Lazar Gog – Faliment si speranta

lazar-gog

Ce sa faci dupa ce ai falimentat, ca sa iesi din faliment:

  1. Primul lucru pe care trebuie sa-l facem este sa admitem falimentul, sa vedem unde este greseala si sa avem curajul sa gasim solutia.
  2. Adreseaza-ti intrebarea intelepciunii: De ce am falimentat? De ce n-am putut? De ce nu mi-a iesit socoteala? De ce nu am familia care ar trebui sa o am? Eu de ce nu cresc in credinta? Daca eu am falimentat trebuie sa ma intreb: nu cumva sunt eu de vina? Ce am facut eu cand era timp de rugaciune? Ce am facut eu cand era studiu biblic? Ce-am facut eu cand era timp de venit la Casa Domnului? Ce am facut eu in relatie cu semenii mei? In relatie cu familia? In relatie cu biserica? Nu cumva sunt eu? Trebuie sa-ti pui aceasta intrebare cu seriozitate.
  3. Accepta realismul confruntarii
  4. Speranta de dupa faliment (min. 34)

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

