Pastorul Pavel Rivis Tipei s-a retras din slujba de pastor

Pavel Rivis Tipei

Pastorul Pavel Rivis Tipei la o Evanghelizare in 2014

In  04.09.2016, la sfarsitul slujbei,  Pastorul Pavel Rivis Tipei si-a anuntat demisia din biserica penticostala „Betania” Arad.

Pavel Rivis Tipei: Acum, am un anunt pe care probabil ca unii l-ati auzit, iar pe altii, o sa va surprinda. In luna iunie, ultima duminica, am avut 40 de ani de cand am fost ales in conducerea bisericii. Anul acesta am 36 de ani de cand am fost ordinat pastor. In anul 1987, fratele Maris a renuntat la pastoratie si am preluat conducerea bisericii ca pastor coordonator in toate segmentele bisericii.

Pavel Rivis Tipei a slujit ca pastor la Biserica Penticostala Betania din Arad.

Toate lucrurile au un inceput si au si un sfarsit. Din cei cu care am inceput atunci mai suntem in viata eu si fratele Cauni. Restul, ne asteapta in vesnicii. Vreau sa va spun ca am despus deja o adresa la Conducerea Comunitatii Penticostale prin care mi-am manifestat dorinta de-a ma retrage din slujba de pastor coordonator al bisericii. Si am cerut impreuna cu comitetul sa fie facuta o noua propunere pentru un nou pastor coordonator care sa fie supus votului bisericii si biserica sa hotarasca cine va coordona  in continuare lucrarea Domnului. Bineinteles, sub ingaduirea Domnului Isus si in colaborare cu comitetul.

Am vrut sa va spun, ca deja s-a zvonit de cand am pus acea cerere. Nu-i nici un secret. Am despus de buna voie, fara sa ma oblige nimeni. Consider ca am imbatranit si probabil e nevoie de revitalizare. Se spune ca tot cam la 10-15 ani trebuie facuta o schimbare. Ganditi-va ca la mine sunt 40 de ani de cand am slujit. E adevarat, nu intotdeauna pe pozitie de pastor coordonator, aici. Am imbatranit si daca Samuel a slujit celor din vremea lui, am avut si eu o vreme cat am slujit. Ma rog Domnului sa binecuvanteze biserica. Amin! Si sa dea Domnul, in continuare, succes lucrarii Lui aici. Amin.

7 comentarii (+add yours?)

  1. Mike Olari
    Sep 13, 2016 @ 07:59:20

    Reblogged this on DREPTATE ÎN DRAGOSTE.

  2. Mihai Dulgheru
    Sep 13, 2016 @ 14:05:43

    Frate pastor, va rog sa-mi comunicati si mie, parerea d-stra de spre CRUCE. Este normal sa divinizam crucea? Sa o tinem in biserici? Cu stima in domnul Iisus, Mihai Dulgheru!

    • rodi
      Sep 13, 2016 @ 16:14:26

      din cate stim, pastorul Pavel Rivis Tipei nu citeste bloguri si nu are cum sa va raspunda.

      • Curierul Creştin
        Sep 14, 2016 @ 16:01:27

        Nu-i nicio mirare, nicio noutate, întotdeauna au fost, sunt şi vor rămâne cîrcotaşi prin biserici. Întotdeauna ceva n-a fost bine. Şi după ce le-ai face pe plac, tot nu se vor opri, vor găsi altceva să bombăne. Sunt oameni alcătuiţi dintr-o materie primă numită nemulţumire. Dar fiţi numai atenţi la condiţia lor, unii nici nu ştiu să scrie bine româneşte şi vin deja cu pretenţii. Uitaţi-vă la roadele lor, la dragostea lor, la creşterea lor spirituală. Sunt oameni care au şi ei nevoie să se afirme cu ceva şi o fac cum se pricep mai bine. Numai că, din păcate, doar cârcotind simt că pot fi auziţi! Asta le este cauza pentru care ei nu cresc în credinţă, în dragoste, în bucurie? Crucea din biserică? Asta le aduce sau le spulberă lor pacea din suflet?

        Oricum, orice mofturi le-ai îndeplini, ei tot nu vor avea pace. Dar se pricep să învinovăţească pe alţii pentru lipsa lor de pace, nu spun că păcatul din viaţa lor le spulberă pacea! Aceştia sunt o pacoste pentru biserici, sunt oameni cu răni vechi în suflet nevindecate, cu frustrări pe care nu le pot duce şi nici nu le pot rezolva. Singura cale de a le exterioriza este aceea de a le proiecta pe cei din jur.
        Deşi strică mult, aceşti oameni trebuiesc înţeleşi, iubiţi, ajutaţi să-şi rezolve frustrările, să se pocăiască, apoi crucea aceea, sau desenul pe care îl urau, pe care, culmea, te acuză tot pe tine că eşti vinovat, că îl divinizezi, nu le vor mai vedea că sunt acolo. Ei nu stăpânesc noţiuni, dar le folosesc. Nu ştiu ce înseamnă „a diviniza”, dar îşi permit să te acuze de divinizare. Până atunci ei se vor tot închina la acele simboluri, dar nu în sensul pozitiv, în cel care o fac cei ce pupă icoane, moaşte, oase ci exact la polul opus. Exact cum ura e la polul opus faţă de dragoste. Este tot la fel precum prin ură şi neiertare ţii legat de tine pe cel pe care îl urăşti, şi ei sunt legaţi de aceste simboluri, sau obiecte, printr-o închinare care aparţine aceleiaşi sfere negative.

        Ei nu discern diferenţa dintre divinizare şi respect. Ei au nevoie de un plus de dragoste din partea celor normali pentru a fi ajutaţi să-L cunoască pe Domnul, cine este El cu adevărat. De fapt asta este esenţa. Au auzit despre El, au studiat, au cântat despre El, ştiu multe despre El, se pricep să mai şi predice despre El, dar pe El, pe Dmnul, încă nu L-au întâlnit, nu-L cunosc în mod personal!

    • cornelilioi
      Sep 13, 2016 @ 16:59:37

      Pana va raspunde Fratele Pavel, va adresez eu o alta intrebare, sau poate chiar doua sau trei: toate lucrurile care le tinem in biserici sunt divinizate?….exemplu: amvon, mainile ca semn al inchinarii si rugaciunii pe amvon si pereti, picturile deasupra baptistierei, desenul sau sculptura unei carti deschise (sa nu ziceti ca aia ar fi Biblia 🙂 ), semnele Alfa si Omega, pictura sau desenul unui porumbel…..si multe altele ca acestea, depinde de imaginatia si bugetul fiecarei biserici. Si daca acestea nu sunt divinizate, de ce s-ar crede caci crucea ar fi divinizata doar pentru ca apare in interioriul, la intrarea sau deasupra cladirii? V-a cerut cineva in vreo biserica neoprotestanta sa va inchinati sau sa o sarutati, sau macar sa mergeti prin fata ei si sa o priviti mai altfel?

      De ce sa nu o privim mai degraba ca un semn al Crestinismului, ca cineva strain care intra intr-o biserica sa stie ca este o biserica crestina si nu una musulmana, sau hindusa, sau templu evreiesc, sau chiar o sala de sedinte pagana?

  3. Stelica
    Sep 16, 2016 @ 19:19:51

    Fratele poate avea parerea lui de a accepta lucrurile decare amintesti ,insa divinizare : nicidecum ! Punerea mainilor ,si rugaciuni , apartinind lucrarii de inchinare si slujire dupa randuiala preotiei sub noul legamant , cit priveste celelalte lucruri poate este bine sa indreptam privirile catre ceea ce s-a intamplat dupa cum neinstiinteaza adevarul Scripturii .si care au tinut pana la o vreme de indreptare . si dupa cum am fost indreptatiti prin credinta in Isus Hristos ,tot astfel prin credinta sa si umblam , nu prin vederea .celelalte lucruri pe care le mentionezi a fi semn al crestinismului .. Isus vorbeste si se descopera femeii samaritene printer altele spunand :Adevaratii inchinatori ai lui Dumnezeu sant cei ce se in china in Duh si adevar ,,dupa chipul ce s-a aratat pe munte lui Moise .cortul intilnirii care este Isus in toata randuiala Lui .descoperita in EVANGHELIE . iCOANA ACEASTA DE VORBIRE ,va mantuieste acum pe voi …marturia unui cuget curat prin invierea lui ISUS ,ca sa se implineasca si ceea ce spune de data aceasta Apostolul Neamurilor Pavel :Hristos in voi NADEJDEA Slavei..,Caci o nadejde care se vede numai este o nadejde dupa cum ce se vede nu se mai poate nadajdui . Fie ea ordinare de la oameni si orice alta zidire omeneasca prin porunca ,invatatura sau orice alt duh care nu este al Dumnezeului Celui Viu .

  4. Paul
    Sep 23, 2016 @ 09:03:00

    FrateleTipei un OM deosebit !

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

