Florin Barbu Update – Claudia a primit refuz la apelul contra adoptiei

Diana si Andy Barbu,Florin Barbu

Florin Barbu:

🇷🇴 Claudia [mama copiilor] a primit refuz la Apelul contra adoptiei.

Eu nu am primit nimic incà iar cind il voi primi voi face recurs la CEDO.

Sunt la Buzau…caut un loc de munca in acest oras iar cei care pot ajuta îi rog sa imi scrie in privat…altfel saptamana viitoare probabil ma voi intoarce in Anglia la locul meu de munca însà acolo risc sa fiu arestat deoarece am facut cazul public.

Astazi e ziua mea si mi-as fi dorit sa aud La Multi Ani tati,sa cant impreuna cu copiii mei si sa ne bucuram de aceasta zi.

Mulțumesc tuturor pentru gândurile și urările de bine prilejuite de ziua aniversării mele! Dumnezeu să binecuvânteze pe toți cei ce păzesc poruncile Lui și își îmbracă sufletele în haina iubirii!

 

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

