Oh, Doamne Isuse, suntem atat de netrebnici, nevrednici, nechibzuiti, neciopliti, incapatanati, orbi, tari la cerbice, grabnici la rau, nepriceputi in a face binele. Cum vom putea sa intram in cerul Tau? Da-ne, Doamne, harul Tau fara de care suntem pierduti!
    Scumpul frate Teodor Popescu avea o vorba pe care o repet des in rugaciunle mele: „Doamne, daca Tu ma tii, sunt tinut. Daca Tu ma lasi, sunt pierdut.”
    Tine-ne, Doamne, pe toti in mana Ta cea tare. Pune in noi un strop de intelepciune ca sa pricepem ca noi NU MAI SUNTEM AI NOSTRI, ASA CA NU PUTEM FACE TOT CE VOIM. Sa intelegem ca daca nu ne inchinam dupa voia si inima Ta, nu ne inchinam Tie, Doamne, ci ne inchinam tot eului nostru!
    Clatina, Doamne, temelia credintei noastre, ca sa cada la pamant tot ce nu esti Tu, si sa ne putem agata de Stanca Veacurilor, care esti doar Tu, Domnul nostru.
    Spala-ne, Doamne, cu sangele Tau, adancimile cele mai ascunse ale vointei duhului nostru, acolo unde se nasc dorintele noastre, si fa-ne in stare sa vrem voia Ta cu toata inima noastra!
    Trezeste-ne, Doamne! Scapa-ne, Doamne, ca pierim!!!
    Iertati-ma, fratii mei! Iertati-ma, surorile mele! Poate am putina nebunie, dar doresc nebunia pentru Hristos si lepad intelepciunea lumii.
    Iertati-ma!

  2. douavieti2015
    Sep 05, 2016 @ 00:52:06

    Am uitat sa adaug ceva: se compun si astazi cantari cestine. Chiar si unele cantece crestine pot atinge inima. Unele sunt chiar superbe. Nu neg. Insa multi astazi canta ca sa-si etaleze calitatile vocale. Si daca ti se face pielea de gaina de vocea sorei/fratelui, nu ti-ai atins scopul, iar aia nu e inchinare. Iar daca lacrimile tale sunt de emotia produsa de linia melodica, degeaba ai ascultat: vii nemntuit, si pleci pacalit. Iar daca esti crestin, te trezesti ca te-ai inchinat omului, nu Domnului!
    NUMAI cantarile compuse si cantate din Duhul lui Dumnezeu si cu smerenie, conduc la Cristos.
    Repet: sunt copii ai lui Dumnezeu cu un dar al unei voci superbe, cu multe octave, cu inflexiuni, de plangi. Dar toate astea doar starnesc emotii din pricina calitatilor vocale, a melodiei, iar daca ei sunt tineri si frumosi, au completat tabloul. Dar Hristos nu e in el…
    Si-apoi va mai spun ceva, fratii mei: se vede de la o posta prin intreaga traire daca cantarea ta aduce slava lui Dumnezeu. Nu trebuie sa ai scoli ca sa vezi asta. Trebuie doar sa ai Duhul Domnului. Si sa fii disponibil sa-I auzi glasul si cand iti spune ceva ce nu-ti place TIE… Apoi sa-L urmezi PE EL, nu pe tine…
    Ma uit la unii crestini care canta cantari sfinte puse astazi pe acorduri de instrumente, si denatureaza notele ca sa iasa ei in evidenta. Judecati si voi singuri cui se inchina… Iar adunarea zice: ce frumos a cantat… Si nu vede ca si-a cantat lui insusi…
    Cand iti place ce vezi in oglinda, si cand iti place ce auzi cand deschizi gura, eul troneaza. Dar ia da-l jos si lasa-L pe Imparatul slavei sa fie ceea ce este de drept: Rege, si uite-te in oglinda: te mai vezi, frate? Ia canta o cantare: te mai auzi pe tine, sora?
    Sa stiti fratii mei ca Dumnezeu vrea inchinarea in duh in primul rand, nu in fire. Asta e o uraciune inaintea lui Dumnezeu. Fiindca faptele noastre bune sunt O HAINA MANJITA inaintea ochilor Lui sfinti. Si in adevar in al doilea rand, fiindca Dumnezeu are in vedere CE ARE CINEVA, NU CE N-ARE. Daca El dorea, iti dadea o voce sora, de o uimeai si pe Whitney Houston (care nu mai e aici), sau pe Mariah Carey. DAR DOMNUL DORESTE D O A R INIMA TA. Inchina-te LUI, nu tie, nu ascultatorilor, fie ei crestini, nu banului.
    Iar daca chiar ai o voce ca a celor din lume, nu uita ca cerul asteapta sa o pui in slujba lui Dumnezeu, nu a ego-ului tau, nici a portofelului tau. Nu te pacali singur! Care e diferenta intre tine, care canti cum vrei tu cantece „crestine” si scoti bani cu ele, si cantaretii lumii? Tu chiar nu vezi ca iti inchini darul banului, si nu lui Dumnezeu? Tu din cantare trebuie sa scoti slava lui Dumnezeu, si tu ce scoti: bani si incantarea lumii si a crestinilor firesti! Unde e Domnul in toata afacerea asta? Pentru ca da, chiar daca nu scoti bani, tot o afacere e daca TU iesi in evidenta.
    Tu trebuie sa atragi oameni cu Domnul cantarii tale, nu cu vocea ta. Cheama oamenii la Hristos, nu la tine. Cand vii la microfon, oamenii sa vina dupa Hristosul din tine, nu dupa tine; dupa CE canti tu, nu dupa CUM canti tu. Sa-L urmeze pe El, nu pe tine. Sa vina dupa Cel pe care-L canti tu, nu dupa cel ce canta. Lasa artificiile vocale, care oricum nu sunt pe portativ. Nu compune cantece, ci cantari. Lauda-L pe El, nu pe tine.
    Si sa stiti ca nu orice instrument, si nici orice ritm nu canta lui Dumnezeu. Si aici nu intru in detalii. Judecati voi singuri daca poate fi pus alaturi cuvantul rock alaturi de cuvantul crestin. Am dat doar un exemplu; ele sunt multe!
    Aliniati-va viata dupa Biblie: orice cuvant care nu este in Biblie, scoateti-l din vocabularul vostru, implicit din trairea voastra.
    Daca Hristos nu Se vede in lucrarea mea, in cantarea mea, in viata mea, degeaba am trait. La sfarsit voi culege lemn, fan, trestie, asta in cazul in care nu m-am lepadat intre timp de El si mi-am pierdut mantuirea!
    Si sa stiti ca lepadarea, extrem de rar se produce dintr-odata. In cele mai multe cazuri o faci pas cu pas, FACAND VOIA TA. Chiar fratele Florin a zis in predica: acolo unde incepe barfa, Hristos pleaca. Cuvintele „Am sa te vars din gura Mea”, nu iti spun nimic? Te-ai gandit vreodata ce poate simti Dumnezeu cand Ii vine sa vomite uitandu-Se la tine???
    Nu asa trebuie sa fie, fratii mei iubiti, surorile mele iubite!

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

