FINLANDA – CPS interzice dr. Camelia Smicala sa isi mai vada copiii

camelia-smicala

Dr. Camelia Smicala ne informeaza ca Protectia Copilului din Finland va opri intalnirile ei cu Maria si Mihai, cei doi copii luati de CPS si pusi in plasament pe motivul ca continua sa faca public cazul copiilor. Cum sa nu apeleze oriunde aceasta mama cand are satfel de intalniri dureroase cu copiii ei dragi ca si acestea din ultimele saptamani? dr. Camelia a facut chiar si un alt  Apel consular fara ca sa primeasca vreun raspuns. Chiar si bunica copiilor a facut un apel –Bunica lui Mihai si Maria, copiii dr. Camelia Smicală: Răspunsul de la Ministerul Justiţiei din Finlanda: este secret!

In luna Iunie, iar i-au taiat dreptul dr. Smicala de a-si vedea copiii – FINLANDA – Dr. Camelia Smicala: Mi-au TAIAT DREPTUL de a-mi mai VEDEA COPIII pentru ca am FACUT PUBLIC cazul meu in MEDIA

Camelia SmicalaM-au anuntat azi iarasi ca nu mai am voie sa vad copiii deoarece am facut publica povestea noastra

Lastensuojelu ilmoitti minulle,että en saa enää nähdä lapset koska olen laittanut asia julkisuuteen

CITESTE si – DURERE ROMÂNEASCĂ de George Alexander

 

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

