Lazăr Gog – Nu va jucați cu focul celui rău

Lazar Gog -

Este o realitate, nu va jucati cu focul celui rau. Nu va jucati cu droguri. Nu va jucati cu ocultism. Nu va jucati cu ghicitorie. Nu va jucati cu jocuri de noroc. Nu va jucati cu cel rau, cu sex ilicit. Ca sunt toate porti prin care intra diavolul in viata oamenilor.

LAZAR GOG: Imi aduc aminte cand eram la [programul de] Master, la facultate, la universitate. Profesorul de consiliere pastorala si de psihologie pastorala, dr. Robert Fisher ne-a spus o experienta foarte extraordinara pe care a avut-o pe timpul pregatirii de doctorat.

Spunea dr. Fisher: „Am lucrat cu un profesor doctor din armata Statelor Unite, un psihiatru extraordinar. Un om crestin, un om temator de Dumnezeu si timp de un an de zile am stat pe langa el ca sa imi pregatesc teza de doctorat la o baza militara din Hawaii, in mijlocul Pacificului.” Si spunea dr. Fisher, cu care m-am imprietenit intre timp si am devenit prieteni foarte apropiati, „Intr-una din zile a sunat telefonul in biroul profesorului meu, care era de asemenea un colonel in armata americana si dr in teologie, colonelul.

army-bible-foto-grace-college

A ridicat telefonul si a zis: „Cum sa nu? Deschideti-i poarta si sa vina inauntru.” Si am iesit cu el afara. A venit o masina, a parcat in fata biroului unde colonelul acesta, comandantul acesta, era si au coborat un domn si o doamna, carunti amandoi.

Cand i-a vazut colonelul a spus, nu se poate. Si le-a spus pe nume. ‘Voi sunteti? Dar, nu va mai recunosc.” S-au imbratisat si au spus: „Care este problema?” Si aceasta pereche care a venit sa se intalneasca cu colonelul si sa-i ceara ajutorul, erau vechi prieteni.

Aveau o fiica de 19 ani. Si fiica aceasta a inceput sa ia droguri, a inceput sa se haiteze cu o banda de derbedei care se ocupau cu ocultism, cu spiritism. Se imbraca numai in negru. Umblau noaptea prin morminte si faceau toate nebuniile. Asa ca a ajuns stapanita de diavolul atat de puternic incat trebuia tinuta legata in lanturi.

„Era atat de puternica,” spunea dr. Fisher, „ca rupea lanturile cand se cobora dracul peste ea. Si avea manifestari si tulburari psihice extraordinare. Vorbea urit. Vorbea vulgar.” Si au venit oamenii acestia si au spus: „Tu esti prietenul nostru, tu esti un om care-l cunosti pe Dumnezeu. Tu esti profesor de psihologie crestina. Ce putem face cu fiica noastra?” Si spunea dr. Fisher: „Am invatat ceva de la omul acesta, de la colonelul acesta.”

A zis: „Da-mi voie un pic.” A intrat in biroul lui si mi-a zis: vino cu mine. Si s-a aruncat cu fata la pamant, acolo pe jos. Si spunea dr. Fisher: „Cred ca a stat vreo 4-5 ore si eu am fost obligat sa stau langa el.” Se ruga lui Dumnezeu si plangea si spunea: „Doamne, da-mi lumina. Ce sa fac?”

Dupa 4-5 ore s-a ridicat de jos. Si-a spalat fata si-a zis: „Trimiteti niste soldati ,” ca fata era acolo. Era legata in masina. Trimiteti 4 soldati sa o aduca pe fata. S-au dus patru soldati si s-au auzit niste tipete infernale, ca au speriat acolo unitatea militara pentru ca demonii au inceput sa se tulbure, demonii care erau in aceasta fata.

Este o realitate, nu va jucati cu focul celui rau. Nu va jucati cu droguri. Nu va jucati cu ocultism. Nu va jucati cu ghicitorie. Nu va jucati cu jocuri de noroc. Nu va jucati cu cel rau, cu sex ilicit. Ca sunt toate porti prin care intra diavolul in viata oamenilor.

Au adus-o. Au legat-o cu franghii si au legat-o de un fotoliu pentru ca nu puteau sa o tina. Si stateau acesti patru soldati si cand venea peste ea duhul cel rau si incepeau sa o zguduie si sa ridice fotoliu, se luptau cu ea sa o puna jos.

Si spune dr. Fisher: „M-am gandit, cum o sa se roage pentru acest caz?” Dar, [colonelul] zice: „Domnul mi-a vorbit in timp ce ma rugam alea 4-5 ore jos. Si mi-a spus sa-i citesc Cuvantul Domnului.”

La o femeie tulbure la minte. Logica zice: „Ce sa-i citesti Cuvantul Domnului?” Si zice: „Domnul nu mi-a spus de unde sa-i citesc. Asa ca o sa incep cu Evanghelia dupa Matei. Si a inceput sa citeasca din Evanghelia dupa Matei.”

Si dr. Fisher, care v-am spus ca mi-a fost profesor si cu care mi-am lucrat teza de licenta pentru master, a zis: „A citit o ora. A citit doua. A citit trei ore. A citit patru ore. A citit cinci ore. Nu s-a oprit. Dupa cinci ore, fata aceasta s-a linistit.” Cand a vazut ca s-a linistit, colonelul, acest profesor doctor in teologie a zis: „Dezlegati-o acuma.” Au dezlegat-o. Si a continuat sa citeasca inca trei ore. Opt ore in sir a citit din Sfanta Scriptura. „Dupa 8 ore, fata aceasta a cazut de pe fotoliu,” spunea dr. Fisher, „a cazut ca moarta la pamant si a spus [colonelul[: Lasati-o linistita.

Dupa aprox 1/2 ora s-a trezit si a intrebat: „Unde sunt? Ce s-a intamplat cu mine?” I-a explicat ce s-a intamplat cu ea  pentru ca era inconstienta, in asa stare de demonizare ajunsese. A inceput sa planga si sa marturiseasca ca Isus Hristos este Domnul. S-au rugat impreuna cu ea si cu parintii ei si spunea dr. Fisher: „Acolo, in biroul colonelului, Duhul Sfant s-a coborat peste ea si a fost botezata de Domnul cu Duhul Sfant. A fost eliberata.”

Fragment din predica, va urma predica integrala…

 

3 comentarii (+add yours?)

  1. barzilaiendan
    Sep 13, 2016 @ 21:29:12

  2. Valeria Iancu
    Sep 14, 2016 @ 03:39:58

    Reblogged this on Dumnezeu e în control.

  3. dumitru isac eugen
    Sep 14, 2016 @ 20:35:48

    Impresionant, lazarGog cu ☆RobertF.
    Sigur, mare e puterea rugăciunii, mai ales urmată de citirea Bibliei !
    Domnul fie slăvit! Px e!e

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

