Scrisoare catre Dumnezeu – Daniel Popescu

daniel-popescu-rugaciune-prayer

Scrisoare catre Dumnezeu

Domnul Dumnezeul meu, astazi este o noua zi pe care Tu mi-ai daruit-o sa ma pot bucura in ea, iti multumesc pentru tot ce mi-ai daruit si pentru oportunitatea de a mai scrie o noua fila frumoasa in cartea vietii mele.

Doamne, atat de repede zboara timpul, el trece fila dupa fila, nici nu-mi dau seama cand aproape s-a scurs si acest an, ce sa mai zic de ziua de ieri care tocmai a trecut? Da, a trecut, dar as vrea sa stiu Doamne, ca am reusit sa scriu o fila frumoasa in cartea vietii mele si mi-as dori sa pot citii si eu fila de ieri, atunci cand tocmai ai dat pagina. Doamne, oare cand imi vei da voie sa citesc filele ce Le-ai scris in cartea mea?

Doamne Dumnezeul meu, adu-mi aminte ca sunt doar un trecator si cum a trecut ziua de ieri la fel trec si eu, nu ma lasa Doamne sa uit binele pe care mi-l faci zi de zi. Stiu ca langa Tine voi trai doar clipe frumoase, Tatal meu, dar aici pe pamant este multa ura, dusmanie, invidie, pozitii, se ucid unii pe altii, oameni care alearga doar dupa bani dar nu si dupa Tine. Ma intreb ce ai spune Tu, Doamne daca ai veni astazi? ce ai spune? Nu mai este mult si Tu vei venii!

Ieri? tocmai s-a sfarsit. Maine? nu-mi apartine Doamne, nici nu stiu daca o voi apuca, dar astazi este ziua in care vreau sa ma bucur, dar nu singur, alaturi de toti aceia care vor spune un multumesc frumos si pun alaturi toate binecuvantarile trimise de Tine. Tu sa-i binecuvintezi pe toti asa cum stii cel mai bine! ai mila de mine Doamne in bunatatea ta, ai mila de robul tau si fii tu calauza tuturor acelora care te cauta dintr-o inima sincera si curata. Amin! Cu drag al tau rob,
Daniel Popescu

2 comentarii (+add yours?)

  1. Valeria Iancu
    Oct 01, 2016 @ 01:16:46

    Reblogged this on Dumnezeu e în control.

  2. Ghita Lavric
    Oct 01, 2016 @ 01:42:16

    Daca cuvintele si sentimentele din suferinta ar avea si note muzicale,atunci ar aparea si melodii pe care numai cei din Valea plangerii le pot canta,si asta se intampla sub ochii nostri…numai ca noi auzim doar ecourile propriilor noastre dureri,dezamagiri,dece-uri si suferinte…si pana la urma acesta este scopul acestor mesaje sa ne descoperim propria noastra experienta,cäntul nostru unic in felul lui pe melodia duioasa a vibratiilor Duhului Mangaietorului in propriul suflet,lucrarea tainica a cerului prin care dragostea lui Dumnezeu este turnata in inimile noastre ,iar cateva randuri,o cantare,o vorba buna,un mesaj,un zambet si-o fapta buna sunt expresia harului divin ce se revarsa din inimile noastre ,este lucrarea sfintirii, a nasterii din nou, a transformarii dupa chipul Sau dar in frumusetea unica a fiecarui suflet,si unul pretuit de cer esti tu ! Si nu uita ca fiecare zi este cu binecuvantarile ei…,,Eu socotesc ca suferintele din vremea de acum nu sunt vrednice sa fie puse alaturi cu slava viitoare, care are sa fie descoperita fata de noi.” (Rom.8:18)

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

