Rugaciune pentru Alina si Stefan Abucean

pray

Dacă vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine şi râurile nu te vor îneca; dacă vei merge prin foc, nu te va arde şi flacăra nu te va aprinde. – Isaia 43:2

Doamne, Tu eşti stânca mea, cetăţuia mea, izbăvitorul meu! Dumnezeule, Tu eşti stânca mea în care mă ascund, scutul meu, tăria care mă scapă şi întăritura mea! – Psalmii 18:2

El va şterge orice lacrimă din ochii lor. Şi moartea nu va mai fi. Nu va mai fi nici tânguire, nici ţipăt, nici durere, pentru că lucrurile dintâi au trecut.” – Apocalipsa 21:4

Alina Si Stefan AbuceanDumnezeu sa mangaie pe Alina si Stefan Abucean dupa pierderea micutului David. si sa le dea putere sa treaca peste aceasta zi ata de grea. Domnul sa-i copleseasca cu iubirea Sa divina si sa-i ridice din marea tristete care azi ii cuprind. Nu vom intelege niciodata, cu mintea noastra omeneasca, aceste grele despartiri, dar intr-o zi, cand ne vom infatisa inaintea tronului lui Dumnezeu, vom intelege si ne vom bucura cu toti cei dragi care au plecat dintre noi prea repede. Doamne, alina Tu rana acestori copii credinciosi ai Tai!

Alina Si Stefan Abucean:

04.10.16 ziua in care am tinut pentru PRIMA si ULTIMA oara copilasul nostru David in brate 😦 Ne pare rau dar nu o sa raspundem degraba la nici un mesaj deoarece putem sa spunem ca trecem printr-o stare sufleteasca foarte grea!!
Sotia din pacate a avut si ea hemoragie chiar daca nu a fost operata dar Slava Domnului incet incet se reprinde!
Va rog din suflet cine vrea sa ne sustina in rugaciune ca Dumnezeu sa ne deie putere sa trecem si peste aceasta incercare grea!

Vrem pe aceasta cale sa multumim si tuturor celor care din dragoste au postit si s-au rugat pentru familia Abucean, sa continuam sa-i purtam in rugaciune ca Domnul sa le intareasca credinta si sa la vremea potrivita sa le transforme aceasta tristete din nou in bucuria de-a fi copiii Sai cu o nadejde vie ca intr-o zi ne vom reintalni toti cu cei dragi ai nostri care au plecat la Domnul inaintea noastra!

2 comentarii (+add yours?)

  1. douavieti2015
    Oct 04, 2016 @ 17:05:23

    Oh…….
    ……….
    Ma rog pentru voi, dragii mei….
    Nu va pot mangaia in vreun fel, dar ma pot ruga….

  2. Valeria Iancu
    Oct 05, 2016 @ 03:44:20

    Reblogged this on Dumnezeu e în control.

Zilele trec…

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala World Time Click on map for timezone

