Florin Barbu – 3. Consecinte grave pentru parintii care au postat update-uri despre copiii lor pe social media

Florin Barbu

In data de 19 septembrie am primit un mesaj ciudat de la Facebook in care mi se comunica urmatoarele:

Salut,

We’ve removed something that you uploaded to Facebook based on a report that it violated someone’s privacy rights.

Echipa Facebook

Traducere – Am sters ceva ce ai postat (incarcat) pe Facebook din cauza ca a fost raportat ca incalca drepturile de confidentialitate.

Facebook ma avertiza ca am postat o poza care a fost reclamata. Noi nu obisnuim sa postam poze, ci postam linkuri de la articole de pe acest blog. Am tot cautat pe Facebook 1-2 ore sa gasesc informatii si nu am descifrat misterul acelei poze neautorizate. A doua zi, postand la un grup infiintat de Florin Barbu, am gasit postarea mea care avea poza stearsa si inlocuita cu mesajul: atasare indisponibila:

atasare-indisponibila

Cand am verificat postarile din acea seara am descoperit despre care postare era vorba:

Cand Florin Barbu ne-a anuntat ca mama copiilor, Claudia Racolta, a pierdut apelul impotriva adoptiei lui Diana si Andy, am facut o postare aici cu aceste informatii –Florin Barbu Update – Claudia a primit refuz la apelul contra adoptiei si postat-o pe Facebook la pagina de grup a lui Florin Barbu. Iar poza ofensatoare? Am avut toate drepturile din partea lui Florin Barbu sa o postez. Deci, cine ar fi putut sa  faca reclamatie ca le incalca drepturile de confidentialitate? Parintii homosexuali care i-au adoptat pe Diana si pe Andy. (Vezi poza mai jos cu Diana si Andy)

Mai mult, in timp ce ma framantam cu toate aceste informatii, uitandu-ma la screen-ul laptopului am mai observat ceva. Aproape de la inceputul acestui grup, Florin Barbu avea o postare fixata care o vedeam de fiecare data cand intram la acest grup. De data aceasta, postarea nu mai era. Am stiut imediat caci contul lui Florin Barbu a fost inchis fortat de FB. La profilul lui, Florin Barbu avea aceiasi poza pe care am folosit-o la postarea respectiva.

Deci, acesti parinti homosexuali, nu numai ca le-au furat copiii lui Florin Barbu si Claudia Racolta, dar acum le-au furat si dreptul de a posta poze cu proprii copii pe retele sociale sau mai bine zis oriunde in public!

Sper ca este vorba doar de un cont inchis pe Facebook si ca Florin va putea sa deschida alt cont sau sa reactiveze contul vechi. Dar, cuvintele lui Florin Barbu, spuse mai de mult, ma ingrijoreaza. A spus: daca nu o sa ma mai vedeti, e posibil ca sunt arestat. Ultima data cand ne-a spus unde se afla, era inca in Romania. Speram sa auzim de bine de la Florin Barbu in curand.

Diana and Andy Barbu, Florin Barbu

7 comentarii (+add yours?)

  1. octavpelin
    Sep 24, 2016 @ 01:43:45

    Reblogged this on Octavpelin's Weblog.

  2. eliodora
    Sep 24, 2016 @ 08:47:01

    Da, e pe aci; nu mai era nici pe Chat.Azi i am scris dar, e drept ca nu mi a raspuns.
    E pe verde.Pai le au schimbat dea numele copiilor.

  3. ardeleanlogos
    Sep 24, 2016 @ 13:36:38

    Nu vă lăsați Domnul să vă binecuvinteze

  4. douavieti2015
    Sep 24, 2016 @ 16:29:33

    Mai spunea el si ca s-ar intoarce in Anglia la vechea slujba, insa se teme ca va fi arestat. Ar trebui nu sa se teama, ci sa stie sigur, caci asta s-ar intampla. Clar.
    Anglia doreste sa scape de el, fiindca e un luptator si nu se va lasa.
    Mai spune si de Buzau, parca, ca acolo cauta o slujba!
    Domnul sa-l calauzeasca, insa, mai presus de toate, sa-i mantuiasca sufletul!

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
