Zi de întristare

familia-abucean

Doamne, in acest moment de grea încercare şi durere, alina Tu durerea acestei familii dragi noua!

Spunea pastorul Luigi Mitoi:

Cand un copil se naste, el este deja de noua luni prieten cu mama lui si aceasta prietenie este una dintre cele mai frumoase povesti de dragoste  care au luminat istoria zbuciumata acestei planete

Stim ca Alina si Stefan Abucean trec printr-o incercare foarte mare si dorim sa ramanem alaturi de ei in aceste clipe  grele si sa cerem Domnului prin rugaciune  sa umple El golul imens, lasat in urma de plecarea la Domnul a micutului si ingerasului lor, David.

Ai milă de mine, Doamne, căci sunt în strâmtorare: faţa, sufletul şi trupul mi s-au topit de întristare; – Psalmii 31:9

Alina Si Stefan Abucean: Lacrimi….Durere…întristare…Suferință….sunt în inimile noastre, dar îți mulțumim Împăratul Împăraților pentru clipele în care am auzit un pic glasul bebelasul nostru David, am putut sa îl ținem în brațe.
Este primul membru din familia noastră care este în împărăția Ta Doamne Dumnezeule….te rugăm acuma sa ne mângâi inimile și sufletul pentru că: ca TATĂ și MAMĂ este foarte greu….oare cine ne va umple acest gol pe care ni lai lăsat David??:( 😦
Era totul pregătit….pătuț…hăinute….lăptic…
cărucior…Dragostea noastră….caldura noastră…sora ta mai mare te așteaptă și sa se joace cu tine:(:(
Pupa și mângâia burtica când tu erai acolo în pântec…
Lacrimile mele ca tata se varsă pentru că am vrut sa fii în mijlocul nostru și sa nu te duci, am vrut sa te văd crescând mare…sa aud cum ziceai TATĂ….MAMA….

Pentru ca toti avem intrebari de genul „de ce?” dorim sa va oferim un mesaj care l-am postat cu o scurta vreme in urma. E o scrisoare scrisa de dr. Radu Gheorghita pastorului Beni Faragau la plecarea la Domnul a fiului sau, Filip Faragau. Pe noi ne-a mangaiat mult aceasta scrisoare si ne rugam Domnului ca sa mangaie orice inima indurerata care se intreaba „de ce” dupa pierderea unei persoane dragi lor. Dumnezeu sa va mangaie pe toti cei ce suferiti astazi. Cititi aici:

Beni Fărăgău: Gândurile care mi-au mângăiat inima…

 

 

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

